quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:45 schreef Stali het volgende:[..]
Hoi,
Je bent er weer.

.
Hoe was de vakantie met je vrouw? Ben je wat uitgerust en fysiek meer opgeknapt?
Hoop dat je voldoende opgeladen bent om wat eventuele tegenslagen aan te kunnen, die zal je, net als een ander vast ook wel krijgen hoor.
Niet alles is een cadeautje en echt, je bent de enige niet. Probeer niet meteen bij de zakken neer te zitten he?

.
Helemaal niet geantwoord nog
Vakantie was wel leuk, daar viel de werkeloosheid me niet zo op mijn dak. Ik weet dat ik niet de enige ben die op zoek is naar een baan. Die anderen zitten me ook allemaal in de weg met het zoeken naar iets nieuws
Vanmiddag weer een gesprek gehad, ging niet lekker en werd straks al afgebeld. Persoonlijke klik was beter met een ander. Dat was ook wederzijds.
Het is gewoon vervelend dat je geen einde aan het probleem ziet, je weet niet wanneer je weer aan de slag kunt en dat geeft me een onprettig gevoel. Thuiszitten is niks. In half juni kan ik gaan starten met vrijwilligerswerk, tenminste weer een nuttig gevoel aan het eind vd dag.
Verder: Gewoon SHIT! Gevulde kies doet pijn, hoofdpijn en moe. Denk dat ik in bed ga liggen en 6 maanden doorslaap. Mss ziet de wereld er dan beter uit.
[ Bericht 22% gewijzigd door Osramp op 26-05-2009 21:43:06 ]