Somsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:15 schreef P.F het volgende:
gebruiken jullie de jokers wel als je bij de albert boodschappen doet?
Het was een portie die ik ha ingevrorenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zelfs het beste paard struikelt wel eens
Nee!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:21 schreef P.F het volgende:
Je kan bij de service balie nieuwe jokers vragen.
Oh sorry ik liet me even gaanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:25 schreef P.F het volgende:
Hoef je niet boos tegen mij te doenHet is maar een tip..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Syfilis, ofwel lues, komt in drie stadia. Stadium 1 is net na de besmetting, de eerste 3 maanden ongeveer, dan kun je kleine zweertjes krijgen bij de plek van besmetting. Doet geen zeer en gaat vanzelf over, dus dat merk je vaak niet eens. Stadium 2 is het eerste jaar, dan kan je grieperig worden en kleine vlekjes op je lijf krijgen maar ook die doen geen zeer of jeuken niet en dus merk je dat ook niet echt op. Daarna kom je in stadium 3. Als je tijdens de eerste twee stadia van syfilis niet bent behandeld, kom je in het 'zogenaamde' sluimerstadium. De bacteriën zijn nog steeds in het lichaam aanwezig zonder dat je er iets van hoeft te merken. Het eerste jaar kan je de ziekte wel doorgeven aan anderen. In dit stadium is de ziekte alleen met bloedonderzoek aan te tonen. Later, vaak na jaren, kunnen verschillende organen beschadigd raken: de hersenen (geestelijke achteruitgang), het ruggenmerg (waardoor verlammingsverschijnselen kunnen optreden), het hart en de aorta (vaatverandering) en de botten (ontsteking).
Ex heeft dus gezegd, toen ik ontdekt had dat ik lues heb, dat hij 1x eenman heeft gepijpt, net voor de zomer van 2008. Dat zou betekend hebben dat ik vorig jaar, toen ik werd behandeld, in stadium 2 zat. Nu blijkt dus dat ik in het sluimerstadium ben en waarschijnlijk een serie extra prikken moet hebben en gecontroleerd moet worden door de cardio en de dermatoloog, omdat daar eventuele beschadigingen het eerst te zien zijn. Hoera, want dat betekent dat hij in zijn bekentenis nog gelogen heeft - toen ik voor het eerst getest werd was ik waarschijnlijk al in fase3...
Omdat ik dat een ware achteruitgang in de servive van de winkel vind, en dan proberen ze het te verkopen door de consumenten wijs te maken dat ze dan minder wachttijd bij de kassa hebben. Maar waar 't om gaat is dat AH op deze manier de helft van hun personeel eruit kan gooien.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Suc7 Daph
Enne KP waarom zelf niet scanne?
ik vind t fijn om zelf te scannen en niet bij zo'n dom wicht (bij mijn buurtsuper zijn geen capabele cassieres te vinden, net zo min als aardige) in de rij te moetenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Omdat ik dat een ware achteruitgang in de servive van de winkel vind, en dan proberen ze het te verkopen door de consumenten wijs te maken dat ze dan minder wachttijd bij de kassa hebben. Maar waar 't om gaat is dat AH op deze manier de helft van hun personeel eruit kan gooien.
Ik sta bij andere supers nooit zo lang in de rij, want die hebben altijd backup kassa-chicks in de buurt
Whehe, ja zo doe ik het ook!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:43 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vind t fijn om zelf te scannen en niet bij zo'n dom wicht (bij mijn buurtsuper zijn geen capabele cassieres te vinden, net zo min als aardige) in de rij te moetent maakt me ook niet zoveel uit dat er daardoor kassamiepjes minder in dienst komen.... sorry... lekker helemaal op mn eigen tempo boodschappen doen. tussendoor nog een siets terugzetten als t prijskaartje teveel oploopt, rustig inpakken bij de kassa ipv de boodschappen van de volgende al in je nek...
zelfscannen FTW!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:31 schreef mspoez het volgende:
Even nog voor PieF over mn ex enzo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb ik er laatst iets over gelezen hier op fok! Moment.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand hier ooit van progrestaart gehoord, of zelfs gegeten?. Is het iets zuidelijks?
De moeder van m'n vriend vroeg of ik er eentje voor haar wilde maken (ze is m'n grootste fanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er laatst iets over gelezen hier op fok! Moment.
De AH hier is een beetje een trieste winkel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:47 schreef Muis006 het volgende:
Käseplänke, ik vind AH ook niet fijn. Bovendien is het assortiment rap achteruit gegaan. Wij doen boodschappen bij Aldi, Lidl en Plus. Bij Lidl heb je lekkere diepvries gyros!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
Hoi, wat was je D?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
*binnenstormt
We hebben een mooi schilderij gekocht! Eindelijk wat aan de muur!!
*nu teruglezen gaat
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:11 schreef mspoez het volgende:
[..]Pffff... Het zit je echt niet mee. En dan ook nog die portemonneeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gadver!
Hehehe, ik ga eigenlijk alleen naar die op de G'Rijweg omdat ik dan door de Biezen kan lopen, en dat is qua flora een van mijn favoriete straten, die super zuigt idd. Ze hebben er niksquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:31 schreef kwakveense het volgende:
ola, mn was die ik net zwetend en rillend heb opgehangen ruikt naar natte hond (want een nacht in de wasmachine blijven zitten) en hij (=de wasmachine)heeft een sok en een mooi onderbroekie aangevreten. die zijn aangebrand en uiteengeretenhij zat te vol geloof ik
ik schei dr mee uit voor vandaag...
@ kaas: de AH op dorp is idd. niet zo fijn. die in Bodegraven daarentegen!! ik vind de Hoogvliet bij mijn ouders dan weer geen porem... die aan de G'Rijweg is echt vre-se-lijk...maar mijn mama wil nooit naar de appie... (ik vind brood en vleeswaar van hoogvliet echt niet lekker trws... en het vlees is ook niet je van het) voor vlees moet je gewoon naar Reas en voor brood naar Bakker Fijn (Daar werkte ik vroegah op zaterdagen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |