Fogniniquote:Op maandag 25 mei 2009 18:21 schreef Tim86 het volgende:
Fognini naar 4-0. Andreev zal wel binnen anderhalve set opgeven verwacht ik.
That's clayquote:Op maandag 25 mei 2009 18:50 schreef dndiek het volgende:
[..]
Fognini
set 1 1-6 winnen
set 2 4-1 achter
+Karlovic.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:11 schreef Szura het volgende:
Set dus toch nog naar Chardy
Tot nu toe Berdych, Penneta en Kleybanova de enig geplaatste spelers die eruit liggen.
o ik keek alleen bij dag 2 zie ikquote:Op maandag 25 mei 2009 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
+Karlovic.
Pennetta wel schandalig zeg..2 games
Ziet iemand Baghdatis iets anders doen dan er gewoon vanaf gaan?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:29 schreef TheArt het volgende:
Wat een gigantisch kut OOP morgen. Baghdatis - Monaco maar op baan 7
Waarom zou je twee ongeplaatste spelers in een stadion zetten, terwijl er genoeg geplaatste en Franse spelers over zijn. Court 7 is een prima baan, met tribunes en camera's.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:29 schreef TheArt het volgende:
Wat een gigantisch kut OOP morgen. Baghdatis - Monaco maar op baan 7
Ik zeg ook niet dat ze dat hadden moeten doen. Ik wil er alleen mee uitdrukken dat ik het jammer vind, meer niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:48 schreef XL het volgende:
[..]
Waarom zou je twee ongeplaatste spelers in een stadion zetten, terwijl er genoeg geplaatste en Franse spelers over zijn. Court 7 is een prima baan, met tribunes en camera's.
Mooi dat dat irritante jankwijf eruit ligt. Dat is me toch een faalhaas geworden zegquote:Op maandag 25 mei 2009 20:05 schreef TheArt het volgende:
Chakvetadze eruit![]()
En Schnyder volgt weldra. Weer twee geplaatste speelsters minder dus.
Kansloos he, inmiddels wel bijna 5-3 in de vierde setquote:Op maandag 25 mei 2009 19:41 schreef Tim86 het volgende:
Fognini echt kansloos nu
Net als Kirilenko trouwens, tegen Rogowska![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |