hier bij mijquote:
Dat wordt dus drie jaar op rij kampioenquote:
Hier ookquote:
Zullen we het eerst ff een jaar aan kijkenquote:Dat wordt dus drie jaar op rij kampioen
nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hier ook![]()
[..]
Zullen we het eerst ff een jaar aan kijken
nee, is niet stom, lijkt me.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:33 schreef Daph_ het volgende:
Als ze vragen om diploma's, is het dan stom om ook mijn cijferlijst per mei 2009 mee te nemen? Dan kan ik namelijk wel laten zien dat ik alle punten heb gehaald tot nu toe.
vragen of ze het even willen herhalen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:36 schreef MarijeH het volgende:
Nog even een vraagje tussendoor. Sorry dat ik jullie hiermee lastig val. Soms moet ik bellen op mijn stageadres. Ik ben dan bang dat mensen me niet goed verstaan in verband met mijn spraakproblemen. Hoe kan ik het beste vragen of mensen me goed hebben verstaan? Of dat ze een adres dat ik geef goed hebben opgeschreven?
Laat de dobbelsteen bepalen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:54 schreef Bootje84 het volgende:
Isdatzo, wil je het verhaaltje van L.no horen, of mag ik er ook wat moois van maken..?
Ik weet niet wat voor spraakproblemen je hebt, maar probeer rustig te blijven, dan voorkom je dingen als stotteren en een heel stuk. Of zet dingen op papier voordat je gaat bellen, dan heb je een houvast.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:36 schreef MarijeH het volgende:
Nog even een vraagje tussendoor. Sorry dat ik jullie hiermee lastig val. Soms moet ik bellen op mijn stageadres. Ik ben dan bang dat mensen me niet goed verstaan in verband met mijn spraakproblemen. Hoe kan ik het beste vragen of mensen me goed hebben verstaan? Of dat ze een adres dat ik geef goed hebben opgeschreven?
Ok, heb hem in de map gestopt om mee te nemen morgenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, is niet stom, lijkt me.
[..]
vragen of ze het even willen herhalen.
maar toch ben je bang dat mensen je niet helemaal goed verstaan? Is het dan niet meer onzekerheid van jezelf?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:09 schreef MarijeH het volgende:
IEdereen bedankt voor de tips.
@ Frits. Voor sommige mensen ben ik moeilijk verstaanbaar. Ik heb vroeger hiervoor logopedie gevolgd. Nu gaat dat goed en volg ik geen logopedie meer.
Dat is logisch natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ok, heb hem in de map gestopt om mee te nemen morgen
Ben best al wel een beetje zenuwachtig
Het is oriënterend gelukkig, maargoed het is toch voor allebei de partijen een beetje aftasten.. Vorige keer was ik ook hartstikke nerveus, maar binnen 2 minuten voelde ik me al op mijn gemak, dat scheelde welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is logisch natuurlijk.Zou gek zijn als je niet zenuwachtig zou zijn voor een sollicitatiegesprek.
Zou misschien kunnen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar toch ben je bang dat mensen je niet helemaal goed verstaan? Is het dan niet meer onzekerheid van jezelf?
Ligt ook aan je gesprekspartner natuurlijk. Als die je niet op je gemak stelt, dan zal je je ook niet op je gemak gaan voelen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het is oriënterend gelukkig, maargoed het is toch voor allebei de partijen een beetje aftasten.. Vorige keer was ik ook hartstikke nerveus, maar binnen 2 minuten voelde ik me al op mijn gemak, dat scheelde wel
Wij zijn de kwaadsten niet hier in Alphenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ok, heb hem in de map gestopt om mee te nemen morgen
Ben best al wel een beetje zenuwachtig
Aha, dan is vragen om herhaling inderdaad een goede tip. Verder is het inderdaad zaak dat jij je op je gemakt voelt, mits gesprekspartner dat toelaat. Maar goed, het is vooral zaak dat jij met een goede instelling een gesprek benadert; ga er vanuit dat men jou goed kan verstaan. Als zij je niet verstaan, vragen ze jou wel om herhaling.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:09 schreef MarijeH het volgende:
IEdereen bedankt voor de tips.
@ Frits. Voor sommige mensen ben ik moeilijk verstaanbaar. Ik heb vroeger hiervoor logopedie gevolgd. Nu gaat dat goed en volg ik geen logopedie meer.
Dat is waar. Het was niet zo zeer geruststellen, maar ik voelde me op mijn gemak dus dat scheelde. Nu voel ik me niet op mijn gemak bij een manager of directeur, toen wel (had een gesprek met een directeur en de officemanager (=ook hoofd PZ) ). Morgen heb ik een gesprek met twee partners..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ligt ook aan je gesprekspartner natuurlijk. Als die je niet op je gemak stelt, dan zal je je ook niet op je gemak gaan voelen.
I knowquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wij zijn de kwaadsten niet hier in Alphen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |