Oei!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:37 schreef Tinkepink het volgende:
Kom er net achter dat ik sinds december (!) met oude data werkOngeveer 60 uur werk voor jan-nop
Mijn huisarts is een man, hoe moet je je daar beter bij voelen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je huisarts doet het uitstrijkje maar niet het spiraaltje plaatsen? Of lees ik het nou niet goed?
En met je benen wijd daar gaan liggen is echt niemands hobbyWeet je wat je je maar moet proberen te bedenken? Dat ook ZIJ zelf dat wel eens moet en dan is het nog rotter, want dan is het bij een collega ofzo want ik neem aan dat de dokter niet haar eigen uitstrijkje kan doen
En het is geen kwestie van simpelweg de oude cijfertje vervangen door nieuwe?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:58 schreef Tinkepink het volgende:
Niet goed functionerende macro's, niet goed geinformeerd zijn, belangrijk info mogelijk meteen weer vergeten, drukte, stress, onoplettendheid. Er zijn meerdere redenen voor aan te geven. Een deel ligt bij mij, een deel niet. Vervelende samenloop van omstandigheden dus.
Jawel, maar dat kost heel veel tijd. En daar heb ik eigenlijk geen tijd voor/zin in (wat doe ik hier eigenlijk, ik hoor te werkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef P.F het volgende:
[..]
En het is geen kwestie van simpelweg de oude cijfertje vervangen door nieuwe?
Hey dat ken ik! Dat heb ik in het weekend heel vaak. Uhm ... iets van vla/yoghurt? (vloeibaar voedsel, zodat het niet te plat op de maag valt en je niet tijdens het kauwen denkt "maar dit wil ik helemaal niet eten") Als je dat lust tenminste?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:57 schreef kwakveense het volgende:
ik heb te weinig gegeten door mn misselijkheid, en nu heb ik wél honger maar nergens meer trek in. whelp!
nope, is zuivelquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey dat ken ik! Dat heb ik in het weekend heel vaak. Uhm ... iets van vla/yoghurt? (vloeibaar voedsel, zodat het niet te plat op de maag valt en je niet tijdens het kauwen denkt "maar dit wil ik helemaal niet eten") Als je dat lust tenminste?
Daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:04 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nope, is zuivelnu zit ik een bakje met en uiteengeplukt kipfiletje met wat maggi op te eten. straks nog wat radijsjes eten ofzo...
Nee.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:26 schreef mspoez het volgende:
PieF, zag ik jou op Leiden Centraal vanochtend? Roze jas, paarsigwitte lange rok?
Alles prima.quote:
Ja nou ja ik was het gewoon niet, ik kom nooit in Leiden en ik heb niet dat soort kleding.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
PF: altijd duidelijk! En kort en bondig!
[..]Alles wel?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:57 schreef loveli het volgende:
Devorige bewoner van m'n flat heeft de gaatjes van kozijn 2 precies verkeerd geboord
, waardoor ik nog steeds geen tweede jaloezie heb opgehangen.
En ik mocht 'em toch al niet, mede omdat 'ie 2 murenzwart
had geverfd.
IKEA maakt ophangbeslag in spiegelbeeld. Kneuzen.
Hmm, weet je hoe ze uitstrijkjes doen bij mannen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:00 schreef Chicolate het volgende:
Mijn huisarts is een man, hoe moet je je daar beter bij voelen?
Gruwelijk verhaal?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Bijgelezen.
Bleekselderij.![]()
Wat een gruwelijk verhaal MoBlo.![]()
Misschien dacht hij: O ik mag m'n muur niet in een kleur verven.. Nou, zwart is toch geen kleurquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:57 schreef loveli het volgende:
Devorige bewoner van m'n flat heeft de gaatjes van kozijn 2 precies verkeerd geboord
, waardoor ik nog steeds geen tweede jaloezie heb opgehangen.
En ik mocht 'em toch al niet, mede omdat 'ie 2 murenzwart
had geverfd.
IKEA maakt ophangbeslag in spiegelbeeld. Kneuzen.
quote:
Brrrr...quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
zaterdag zat er in de diepvrieszak groente voor door de pasta (op de camping) ook bleekselderij, maar dat had ik pas door eigenlijk toen ik een hele grote hap nam
teh horrorquote:
Neequote:Op woensdag 27 mei 2009 18:29 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, mot je over de knie?Ik hoop dat je enkel een burger en friet hebt genomen en niet nog eens allemaal bakjes met vieze-kippenseparatoren-met zoete-saus erbij?
Muysch, het valt vast meeNu even rust?
Lekker!quote:
Watte?quote:k hoop dat je enkel een burger en friet hebt genomen en niet nog eens allemaal bakjes met vieze-kippenseparatoren-met zoete-saus erbij?![]()
Heb jij om 19 uur een tentamen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neemorgen om 19.00 mag ik weer. Morgenavond rust!
Same herequote:Op woensdag 27 mei 2009 18:26 schreef Muis006 het volgende:
Hoiiiiiiiii.
Tentamen ging redelijk voor mijn gevoel, maar mijn gevoel laat me vaak in de steek dus rond 8 uur (als de antwoordsleutel online komt) kan ik jullie een indicatie geven hoe het ging
Chico, fijn dat het bij jou zo goed ging!
fijn dat het er in ieder geval opzit, Muis! Morgen de laatste?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:26 schreef Muis006 het volgende:
Hoiiiiiiiii.
Tentamen ging redelijk voor mijn gevoel, maar mijn gevoel laat me vaak in de steek dus rond 8 uur (als de antwoordsleutel online komt) kan ik jullie een indicatie geven hoe het ging
Chico, fijn dat het bij jou zo goed ging!
Voorlopig in ieder geval wel. Ik mag eind juni weer en dan 1 juli voor het laatst.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:34 schreef cyclechick het volgende:
[..]
fijn dat het er in ieder geval opzit, Muis! Morgen de laatste?
Ik heb ze liever om 9.00. En dan wel allemaal, niet eerst in de middag/avond en de dag daarna om 9.00quote:
Nou geweldig!quote:
O nee. Die vind ik fiessssssssssss.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
...zitten op een stokje
Afijn: ik bedoelde van die eh, McNuggets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |