quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:42 schreef fraubitch het volgende:
nog even en ik ga slaan
huisgenoten een bepaalde eikel die me de kop gek maakt
Succes, Osramp.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:06 schreef Osramp het volgende:
Lekker met de mountainbike gereden![]()
Weer wat verder en inspannender dan de vorige keer. Nou nog reactievermogen opkrikken en het gaat weer.
Nu best wel moe maar voldaan. Morgen intakegesprek bij wervings en selectie bedrijf, beloven interessante banen. Ben benieuwd.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Euforisch.
Nouja, dat ook niet helemaal. Maar wel heul blij & trots op mezelf dat het me zowaar gelukt is een voldoende te halen op Frans.![]()
6 .
Ik duim voor je!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:36 schreef RealZeus het volgende:
Een sprankje hoop.
Er zit een kansje in dat dat hele buschauffeur-verhaal door gaat.
Dat zou echt tof zijn
Dank je.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ik duim voor je!!
OT:
Nog steeds pijn. stom. verder best goed
thanksquote:Op donderdag 4 juni 2009 06:58 schreef scrub_nurse het volgende:
pff maar weer s terug mn bed in kruipen
@t candygirl: heel veel succes vandaag, ik sms je nog
Ik ging ook meer roken vlak voor ik stopte, word er maar even goed schijtziek van, dan weet je nóg beter waarom je wil stoppen. Succes en maak je er niet te druk om !quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:55 schreef Stali het volgende:
Ik ga bijna stoppen met roken maar i.p.v. het door mij geplande afbouwen ben ik meer gaan roken..
Het bewustworden van het roken is een beetje zoek, steek achteloos de een na de andere sigaret op. Maar ik ga er vanaf, het is mooi geweest. Wel nog even die reeks doorlezen om daar weer wat meer mee bezig te zijn. Kappen met dat gerook bedoel ik dan.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:30 schreef fraubitch het volgende:
hmm
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]![]()
ot;
Zie FB.
Gelukkig wel zo How I met your mother kijken.
Je bent een lieve schat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:25 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Ik ging ook meer roken vlak voor ik stopte, word er maar even goed schijtziek van, dan weet je nóg beter waarom je wil stoppen. Succes en maak je er niet te druk om !
Ja, ik voelde dus ook kutquote:
Stoppen met roken? Ha, succes en sterkte er mee dan. Ik ben al een dik half jaar aan het stoppen en opnieuw aan het beginnen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Je bent een lieve schat..
Bedankt. En verder is het geouwehoer ook idd, maar toch apart ook weer. Enfin ik ga het gewoon ook ondergaan en lekker teruglezen in die reeks..
En terecht.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:33 schreef carla_ het volgende:
O dat wil ik jullie wel vertelen naar ik word toch niet Serieus genomen
Dankjewelquote:
Succes met stoppenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:55 schreef Stali het volgende:
Ik ga bijna stoppen met roken maar .... ik ga er vanaf, het is mooi geweest. Wel nog even die reeks doorlezen om daar weer wat meer mee bezig te zijn. Kappen met dat gerook bedoel ik dan.
quote:
quote:
quote:
aaawquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |