quote:Op maandag 25 mei 2009 18:26 schreef Tim86 het volgende:
Rafa heeft natuurlijk ook gewoon steeds geluk gehad de laatste jaren. Hij moet zich eerst maar eens voor een langere tijd bewijzen.
Waar kwam je dat tegen? Wel een bazenrecord trouwens.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:13 schreef Chriz2k het volgende:
Opvallend feitje: Nadal heeft nog nooit in de eerste ronde van een grand slam verloren.
Ik heb ook nog nooit in de eerste ronde van een GS verloren.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar kwam je dat tegen? Wel een bazenrecord trouwens.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit in de eerste ronde van een GS verloren.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat zo bijzonder???quote:Op maandag 25 mei 2009 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
http://www.rolandgarros.com/en_FR/players/overview/atpn409.htmlquote:Op maandag 25 mei 2009 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als jij een andere speler kunt aanwijzen die dat heeft gepresteerd bij minimaal 21 grand slam deelnames hou ik me aanbevolenquote:
Björn Borgquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://www.rolandgarros.com/en_FR/players/overview/atpn409.html
Bij ''Grand Slam Singles Results''.
[..]
Als jij een andere speler kunt aanwijzen die dat heeft gepresteerd bij minimaal 21 grand slam deelnames hou ik me aanbevolen.
Ja, maar jij hebt ook nog nooit meegedaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja.quote:
Björn Borg is een legende. Ik heb Chriz2k weleens bijgepraat over de geschiedenis van het tennis.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat was ook wel een aardige speler, heb ik me door Federer-fan eens laten vertellen.
Ik mag toch hopen dat ie weet had van de prestaties van die manquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Björn Borg is een legende. Ik heb Chriz2k weleens bijgepraat over de geschiedenis van het tennis.
Heeft die man van de boxershorts getennist dan?!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ie weet had van de prestaties van die man
Wedden dat 80% van dat volk die die kleding draagt die vraag kan stellenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Heeft die man van de boxershorts getennist dan?!
()
Staat voor vandaag niet op de planning, dus ergens na middernacht kan je dr verwachtenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:01 schreef pfaf het volgende:
[luie modus]
Hoelaat speelt Rus ongeveer?
[/luie modus]
Ow, ik dacht vandaag. Bummer. En geen Rus én geen Giro.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Staat voor vandaag niet op de planning, dus ergens na middernacht kan je dr verwachten
Des te meer hou je over voor morgenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ow, ik dacht vandaag. Bummer. En geen Rus én geen Giro.
Word!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |