Of niet te hard rijdenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I know
Meisje waarmee ik tot vorig jaar open dagen deed liep daar haar afstudeerstage. Die was goed te spreken ook![]()
Net even gekeken hoe ik moet rijdenMoet wel uitkijken voor de flitspaal onderweg naar Alphen, goed onthouden!! *prent in hoofd*
I knowquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Of niet te hard rijdenAls je op de N207 rijdt, staat 'ie links van de weg, voor je de heuvel oprijdt, goed onthouden!
Flitst 'ie van voor of achter? Is belangrijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Of niet te hard rijdenAls je op de N207 rijdt, staat 'ie links van de weg, voor je de heuvel oprijdt, goed onthouden!
Dat ding heeft jarenlang niet aan gestaan waardoor iedereen er gewoon hard langs reed, maar sinds een jaar of twee doet 'ie het wel. Toen 'ie net aangezet was, maakte dat ding overurenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I knowwe rijden er wel eens langs idd.. Er rijden wel altijd veel mensen veel te hard langs
Op zich rij ik niet te hard, maar toch even extra opletten..
Beide kanten dacht ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Flitst 'ie van voor of achter? Is belangrijk.
Succes morgenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:33 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga naar bed toe, anders ben ik morgen een zombie bij mijn gesprek
Tot morgen
inderdaad.. dan weet je of je wel of niet moet zwaaienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Flitst 'ie van voor of achter? Is belangrijk.
Wheelie tochquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad.. dan weet je of je wel of niet moet zwaaien
ik kan nog geen wheeliesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wheelie toch?
Oh wacht, wheelie én zwaaien bedoel je natuurlijk.
Hier in de buurt flitst er maar 1 van voren![]()
.
L.no maakt verhaaltjequote:
Mijn pa stond ook regelmatig van voren op de foto met de motor. Good ol' days. Nu is de paal wegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik kan nog geen wheelies
Maar hier staat er 1 die altijd van voren flitst vlakbij het huis van een vriend. Dus dat is altijd vaste prik
Hmhm.. waarom een verhaaltje als een link ook kan: Fok! Take Me Out! - Deel 5 (slowchat) ?quote:
Is geen kunst aan.. was eerst ook een beetje bang om 'm omver te trekken of voor de landing maar 't valt reuze meequote:
Niet te vaak doen hè, als er regelmaat in zit zal je zien dat ze er een keer staanquote:Maar hier staat er 1 die altijd van voren flitst vlakbij het huis van een vriend. Dus dat is altijd vaste prik
quote:
Die borden zijn fun iddquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is geen kunst aan.. was eerst ook een beetje bang om 'm omver te trekken of voor de landing maar 't valt reuze mee. Moet zeggen dat ik 't eigenlijk amper doe, als 't eenmaal lukt is de lol er snel af.
[..]
Niet te vaak doen hè, als er regelmaat in zit zal je zien dat ze er een keer staan. Op een mooie bochtige weg in de buurt hebben ze zo'n bord geplaatst dat aangeeft hoe snel je rijdt.. nu is het hier de kunst om zo'n hoog mogelijke snelheid op dat bord te krijgen voor je de bocht in duikt. Werkt nogal averechts dat ding
.
Deze bocht: [ afbeelding ]
Daar is er dit jaar al 1 tegen een boom gegleden die 't niet overleefd heeft helaas. Ik doe 't daar iig redelijk rustig, veel te gevaarlijk met al die bomen
.
Hier geen 160?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:03 schreef Isdatzo het volgende:
Daar is er dit jaar al 1 tegen een boom gegleden die 't niet overleefd heeft helaas. Ik doe 't daar iig redelijk rustig, veel te gevaarlijk met al die bomen
.
Ik probeer als ik die borden zie in de 30 km-zones en ik ben op de fiets om boven de 30 te fietsen.quote:
mja.. gewoon eens proberen inderdaad. Is er nog niet van gekomen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is geen kunst aan.. was eerst ook een beetje bang om 'm omver te trekken of voor de landing maar 't valt reuze mee. Moet zeggen dat ik 't eigenlijk amper doe, als 't eenmaal lukt is de lol er snel af.
Dat ken ik ook ja. Was vroeger met de auto al. kwamen we terug van stage langs zo'n bord en dan gingen we ook scoren, maar dan al zo vroeg mogelijk de goede lijnen rijden voor de hoogste snelheid.quote:[..]
Niet te vaak doen hè, als er regelmaat in zit zal je zien dat ze er een keer staan. Op een mooie bochtige weg in de buurt hebben ze zo'n bord geplaatst dat aangeeft hoe snel je rijdt.. nu is het hier de kunst om zo'n hoog mogelijke snelheid op dat bord te krijgen voor je de bocht in duikt. Werkt nogal averechts dat ding
.
.
Op sommige stukken kan je daar makkelijk overheen hoorquote:
doorrijden is weer zo zonde voor je lak hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. gewoon eens proberen inderdaad. Is er nog niet van gekomen.
[..]
Dat ken ik ook ja. Was vroeger met de auto al. kwamen we terug van stage langs zo'n bord en dan gingen we ook scoren, maar dan al zo vroeg mogelijk de goede lijnen rijden voor de hoogste snelheid.
Vervelende was dat er vlak na een zebrapad lag. Een keer gewoon mijn remmen mee vernaggeld door een bejaarde die dood wilde ofzo
Ja idd, herkenbaarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik probeer als ik die borden zie in de 30 km-zones en ik ben op de fiets om boven de 30 te fietsen.![]()
want bomen geven niet zo heel erg mee...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op sommige stukken kan je daar makkelijk overheen hoor. In de bochten niet though
. Op die weg varieert de bochtensnelheid van 65 tot 115 schat ik. En dat is dan met een redelijke veiligheidsmarge, want bomen.
iddquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
doorrijden is weer zo zonde voor je lak he
Dan zou je juist zo hard mogelijk moeten gaan.. Dan heb je kans dat ze brekenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
want bomen geven niet zo heel erg mee...
Nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
want bomen geven niet zo heel erg mee...
Ik heb een gewone stadsfiets met halflege banden die op één of andere manier niet voller kunnen/willenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja idd, herkenbaar. Of zo'n hoog mogelijke snelheid te halen met de fiets op zo'n ding
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |