Dat merk je ook met de rechten van o.a. de Giro :Squote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me niet, anders konden ze ook nooit de partij van Aran laten zien op internet eergisteren.
De NOS is gewoon halsstarrig en een bende niet-sportliefhebbers. Totaal geen gevoel voor sport hebben ze.
Was die al begonnen dan?quote:
Edward, is dat die irritante commentator op Eurosport waar ik me al dagen aan zit te ergeren?quote:
Dat kan ook Theo Bakker zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:08 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Edward, is dat die irritante commentator op Eurosport waar ik me al dagen aan zit te ergeren?
Met het verschil dat Theo nog wat verstand van tennis heeft, terwijl Van Cuilenborg gewoon royal sadness isquote:
Theo Bakker is een Baas.quote:
Nee, die herken ik wel. Ook geweldig irritant maar deze nieuwe vent slaat echt alles.quote:
Een outsider voor de tweede ronde misschienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef Federer-fan het volgende:
Had iemand op rolandgarros.com gezien dat ze Benneteau beschouwen als outsider?Ze hadden het over de outsiders Tsonga en Benneteau. Van Tsonga kan ik me er iets bij voorstellen; bij Benneteau vind ik het sadness.
En nog een keer, *3-0.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:33 schreef TheArt het volgende:
Chanelle breakt Dementieva in de eerste game
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:33 schreef TheArt het volgende:
Chanelle breakt Dementieva in de eerste game
EDIT: En 3-0 voor Scheepers. Wat is Chanelle aan het doen
Met haar grote mond pasgeledenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:43 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is die Williams toch vreselijk...
Als een olifant 'loopt' ze over die baan. Ze valt bijna om als ze wil slaan![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:27 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Een outsider voor de tweede ronde misschien
Ik las serieus Zakoverd'rhoofd.quote:
quote:
Wtfquote:EDIT: Djezus, zegt hij nou echt dat tennissers verplicht gesteld moeten worden om aan te geven op hoeveel kilo ze hun snaren laten bespannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |