Dit dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:00 schreef finsdefis het volgende:
Serieus, die meiden zijn echt het perfecte voorbeeld van door de media en sociale druk gemanipuleerde Darwin-failhoeren.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:13 schreef Agalev het volgende:
[..]
waarom ook zoeken naar dat soort sites...
Dat is gewoon echt ziek..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:12 schreef denkjedat het volgende:
mijndag....
O: /
T: /
M: /
T: 1 rijstwafel en een bekertje chocolademelk van optimel (75 kcal)
A: pizza (uitgespuugt tot gal )
beweging: uurtje paardrijden en half uurtje gefietst.
ben wel tevreden!
stay strong
quote:voel me rot, waardeloos en dik, net een vreetbui gehad, t moet erui dus ik ga zo heeeeel veel lauw warm water drinken tot ik alles er weer uitkots. planning voor morgen:
over de hele dag mag ik van mezelf 4 crackers en water, water water. En metamucil, neem ik zo ook een paar zakjes van, dan ben ik morgenochtend goed leeg.
Of Mett Bacon!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:20 schreef Skylark. het volgende:
http://forum.proanamia.co(...)9f8423d3ffa3a2399956
Wie doet mee?
Ik weet er btw nog een:
Braad Pitt
quote:Welcome to Pro Ana Mia Forums
Please keep this email for your records. Your account information is as follows:
----------------------------
Username: Amy_McDonalds
Password: ----
----------------------------
Your account is currently inactive, the administrator of the board will need to activate it before you can log in. You will receive another email when this has occured.
Please do not forget your password as it has been encrypted in our database and we cannot retrieve it for you. However, should you forget your password you can request a new one which will be activated in the same way as this account.
Thank you for registering.
Geen vet = geen tietenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:30 schreef Siniti het volgende:
Mooie forums. Eindelijk eens trotse vrouwen voor hun uiterlijk uitkomen en zich er niet voor schamen. Want zeg nou zelf mannen, jullie hebben toch ook liever zo'n slanke dame dan een of ander vet varken?
Meneer heeft er duidelijk geen verstand vanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:32 schreef Nee het volgende:
Mensen die denken dat anorexia een stoornis is.
Kindjes zijn te verwend en zijn nergens meer tevreden mee, dus zoeken ze andere vormen op. Oplossing: oprotten naar Afrika, ga daar maar zielige pro-ana sites oprichten en je ribben tellen, smerig ondankbaar volk.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]. Lauw water wordt je dik van. Zie die dikke
buiken in Affrikka.
Dat is aids mallerd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]. Lauw water wordt je dik van. Zie die dikke
buiken in Affrikka.
Mijn temporary email adress is over 40 mins afgelopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Misschien is die mod een pro ana met humor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |