Succes dear! kick ass!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:32 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga naar de verplichte bedrijvendag op schoolEn gelijk ook even de leidinggevende van mijn scriptiebegeleidster inlichten
Daaag!
Zodra jij die bocht hebt gemaakt kunnen de automobilisten er toch langs?quote:
90 is een beetje teveel van 't goede, meestal slalom ik er dan tussendoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is ook levensgevaarlijk
Ik heb er trouwens wel een hekel aan dat sommige motorrijders als het druk is maar het niet stilstaat tussen de auto's door komen zoeven. Als de auto's langzaam rijden is dat geen probleem, maar wanneer de auto's al 90 rijden ben je echt levensmoe
Als je achter een vrachtwagen zit schiet het niet op en dan zie je niks, dat laatste is nog 't vervelendste. Ik wil gewoon kunnen zien wat er vóór die vrachtwagen gebeurtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zodra jij die bocht hebt gemaakt kunnen de automobilisten er toch langs?
Ik vind het over het algemeen ook niet leuk als ik moet wachten op een vrachtwagen, maar je gaat er niet dood van ofzo
Eenschquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je achter een vrachtwagen zit schiet het niet op en dan zie je niks, dat laatste is nog 't vervelendste. Ik wil gewoon kunnen zien wat er vóór die vrachtwagen gebeurt. Maar soms is 't niet anders en dan is 't geen ramp nee.
Ja hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:35 schreef Psychonikeo het volgende:
hebben jullie het gezellig met jullie 3en?
Als 't te lang duurt word ik er ook wel chagrijnig van hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eensch
Sommige mensen worden er anders wel heel erg chagrijnig van
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:36 schreef Daph_ het volgende:
Maar nu ga ik wel mijn spullen inpakken, anders heb ik niet genoeg tijd om over mijn begeleidster te zeuren
Ja precies, maar dat duurt minimaal 10 secondenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zodra jij die bocht hebt gemaakt kunnen de automobilisten er toch langs?
Ik vind het over het algemeen ook niet leuk als ik moet wachten op een vrachtwagen, maar je gaat er niet dood van ofzo
Succes!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:32 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga naar de verplichte bedrijvendag op schoolEn gelijk ook even de leidinggevende van mijn scriptiebegeleidster inlichten
Daaag!
Jaloers?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:35 schreef Psychonikeo het volgende:
hebben jullie het gezellig met jullie 3en?
Dus dat!quote:
Spoilerquote:
quote:
Ik kan je echt niet helpen hoor als je een een manboobfetisj hebt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
L.no, doe er eens wat aan, ze pesten me
Dat was ons geheimpje!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kan je echt niet helpen hoor als je een een manboobfetisj hebt.
Nico is gelijk stilquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we genoeg geheimpjes over.
Grouphug!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Nico wilde zn manboobs showenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:12 schreef Isdatzo het volgende:
Wtf, ga je even iets te eten scoren worden er hier allemaal vulgaire plaatjes gepost.
Heb er een spoiler bij gezet..quote:
QFTquote:
Een kloon?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef Psychonikeo het volgende:
wie de neuk is L.no trouwens? een kloon van bootje?
Wishful thinkingquote:
Jouw quote klopt nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wishful.
En nee hoor, mij maakt 't echt niet uit wie jij wel of niet neukt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |