Nahquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wil je een screenshot van de editgeschiedenis?
Ja! Bahquote:
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaja, maar hoe zit dat nou met jou en L.no.
Wie dat ook mag zijn dan.
inderdaad, vooral omdat L.no ook nog eens een kleurtje heeft. Dat ligt wel in zijn straat je dan!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:33 schreef Isdatzo het volgende:
Wordt tijd dat gekke Geertje hier KAMERVRAGEN over gaat stellen.
Lees maar een beetje terug!quote:
Denk dat 'ie nog boos is over Moninginnedag.. Wordt er eens een keer een aanslag in Nederland gepleegd, is 't niet eens een Marokkaanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad, vooral omdat L.no ook nog eens een kleurtje heeft. Dat ligt wel in zijn straat je dan!
Ja, maar Karst is tot zijn daad gekomen vanwege de buitenlanders. Hij is niet voor niets extreems rechts geworden. Zonder buitenlanders geen extreem rechtsen toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat 'ie nog boos is over Moninginnedag.. Wordt er eens een keer een aanslag in Nederland gepleegd, is 't niet eens een Marokkaan.
Veel plezier met jezelf afvragen dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, geen zin in. Of je legt het uit of ik vraag het straks wel na
.
Welke dag?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat 'ie nog boos is over Moninginnedag.. Wordt er eens een keer een aanslag in Nederland gepleegd, is 't niet eens een Marokkaan.
Ja wacht ff, zo kan ik het ook hè! Zonder buitenlanders had Wilders ook geen bestaansrecht (nu eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja, maar Karst is tot zijn daad gekomen vanwege de buitenlanders. Hij is niet voor niets extreems rechts geworden. Zonder buitenlanders geen extreem rechtsen toch?
jaaa, maar hij wilde natuurlijk helemaal niet de politiek in. Hij wilde lekker bijstand trekken, maar dat is nu allemaal ingenomen door de buitenlanders en is hij genoodzaakt om het nu via deze manier op te lossen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja wacht ff, zo kan ik het ook hè! Zonder buitenlanders had Wilders ook geen bestaansrecht (nu eigenlijk ook niet)! Hij zou ze verdomme dankbaar moeten zijn, maar niets is minder waar
.
L.no is net een verhaaltje voor je aan het opstellen!! Blijf wachten dan..?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:45 schreef Isdatzo het volgende:
Maar guess what, ik ga de kantjes er vanaf lopen.
't Regent dat 't giet hier, ben blij dat ik met een dak boven m'n hoofd naar huis kan![]()
.
Ja hey, zonder buitenlanders was er uberhaupt geen bijstand geweest, wat zeurt 'ie nou!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaaa, maar hij wilde natuurlijk helemaal niet de politiek in. Hij wilde lekker bijstand trekken, maar dat is nu allemaal ingenomen door de buitenlanders en is hij genoodzaakt om het nu via deze manier op te lossen.
Ze heeft nog tot 16.52quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
L.no is net een verhaaltje voor je aan het opstellen!! Blijf wachten dan..?
Ga maar, ik heb geen zin om binnen 1 min. iets te typen.quote:
das waar.. Nu zit ik vastquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja hey, zonder buitenlanders was er uberhaupt geen bijstand geweest, wat zeurt 'ie nou!!
.
Hmm ja.. zijn reputatie als taalnazi, wat doet ie?!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja zonde he.. dat slechte Nederlands?
zijn zelf verzonnen reputatie als taalnazi was hier allang doorzien hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmm ja.. zijn reputatie als taalnazi, wat doet ie?!
Vanochtend had 'ie er ook al eentje hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmm ja.. zijn reputatie als taalnazi, wat doet ie?!
Hij doet het anders prima ook al maakt ie wat fouten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zijn zelf verzonnen reputatie als taalnazi was hier allang doorzien hoor
mij boeit het niets, maar als je jezelf als taalnazi uitroept, moet je niet alleen zeuren over de paar dingen die je zelf toevallig weetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij doet het anders prima ook al maakt ie wat fouten.
Ik kan er iig niets over zeggen met mijn Nederlands.
Jullie hadden me taalnazi genoemdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mij boeit het niets, maar als je jezelf als taalnazi uitroept, moet je niet alleen zeuren over de paar dingen die je zelf toevallig weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |