Gewoon op de spits drijven en dan zeggen dat de situatie niet meer werkbaar is met haar en een nieuwe begeleider eisenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja maar ik wil het niet forceren
We laten alleen nog vrouwen toe. Sorry. Daagquote:
Niet zoquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
We laten alleen nog vrouwen toe. Sorry. Daag
Je kan een dikke krijgenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:39 schreef washball het volgende:
[..]
Gauw excuses of ik pak je postrechten af.
With ^^quote:
Kom hier dan!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet zodoen jij, er heerst hier een
-stemming!.
Ik stamp die zelfvoldane-grijns van je smoelwerk
!
Touchéquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kom hier dan!Neem dan maar meteen dat krat bier mee
Je reageerde niet op mijn vraag welk bier en waar..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kom hier dan!Neem dan maar meteen dat krat bier mee
Ik was van plan dat te doen na het krijgen van mijn cijferquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als ze je het afstuderen kost, dan zou ik haar sowieso keihard affakkelen..
Spoiler het eensquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:47 schreef Daph_ het volgende:
HAH! Ik ben iets te weten gekomen dat haar leidinggevende niet leuk gaat vinden! Hahaaaaaaaaaaaaaaa hier gaat ze problemen mee krijgen
*kijkt evil*
Hertog Jan en Alphen aan den Rijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je reageerde niet op mijn vraag welk bier en waar...
Even dein dit topic compenseren hoor.
![]()
Grafstemmingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je reageerde niet op mijn vraag welk bier en waar...
Even dein dit topic compenseren hoor.
![]()
Grolsch in Valkenswaard, dat kan je krijgenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hertog Jan en Alphen aan den Rijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet morgen naar Alphenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hertog Jan en Alphen aan den Rijn.
Hahaha, ik moest lachen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Grolsch in Valkenswaard, dat kan je krijgen!
Als ik ooit in de buurt ben kom ik wel een keer langs, met Hertog Jan.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:52 schreef Daph_ het volgende:
Klinkt lekker inderdaad. Goed voorbereid wel die dame!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ambtenaren...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Klinkt lekker inderdaad. Goed voorbereid wel die dame!
Denk maar niet dat je bier krijgt als je zo vrolijk doetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hahaha, ik moest lachen!Maar dat mag niet
![]()
Is goed, ik trap graag open deuren openquote:Is goed, laat maar weten dan zet ik de deur vast open
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk maar niet dat je bier krijgt als je zo vrolijk doet.
[..]
Is goed, ik trap graag open deuren open in.
quote:
Dat dus.!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb je 'm al eens in andere topics gezien?
Het is je vergevenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Whoops.
Maar dat mag, ik was aan 't bellen toen ik die post type.
Mwah, ik was de enige die wat tegen hem zei. Dit kan je niet Isdatzo aanrekenen. Ik heb zijn replies gezien in verschillende topics en ik vond ze van niveau 12-jarige. Vandaar dat ik dat soort types liever niet in de SES SC heb. Funky is ook als een malle gaan spammen. Iedereen is welkom, maar als mensen zich als een zak hooi gaan gedragen hoeven ze zich hier niet te laten zien in mijn optiek..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:17 schreef GlowMouse het volgende:
Als hij hier irritant doet, is het vroeg genoeg voor mij om er wat aan te doen. Jullie zijn maar liever tegen nieuwe users anders hebben we een probleem.
Niet om 't een of ander, maar als ik iemand in negatieve zin ken ga ik hier toch niet schijnheilig lopen doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:17 schreef GlowMouse het volgende:
Als hij hier irritant doet, is het vroeg genoeg voor mij om er wat aan te doen. Jullie zijn maar liever tegen nieuwe users anders hebben we een probleem.
Jezus, moet je weer eens je 'macht' laten gelden hier.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:17 schreef GlowMouse het volgende:
Legitieme reden!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet om 't een of ander, maar als ik iemand in negatieve zin ken ga ik hier toch niet schijnheilig lopen doen?
Nee, je negeert hem maar. Dit topic is niet alleen voor mensen die bootje of jij aardig vindt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet om 't een of ander, maar als ik iemand in negatieve zin ken ga ik hier toch niet schijnheilig lopen doen?
Dit topi is ook niet voor 12 jarige retards die leuk menen te zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, je negeert hem maar. Dit topic is niet alleen voor mensen die bootje of jij aardig vindt.
Nou dan kan je KLB ook wel opdoekenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, je negeert hem maar. Dit topic is niet alleen voor mensen die bootje of jij aardig vindt.
Flynth vind ik bij voorbaat al een rukorganisatie, daar kreeg ik die stomme mail van terug met "Geachte *achternaam*" als aanhef. Failquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Flynth? BDO? Grant Thornton? Waar woon je eigenlijk?
Okay, helder. Wat een sneue aanhef is datquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Flynth vind ik bij voorbaat al een rukorganisatie, daar kreeg ik die stomme mail van terug met "Geachte *achternaam*" als aanhef. Fail
Ik woon overigens in Amsterdam, maar hoop over een jaar o.i.d. meer in de omgeving van Aalsmeer te wonen.
Standaardmailtjesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Flynth vind ik bij voorbaat al een rukorganisatie, daar kreeg ik die stomme mail van terug met "Geachte *achternaam*" als aanhef. Fail
Ik woon overigens in Amsterdam, maar hoop over een jaar o.i.d. meer in de omgeving van Aalsmeer te wonen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:52 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren gebeld door mijn kabelmaatschappij.. Of ik 3 maanden gratis Eredivisie live wou...
Ik zei ook doodleuk.. Mooie promotieactie.. net nu de competitie over is..
Maar dan u kunt ook kijken naar de WK kwalificatie wedstrijd in Zuid Amerika en naar live oefenduels...
Sowieso mogen ze de lui die dat eredivisie live verzonnen hebben direct tegen de muur zettenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:52 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren gebeld door mijn kabelmaatschappij.. Of ik 3 maanden gratis Eredivisie live wou...
Ik zei ook doodleuk.. Mooie promotieactie.. net nu de competitie over is..
Maar dan u kunt ook kijken naar de WK kwalificatie wedstrijd in Zuid Amerika en naar live oefenduels...
Indeed, gelijk afgeschrevenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Okay, helder. Wat een sneue aanhef is datIk ken ze alleen van naam hoor. Hopelijk kun je tegen vliegtuig-lawaai, als je in de buurt van Aalsmeer wilt gaan wonen
En Eredivisie Live wou eerst maar een maand gratis geven..quote:
Had je iets anders verwachtquote:
Ik ga niet schijnhelig lopen doen tegen mensen die ik niet mag. Ik heb veel van zijn posts gelezen, een klein percentage ervan is ontopic en nuttig.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit topi is ook niet voor 12 jarige retards die leuk menen te zijn
En dat!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou dan kan je KLB ook wel opdoeken.
Dat deed ik trouwens, tot hij ook hier debiel kwam doen.
Was trouwens de 2e post van hem, lees maar terug.
Ik wens trouwens niet monddood gemaakt te worden.
Staat er erwtensoep buiten?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:48 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag allemaal
Wat een snert weer buiten.
Dan kom ik een keer met de vrachtwagen langsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Moet ik even kijken.. zal wel ergens in een backup staan.. maar niet op mijn huidige pcquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:10 schreef Bootje84 het volgende:
Piet, heb jij toevallig nog een foto van mijn barbiemod?
Wel de Hema rookworstquote:
Hoedat zo?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:10 schreef Puala het volgende:
ik ben 3 weken lang in mijn vrije tijd bezig geweest met een voorstel voor een imago-change voor de leerlingenraad. En in 5 minuten tijd is het godverdomme helemaal afgekeurd.
Gezelligquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Staat er erwtensoep buiten?
[..]
Dan kom ik een keer met de vrachtwagen langs![]()
Piet, heb jij toevallig nog een foto van mijn barbiemod?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:10 schreef Puala het volgende:
ik ben 3 weken lang in mijn vrije tijd bezig geweest met een voorstel voor een imago-change voor de leerlingenraad. En in 5 minuten tijd is het godverdomme helemaal afgekeurd.
Er zijn stappen overgeslagen en uberhaubt de naamsovergang is afgekeurd door het College van Bestuur. Alles wat in onze hoofden zat is dus afgekeurd.quote:
Nou dit idee klonk redelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Helemaal afgekeurd, deels afgekeurd? Motivatie waarom afgekeurd?
Sowieso zijn studenten/leerlingenraden meestal toch een hopeloze zaak om tijd in te stoppen.
Waarom is de naamsovergang afgekeurd, en welke stappen zijn overgeslagen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Er zijn stappen overgeslagen en uberhaubt de naamsovergang is afgekeurd door het College van Bestuur. Alles wat in onze hoofden zat is dus afgekeurd.
Daarom had ik het voorstel van mijn klas en docent afgewezen om in de studentenraad dinges te gaan zitten. Heb wel betere dingen te doen en voorstellen zouden toch niet goedgekeurd worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sowieso zijn studenten/leerlingenraden meestal toch een hopeloze zaak om tijd in te stoppen.
De waarom is niet bekend. De stappen zijn het maken van de documentatie. We zijn van het bedenken te snel doorgerold naar het realiseren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom is de naamsovergang afgekeurd, en welke stappen zijn overgeslagen.
Je kan toch gewoon dit voorstel aanpassen adhv hun commentaar en opnieuw indienen?
Precies. My thoughts exactly. Je stuit altijd op veel onwil en stugheid, change is bad hmkay en we willen er eigenlijk helemaal niet over nadenken etc.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarom had ik het voorstel van mijn klas en docent afgewezen om in de studentenraad dinges te gaan zitten. Heb wel betere dingen te doen en voorstellen zouden toch niet goedgekeurd worden.
Dat dus inderdaad. Ik merk echt dat er heel erg veel wil is om de ideeën uit te voeren die ik/wij naar voren brengenquote:
quote:
Wat was er concreet overgeslagen dan, had dat daadwerkelijk iets uitgemaakt voor de implementatie? Kan je die documentatie niet alsnog fixen?quote:De stappen zijn het maken van de documentatie. We zijn van het bedenken te snel doorgerold naar het realiseren.
Waarom keuren ze dan dan die shizzle af zonder motivatie? Komt bij mij toch over als onwil.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad. Ik merk echt dat er heel erg veel wil is om de ideeën uit te voeren die ik/wij naar voren brengen
Vanmiddag, 14.00 uurquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]![]()
Ze keuren iets af zonder het te motiveren? Laat ze dat dan eerst maar eens doen. Ze maken zich er wel makkelijk van af zo.
- plan van aanpakquote:[..]
Wat was er concreet overgeslagen dan, had dat daadwerkelijk iets uitgemaakt voor de implementatie? Kan je die documentatie niet alsnog fixen?
Graag. Heb ze zelf niet meerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet ik even kijken.. zal wel ergens in een backup staan.. maar niet op mijn huidige pc
De Winter logisticsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gezellig
In wat voor vrachtwagen rijd je rond? Ik sta regelmatig bij de bloemenveiling stil
En Puala niet?quote:
Beproefde methodiek...quote:
Nou, misschien is 't dus helemaal niet zo definitief afgekeurd als jij deed voorkomenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Vanmiddag, 14.00 uur![]()
[..]
- plan van aanpak
- doelgroepbepaling
- projectvoorstel (voor het College van Bestuur)
- planning
- projectgroep indeling
etc
als groepslid of als leider?quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Graag. Heb ze zelf niet meer
[..]
De Winter logistics
Komen in alle maten en kleuren. Soms met knappe chauffeur![]()
Naar Paula werd ook geluisterd, iig dat zei zequote:
Getverderriequote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Naar Paula werd ook geluisterd, iig dat zei ze. Zelfde geldt voor haar dus
.
Misschien moet ik dik worden, krijg je ook tieten.. zouden ze dan wel naar me luisteren.
Het is die:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]Handig, allerlei kleuren.. Zo kan ik toch niet in één oogopslag zien of dat de vrachtwagen is waar jij in kan zitten?
Oh, er is dus nog hoop voor mijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Getverderrie
Maareh, er wordt ook naar de mannen (zonder tieten!) geluisterd bij ons in de medezeggenschapsraad hoor
kentekenplaten met vrouwennamen op de voorruit zittenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is die:
- roze
- waar Frans Bauer uit de luidsprekers schalt
- waar een arm op het raamwerk rust
- geen rotondes kan nemen
- ..
Even aanvullen bitte.
Waar de chauffeur "FUCK YEAH!" uit het raam brult?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is die:
- roze
- waar Frans Bauer uit de luidsprekers schalt
- waar een arm op het raamwerk rust
- geen rotondes kan nemen
- ..
Even aanvullen bitte.
Ze heeft een D-cup.. Hoe dik wil je ze krijgen..? Oh, jij moet dik worden. Manboobsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Naar Paula werd ook geluisterd, iig dat zei ze. Zelfde geldt voor haar dus
.
Misschien moet ik dik worden, krijg je ook tieten.. zouden ze dan wel naar me luisteren.
Dat kan ik niet zien vanuit mijn autoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:38 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, vergeten..
- Waar de chauffeur een aquarium (of een ander soort bak) met kuikens op bijrijdersstoel heeft staan.
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=de%20winter%20logistics&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]Handig, allerlei kleuren.. Zo kan ik toch niet in één oogopslag zien of dat de vrachtwagen is waar jij in kan zitten?
Zit deze sticker op jouw voorruit, rij dan een stukje achteruit, want je zit tegen mn bumper...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:41 schreef PieterBas het volgende:
Een bumpersticker... als je dit kan lezen.. dan moet ik 112 bellen...
Zal erop letten of ik 'm zie bij de bloemenveiling als ik weer eens stil staquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=de%20winter%20logistics&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Daar zie je verschillende wagens van De Winter..
Ik heb volgens mij nog nooit in die wagen gereden, maar wel een paar keer in dezelfde kleurquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:43 schreef Isdatzo het volgende:
HAAA!!
Eerste resultaat!
[ afbeelding ]
Dat is 'm hè?
goed verhaal. Moet ik even onthouden voor de eerstkomende verjaardagquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit in die wagen gereden, maar wel een paar keer in dezelfde kleur
Dit is bij van Veen Alstromeria's in Poeldijk dacht ik. Op de Molenlaan. Die tuinder had de afgelopen zomer echt gigantisch veel handel. Per dag haalde hij wel een stuk of 6 volle bakwagens (de grootte op de foto) à 13 veilingwagens per stuk..
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
goed verhaal. Moet ik even onthouden voor de eerstkomende verjaardag
Da's toch geen bakwagen joh?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit in die wagen gereden, maar wel een paar keer in dezelfde kleur
Dit is bij van Veen Alstromeria's in Poeldijk dacht ik. Op de Molenlaan. Die tuinder had de afgelopen zomer echt gigantisch veel handel. Per dag haalde hij wel een stuk of 6 volle bakwagens (de grootte op de foto) à 13 veilingwagens per stuk..
Dit noemen ze een bakwagen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een citytrailer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een "normale" trailer heeft 2 of 3 achterassen. Helaas geen plaatje van.
Dit is een LZV:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die LZV is dus een bakwagen met een trailer "aanhanger". (25,05M)Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Glowmouse: nog een pareltje van "Washball" Te geile collegaLeer spaties gebruiken!
Als er drie van die LZV's achter elkaar staan bij de veiling staat zo'n beetje alles al vast![]()
Ik vind het altijd vreselijk om daar te rijden met al die vrachtwagens. Mijn radio gaat ook altijd storen als er een vrachtwagen naast me staat![]()
![]()
Tja, dingen zijn bij jou blijkbaar kleiner als je aan bepaalde dingen denkt dan bij mij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit noem ik een bakwagen:
[ afbeelding ]
Leer spaties gebruiken!
Neuh..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, dingen zijn bij jou blijkbaar kleiner als je aan bepaalde dingen denkt dan bij mij.
Ik hoef mijn penisgrootte niet te compenseren door in een grote vrachtwagen te rijden.
Waarom denk je dat ik op een motor rijd.
Huilen dan.![]()
Voordeel is wel dat de transportprijs per eenheid omlaag kan omdat je meer kan vervoeren met 1 motorwagen..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:59 schreef Daph_ het volgende:
Als er drie van die LZV's achter elkaar staan bij de veiling staat zo'n beetje alles al vast![]()
Ik vind het altijd vreselijk om daar te rijden met al die vrachtwagens. Mijn radio gaat ook altijd storen als er een vrachtwagen naast me staatLeer spaties gebruiken!
Omdat je maar 2 wielen kan handelen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh..
Ik hoef mijn penisgrootte niet te compenseren door in een grote vrachtwagen te rijden.
Waarom denk je dat ik op een motor rijd.
Leer spaties gebruiken!
Weet ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat de transportprijs per eenheid omlaag kan omdat je meer kan vervoeren met 1 motorwagen..
![]()
![]()
Oh bootje, ik wil nog even jouw collega uitschelden die me bijna de vangrail in reed afgelopen zaterdag. Die kerel zag me prima volgens mij en toch gooit 'ie de vrachtwagen naar links om in te gaan halen.
Leuk is dat, uitwijken naar de redresseerstrook op een natte weg. Nekschot.Huilen dan.![]()
Volgens mij is 2 wielen handelen moeilijker dan 4 (of 8, 12, 16 for that matter)quote:.
Huilen dan.![]()
Klinkt bekend.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:05 schreef Isdatzo het volgende:
Oh bootje, ik wil nog even jouw collega uitschelden die me bijna de vangrail in reed afgelopen zaterdag. Die kerel zag me prima volgens mij en toch gooit 'ie de vrachtwagen naar links om in te gaan halen.
Leuk is dat, uitwijken naar de redresseerstrook op een natte weg. Nekschot.
Bij de veiling heb je een kruising met 3 rijstroken die rechtdoorgaan tot de volgende kruising, waarna je uitkomt bij 1 rijstrook naar links, 1 rechtdoor en 2 naar rechts. Als je op de middelste rijstrook rijdt gebeurt het regelmatig dat je aan de kant gedrukt wordt door zo'n fijne LZV die van de rechter opeens naar links komt als het verkeer optrekt omdat het licht op groen staatWant wel naar links komen, maar niet kijken
En obscene handgebaren maken als jij vol op je claxon ramt he
![]()
![]()
Mwah, ik wil jou weleens in een vrachtwagen zien.. Dan stap ik wel op de motorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij is 2 wielen handelen moeilijker dan 4 (of 8, 12, 16 for that matter).
Was dat een collega chauffeur van de Winter of een ander transportbedrijf?Leer spaties gebruiken!
Een LZV is iets minder handelbaar dan een Cuore hè?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klinkt bekend.
Bij de veiling heb je een kruising met 3 rijstroken die rechtdoorgaan tot de volgende kruising, waarna je uitkomt bij 1 rijstrook naar links, 1 rechtdoor en 2 naar rechts. Als je op de middelste rijstrook rijdt gebeurt het regelmatig dat je aan de kant gedrukt wordt door zo'n fijne LZV die van de rechter opeens naar links komt als het verkeer optrekt omdat het licht op groen staatWant wel naar links komen, maar niet kijken
Ik kan er verder niet over oordelen zonder de situatie gezien te hebben...Leer spaties gebruiken!
Ik weet niet wat erger is.. niet kijken en gewoon naar links gooien of wel kijken, mij zien en hem dan alsnóg naar links gooienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klinkt bekend.
.
Als die spiegel wat lager zat was 'ie 'm kwijt.
Huilen dan.![]()
true, maar bedenk je wel dat hij ziet dat het druk is, er links van de vrachtwagen een hele stoet auto's rijdt en hem dan alsnog zomaar naar links gooit. Dat heeft niks te maken met handelbaarheid volgens mij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een LZV is iets minder handelbaar dan een Cuore hè?
Ik kan er verder niet over oordelen zonder de situatie gezien te hebben...
Vaak doen ze dat zonder richting aan te geven. Bovendien weten ze volgens mij precies hoe ze moeten voorsorteren (zeker aangezien er borden staan en je de volgende kruising kan zien; ze zien dus dat er maar 1 rijstrook voor rechtdoor is) en gaan ze bewust op de rechterrijstrook staan.![]()
Heb 't wel eens gedaanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, ik wil jou weleens in een vrachtwagen zien.. Dan stap ik wel op de motor.
Geen idee.quote:Was dat een collega chauffeur van de Winter of een ander transportbedrijf?
Huilen dan.![]()
True story. Ik weet btw precies welk kruispunt je bedoeld. Daar staat ook dat "beeld" van die blauw-gele "bloem".quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
true, maar bedenk je wel dat hij ziet dat het druk is, er links van de vrachtwagen een hele stoet auto's rijdt en hem dan alsnog naar links gooit. Dat heeft niks te maken met handelbaarheid volgens mij.
Hoe vaak het ook niet gebeurt dat auto's voorsorteren om naar links te gaan, en dan alsnog rechtdoor knallen vlak voor de vrachtauto. Die mensen verdienen ook een nekschot
Leer spaties gebruiken!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
True story. Ik weet btw precies welk kruispunt je bedoeld. Daar staat ook dat "beeld" van die blauw-gele "bloem".
Hoe vaak het ook niet gebeurt dat auto's voorsorteren om naar links te gaan, en dan alsnog rechtdoor knallen vlak voor de vrachtauto. Die mensen verdienen ook een nekschot
![]()
Eensch is
Ja, die automobilisten die van links naar rechts komen zijn ook vreselijk. Ik ben dan ook zo'n kneus die ze er niet tussenlaat, omdat ik weet dat ze opzettelijk links gaan staan. Klopt trouwens van dat beeld![]()
![]()
High 5! Als ik de kans krijg, gooi ik ook het gat dicht, of zet ik ff mn luchthoorn/verschijners aanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
![]()
Eensch is
Ja, die automobilisten die van links naar rechts komen zijn ook vreselijk. Ik ben dan ook zo'n kneus die ze er niet tussenlaat, omdat ik weet dat ze opzettelijk links gaan staan. Klopt trouwens van dat beeld
Alleen ben je als vrachtwagen sowieso trager dan de voorste 2 auto's. De 3e kan je nog weleens pakken
Leer spaties gebruiken!
En motorrijders? Je wáágt 't niet hè!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
![]()
Eensch is
Ja, die automobilisten die van links naar rechts komen zijn ook vreselijk. Ik ben dan ook zo'n kneus die ze er niet tussenlaat, omdat ik weet dat ze opzettelijk links gaan staan. Klopt trouwens van dat beeld
*kijkt*
Huilen dan.![]()
Als een motorrijder trager optrekt dan een auto verdient hij de ruimte niet om voorgelaten te worden. Dan faal je gewoonquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En motorrijders? Je wáágt 't niet hè!
*kijkt*
![]()
Leer spaties gebruiken!
Whoehoeeequote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
High 5! Als ik de kans krijg, gooi ik ook het gat dicht, of zet ik ff mn luchthoorn/verschijners aan
Alleen ben je als vrachtwagen sowieso trager dan de voorste 2 auto's. De 3e kan je nog weleens pakken
Dan vind ik het terecht dat je je luchthoorn aanzet hoor![]()
![]()
Motorrijders zijn sneller dan automobilisten, maar als hij probeert ertussen te komen als ik zie dat hij bewust op de verkeerde rijstrook is gaan staan, dan laat ik hem er inderdaad niet tussen. Ik kan me niet voorstellen dat dit gebeurt trouwens, want motorrijders staan toch altijd vooraan bij het verkeerslicht..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En motorrijders? Je wáágt 't niet hè!
*kijkt*
![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als een motorrijder trager optrekt dan een auto verdient hij de ruimte niet om voorgelaten te worden. Dan faal je gewoon![]()
Oh, dat heb ik dan ook nog nooit meegemaakt. Maar wel dat als ik voorbij een rij auto's rijd zo'n jaloerse pipo 't leuk vindt om even naar links te gaan.Ook als reactie op:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Motorrijders zijn sneller dan automobilisten, maar als hij probeert ertussen te komen als ik zie dat hij bewust op de verkeerde rijstrook is gaan staan, dan laat ik hem er inderdaad niet tussen. Ik kan me niet voorstellen dat dit gebeurt trouwens, want motorrijders staan toch altijd vooraan bij het verkeerslicht..
Huilen dan.![]()
Dus dat. Ik doe niet zo moeilijk met motorrijders, want 99% van die gasten zijn toch sneller dan mij. Met auto én vrachtwagen. En al staan ze tussen 2 vakken kijk ik ze echt niet raar aan ofzo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Motorrijders zijn sneller dan automobilisten, maar als hij probeert ertussen te komen als ik zie dat hij bewust op de verkeerde rijstrook is gaan staan, dan laat ik hem er inderdaad niet tussen. Ik kan me niet voorstellen dat dit gebeurt trouwens, want motorrijders staan toch altijd vooraan bij het verkeerslicht..
In 't westland sta ik met de trailer bij het stoplicht altijd expres op 2 rijstroken. Als ik dat niet doe, haal ik de bocht niet. Helaas begrijpt 25% van de autocoureurs dit niet en zetten ze hem er alsnog naast.
Die komen er dan wel achter als ik ze snij terwijl ik de bocht probeer te maken. Maar goed, ik sta dan dus met het midden van de vrachtwagen bovenop de scheidingsstreep
Leer spaties gebruiken!
Hangt van de situatie af maar soms pak ik ook de strook voor linksaf om de rij voor rechtdoor voorbij te rijden en om er dan voor te gaan staan.Huilen dan.![]()
Sommige automobilisten gunnen het niet dat je op de motor sneller bent. Tja, das gewoon kansloos. Leven en laten leven. Maarja, ik heb een besmette mening, want ik wil ook motorrijder worden..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik dan ook nog nooit meegemaakt. Maar wel dat als ik voorbij een rij auto's rijd zo'n jaloerse pipo 't leuk vindt om even naar links te gaan.Ook als reactie op:
[..]Leer spaties gebruiken!
Dat is ook levensgevaarlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er trouwens wel een hekel aan dat sommige motorrijders als het druk is maar het niet stilstaat tussen de auto's door komen zoeven. Als de auto's langzaam rijden is dat geen probleem, maar wanneer de auto's al 90 rijden ben je echt levensmoe![]()
![]()
Dat begrijp ik wel, is toch ook niet meer dan logisch? sommige automobilistenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dus dat. Ik doe niet zo moeilijk met motorrijders, want 99% van die gasten zijn toch sneller dan mij. Met auto én vrachtwagen. En al staan ze tussen 2 vakken kijk ik ze echt niet raar aan ofzo.
In 't westland sta ik met de trailer bij het stoplicht altijd expres op 2 rijstroken. Als ik dat niet doe, haal ik de bocht niet. Helaas begrijpt 25% van de autocoureurs dit niet en zetten ze hem er alsnog naast.
Die komen er dan wel achter als ik ze snij terwijl ik de bocht probeer te maken. Maar goed, ik sta dan dus met het midden van de vrachtwagen bovenop de scheidingsstreep
![]()
![]()
Ja maar, dan moet ik wachten.....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, is toch ook niet meer dan logisch? sommige automobilisten
Leer spaties gebruiken!
Ik ga naar de verplichte bedrijvendag op schoolEn gelijk ook even de leidinggevende van mijn scriptiebegeleidster inlichten
Daaag!![]()
Succes dear! kick ass!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:32 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga naar de verplichte bedrijvendag op schoolEn gelijk ook even de leidinggevende van mijn scriptiebegeleidster inlichten
Daaag!Leer spaties gebruiken!
Zodra jij die bocht hebt gemaakt kunnen de automobilisten er toch langs?quote:
Ik vind het over het algemeen ook niet leuk als ik moet wachten op een vrachtwagen, maar je gaat er niet dood van ofzo![]()
![]()
90 is een beetje teveel van 't goede, meestal slalom ik er dan tussendoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is ook levensgevaarlijk
Ik heb er trouwens wel een hekel aan dat sommige motorrijders als het druk is maar het niet stilstaat tussen de auto's door komen zoeven. Als de auto's langzaam rijden is dat geen probleem, maar wanneer de auto's al 90 rijden ben je echt levensmoe
. Maar tot de 60 ofzo rijd ik er nog wel in 't midden doorheen.
Is trouwens wel duidelijk te merken dat men in de files die er altijd staan eerder geneigd is ruimte te maken dan tijdens de 'zondagsfiles'. Sowieso rijd ik amper file, woonwerk (stage) is te kort.. is de motor nog niet warm als ik 'm hier weer weg zet en als ik naar college ga pak ik meestal de auto, fiets of OV. Alleen de enkele keer dat ik met de motor hier naar stage ga of dat ik er 1 onderweg tegen kom.
Huilen dan.![]()
Als je achter een vrachtwagen zit schiet het niet op en dan zie je niks, dat laatste is nog 't vervelendste. Ik wil gewoon kunnen zien wat er vóór die vrachtwagen gebeurtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zodra jij die bocht hebt gemaakt kunnen de automobilisten er toch langs?
Ik vind het over het algemeen ook niet leuk als ik moet wachten op een vrachtwagen, maar je gaat er niet dood van ofzo
. Maar soms is 't niet anders en dan is 't geen ramp nee.
Huilen dan.![]()
Eenschquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je achter een vrachtwagen zit schiet het niet op en dan zie je niks, dat laatste is nog 't vervelendste. Ik wil gewoon kunnen zien wat er vóór die vrachtwagen gebeurt. Maar soms is 't niet anders en dan is 't geen ramp nee.
Sommige mensen worden er anders wel heel erg chagrijnig van![]()
![]()
Ja hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:35 schreef Psychonikeo het volgende:
hebben jullie het gezellig met jullie 3en?
![]()
![]()
Maar nu ga ik wel mijn spullen inpakken, anders heb ik niet genoeg tijd om over mijn begeleidster te zeuren![]()
![]()
Als 't te lang duurt word ik er ook wel chagrijnig van hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eensch
Sommige mensen worden er anders wel heel erg chagrijnig van
.
Huilen dan.![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:36 schreef Daph_ het volgende:
Maar nu ga ik wel mijn spullen inpakken, anders heb ik niet genoeg tijd om over mijn begeleidster te zeuren
, zeur-ze
.
Huilen dan.![]()
Ja precies, maar dat duurt minimaal 10 secondenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zodra jij die bocht hebt gemaakt kunnen de automobilisten er toch langs?
Ik vind het over het algemeen ook niet leuk als ik moet wachten op een vrachtwagen, maar je gaat er niet dood van ofzo
Sommige mensen zijn zo kortzichtig...
Leer spaties gebruiken!
Succes!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:32 schreef Daph_ het volgende:
Daaag!![]()
![]()
![]()
Jaloers?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:35 schreef Psychonikeo het volgende:
hebben jullie het gezellig met jullie 3en?
Leer spaties gebruiken!
Dus dat!quote:
Leer spaties gebruiken!
Spoilerquote:
Leer spaties gebruiken!
quote:
L.no, doe er eens wat aan, ze pesten me
Leer spaties gebruiken!
Ik kan je echt niet helpen hoor als je een een manboobfetisj hebt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
L.no, doe er eens wat aan, ze pesten me
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky![]()
Dat was ons geheimpje!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kan je echt niet helpen hoor als je een een manboobfetisj hebt.![]()
Leer spaties gebruiken!
Nico is gelijk stilquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we genoeg geheimpjes over.
Leer spaties gebruiken!
Grouphug!!quote:
Leer spaties gebruiken!
Tennis!
Tennisbabe heeft te grote borsten
/edit
Damn, deze zijn niet mooi meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Nico wilde zn manboobs showenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:12 schreef Isdatzo het volgende:
Wtf, ga je even iets te eten scoren worden er hier allemaal vulgaire plaatjes gepost.
Leer spaties gebruiken!
Heb er een spoiler bij gezet..quote:
die viespeuk
Leer spaties gebruiken!
QFTquote:Leer spaties gebruiken!
Een kloon?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef Psychonikeo het volgende:
wie de neuk is L.no trouwens? een kloon van bootje?Wishful thinkingquote:
Leer spaties gebruiken!
* Bootje84 logt ff in als L.no ...Leer spaties gebruiken!
Jouw quote klopt nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wishful.
En nee hoor, mij maakt 't echt niet uit wie jij wel of niet neukt hoor.
Leer spaties gebruiken!
Nahquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wil je een screenshot van de editgeschiedenis?
Leer spaties gebruiken!
Ja! Bahquote:
Leer spaties gebruiken!
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaja, maar hoe zit dat nou met jou en L.no.
Wie dat ook mag zijn dan.
Leer spaties gebruiken!
inderdaad, vooral omdat L.no ook nog eens een kleurtje heeft. Dat ligt wel in zijn straat je dan!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:33 schreef Isdatzo het volgende:
Wordt tijd dat gekke Geertje hier KAMERVRAGEN over gaat stellen.
![]()
Lees maar een beetje terug!quote:
Leer spaties gebruiken!
Denk dat 'ie nog boos is over Moninginnedag.. Wordt er eens een keer een aanslag in Nederland gepleegd, is 't niet eens een Marokkaanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad, vooral omdat L.no ook nog eens een kleurtje heeft. Dat ligt wel in zijn straat je dan!
.
Huilen dan.![]()
prutzooi.. Kom er vandaag achter dat ik morgen 2 lastige hertoetsen heb van Elektro(Diodes en gelijkspanningen).... Daar ga ik dus 2 dikke onvoldoendes ophalen.
Ik volg trouwens de opleiding netwerkbeheerder, dus hoe je de spanning die over een diode loopt kan uitrekenen boeit mij eigenlijk niets...MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Ja, maar Karst is tot zijn daad gekomen vanwege de buitenlanders. Hij is niet voor niets extreems rechts geworden. Zonder buitenlanders geen extreem rechtsen toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat 'ie nog boos is over Moninginnedag.. Wordt er eens een keer een aanslag in Nederland gepleegd, is 't niet eens een Marokkaan.
![]()
![]()
Veel plezier met jezelf afvragen dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, geen zin in. Of je legt het uit of ik vraag het straks wel na
.
Welke dag?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat 'ie nog boos is over Moninginnedag.. Wordt er eens een keer een aanslag in Nederland gepleegd, is 't niet eens een Marokkaan.
Leer spaties gebruiken!
Ja wacht ff, zo kan ik het ook hè! Zonder buitenlanders had Wilders ook geen bestaansrecht (nu eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja, maar Karst is tot zijn daad gekomen vanwege de buitenlanders. Hij is niet voor niets extreems rechts geworden. Zonder buitenlanders geen extreem rechtsen toch?
)! Hij zou ze verdomme dankbaar moeten zijn, maar niets is minder waar
.
Huilen dan.![]()
Maar guess what, ik ga de kantjes er vanaf lopen.
't Regent dat 't giet hier, ben blij dat ik met een dak boven m'n hoofd naar huis kan![]()
.
Huilen dan.![]()
jaaa, maar hij wilde natuurlijk helemaal niet de politiek in. Hij wilde lekker bijstand trekken, maar dat is nu allemaal ingenomen door de buitenlanders en is hij genoodzaakt om het nu via deze manier op te lossen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja wacht ff, zo kan ik het ook hè! Zonder buitenlanders had Wilders ook geen bestaansrecht (nu eigenlijk ook niet)! Hij zou ze verdomme dankbaar moeten zijn, maar niets is minder waar
.
![]()
![]()
L.no is net een verhaaltje voor je aan het opstellen!! Blijf wachten dan..?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:45 schreef Isdatzo het volgende:
Maar guess what, ik ga de kantjes er vanaf lopen.
't Regent dat 't giet hier, ben blij dat ik met een dak boven m'n hoofd naar huis kan![]()
.
Leer spaties gebruiken!
Ja hey, zonder buitenlanders was er uberhaupt geen bijstand geweest, wat zeurt 'ie nou!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaaa, maar hij wilde natuurlijk helemaal niet de politiek in. Hij wilde lekker bijstand trekken, maar dat is nu allemaal ingenomen door de buitenlanders en is hij genoodzaakt om het nu via deze manier op te lossen.
.
Huilen dan.![]()
Ze heeft nog tot 16.52quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
L.no is net een verhaaltje voor je aan het opstellen!! Blijf wachten dan..?
.
Huilen dan.![]()
Ga maar, ik heb geen zin om binnen 1 min. iets te typen.quote:
Huiswaards!
Leer spaties gebruiken!
das waar.. Nu zit ik vastquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja hey, zonder buitenlanders was er uberhaupt geen bijstand geweest, wat zeurt 'ie nou!!
.
![]()
![]()
Hmm ja.. zijn reputatie als taalnazi, wat doet ie?!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja zonde he.. dat slechte Nederlands?
zijn zelf verzonnen reputatie als taalnazi was hier allang doorzien hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmm ja.. zijn reputatie als taalnazi, wat doet ie?!![]()
![]()
Vanochtend had 'ie er ook al eentje hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmm ja.. zijn reputatie als taalnazi, wat doet ie?!![]()
![]()
Hij doet het anders prima ook al maakt ie wat fouten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zijn zelf verzonnen reputatie als taalnazi was hier allang doorzien hoor
Ik kan er iig niets over zeggen met mijn Nederlands.
mij boeit het niets, maar als je jezelf als taalnazi uitroept, moet je niet alleen zeuren over de paar dingen die je zelf toevallig weetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij doet het anders prima ook al maakt ie wat fouten.
Ik kan er iig niets over zeggen met mijn Nederlands.![]()
![]()
Jullie hadden me taalnazi genoemdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mij boeit het niets, maar als je jezelf als taalnazi uitroept, moet je niet alleen zeuren over de paar dingen die je zelf toevallig weet
Leer spaties gebruiken!
goede-bijna-avond
BHV-cursus zit er weer op. Ik had bij het examen gewoon alle vragen goed![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Isdatzo, wil je het verhaaltje van L.no horen, of mag ik er ook wat moois van maken..?Leer spaties gebruiken!
![]()
Hoe gaat het hier?
Wie vroeg mij 6 weken geleden of ene dirk nog bij Huiskes werkte? Die ene Dirk werkt niet meer bij Huiskes Verswaren.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
hier bij mijquote:![]()
Dat wordt dus drie jaar op rij kampioenquote:
Fuck the EBU.![]()
Hier ookquote:
Zullen we het eerst ff een jaar aan kijkenquote:Dat wordt dus drie jaar op rij kampioen![]()
![]()
nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hier ook![]()
[..]
Zullen we het eerst ff een jaar aan kijken
Fuck the EBU.![]()
Als ze vragen om diploma's, is het dan stom om ook mijn cijferlijst per mei 2009 mee te nemen? Dan kan ik namelijk wel laten zien dat ik alle punten heb gehaald tot nu toe.![]()
Nog even een vraagje tussendoor. Sorry dat ik jullie hiermee lastig val. Soms moet ik bellen op mijn stageadres. Ik ben dan bang dat mensen me niet goed verstaan in verband met mijn spraakproblemen. Hoe kan ik het beste vragen of mensen me goed hebben verstaan? Of dat ze een adres dat ik geef goed hebben opgeschreven?Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
nee, is niet stom, lijkt me.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:33 schreef Daph_ het volgende:
Als ze vragen om diploma's, is het dan stom om ook mijn cijferlijst per mei 2009 mee te nemen? Dan kan ik namelijk wel laten zien dat ik alle punten heb gehaald tot nu toe.
vragen of ze het even willen herhalen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:36 schreef MarijeH het volgende:
Nog even een vraagje tussendoor. Sorry dat ik jullie hiermee lastig val. Soms moet ik bellen op mijn stageadres. Ik ben dan bang dat mensen me niet goed verstaan in verband met mijn spraakproblemen. Hoe kan ik het beste vragen of mensen me goed hebben verstaan? Of dat ze een adres dat ik geef goed hebben opgeschreven?
Fuck the EBU.![]()
Laat de dobbelsteen bepalen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:54 schreef Bootje84 het volgende:
Isdatzo, wil je het verhaaltje van L.no horen, of mag ik er ook wat moois van maken..?
Huilen dan.![]()
Ik weet niet wat voor spraakproblemen je hebt, maar probeer rustig te blijven, dan voorkom je dingen als stotteren en een heel stuk. Of zet dingen op papier voordat je gaat bellen, dan heb je een houvast.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:36 schreef MarijeH het volgende:
Nog even een vraagje tussendoor. Sorry dat ik jullie hiermee lastig val. Soms moet ik bellen op mijn stageadres. Ik ben dan bang dat mensen me niet goed verstaan in verband met mijn spraakproblemen. Hoe kan ik het beste vragen of mensen me goed hebben verstaan? Of dat ze een adres dat ik geef goed hebben opgeschreven?![]()
IEdereen bedankt voor de tips.
@ Frits. Voor sommige mensen ben ik moeilijk verstaanbaar. Ik heb vroeger hiervoor logopedie gevolgd. Nu gaat dat goed en volg ik geen logopedie meer.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Ok, heb hem in de map gestopt om mee te nemen morgenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, is niet stom, lijkt me.
[..]
vragen of ze het even willen herhalen.
Ben best al wel een beetje zenuwachtig![]()
![]()
maar toch ben je bang dat mensen je niet helemaal goed verstaan? Is het dan niet meer onzekerheid van jezelf?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:09 schreef MarijeH het volgende:
@ Frits. Voor sommige mensen ben ik moeilijk verstaanbaar. Ik heb vroeger hiervoor logopedie gevolgd. Nu gaat dat goed en volg ik geen logopedie meer.![]()
Dat is logisch natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ok, heb hem in de map gestopt om mee te nemen morgen
Ben best al wel een beetje zenuwachtig
Zou gek zijn als je niet zenuwachtig zou zijn voor een sollicitatiegesprek.
Fuck the EBU.![]()
Het is oriënterend gelukkig, maargoed het is toch voor allebei de partijen een beetje aftasten.. Vorige keer was ik ook hartstikke nerveus, maar binnen 2 minuten voelde ik me al op mijn gemak, dat scheelde welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is logisch natuurlijk.Zou gek zijn als je niet zenuwachtig zou zijn voor een sollicitatiegesprek.
![]()
![]()
Zou misschien kunnen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar toch ben je bang dat mensen je niet helemaal goed verstaan? Is het dan niet meer onzekerheid van jezelf?
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Ligt ook aan je gesprekspartner natuurlijk. Als die je niet op je gemak stelt, dan zal je je ook niet op je gemak gaan voelen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het is oriënterend gelukkig, maargoed het is toch voor allebei de partijen een beetje aftasten.. Vorige keer was ik ook hartstikke nerveus, maar binnen 2 minuten voelde ik me al op mijn gemak, dat scheelde wel
Fuck the EBU.![]()
Wij zijn de kwaadsten niet hier in Alphenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ok, heb hem in de map gestopt om mee te nemen morgen
Ben best al wel een beetje zenuwachtig![]()
![]()
Aha, dan is vragen om herhaling inderdaad een goede tip. Verder is het inderdaad zaak dat jij je op je gemakt voelt, mits gesprekspartner dat toelaat. Maar goed, het is vooral zaak dat jij met een goede instelling een gesprek benadert; ga er vanuit dat men jou goed kan verstaan. Als zij je niet verstaan, vragen ze jou wel om herhaling.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:09 schreef MarijeH het volgende:
@ Frits. Voor sommige mensen ben ik moeilijk verstaanbaar. Ik heb vroeger hiervoor logopedie gevolgd. Nu gaat dat goed en volg ik geen logopedie meer.
Succes!![]()
![]()
Dat is waar. Het was niet zo zeer geruststellen, maar ik voelde me op mijn gemak dus dat scheelde. Nu voel ik me niet op mijn gemak bij een manager of directeur, toen wel (had een gesprek met een directeur en de officemanager (=ook hoofd PZ) ). Morgen heb ik een gesprek met twee partners..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ligt ook aan je gesprekspartner natuurlijk. Als die je niet op je gemak stelt, dan zal je je ook niet op je gemak gaan voelen.
En tja als het bij het sollicitatiegesprek al niet goed loopt, lijkt me dat geen goede voorbode op een carrière daar..![]()
I knowquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wij zijn de kwaadsten niet hier in Alphen
Meisje waarmee ik tot vorig jaar open dagen deed liep daar haar afstudeerstage. Die was goed te spreken ook![]()
Net even gekeken hoe ik moet rijdenMoet wel uitkijken voor de flitspaal onderweg naar Alphen, goed onthouden!! *prent in hoofd*
![]()
Iedereen bedankt voor de tips. Ik ga nu maar weer. Tot morgen
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Of niet te hard rijdenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I know
Meisje waarmee ik tot vorig jaar open dagen deed liep daar haar afstudeerstage. Die was goed te spreken ook![]()
Net even gekeken hoe ik moet rijdenMoet wel uitkijken voor de flitspaal onderweg naar Alphen, goed onthouden!! *prent in hoofd*
Als je op de N207 rijdt, staat 'ie links van de weg, voor je de heuvel oprijdt, goed onthouden!
![]()
![]()
I knowquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Of niet te hard rijdenAls je op de N207 rijdt, staat 'ie links van de weg, voor je de heuvel oprijdt, goed onthouden!
we rijden er wel eens langs idd.. Er rijden wel altijd veel mensen veel te hard langs
Op zich rij ik niet te hard, maar toch even extra opletten..![]()
![]()
Flitst 'ie van voor of achter? Is belangrijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Of niet te hard rijdenAls je op de N207 rijdt, staat 'ie links van de weg, voor je de heuvel oprijdt, goed onthouden!
.
Huilen dan.![]()
Dat ding heeft jarenlang niet aan gestaan waardoor iedereen er gewoon hard langs reed, maar sinds een jaar of twee doet 'ie het wel. Toen 'ie net aangezet was, maakte dat ding overurenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I knowwe rijden er wel eens langs idd.. Er rijden wel altijd veel mensen veel te hard langs
Op zich rij ik niet te hard, maar toch even extra opletten..Beide kanten dacht ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Flitst 'ie van voor of achter? Is belangrijk.
Succes morgenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:33 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga naar bed toe, anders ben ik morgen een zombie bij mijn gesprek
Tot morgen![]()
![]()
inderdaad.. dan weet je of je wel of niet moet zwaaienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Flitst 'ie van voor of achter? Is belangrijk.
![]()
![]()
Wheelie tochquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad.. dan weet je of je wel of niet moet zwaaien
?
Oh wacht, wheelie én zwaaien bedoel je natuurlijk.
Hier in de buurt flitst er maar 1 van voren![]()
.
Huilen dan.![]()
ik kan nog geen wheeliesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wheelie toch?
Oh wacht, wheelie én zwaaien bedoel je natuurlijk.
Hier in de buurt flitst er maar 1 van voren![]()
.
Maar hier staat er 1 die altijd van voren flitst vlakbij het huis van een vriend. Dus dat is altijd vaste prik![]()
![]()
L.no maakt verhaaltjequote:
Leer spaties gebruiken!
Mijn pa stond ook regelmatig van voren op de foto met de motor. Good ol' days. Nu is de paal wegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik kan nog geen wheelies
Maar hier staat er 1 die altijd van voren flitst vlakbij het huis van een vriend. Dus dat is altijd vaste prik
Leer spaties gebruiken!
Hmhm.. waarom een verhaaltje als een link ook kan: Fok! Take Me Out! - Deel 5 (slowchat) ?quote:"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky![]()
Is geen kunst aan.. was eerst ook een beetje bang om 'm omver te trekken of voor de landing maar 't valt reuze meequote:. Moet zeggen dat ik 't eigenlijk amper doe, als 't eenmaal lukt is de lol er snel af.
Niet te vaak doen hè, als er regelmaat in zit zal je zien dat ze er een keer staanquote:Maar hier staat er 1 die altijd van voren flitst vlakbij het huis van een vriend. Dus dat is altijd vaste prik
. Op een mooie bochtige weg in de buurt hebben ze zo'n bord geplaatst dat aangeeft hoe snel je rijdt.. nu is het hier de kunst om zo'n hoog mogelijke snelheid op dat bord te krijgen voor je de bocht in duikt. Werkt nogal averechts dat ding
.
Deze bocht:
Daar is er dit jaar al 1 tegen een boom gegleden die 't niet overleefd heeft helaas. Ik doe 't daar iig redelijk rustig, veel te gevaarlijk met al die bomen
.
Huilen dan.![]()
quote:
Haai!Die borden zijn fun iddquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is geen kunst aan.. was eerst ook een beetje bang om 'm omver te trekken of voor de landing maar 't valt reuze mee. Moet zeggen dat ik 't eigenlijk amper doe, als 't eenmaal lukt is de lol er snel af.
[..]
Niet te vaak doen hè, als er regelmaat in zit zal je zien dat ze er een keer staan. Op een mooie bochtige weg in de buurt hebben ze zo'n bord geplaatst dat aangeeft hoe snel je rijdt.. nu is het hier de kunst om zo'n hoog mogelijke snelheid op dat bord te krijgen voor je de bocht in duikt. Werkt nogal averechts dat ding
.
Deze bocht: [ afbeelding ]
Daar is er dit jaar al 1 tegen een boom gegleden die 't niet overleefd heeft helaas. Ik doe 't daar iig redelijk rustig, veel te gevaarlijk met al die bomen
.
Boom doet au idd!Leer spaties gebruiken!
Hier geen 160?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:03 schreef Isdatzo het volgende:
.
Fuck the EBU.![]()
Ik probeer als ik die borden zie in de 30 km-zones en ik ben op de fiets om boven de 30 te fietsen.quote:![]()
Fuck the EBU.![]()
mja.. gewoon eens proberen inderdaad. Is er nog niet van gekomen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is geen kunst aan.. was eerst ook een beetje bang om 'm omver te trekken of voor de landing maar 't valt reuze mee. Moet zeggen dat ik 't eigenlijk amper doe, als 't eenmaal lukt is de lol er snel af.
Dat ken ik ook ja. Was vroeger met de auto al. kwamen we terug van stage langs zo'n bord en dan gingen we ook scoren, maar dan al zo vroeg mogelijk de goede lijnen rijden voor de hoogste snelheid.quote:[..]
Niet te vaak doen hè, als er regelmaat in zit zal je zien dat ze er een keer staan. Op een mooie bochtige weg in de buurt hebben ze zo'n bord geplaatst dat aangeeft hoe snel je rijdt.. nu is het hier de kunst om zo'n hoog mogelijke snelheid op dat bord te krijgen voor je de bocht in duikt. Werkt nogal averechts dat ding
.
.
Vervelende was dat er vlak na een zebrapad lag. Een keer gewoon mijn remmen mee vernaggeld door een bejaarde die dood wilde ofzo![]()
![]()
Op sommige stukken kan je daar makkelijk overheen hoorquote:. In de bochten niet though
. Op die weg varieert de bochtensnelheid van 65 tot 115 schat ik. En dat is dan met een redelijke veiligheidsmarge, want bomen.
Huilen dan.![]()
doorrijden is weer zo zonde voor je lak hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. gewoon eens proberen inderdaad. Is er nog niet van gekomen.
[..]
Dat ken ik ook ja. Was vroeger met de auto al. kwamen we terug van stage langs zo'n bord en dan gingen we ook scoren, maar dan al zo vroeg mogelijk de goede lijnen rijden voor de hoogste snelheid.
Vervelende was dat er vlak na een zebrapad lag. Een keer gewoon mijn remmen mee vernaggeld door een bejaarde die dood wilde ofzo
Fuck the EBU.![]()
Ja idd, herkenbaarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik probeer als ik die borden zie in de 30 km-zones en ik ben op de fiets om boven de 30 te fietsen.![]()
. Of zo'n hoog mogelijke snelheid te halen met de fiets op zo'n ding
.
Huilen dan.![]()
want bomen geven niet zo heel erg mee...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op sommige stukken kan je daar makkelijk overheen hoor. In de bochten niet though
. Op die weg varieert de bochtensnelheid van 65 tot 115 schat ik. En dat is dan met een redelijke veiligheidsmarge, want bomen.
Fuck the EBU.![]()
iddquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
doorrijden is weer zo zonde voor je lak heDan zou je juist zo hard mogelijk moeten gaan.. Dan heb je kans dat ze brekenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
want bomen geven niet zo heel erg mee...![]()
![]()
Nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
want bomen geven niet zo heel erg mee...
?
Neuh op wegen waar bomen staan ben ik altijd een beetje bang om flink door te rijden. Als je dan om whatever reden onderuit gaat is de kans erg groot dat je niet meer opstaat.Huilen dan.![]()
Ik heb een gewone stadsfiets met halflege banden die op één of andere manier niet voller kunnen/willenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja idd, herkenbaar. Of zo'n hoog mogelijke snelheid te halen met de fiets op zo'n ding
.
Dus boven de 30 is dan best een prestatie.
Zeker gezien mijn conditie.
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: