quote:
Da's klote, in ieder geval veel sterkte en succes toegewenst!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vreemd.
Ik heb vanavond te horen gekregen dat er geen behandeling meer mogelijk is voor mijn moeder.
Ze begint nu aan haar laatste chemo en dat is het dan.
Het drinkt niet echt tot me door ik ben er gelaten onder. Weet niet hoe ik moet reageren. Erg verwarrend...
Lief. Thanx.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's klote, in ieder geval veel sterkte en succes toegewenst!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vreemd.
Ik heb vanavond te horen gekregen dat er geen behandeling meer mogelijk is voor mijn moeder.
Het drinkt niet echt tot me door ik ben er gelaten onder. Weet niet hoe ik moet reageren. Erg verwarrend...
Heel veel sterkte, laten we hopen dat er een nieuwe behandeling ontdekt wordt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
sterktequote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vreemd.
heel veel sterktequote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vreemd.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:27 schreef skyrebel het volgende:
tattoo begint te jeukenen das niet zo fijn
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:56 schreef Stali het volgende:
En waar Osramp niet bij de pakken neer gaat zitten..
Wow...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 05:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vreemd.
Helemaal niet geantwoord nogquote:Op maandag 25 mei 2009 22:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoi,
Je bent er weer..
Hoe was de vakantie met je vrouw? Ben je wat uitgerust en fysiek meer opgeknapt?
Hoop dat je voldoende opgeladen bent om wat eventuele tegenslagen aan te kunnen, die zal je, net als een ander vast ook wel krijgen hoor.
Niet alles is een cadeautje en echt, je bent de enige niet. Probeer niet meteen bij de zakken neer te zitten he?.
Dan kunnen wij elkaar de hand geven.quote:
Succesquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:23 schreef Fredo55 het volgende:
Beetje zenuwachtig, straks theorie examen auto.
Balen! Gauw nog een keertje doen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |