quote:
Da's klote, in ieder geval veel sterkte en succes toegewenst!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vreemd.
Ik heb vanavond te horen gekregen dat er geen behandeling meer mogelijk is voor mijn moeder.
Ze begint nu aan haar laatste chemo en dat is het dan.
Het drinkt niet echt tot me door ik ben er gelaten onder. Weet niet hoe ik moet reageren. Erg verwarrend...
Lief. Thanx.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's klote, in ieder geval veel sterkte en succes toegewenst!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vreemd.
Ik heb vanavond te horen gekregen dat er geen behandeling meer mogelijk is voor mijn moeder.
Het drinkt niet echt tot me door ik ben er gelaten onder. Weet niet hoe ik moet reageren. Erg verwarrend...
Heel veel sterkte, laten we hopen dat er een nieuwe behandeling ontdekt wordt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
sterktequote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vreemd.
heel veel sterktequote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vreemd.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:27 schreef skyrebel het volgende:
tattoo begint te jeukenen das niet zo fijn
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:56 schreef Stali het volgende:
En waar Osramp niet bij de pakken neer gaat zitten..
Wow...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vreemd.
Helemaal niet geantwoord nogquote:Op maandag 25 mei 2009 22:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoi,
Je bent er weer..
Hoe was de vakantie met je vrouw? Ben je wat uitgerust en fysiek meer opgeknapt?
Hoop dat je voldoende opgeladen bent om wat eventuele tegenslagen aan te kunnen, die zal je, net als een ander vast ook wel krijgen hoor.
Niet alles is een cadeautje en echt, je bent de enige niet. Probeer niet meteen bij de zakken neer te zitten he?.
Dan kunnen wij elkaar de hand geven.quote:
Succesquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:23 schreef Fredo55 het volgende:
Beetje zenuwachtig, straks theorie examen auto.
Balen! Gauw nog een keertje doen!quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ik maak me zorgen, ben zo bang dat ik binnenkort naar een begrafenis moet
Ietssssssssss minder zorgen, maarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ik maak me zorgen, ben zo bang dat ik binnenkort naar een begrafenis moet
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:38 schreef Apotheose het volgende:
fucked up! Onrustig en al. Met bepaalde dingen kan ik niet omgaan. Gevoelskwestie.
Oh dat is balen, bizzle.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:50 schreef fraubitch het volgende:
ik word gek van de pijn. word daardoor beperkt in mijn doen en daar word ik weer gefrustreerd door.
En baal ook dat pinkpop daardoor voor mij niet doorgaat.
Bah
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:10 schreef Houniet het volgende:
Lekker, straks met drie vrouwen weg, dat gaat wat worden.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:38 schreef Apotheose het volgende:
fucked up! Onrustig en al. Met bepaalde dingen kan ik niet omgaan. Gevoelskwestie.
ik wilde hier vrolijk en positief posten, maar de tering zeg! Ben even helemaal stil van jouw verhaal.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:42 schreef Killer_Mom het volgende:
ik heb hier nog nooit gepost. het is laat en ik kan niet slapen, mijn moeder is vanavond om 10 uur overleden, ingeslapen in alle rust. na een herseninfarkt ze heeft een week in sluimer coma geleefd, of ze iets meekreeg wat er gaande was weten we niet, en nu is ze dood, 84 jaar, wij hebben er vrede mee, ze was blind en behoorlijk "de weg kwijt" maar een wereld wijze vrouw,
moeder van 10 kinderen, ze heeft het zorg en jongeren centrum opgetild, van jeugd opvang, tot het gedogen van in die tijd, jontjes roken moet kunnen.
heel dat volk kwam bij ons tuis, met 10 kinderen was er altijd plaats genoeg voor meer mensen aan tafel.
Bleus fan en Pinkfloyd, wij hadden dat ook opstaan als we bij haar waakte,
ik heb haar een goede reis gekust toen ik wegging om 6 uur, . hoe ik me voel? kloten, en opgelucht dat het voor haar voorbij is. met deze post heb ik mijn gedachten even op orde gebracht.
Gecondoleerd en sterkte...quote:Op zondag 31 mei 2009 01:42 schreef Killer_Mom het volgende:
ik heb hier nog nooit gepost. het is laat en ik kan niet slapen, mijn moeder is vanavond om 10 uur overleden, ingeslapen in alle rust. na een herseninfarkt ze heeft een week in sluimer coma geleefd, of ze iets meekreeg wat er gaande was weten we niet, en nu is ze dood, 84 jaar, wij hebben er vrede mee, ze was blind en behoorlijk "de weg kwijt" maar een wereld wijze vrouw,
moeder van 10 kinderen, ze heeft het zorg en jongeren centrum opgetild, van jeugd opvang, tot het gedogen van in die tijd, jontjes roken moet kunnen.
heel dat volk kwam bij ons tuis, met 10 kinderen was er altijd plaats genoeg voor meer mensen aan tafel.
ik heb haar een goede reis gekust toen ik wegging om 6 uur, . hoe ik me voel? kloten, en opgelucht dat het voor haar voorbij is. met deze post heb ik mijn gedachten even op orde gebracht.
Gecondoleerd en veel sterkte.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:42 schreef Killer_Mom het volgende:
Toevallig, hier hetzelfde.quote:
Nah ja, alles wat ik doe is kut in mijn geval. Moet alleen maar eens kijken wat kutter is, de korte of de lange termijn.quote:
Gefeli!quote:
ook al thuis?quote:
dat hebben wij net ook meegemaakt, heel pijnlijk om te zien hoe die mensen moeten vechten je hoopt dat ze inslaapt. dat is zaterdagavond dus gebeurd, vandaag ben ik ik met mijn gezin naar ons mam, hun oma geweest. ze ligt opgebaard op haar kamer in het verzorgingtehuis waar ze de laatste 3 maanden heeft gewoond, ons thuis dus.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:44 schreef johnx2007 het volgende:
Slecht. Ik ging vandaag met m'n ouders langs oma, het zou niet goed met haar gaan volgens hun. Ik kom niet vaak mee, maar eens in de zoveel tijd hoort het toch even, het blijft familie. Ik wist niet wat ik moest verwachten, maar het ging echt slecht, ze zag er zo slecht uit. M'n moeder liep direct huilend weg, m'n vader was al langsgeweest, dus die wist het al, en ik, tsja, ik ging maar foto's kijken, om haar niet aan te hoeven kijken. Ik dacht dat het me weinig zou doen, maar het deed echt pijn, en nu nog steeds. Ze gaf zelf aan dat ze wist dat het over was. Het is een kwestie van dagen. Toen we weg gingen, gaf ik haar een kus, en ik wist dat dit de laatste keer zou zijn dat ik haar zag. Ik kon niks meer uitbrengen en ben maar half huilend weggelopen. Het doet me veel pijn om te zien hoe zeo p haar dood zit af te wachten, zonder iets te kunnen doen.
dat is het ook , zo is het, goed. ouders sterven . het raakt je hard, niet aan denken als je jong bent, misschien iets meer aandacht voor opa en oma als je jong bent. ook voor je ouders. niet alleen er zijn als het mis gaat maar ook afentoe van te voren. zei ons mam .quote:
ja snowpatrol was zoals verwacht een k*t afsluiter,quote:Op maandag 1 juni 2009 23:15 schreef candygirl het volgende:
[..]
ook al thuis?
Ot . anouk was super op pinkpop![]()
nu tote hose
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:42 schreef fraubitch het volgende:
nog even en ik ga slaan
huisgenoten een bepaalde eikel die me de kop gek maakt
Succes, Osramp.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:06 schreef Osramp het volgende:
Lekker met de mountainbike gereden![]()
Weer wat verder en inspannender dan de vorige keer. Nou nog reactievermogen opkrikken en het gaat weer.
Nu best wel moe maar voldaan. Morgen intakegesprek bij wervings en selectie bedrijf, beloven interessante banen. Ben benieuwd.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Euforisch.
Nouja, dat ook niet helemaal. Maar wel heul blij & trots op mezelf dat het me zowaar gelukt is een voldoende te halen op Frans.![]()
6 .
Ik duim voor je!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:36 schreef RealZeus het volgende:
Een sprankje hoop.
Er zit een kansje in dat dat hele buschauffeur-verhaal door gaat.
Dat zou echt tof zijn
Dank je.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ik duim voor je!!
OT:
Nog steeds pijn. stom. verder best goed
thanksquote:Op donderdag 4 juni 2009 06:58 schreef scrub_nurse het volgende:
pff maar weer s terug mn bed in kruipen
@t candygirl: heel veel succes vandaag, ik sms je nog
Ik ging ook meer roken vlak voor ik stopte, word er maar even goed schijtziek van, dan weet je nóg beter waarom je wil stoppen. Succes en maak je er niet te druk om !quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:55 schreef Stali het volgende:
Ik ga bijna stoppen met roken maar i.p.v. het door mij geplande afbouwen ben ik meer gaan roken..
Het bewustworden van het roken is een beetje zoek, steek achteloos de een na de andere sigaret op. Maar ik ga er vanaf, het is mooi geweest. Wel nog even die reeks doorlezen om daar weer wat meer mee bezig te zijn. Kappen met dat gerook bedoel ik dan.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:30 schreef fraubitch het volgende:
hmm
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]![]()
ot;
Zie FB.
Gelukkig wel zo How I met your mother kijken.
Je bent een lieve schat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:25 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Ik ging ook meer roken vlak voor ik stopte, word er maar even goed schijtziek van, dan weet je nóg beter waarom je wil stoppen. Succes en maak je er niet te druk om !
Ja, ik voelde dus ook kutquote:
Stoppen met roken? Ha, succes en sterkte er mee dan. Ik ben al een dik half jaar aan het stoppen en opnieuw aan het beginnen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Je bent een lieve schat..
Bedankt. En verder is het geouwehoer ook idd, maar toch apart ook weer. Enfin ik ga het gewoon ook ondergaan en lekker teruglezen in die reeks..
En terecht.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:33 schreef carla_ het volgende:
O dat wil ik jullie wel vertelen naar ik word toch niet Serieus genomen
Dankjewelquote:
Succes met stoppenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:55 schreef Stali het volgende:
Ik ga bijna stoppen met roken maar .... ik ga er vanaf, het is mooi geweest. Wel nog even die reeks doorlezen om daar weer wat meer mee bezig te zijn. Kappen met dat gerook bedoel ik dan.
quote:
quote:
quote:
aaawquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |