quote:Op maandag 25 mei 2009 18:26 schreef Tim86 het volgende:
Rafa heeft natuurlijk ook gewoon steeds geluk gehad de laatste jaren. Hij moet zich eerst maar eens voor een langere tijd bewijzen.
Waar kwam je dat tegen? Wel een bazenrecord trouwens.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:13 schreef Chriz2k het volgende:
Opvallend feitje: Nadal heeft nog nooit in de eerste ronde van een grand slam verloren.
Ik heb ook nog nooit in de eerste ronde van een GS verloren.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar kwam je dat tegen? Wel een bazenrecord trouwens.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit in de eerste ronde van een GS verloren.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat zo bijzonder???quote:Op maandag 25 mei 2009 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
http://www.rolandgarros.com/en_FR/players/overview/atpn409.htmlquote:Op maandag 25 mei 2009 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als jij een andere speler kunt aanwijzen die dat heeft gepresteerd bij minimaal 21 grand slam deelnames hou ik me aanbevolenquote:
Björn Borgquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://www.rolandgarros.com/en_FR/players/overview/atpn409.html
Bij ''Grand Slam Singles Results''.
[..]
Als jij een andere speler kunt aanwijzen die dat heeft gepresteerd bij minimaal 21 grand slam deelnames hou ik me aanbevolen.
Ja, maar jij hebt ook nog nooit meegedaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja.quote:
Björn Borg is een legende. Ik heb Chriz2k weleens bijgepraat over de geschiedenis van het tennis.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat was ook wel een aardige speler, heb ik me door Federer-fan eens laten vertellen.
Ik mag toch hopen dat ie weet had van de prestaties van die manquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Björn Borg is een legende. Ik heb Chriz2k weleens bijgepraat over de geschiedenis van het tennis.
Heeft die man van de boxershorts getennist dan?!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ie weet had van de prestaties van die man
Wedden dat 80% van dat volk die die kleding draagt die vraag kan stellenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Heeft die man van de boxershorts getennist dan?!
()
Staat voor vandaag niet op de planning, dus ergens na middernacht kan je dr verwachtenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:01 schreef pfaf het volgende:
[luie modus]
Hoelaat speelt Rus ongeveer?
[/luie modus]
Ow, ik dacht vandaag. Bummer. En geen Rus én geen Giro.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Staat voor vandaag niet op de planning, dus ergens na middernacht kan je dr verwachten
Des te meer hou je over voor morgenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ow, ik dacht vandaag. Bummer. En geen Rus én geen Giro.
Word!quote:
2011.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:33 schreef TheGeneral het volgende:
Waar blijft dat dak?![]()
Zal nog wel wat jaartjes duren.
poeh als het daar net zo regende als hierquote:
Over 46 minuten zal het stoppen met regenen...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
2011.
Is er al gezegd wanneer ze denken dat het weer droog zal zijn?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:52 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Over 46 minuten zal het stoppen met regenen...
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:14 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoor net dat het zeker nog 1,5 uur blijft regenen in Parijs.Theo Bakker zei dat net op Eurosport.
Nu op Eurosport: de RG-finale tussen Agassi en Medvedev uit 1999.Ja jongens (en meisjes), Federer-fan helpt jullie de dag wel door hoor.
![]()
quote:
Ja, inderdaad leuk. Laat ze dat omdraaien. De netrechter terug en alle lijnrechters moven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:35 schreef Timm-E het volgende:
Leuk om te zien. Wel gek, zo'n net-scheidsrechter zo vlak naast de baan. Zoiets vind ik er nu al ontzettend ouderwets uit zien.
quote:Ik hoop trouwens dat Medvedev wint!
Nou niet echt een choke, meer een regenpauzequote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:07 schreef Chriz2k het volgende:
Dat was me toch een epic choke van Medvedev.
Hopelijk laten ze hierna een finale metKuerten
zien.
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:26 schreef wimderon het volgende:
Wat een verademing was dat om Agassi-Medevedev even te zien. Niet na elk punt om de handdoek vragen, niet bij elk punt 350 ballen vragen en daar de beste uitzoeken, geen getreuzel, niks. En wat kon toch Medvedev beuken zeg, heeft er echt veel te weinig uitgehaald
nee hoorquote:
quote:
Maakt me allemaal niks uit. Ik wil een dakquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
![]()
Dak![]()
Alles voor de commercie![]()
Regenbreaks![]()
Covers die eraf gaan![]()
Als er nu een dak was geweest, wat dan. Had je een veegpartij van Jankovic kunnen zien, leuk zeg. Had je dus geen Agassi-Medvedev gezien
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maakt me allemaal niks uit. Ik wil een dak
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als er nu een dak was geweest, wat dan. Had je een veegpartij van Jankovic kunnen zien, leuk zeg. Had je dus geen Agassi-Medvedev gezien
2-0 inmiddels, wat een haasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:53 schreef TheGeneral het volgende:
Scheuttler verliest voor de 3e set op rij een set met 6-0...
Eerst 6-0 6-0 tegen Soderling nu 6-0 *1-0 tegen Gicquel.
Oh ja klopt. Maar tochquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:57 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
2-0 inmiddels, wat een haas, maar hij had er volgens mij nog wel een wedstrijd tussen zitten tegen Troicki
En dan te bedenken dat hij vorig jaar in de halve finale van Wimbledon stondquote:
6-0, 6-0quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:12 schreef franklop het volgende:
Schuettler kreeg aantal kansen op de 4-1, maar uiteindelijk toch weer break tegen 6-0 5*-0 nu
Heb je geen Eurosport? (JMDP - Llodra)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:15 schreef Federer-fan het volgende:
Laat Jankovic is snel klaar zijn met die wedstrijd ja. Ik wil tennis kijken.
Jankovic moet verliezen. Voor tennis kun je naar Eurosport.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:15 schreef Federer-fan het volgende:
Laat Jankovic is snel klaar zijn met die wedstrijd ja. Ik wil tennis kijken.
Sommige choken als ze een wedstrijd binnen kunnen halen, hij bij een gamequote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:20 schreef Szura het volgende:
Jezus ik zit die wedstrijd van Schuettler te volgen echt niet normaal![]()
Hoeveel gamepoints wil je krijgen man
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:21 schreef Tim86 het volgende:
ik heb nu pas door dat ik naar de nos zat te kijken terwijl jmdp op es is
Ik heb het nog voor de regenpauze gezegdquote:
toen was echt ik hier nog nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb het nog voor de regenpauze gezegd
Ondanks meerdere breakpunten, behoudt Jankovic haar service en wint.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:30 schreef pfaf het volgende:
Cetkovska gaat er uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |