In Amerika is anorexia ook wel populair dacht ik, wel iets minder dan obesitasquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:22 schreef Queque het volgende:
Beter dan die vieze dikke wijven uit amerika cultuur gadverdamme.
Sowieso mensen die dat soort sites bezoeken en zich er na gaan gedragen.
Natuurlijke selectie!
Oe, pics!quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Staat ook op die sites. Loop voor de spiegel en zie hoe het allemaal beweegt.
Wtf beweegt er nogHun borstkas? Want ik ben gewoon normaal en bij mij hobbelt er vrij weinig.
Tenzij ik naakt loop dan_!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:30 schreef Maisnon het volgende:
Die tips van die sites
Bij kotsen en vinger in de keel:
"Wissel eens af! De ene dag de linkse hand, de andere dag de rechtse"Net van die variatietips bij het eten
Uitgehongerde meisjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:48 schreef griekjeee het volgende:
Komt hier iedere maand een topic over?Verder wel eens met de klacht, verbieden die hap.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het moet wel leuk blijven natuurlijk
Doe normaal joh.quote:
Niks verbieden flikker op met je censuur.quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:48 schreef griekjeee het volgende:
Komt hier iedere maand een topic over?Verder wel eens met de klacht, verbieden die hap.
Heb je het forum van pro-ana.be al geprobeerd? Je kunt daar echt lachen met de mods.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:20 schreef Skylark. het volgende:
http://forum.proanamia.co(...)9f8423d3ffa3a2399956
Wie doet mee?
Ik weet er btw nog een:
Braad Pitt
__:D!quote:* Draag pleisters over je knokkels, als ze je tandafdrukken zien weten ze meteen dat je overgeeft.
* Kots zo snel mogelijk na het eten, na een tijdje gaat het al heel wat moeilijker.
* Let erop als je overgeeft dat je genoeg kalium neemt, dit vind je in tomaten en sinaasappels, anders kan je last krijgen van hartritmestoornissen.
welk gastenboek?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:34 schreef EvilMarc het volgende:
Wie gaat er mee hoeren in dat gastenboek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |