Gewoon op de spits drijven en dan zeggen dat de situatie niet meer werkbaar is met haar en een nieuwe begeleider eisenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja maar ik wil het niet forceren
We laten alleen nog vrouwen toe. Sorry. Daagquote:
Niet zoquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
We laten alleen nog vrouwen toe. Sorry. Daag
Je kan een dikke krijgenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:39 schreef washball het volgende:
[..]
Gauw excuses of ik pak je postrechten af.
With ^^quote:
Kom hier dan!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet zodoen jij, er heerst hier een
-stemming!.
Ik stamp die zelfvoldane-grijns van je smoelwerk
!
Touchéquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kom hier dan!Neem dan maar meteen dat krat bier mee
Je reageerde niet op mijn vraag welk bier en waar..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kom hier dan!Neem dan maar meteen dat krat bier mee
Ik was van plan dat te doen na het krijgen van mijn cijferquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als ze je het afstuderen kost, dan zou ik haar sowieso keihard affakkelen..
Spoiler het eensquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:47 schreef Daph_ het volgende:
HAH! Ik ben iets te weten gekomen dat haar leidinggevende niet leuk gaat vinden! Hahaaaaaaaaaaaaaaa hier gaat ze problemen mee krijgen
*kijkt evil*
Hertog Jan en Alphen aan den Rijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je reageerde niet op mijn vraag welk bier en waar...
Even dein dit topic compenseren hoor.
![]()
Grafstemmingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je reageerde niet op mijn vraag welk bier en waar...
Even dein dit topic compenseren hoor.
![]()
Grolsch in Valkenswaard, dat kan je krijgenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hertog Jan en Alphen aan den Rijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet morgen naar Alphenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hertog Jan en Alphen aan den Rijn.
Hahaha, ik moest lachen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Grolsch in Valkenswaard, dat kan je krijgen!
Als ik ooit in de buurt ben kom ik wel een keer langs, met Hertog Jan.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:52 schreef Daph_ het volgende:
Klinkt lekker inderdaad. Goed voorbereid wel die dame!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ambtenaren...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Klinkt lekker inderdaad. Goed voorbereid wel die dame!
Denk maar niet dat je bier krijgt als je zo vrolijk doetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hahaha, ik moest lachen!Maar dat mag niet
![]()
Is goed, ik trap graag open deuren openquote:Is goed, laat maar weten dan zet ik de deur vast open
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk maar niet dat je bier krijgt als je zo vrolijk doet.
[..]
Is goed, ik trap graag open deuren open in.
quote:
Dat dus.!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb je 'm al eens in andere topics gezien?
Het is je vergevenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Whoops.
Maar dat mag, ik was aan 't bellen toen ik die post type.
Mwah, ik was de enige die wat tegen hem zei. Dit kan je niet Isdatzo aanrekenen. Ik heb zijn replies gezien in verschillende topics en ik vond ze van niveau 12-jarige. Vandaar dat ik dat soort types liever niet in de SES SC heb. Funky is ook als een malle gaan spammen. Iedereen is welkom, maar als mensen zich als een zak hooi gaan gedragen hoeven ze zich hier niet te laten zien in mijn optiek..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:17 schreef GlowMouse het volgende:
Als hij hier irritant doet, is het vroeg genoeg voor mij om er wat aan te doen. Jullie zijn maar liever tegen nieuwe users anders hebben we een probleem.
Niet om 't een of ander, maar als ik iemand in negatieve zin ken ga ik hier toch niet schijnheilig lopen doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:17 schreef GlowMouse het volgende:
Als hij hier irritant doet, is het vroeg genoeg voor mij om er wat aan te doen. Jullie zijn maar liever tegen nieuwe users anders hebben we een probleem.
Jezus, moet je weer eens je 'macht' laten gelden hier.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:17 schreef GlowMouse het volgende:
Legitieme reden!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet om 't een of ander, maar als ik iemand in negatieve zin ken ga ik hier toch niet schijnheilig lopen doen?
Nee, je negeert hem maar. Dit topic is niet alleen voor mensen die bootje of jij aardig vindt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet om 't een of ander, maar als ik iemand in negatieve zin ken ga ik hier toch niet schijnheilig lopen doen?
Dit topi is ook niet voor 12 jarige retards die leuk menen te zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, je negeert hem maar. Dit topic is niet alleen voor mensen die bootje of jij aardig vindt.
Nou dan kan je KLB ook wel opdoekenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, je negeert hem maar. Dit topic is niet alleen voor mensen die bootje of jij aardig vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |