swarmahoer zie maar wat je ermee doet. valt me van je tegen.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:19 schreef swarmahoer het volgende:
ik hoop dat we lekker lang doen met dit topic
Undeleted, maar discussie mag nu in:quote:Op zondag 24 mei 2009 21:21 schreef damsco het volgende:
lul, gooi mijn topic eens open. wat denk je, ik gooi elke serieuze klacht maar lekker dicht. je bent niet goed opweg om dit topic lang open te houden...
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:49 schreef damsco het volgende:
[..]
swarmahoer zie maar wat je ermee doet. valt me van je tegen.
ow joyquote:Op zondag 24 mei 2009 22:26 schreef Adelante het volgende:
Misschien komt Emimich in deze weer terug.
Hij was ook leuk, maar "kut lemming" was een woordgrapje en slotje ineen.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef sinadO het volgende:
Ik vond mijn smerig beest topic anders wel leuk hoor.
Had het nou bij dat eerste gelaten...quote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij was ook leuk, maar "kut lemming" was een woordgrapje en slotje ineen.
Schrijf een boek vol met je bagger.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:52 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Het was toch een normaal topic? Met een gegronde klacht lijkt me zo.
Of komt het door de smilies
Hoezo niet, het is toch gewoon een normaal topic?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schrijf een boek vol met je bagger.
Ohja en volgens mij had je ooit eens belooft je normaal te gedragen in KLB na een huilie klaagzang van je in de PM. Maar daar zal ik maar niet teveel over vertellen hier, voordat je het weet vind iedereen je een huilie.
Dus dat hou ik ook maar voor me
Samengevat: je topic gaat niet meer open, want bagger.
Done.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:03 schreef TNA het volgende:
Waarom iemand bij de politie werkt
Je kunt er ook een sport van maken om zo mongoloïde mogelijk te reageren.
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
OK. Dan heffen we KLB op.
Groetjes en tot in Flora & Fauna ofzoiets.
Ik herhaal.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zo domme true metalhead die Anathema te soft vind
Dit gaat helemaal nergens (meer) over.
check!quote:
Nee, ik ben achterlijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:05 schreef Ritmo het volgende:
is geregeldik edit je reactie ff ter vorkoming van 100 reacties hier
/retorischquote:
ookal was ie niet bedoeld als troll, het komt wel zo over, en toevallig is dat altijd bij jouquote:Dus, resumerend: een topic waarin het gaat over pop/rock/overige stijlen/Jan Smit/Zanger Bob/klassiek etc.... Daar is een niet als troll bedoelde post over metal niet welkom? Dan stel ik voor dat die post over SlayerTV ook verwijderd wordt en dat er een algehele ban op het woord metal komt. Dan kan Ritmo misschien weer rustig slapen.
Het was niet eens een discussie! Ik wilde benadrukken dat de Nederlandse tv geen aandacht aan metal besteedt. Dit verduidelijkte ik door het geven van een voorbeeld. Godsamme zeg, als dat al trollen is...quote:Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
/retorisch
[..]
ookal was ie niet bedoeld als troll, het komt wel zo over, en toevallig is dat altijd bij jou
en ritmo is ook een wolf in schaapskleren, en n relnicht, dus die wordt ook in de gaten gehouden
het blijft toch moeilijk om gewoon op te houden over die ellenlange discussie over wel/niet goede muziek
Toch niet weer een muziektopic hèquote:Op maandag 25 mei 2009 22:25 schreef sinadO het volgende:
[..]
Het was niet eens een discussie! Ik wilde benadrukken dat de Nederlandse tv geen aandacht aan metal besteedt. Dit verduidelijkte ik door het geven van een voorbeeld. Godsamme zeg, als dat al trollen is...
Misschien moet je méér op Ritmo letten en minder op mij. Hij zoekt het namelijk vrijwel altijd op.
Ik geef toe dat ik zelf wel eens loop te schoppen richting bepaalde groeperingen/muziekgenres. Maar als mensen gewoon eens lekker hun klachten over de nieuwe cd van metalband X en hun youtube-filmpjes in MUZ houden dan hebben anderen er ook geen last meer van.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:25 schreef sinadO het volgende:
[..]
Het was niet eens een discussie! Ik wilde benadrukken dat de Nederlandse tv geen aandacht aan metal besteedt. Dit verduidelijkte ik door het geven van een voorbeeld. Godsamme zeg, als dat al trollen is...
Misschien moet je méér op Ritmo letten en minder op mij. Hij zoekt het namelijk vrijwel altijd op.
Daar ging mijn post dus niet over he? Jouw reactie van 'troll' hier in dit topic was pas écht trollen.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik zelf wel eens loop te schoppen richting bepaalde groeperingen/muziekgenres. Maar als mensen gewoon eens lekker hun klachten over de nieuwe cd van metalband X en hun youtube-filmpjes in MUZ houden dan hebben anderen er ook geen last meer van.
Zo gaat het andersom ook als ik kenbaar maak een scheithekel aan die muziek te hebben. Dan zou ik direct weer aan het trollen zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:53 schreef sinadO het volgende:
[..]
Daar ging mijn post dus niet over he? Jouw reactie van 'troll' hier in dit topic was pas écht trollen.
En het ging in de eerste post al over pop en rock, daarna klassiek en Zanger Bob. Wat is je punt?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zo gaat het andersom ook als ik kenbaar maak een scheithekel aan die muziek te hebben. Dan zou ik direct weer aan het trollen zijn.
Het was een topic over muziek op TV, en binnen 10 reacties moet het weer over metal gaan.
ik doe niet echt moeilijk als iemand ergens een hekel aan heeft wat ik bijv wel leuk vind, ik vind namelijk dat iemand dat best tegen me mag zeggen ( het liefst op een subtiele of humoristische manier, maar ach mocht het niet zo zijn dan doe ik daar nog steeds niet moeilijk over)quote:Op maandag 25 mei 2009 22:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik zelf wel eens loop te schoppen richting bepaalde groeperingen/muziekgenres. Maar als mensen gewoon eens lekker hun klachten over de nieuwe cd van metalband X en hun youtube-filmpjes in MUZ houden dan hebben anderener ook geen last meer van.
Oeeeh daar komt de basischool retoriek weer tevoorschijn van die altijd volwassen Ritmo hoor! maar zij doen het oook!!! JUFFFFquote:Op maandag 25 mei 2009 23:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zo gaat het andersom ook als ik kenbaar maak een scheithekel aan die muziek te hebben. Dan zou ik direct weer aan het trollen zijn.
Het was een topic over muziek op TV, en binnen 10 reacties moet het weer over metal gaan.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:02 schreef Breathtaking het volgende:
En swarmahoer, ik heb nu toch niet godverdomme een note gekregen voor het niet openen van een nieuw SC topic he?
Je kunt zoiets toch vergeten?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:19 schreef swarmahoer het volgende:
notes worden niet besprokentopic volspammen maar vervolgens het nieuwe topic ''vergeten''
geloof je t zelf
geen discussie mogelijk trouwens, dus je hoeft niet te reageren
Ik zie een naamtopic en daar doen we niet aan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:25 schreef appelsjap het volgende:
Bio, blijkbaar heb je de OP niet gelezen want je weet niet waar het over gaat.
Dat bedoel ik, lees de OP voor je iets wegflikkert. Alsof het MISstappen zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zie een naamtopic en daar doen we niet aan.
Ik handel het enkel politiek correct af.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:30 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, lees de OP voor je iets wegflikkert. Alsof het MISstappen zijn.
Gast, lees de OP anders even, ik heb geen hekel aan hem.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:35 schreef swarmahoer het volgende:
als je een hekel aan een user hebt kan je dat per pm kenbaar maken, ik kan ook wel zo'n topic over jou openen met je kwaliteitsposts
zolang hij niks uithaalt dat tegen de policy is negeer je hem toch lekker? en als die dat wel doet mag je het in desbetreffende feedback topic melden
Ja maar als jij alle 13 sluit, kunnen we er nooit rustig over klagen dus, zal het altijd door gaan zo. Echt waar! (quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:42 schreef swarmahoer het volgende:
daar zijn al 13 topics over geweest onderhand, en je paintgrap is ook al achterhaald
HierHier!quote:Iets met een KLB topic met hyves van baby's waar mensen niet zo blij nee waren en het volkalken van de
Hyves van een fatty of i.d.
Wanneer dit je vraag niet beantwoord: KLB FB
Wat brengt het op?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:57 schreef swarmahoer het volgende:
idd, we moeten maar eens iemand inhuren die je kuttopics dichtgooit
hoop extra bagger over je heen, want je doet het toch nooit goedquote:
Dat is waar jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoop extra bagger over je heen, want je doet het toch nooit goed
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:02 schreef Ascendancy het volgende:
Kunnen mensen die continu te taalnazi uithangen niet eens een waarschuwing krijgen. Het verpest topics en zorgt voor nutteloze discussies. Vooral als ze gaan huilen omdat ze 1 werkwoordsvorm verkeerd zien
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:52 schreef Nikmans het volgende:
Hier kan je terecht voor:
- Vragen over de moderatie
- Verzoekjes om jouw TT te laten veranderen
- Posts te melden die tegen de policy ingaan
- Topics te melden die verbaggerd worden
- Schouderklopjes
[ afbeelding ]Bagger in dit topic verwijderen en noten we ook.[ afbeelding ]
Als je een verzoek voor iets post, zorg dat je post compleet is met linkjes en onderbouwing. Dit scheelt een boel zoekwerk.
Kortom, als jij een serieus krietiekpunt hebt en dit zodanig brengt, zullen wij er ook serieus mee omgaan.
Anders gezegd: Zorg dat je je punt fatsoenlijk brengt, dan zullen wij het ook fatsoenlijk afhandelen.
Verder kunnen wij als mods prima zelf een klacht afhandelen, dus de mening van iemand anders dan degene die iets meldt zitten we niet op te wachten.
Succes en houd KLB leuk.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:54 schreef ondeugend het volgende:
Ik stoor me aan krietiekpunt swama !
Tis ook mijn FB toch?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:02 schreef ondeugend het volgende:
De OP is jouw quote en je typte krietiekpunt !
Link graag danquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:07 schreef swarmahoer het volgende:
verbeter het dan, ik zou neit weten hoeen waren dat jouw tieten in dat andere topic ?
Geen Stijl?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:37 schreef ouderejongere het volgende:
Lief dagboek,
Ik opende hedenavond een reltopic in KLB
Geen Stijldeugnieten op overheidsforum
Humor niet meer toegestaan. Vroeger ging er alleen een slotje op als een topic van een te laag niveau was. Nu is zelfs de complete inhoud naar dat *kuch* geweldige forum weggehaald, terwijl het niet eens een commercieel forum was. Waar moet ik nu heen om te rellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |