Flynth vind ik bij voorbaat al een rukorganisatie, daar kreeg ik die stomme mail van terug met "Geachte *achternaam*" als aanhef. Failquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Flynth? BDO? Grant Thornton? Waar woon je eigenlijk?
Okay, helder. Wat een sneue aanhef is datquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Flynth vind ik bij voorbaat al een rukorganisatie, daar kreeg ik die stomme mail van terug met "Geachte *achternaam*" als aanhef. Fail
Ik woon overigens in Amsterdam, maar hoop over een jaar o.i.d. meer in de omgeving van Aalsmeer te wonen.
Standaardmailtjesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Flynth vind ik bij voorbaat al een rukorganisatie, daar kreeg ik die stomme mail van terug met "Geachte *achternaam*" als aanhef. Fail
Ik woon overigens in Amsterdam, maar hoop over een jaar o.i.d. meer in de omgeving van Aalsmeer te wonen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:52 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren gebeld door mijn kabelmaatschappij.. Of ik 3 maanden gratis Eredivisie live wou...
Ik zei ook doodleuk.. Mooie promotieactie.. net nu de competitie over is..
Maar dan u kunt ook kijken naar de WK kwalificatie wedstrijd in Zuid Amerika en naar live oefenduels...
Sowieso mogen ze de lui die dat eredivisie live verzonnen hebben direct tegen de muur zettenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:52 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren gebeld door mijn kabelmaatschappij.. Of ik 3 maanden gratis Eredivisie live wou...
Ik zei ook doodleuk.. Mooie promotieactie.. net nu de competitie over is..
Maar dan u kunt ook kijken naar de WK kwalificatie wedstrijd in Zuid Amerika en naar live oefenduels...
Indeed, gelijk afgeschrevenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Okay, helder. Wat een sneue aanhef is datIk ken ze alleen van naam hoor. Hopelijk kun je tegen vliegtuig-lawaai, als je in de buurt van Aalsmeer wilt gaan wonen
En Eredivisie Live wou eerst maar een maand gratis geven..quote:
Had je iets anders verwachtquote:
Ik ga niet schijnhelig lopen doen tegen mensen die ik niet mag. Ik heb veel van zijn posts gelezen, een klein percentage ervan is ontopic en nuttig.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, je negeert hem maar. Dit topic is niet alleen voor mensen die bootje of jij aardig vindt.
Dat dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit topi is ook niet voor 12 jarige retards die leuk menen te zijn
En dat!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou dan kan je KLB ook wel opdoeken.
Dat deed ik trouwens, tot hij ook hier debiel kwam doen.
Was trouwens de 2e post van hem, lees maar terug.
Ik wens trouwens niet monddood gemaakt te worden.
Staat er erwtensoep buiten?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:48 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag allemaal
Wat een snert weer buiten.
Dan kom ik een keer met de vrachtwagen langsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Moet ik even kijken.. zal wel ergens in een backup staan.. maar niet op mijn huidige pcquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:10 schreef Bootje84 het volgende:
Piet, heb jij toevallig nog een foto van mijn barbiemod?
Wel de Hema rookworstquote:
Hoedat zo?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:10 schreef Puala het volgende:
ik ben 3 weken lang in mijn vrije tijd bezig geweest met een voorstel voor een imago-change voor de leerlingenraad. En in 5 minuten tijd is het godverdomme helemaal afgekeurd.
Gezelligquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Staat er erwtensoep buiten?
[..]
Dan kom ik een keer met de vrachtwagen langs![]()
Piet, heb jij toevallig nog een foto van mijn barbiemod?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:10 schreef Puala het volgende:
ik ben 3 weken lang in mijn vrije tijd bezig geweest met een voorstel voor een imago-change voor de leerlingenraad. En in 5 minuten tijd is het godverdomme helemaal afgekeurd.
Er zijn stappen overgeslagen en uberhaubt de naamsovergang is afgekeurd door het College van Bestuur. Alles wat in onze hoofden zat is dus afgekeurd.quote:
Nou dit idee klonk redelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Helemaal afgekeurd, deels afgekeurd? Motivatie waarom afgekeurd?
Sowieso zijn studenten/leerlingenraden meestal toch een hopeloze zaak om tijd in te stoppen.
Waarom is de naamsovergang afgekeurd, en welke stappen zijn overgeslagen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Er zijn stappen overgeslagen en uberhaubt de naamsovergang is afgekeurd door het College van Bestuur. Alles wat in onze hoofden zat is dus afgekeurd.
Daarom had ik het voorstel van mijn klas en docent afgewezen om in de studentenraad dinges te gaan zitten. Heb wel betere dingen te doen en voorstellen zouden toch niet goedgekeurd worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sowieso zijn studenten/leerlingenraden meestal toch een hopeloze zaak om tijd in te stoppen.
De waarom is niet bekend. De stappen zijn het maken van de documentatie. We zijn van het bedenken te snel doorgerold naar het realiseren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom is de naamsovergang afgekeurd, en welke stappen zijn overgeslagen.
Je kan toch gewoon dit voorstel aanpassen adhv hun commentaar en opnieuw indienen?
Precies. My thoughts exactly. Je stuit altijd op veel onwil en stugheid, change is bad hmkay en we willen er eigenlijk helemaal niet over nadenken etc.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarom had ik het voorstel van mijn klas en docent afgewezen om in de studentenraad dinges te gaan zitten. Heb wel betere dingen te doen en voorstellen zouden toch niet goedgekeurd worden.
Dat dus inderdaad. Ik merk echt dat er heel erg veel wil is om de ideeën uit te voeren die ik/wij naar voren brengenquote:
quote:
Wat was er concreet overgeslagen dan, had dat daadwerkelijk iets uitgemaakt voor de implementatie? Kan je die documentatie niet alsnog fixen?quote:De stappen zijn het maken van de documentatie. We zijn van het bedenken te snel doorgerold naar het realiseren.
Waarom keuren ze dan dan die shizzle af zonder motivatie? Komt bij mij toch over als onwil.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad. Ik merk echt dat er heel erg veel wil is om de ideeën uit te voeren die ik/wij naar voren brengen
Vanmiddag, 14.00 uurquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]![]()
Ze keuren iets af zonder het te motiveren? Laat ze dat dan eerst maar eens doen. Ze maken zich er wel makkelijk van af zo.
- plan van aanpakquote:[..]
Wat was er concreet overgeslagen dan, had dat daadwerkelijk iets uitgemaakt voor de implementatie? Kan je die documentatie niet alsnog fixen?
Graag. Heb ze zelf niet meerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet ik even kijken.. zal wel ergens in een backup staan.. maar niet op mijn huidige pc
De Winter logisticsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gezellig
In wat voor vrachtwagen rijd je rond? Ik sta regelmatig bij de bloemenveiling stil
En Puala niet?quote:
Beproefde methodiek...quote:
Nou, misschien is 't dus helemaal niet zo definitief afgekeurd als jij deed voorkomenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Vanmiddag, 14.00 uur![]()
[..]
- plan van aanpak
- doelgroepbepaling
- projectvoorstel (voor het College van Bestuur)
- planning
- projectgroep indeling
etc
als groepslid of als leider?quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Graag. Heb ze zelf niet meer
[..]
De Winter logistics
Komen in alle maten en kleuren. Soms met knappe chauffeur![]()
Naar Paula werd ook geluisterd, iig dat zei zequote:
Getverderriequote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Naar Paula werd ook geluisterd, iig dat zei ze. Zelfde geldt voor haar dus
.
Misschien moet ik dik worden, krijg je ook tieten.. zouden ze dan wel naar me luisteren.
Het is die:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]Handig, allerlei kleuren.. Zo kan ik toch niet in één oogopslag zien of dat de vrachtwagen is waar jij in kan zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |