quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ik maak me zorgen, ben zo bang dat ik binnenkort naar een begrafenis moet
Ietssssssssss minder zorgen, maarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ik maak me zorgen, ben zo bang dat ik binnenkort naar een begrafenis moet
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:38 schreef Apotheose het volgende:
fucked up! Onrustig en al. Met bepaalde dingen kan ik niet omgaan. Gevoelskwestie.
Oh dat is balen, bizzle.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:50 schreef fraubitch het volgende:
ik word gek van de pijn. word daardoor beperkt in mijn doen en daar word ik weer gefrustreerd door.
En baal ook dat pinkpop daardoor voor mij niet doorgaat.
Bah
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:10 schreef Houniet het volgende:
Lekker, straks met drie vrouwen weg, dat gaat wat worden.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:38 schreef Apotheose het volgende:
fucked up! Onrustig en al. Met bepaalde dingen kan ik niet omgaan. Gevoelskwestie.
ik wilde hier vrolijk en positief posten, maar de tering zeg! Ben even helemaal stil van jouw verhaal.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:42 schreef Killer_Mom het volgende:
ik heb hier nog nooit gepost. het is laat en ik kan niet slapen, mijn moeder is vanavond om 10 uur overleden, ingeslapen in alle rust. na een herseninfarkt ze heeft een week in sluimer coma geleefd, of ze iets meekreeg wat er gaande was weten we niet, en nu is ze dood, 84 jaar, wij hebben er vrede mee, ze was blind en behoorlijk "de weg kwijt" maar een wereld wijze vrouw,
moeder van 10 kinderen, ze heeft het zorg en jongeren centrum opgetild, van jeugd opvang, tot het gedogen van in die tijd, jontjes roken moet kunnen.
heel dat volk kwam bij ons tuis, met 10 kinderen was er altijd plaats genoeg voor meer mensen aan tafel.
Bleus fan en Pinkfloyd, wij hadden dat ook opstaan als we bij haar waakte,
ik heb haar een goede reis gekust toen ik wegging om 6 uur, . hoe ik me voel? kloten, en opgelucht dat het voor haar voorbij is. met deze post heb ik mijn gedachten even op orde gebracht.
Gecondoleerd en sterkte...quote:Op zondag 31 mei 2009 01:42 schreef Killer_Mom het volgende:
ik heb hier nog nooit gepost. het is laat en ik kan niet slapen, mijn moeder is vanavond om 10 uur overleden, ingeslapen in alle rust. na een herseninfarkt ze heeft een week in sluimer coma geleefd, of ze iets meekreeg wat er gaande was weten we niet, en nu is ze dood, 84 jaar, wij hebben er vrede mee, ze was blind en behoorlijk "de weg kwijt" maar een wereld wijze vrouw,
moeder van 10 kinderen, ze heeft het zorg en jongeren centrum opgetild, van jeugd opvang, tot het gedogen van in die tijd, jontjes roken moet kunnen.
heel dat volk kwam bij ons tuis, met 10 kinderen was er altijd plaats genoeg voor meer mensen aan tafel.
Bleus fan en Pinkfloyd, wij hadden dat ook opstaan als we bij haar waakte,
ik heb haar een goede reis gekust toen ik wegging om 6 uur, . hoe ik me voel? kloten, en opgelucht dat het voor haar voorbij is. met deze post heb ik mijn gedachten even op orde gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |