Ik zie een naamtopic en daar doen we niet aan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:25 schreef appelsjap het volgende:
Bio, blijkbaar heb je de OP niet gelezen want je weet niet waar het over gaat.
Dat bedoel ik, lees de OP voor je iets wegflikkert. Alsof het MISstappen zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zie een naamtopic en daar doen we niet aan.
Ik handel het enkel politiek correct af.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:30 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, lees de OP voor je iets wegflikkert. Alsof het MISstappen zijn.
Gast, lees de OP anders even, ik heb geen hekel aan hem.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:35 schreef swarmahoer het volgende:
als je een hekel aan een user hebt kan je dat per pm kenbaar maken, ik kan ook wel zo'n topic over jou openen met je kwaliteitsposts
zolang hij niks uithaalt dat tegen de policy is negeer je hem toch lekker? en als die dat wel doet mag je het in desbetreffende feedback topic melden
Ja maar als jij alle 13 sluit, kunnen we er nooit rustig over klagen dus, zal het altijd door gaan zo. Echt waar! (quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:42 schreef swarmahoer het volgende:
daar zijn al 13 topics over geweest onderhand, en je paintgrap is ook al achterhaald
HierHier!quote:Iets met een KLB topic met hyves van baby's waar mensen niet zo blij nee waren en het volkalken van de
Hyves van een fatty of i.d.
Wanneer dit je vraag niet beantwoord: KLB FB
Wat brengt het op?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:57 schreef swarmahoer het volgende:
idd, we moeten maar eens iemand inhuren die je kuttopics dichtgooit
hoop extra bagger over je heen, want je doet het toch nooit goedquote:
Dat is waar jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoop extra bagger over je heen, want je doet het toch nooit goed
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:02 schreef Ascendancy het volgende:
Kunnen mensen die continu te taalnazi uithangen niet eens een waarschuwing krijgen. Het verpest topics en zorgt voor nutteloze discussies. Vooral als ze gaan huilen omdat ze 1 werkwoordsvorm verkeerd zien
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:52 schreef Nikmans het volgende:
Hier kan je terecht voor:
- Vragen over de moderatie
- Verzoekjes om jouw TT te laten veranderen
- Posts te melden die tegen de policy ingaan
- Topics te melden die verbaggerd worden
- Schouderklopjes
[ afbeelding ]Bagger in dit topic verwijderen en noten we ook.[ afbeelding ]
Als je een verzoek voor iets post, zorg dat je post compleet is met linkjes en onderbouwing. Dit scheelt een boel zoekwerk.
Kortom, als jij een serieus krietiekpunt hebt en dit zodanig brengt, zullen wij er ook serieus mee omgaan.
Anders gezegd: Zorg dat je je punt fatsoenlijk brengt, dan zullen wij het ook fatsoenlijk afhandelen.
Verder kunnen wij als mods prima zelf een klacht afhandelen, dus de mening van iemand anders dan degene die iets meldt zitten we niet op te wachten.
Succes en houd KLB leuk.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:54 schreef ondeugend het volgende:
Ik stoor me aan krietiekpunt swama !
Tis ook mijn FB toch?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:02 schreef ondeugend het volgende:
De OP is jouw quote en je typte krietiekpunt !
Link graag danquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:07 schreef swarmahoer het volgende:
verbeter het dan, ik zou neit weten hoeen waren dat jouw tieten in dat andere topic ?
Geen Stijl?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:37 schreef ouderejongere het volgende:
Lief dagboek,
Ik opende hedenavond een reltopic in KLB
Geen Stijldeugnieten op overheidsforum
Humor niet meer toegestaan. Vroeger ging er alleen een slotje op als een topic van een te laag niveau was. Nu is zelfs de complete inhoud naar dat *kuch* geweldige forum weggehaald, terwijl het niet eens een commercieel forum was. Waar moet ik nu heen om te rellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |