Picsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:45 schreef Federer-fan het volgende:
Leuk moppie daar net op de tribune met die rode pet.
Jongens, iemand?quote:
En gelijk break JMDPquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:49 schreef Federer-fan het volgende:
Spelers op de baan.Djokovic en Lapentti.
![]()
Wat, je wil leuke jongens? Dan moet je op de tennisbaan kijken! Oh wacht, Fedje speelt vandaag nietquote:
Die Schuettler heeft volgens mij nog geen wedstrijd gewonnen dit jaar... op welke punten teert hij dat hij nog zo hoog staat op de rankingquote:
Halve finale Wimbledonquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Schuettler heeft volgens mij nog geen wedstrijd gewonnen dit jaar... op welke punten teert hij dat hij nog zo hoog staat op de ranking
Grrr, Kristina heeft het nog weggegeven tegen Rybarikovaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:38 schreef Tim86 het volgende:
Die Franse namen van tegenwoordig..Mladenovic, Sidorenko
Nee.quote:
Nee, hopelijk morgen met Nadal op Chatrier.quote:Dan moet je op de tennisbaan kijken! Oh wacht, Fedje speelt vandaag niet
Misschien, voorlopig speelt hij weer.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Halve finale Wimbledon
Lapentti gaat opgeven.
Die moet toch nogquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:14 schreef Tim86 het volgende:
Heeft Del Potro al gewonnen?
http://www.goeievraag.nl/vraag/puntentelling-tennis-ontstaan.3012quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:48 schreef franklop het volgende:
Wat ik me nou altijd al afvraag is hoe dat die puntentelling van 15-0, 30-0 etc vandaan is gekomen. Zijn nou niet echt logische getallen natuurlijk
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
http://www.goeievraag.nl/vraag/puntentelling-tennis-ontstaan.3012
Oh ja verrek, nu herrinner ik het me weer... nou die carriere is dus over een week of 3 definitief voorbijquote:
Nadal? Je was toch een Federer fan?? Ik vind Nadal helemaal niet mooi om te zien hoor. Hij wordt al kaal ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:46 schreef Federer-fan het volgende:
Nee, hopelijk morgen met Nadal op Chatrier.
Tsja dat zat er natuurlijk aan te komen. Het verbaasde me al dat hij doorspeelde na die klap op zijn enkel.quote:
Lijkt me niet, anders konden ze ook nooit de partij van Aran laten zien op internet eergisteren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:44 schreef Angelof9 het volgende:
Ik denk dat ze alleen de rechten hebben gekocht van Center Court. Was vorig jaar ook zo.
Dat merk je ook met de rechten van o.a. de Giro :Squote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me niet, anders konden ze ook nooit de partij van Aran laten zien op internet eergisteren.
De NOS is gewoon halsstarrig en een bende niet-sportliefhebbers. Totaal geen gevoel voor sport hebben ze.
Was die al begonnen dan?quote:
Edward, is dat die irritante commentator op Eurosport waar ik me al dagen aan zit te ergeren?quote:
Dat kan ook Theo Bakker zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:08 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Edward, is dat die irritante commentator op Eurosport waar ik me al dagen aan zit te ergeren?
Met het verschil dat Theo nog wat verstand van tennis heeft, terwijl Van Cuilenborg gewoon royal sadness isquote:
Theo Bakker is een Baas.quote:
Nee, die herken ik wel. Ook geweldig irritant maar deze nieuwe vent slaat echt alles.quote:
Een outsider voor de tweede ronde misschienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef Federer-fan het volgende:
Had iemand op rolandgarros.com gezien dat ze Benneteau beschouwen als outsider?Ze hadden het over de outsiders Tsonga en Benneteau. Van Tsonga kan ik me er iets bij voorstellen; bij Benneteau vind ik het sadness.
En nog een keer, *3-0.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:33 schreef TheArt het volgende:
Chanelle breakt Dementieva in de eerste game
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:33 schreef TheArt het volgende:
Chanelle breakt Dementieva in de eerste game
EDIT: En 3-0 voor Scheepers. Wat is Chanelle aan het doen
Met haar grote mond pasgeledenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:43 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is die Williams toch vreselijk...
Als een olifant 'loopt' ze over die baan. Ze valt bijna om als ze wil slaan![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:27 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Een outsider voor de tweede ronde misschien
Ik las serieus Zakoverd'rhoofd.quote:
quote:
Wtfquote:EDIT: Djezus, zegt hij nou echt dat tennissers verplicht gesteld moeten worden om aan te geven op hoeveel kilo ze hun snaren laten bespannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |