Schwank, debiel dat je er bent.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:27 schreef Szura het volgende:
Anders maak je even een nieuw topic aan.
Schwank ligt er in 3 sets uit
Bij de lapo van het vorige deel moet je wezenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef TheGeneral het volgende:
Ah deze was eerder.
Hoe durf je mijn OP zo te bevuiligen
Ah ik zie dat iemand mijn OP in de Wiki heeft veranderd.... De Wiki is weer aangepast.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Bij de lapo van het vorige deel moet je wezen
Sorry, had het helemaal niet doorquote:Op maandag 25 mei 2009 16:27 schreef Szura het volgende:
Anders maak je even een nieuw topic aan.
Schwank ligt er in 3 sets uit
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef TheGeneral het volgende:
Ah deze was eerder.
Hoe durf je mijn OP zo te bevuiligen
Bevuilen natuurlijk... Volgens mij heb ik dezelfde fout al eens gemaakt en toen wees jij mij daar ook op...quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Bevuilen natuurlijk... Volgens mij heb ik dezelfde fout al eens gemaakt en toen wees jij mij daar ook op...
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:48 schreef Federer-fan het volgende:
Mooi die slowmotionbeelden.
Ze hebben mij ook een keer gefilmd met tennisles. Achteraf vroeg ik toen ik de beelden zag aan de leraar "Waarom speel je het vertraagd af?" Hij zo: "Dit is de normale snelheid."
Ik voelde me redelijk stom. Ben blij dat er geen slak op de baan liep, want die had me mooi ingehaald.quote:
quote:
Walgelijk dat mens. Zelfs al zag ze er uit als Kirilenko..die maniertjesquote:Op maandag 25 mei 2009 17:40 schreef Federer-fan het volgende:
Bartoli. Ze is een stuk slanker dan voorheen volgens mij. Leuk meisje vind ik dat.
*schaapmodus aan*quote:Op maandag 25 mei 2009 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Nadal was niet veel soeps begrijp ik? Zag hem best vaak een break achter staan
Fogniniquote:Op maandag 25 mei 2009 18:21 schreef Tim86 het volgende:
Fognini naar 4-0. Andreev zal wel binnen anderhalve set opgeven verwacht ik.
That's clayquote:Op maandag 25 mei 2009 18:50 schreef dndiek het volgende:
[..]
Fognini
set 1 1-6 winnen
set 2 4-1 achter
+Karlovic.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:11 schreef Szura het volgende:
Set dus toch nog naar Chardy
Tot nu toe Berdych, Penneta en Kleybanova de enig geplaatste spelers die eruit liggen.
o ik keek alleen bij dag 2 zie ikquote:Op maandag 25 mei 2009 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
+Karlovic.
Pennetta wel schandalig zeg..2 games
Ziet iemand Baghdatis iets anders doen dan er gewoon vanaf gaan?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:29 schreef TheArt het volgende:
Wat een gigantisch kut OOP morgen. Baghdatis - Monaco maar op baan 7
Waarom zou je twee ongeplaatste spelers in een stadion zetten, terwijl er genoeg geplaatste en Franse spelers over zijn. Court 7 is een prima baan, met tribunes en camera's.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:29 schreef TheArt het volgende:
Wat een gigantisch kut OOP morgen. Baghdatis - Monaco maar op baan 7
Ik zeg ook niet dat ze dat hadden moeten doen. Ik wil er alleen mee uitdrukken dat ik het jammer vind, meer niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:48 schreef XL het volgende:
[..]
Waarom zou je twee ongeplaatste spelers in een stadion zetten, terwijl er genoeg geplaatste en Franse spelers over zijn. Court 7 is een prima baan, met tribunes en camera's.
Mooi dat dat irritante jankwijf eruit ligt. Dat is me toch een faalhaas geworden zegquote:Op maandag 25 mei 2009 20:05 schreef TheArt het volgende:
Chakvetadze eruit![]()
En Schnyder volgt weldra. Weer twee geplaatste speelsters minder dus.
Kansloos he, inmiddels wel bijna 5-3 in de vierde setquote:Op maandag 25 mei 2009 19:41 schreef Tim86 het volgende:
Fognini echt kansloos nu
Net als Kirilenko trouwens, tegen Rogowska![]()
![]()
5e setquote:Op maandag 25 mei 2009 20:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Kansloos he, inmiddels wel bijna 5-3 in de vierde set.
Ach, beide zijn kansloos hahaquote:Op maandag 25 mei 2009 20:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Kansloos he, inmiddels wel bijna 5-3 in de vierde set.
12 zelfs.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:20 schreef TubewayDigital het volgende:
wel grappig dat die braziliaan meer games tegen nadal heeft gepakt dan federer vorig jaar in de finale.
fed had er toen 4, daniel iets van 10 dacht ik
hernandez VS minarquote:Op maandag 25 mei 2009 20:21 schreef Tim86 het volgende:
De grootste verrassing van het toernooi lijkt plaats te gaan vinden op baan 10
King Oscarquote:Op maandag 25 mei 2009 20:21 schreef Tim86 het volgende:
King Oscar is na Nadal toch wel de beste claycourter ter wereld lijkt me.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:23 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
hernandez VS minar
is dat zo bijzonder dan
5-5quote:Op maandag 25 mei 2009 21:05 schreef dndiek het volgende:
Andreev mag gaan serveren bij een 5-4 stand voor de winst
Ik had hem bijna gekozen voor de xlgamequote:Op maandag 25 mei 2009 20:21 schreef Tim86 het volgende:
Vorige keer was het een fix tussen die 2..no way dat ik dat zou aandurvenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik had hem bijna gekozen voor de xlgame
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:26 schreef Tim86 het volgende:
Rafa heeft natuurlijk ook gewoon steeds geluk gehad de laatste jaren. Hij moet zich eerst maar eens voor een langere tijd bewijzen.
Waar kwam je dat tegen? Wel een bazenrecord trouwens.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:13 schreef Chriz2k het volgende:
Opvallend feitje: Nadal heeft nog nooit in de eerste ronde van een grand slam verloren.
Ik heb ook nog nooit in de eerste ronde van een GS verloren.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar kwam je dat tegen? Wel een bazenrecord trouwens.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit in de eerste ronde van een GS verloren.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat zo bijzonder???quote:Op maandag 25 mei 2009 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
http://www.rolandgarros.com/en_FR/players/overview/atpn409.htmlquote:Op maandag 25 mei 2009 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als jij een andere speler kunt aanwijzen die dat heeft gepresteerd bij minimaal 21 grand slam deelnames hou ik me aanbevolenquote:
Björn Borgquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://www.rolandgarros.com/en_FR/players/overview/atpn409.html
Bij ''Grand Slam Singles Results''.
[..]
Als jij een andere speler kunt aanwijzen die dat heeft gepresteerd bij minimaal 21 grand slam deelnames hou ik me aanbevolen.
Ja, maar jij hebt ook nog nooit meegedaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja.quote:
Björn Borg is een legende. Ik heb Chriz2k weleens bijgepraat over de geschiedenis van het tennis.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat was ook wel een aardige speler, heb ik me door Federer-fan eens laten vertellen.
Ik mag toch hopen dat ie weet had van de prestaties van die manquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Björn Borg is een legende. Ik heb Chriz2k weleens bijgepraat over de geschiedenis van het tennis.
Heeft die man van de boxershorts getennist dan?!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ie weet had van de prestaties van die man
Wedden dat 80% van dat volk die die kleding draagt die vraag kan stellenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Heeft die man van de boxershorts getennist dan?!
()
Staat voor vandaag niet op de planning, dus ergens na middernacht kan je dr verwachtenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:01 schreef pfaf het volgende:
[luie modus]
Hoelaat speelt Rus ongeveer?
[/luie modus]
Ow, ik dacht vandaag. Bummer. En geen Rus én geen Giro.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Staat voor vandaag niet op de planning, dus ergens na middernacht kan je dr verwachten
Des te meer hou je over voor morgenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ow, ik dacht vandaag. Bummer. En geen Rus én geen Giro.
Word!quote:
2011.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:33 schreef TheGeneral het volgende:
Waar blijft dat dak?![]()
Zal nog wel wat jaartjes duren.
poeh als het daar net zo regende als hierquote:
Over 46 minuten zal het stoppen met regenen...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
2011.
Is er al gezegd wanneer ze denken dat het weer droog zal zijn?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:52 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Over 46 minuten zal het stoppen met regenen...
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:14 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoor net dat het zeker nog 1,5 uur blijft regenen in Parijs.Theo Bakker zei dat net op Eurosport.
Nu op Eurosport: de RG-finale tussen Agassi en Medvedev uit 1999.Ja jongens (en meisjes), Federer-fan helpt jullie de dag wel door hoor.
![]()
quote:
Ja, inderdaad leuk. Laat ze dat omdraaien. De netrechter terug en alle lijnrechters moven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:35 schreef Timm-E het volgende:
Leuk om te zien. Wel gek, zo'n net-scheidsrechter zo vlak naast de baan. Zoiets vind ik er nu al ontzettend ouderwets uit zien.
quote:Ik hoop trouwens dat Medvedev wint!
Nou niet echt een choke, meer een regenpauzequote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:07 schreef Chriz2k het volgende:
Dat was me toch een epic choke van Medvedev.
Hopelijk laten ze hierna een finale metKuerten
zien.
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:26 schreef wimderon het volgende:
Wat een verademing was dat om Agassi-Medevedev even te zien. Niet na elk punt om de handdoek vragen, niet bij elk punt 350 ballen vragen en daar de beste uitzoeken, geen getreuzel, niks. En wat kon toch Medvedev beuken zeg, heeft er echt veel te weinig uitgehaald
nee hoorquote:
quote:
Maakt me allemaal niks uit. Ik wil een dakquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
![]()
Dak![]()
Alles voor de commercie![]()
Regenbreaks![]()
Covers die eraf gaan![]()
Als er nu een dak was geweest, wat dan. Had je een veegpartij van Jankovic kunnen zien, leuk zeg. Had je dus geen Agassi-Medvedev gezien
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maakt me allemaal niks uit. Ik wil een dak
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als er nu een dak was geweest, wat dan. Had je een veegpartij van Jankovic kunnen zien, leuk zeg. Had je dus geen Agassi-Medvedev gezien
2-0 inmiddels, wat een haasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:53 schreef TheGeneral het volgende:
Scheuttler verliest voor de 3e set op rij een set met 6-0...
Eerst 6-0 6-0 tegen Soderling nu 6-0 *1-0 tegen Gicquel.
Oh ja klopt. Maar tochquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:57 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
2-0 inmiddels, wat een haas, maar hij had er volgens mij nog wel een wedstrijd tussen zitten tegen Troicki
En dan te bedenken dat hij vorig jaar in de halve finale van Wimbledon stondquote:
6-0, 6-0quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:12 schreef franklop het volgende:
Schuettler kreeg aantal kansen op de 4-1, maar uiteindelijk toch weer break tegen 6-0 5*-0 nu
Heb je geen Eurosport? (JMDP - Llodra)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:15 schreef Federer-fan het volgende:
Laat Jankovic is snel klaar zijn met die wedstrijd ja. Ik wil tennis kijken.
Jankovic moet verliezen. Voor tennis kun je naar Eurosport.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:15 schreef Federer-fan het volgende:
Laat Jankovic is snel klaar zijn met die wedstrijd ja. Ik wil tennis kijken.
Sommige choken als ze een wedstrijd binnen kunnen halen, hij bij een gamequote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:20 schreef Szura het volgende:
Jezus ik zit die wedstrijd van Schuettler te volgen echt niet normaal![]()
Hoeveel gamepoints wil je krijgen man
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:21 schreef Tim86 het volgende:
ik heb nu pas door dat ik naar de nos zat te kijken terwijl jmdp op es is
Ik heb het nog voor de regenpauze gezegdquote:
toen was echt ik hier nog nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb het nog voor de regenpauze gezegd
Ondanks meerdere breakpunten, behoudt Jankovic haar service en wint.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:30 schreef pfaf het volgende:
Cetkovska gaat er uit.
Picsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:45 schreef Federer-fan het volgende:
Leuk moppie daar net op de tribune met die rode pet.
Jongens, iemand?quote:
En gelijk break JMDPquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:49 schreef Federer-fan het volgende:
Spelers op de baan.Djokovic en Lapentti.
![]()
Wat, je wil leuke jongens? Dan moet je op de tennisbaan kijken! Oh wacht, Fedje speelt vandaag nietquote:
Die Schuettler heeft volgens mij nog geen wedstrijd gewonnen dit jaar... op welke punten teert hij dat hij nog zo hoog staat op de rankingquote:
Halve finale Wimbledonquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Schuettler heeft volgens mij nog geen wedstrijd gewonnen dit jaar... op welke punten teert hij dat hij nog zo hoog staat op de ranking
Grrr, Kristina heeft het nog weggegeven tegen Rybarikovaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:38 schreef Tim86 het volgende:
Die Franse namen van tegenwoordig..Mladenovic, Sidorenko
Nee.quote:
Nee, hopelijk morgen met Nadal op Chatrier.quote:Dan moet je op de tennisbaan kijken! Oh wacht, Fedje speelt vandaag niet
Misschien, voorlopig speelt hij weer.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Halve finale Wimbledon
Lapentti gaat opgeven.
Die moet toch nogquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:14 schreef Tim86 het volgende:
Heeft Del Potro al gewonnen?
http://www.goeievraag.nl/vraag/puntentelling-tennis-ontstaan.3012quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:48 schreef franklop het volgende:
Wat ik me nou altijd al afvraag is hoe dat die puntentelling van 15-0, 30-0 etc vandaan is gekomen. Zijn nou niet echt logische getallen natuurlijk
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
http://www.goeievraag.nl/vraag/puntentelling-tennis-ontstaan.3012
Oh ja verrek, nu herrinner ik het me weer... nou die carriere is dus over een week of 3 definitief voorbijquote:
Nadal? Je was toch een Federer fan?? Ik vind Nadal helemaal niet mooi om te zien hoor. Hij wordt al kaal ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:46 schreef Federer-fan het volgende:
Nee, hopelijk morgen met Nadal op Chatrier.
Tsja dat zat er natuurlijk aan te komen. Het verbaasde me al dat hij doorspeelde na die klap op zijn enkel.quote:
Lijkt me niet, anders konden ze ook nooit de partij van Aran laten zien op internet eergisteren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:44 schreef Angelof9 het volgende:
Ik denk dat ze alleen de rechten hebben gekocht van Center Court. Was vorig jaar ook zo.
Dat merk je ook met de rechten van o.a. de Giro :Squote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me niet, anders konden ze ook nooit de partij van Aran laten zien op internet eergisteren.
De NOS is gewoon halsstarrig en een bende niet-sportliefhebbers. Totaal geen gevoel voor sport hebben ze.
Was die al begonnen dan?quote:
Edward, is dat die irritante commentator op Eurosport waar ik me al dagen aan zit te ergeren?quote:
Dat kan ook Theo Bakker zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:08 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Edward, is dat die irritante commentator op Eurosport waar ik me al dagen aan zit te ergeren?
Met het verschil dat Theo nog wat verstand van tennis heeft, terwijl Van Cuilenborg gewoon royal sadness isquote:
Theo Bakker is een Baas.quote:
Nee, die herken ik wel. Ook geweldig irritant maar deze nieuwe vent slaat echt alles.quote:
Een outsider voor de tweede ronde misschienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef Federer-fan het volgende:
Had iemand op rolandgarros.com gezien dat ze Benneteau beschouwen als outsider?Ze hadden het over de outsiders Tsonga en Benneteau. Van Tsonga kan ik me er iets bij voorstellen; bij Benneteau vind ik het sadness.
En nog een keer, *3-0.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:33 schreef TheArt het volgende:
Chanelle breakt Dementieva in de eerste game
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:33 schreef TheArt het volgende:
Chanelle breakt Dementieva in de eerste game
EDIT: En 3-0 voor Scheepers. Wat is Chanelle aan het doen
Met haar grote mond pasgeledenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:43 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is die Williams toch vreselijk...
Als een olifant 'loopt' ze over die baan. Ze valt bijna om als ze wil slaan![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:27 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Een outsider voor de tweede ronde misschien
Ik las serieus Zakoverd'rhoofd.quote:
quote:
Wtfquote:EDIT: Djezus, zegt hij nou echt dat tennissers verplicht gesteld moeten worden om aan te geven op hoeveel kilo ze hun snaren laten bespannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |