SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook bij de pliesie gewerkt (als ICT-er) en inderdaad, wat een figuren daar soms. Enkele voorbeelden:quote:Op zondag 24 mei 2009 23:30 schreef tulpie123 het volgende:
Net bij Peter R. de Vries. Hij las een columnpje voor van een politieagente uit het politiebedrijfsblad Alert. Mevrouw Tina werkte dus niet bij de politie om de criminaliteit te bestrijden, maar
-Maar 4 dagen werk voor een leuk salaris
-Een hele sterke rechtspositie, je kan nooit ontslagen worden (!!!!), ook niet bij reorganisatie
-Je krijgt ook als je ziek bent nog gewoon 6 jaar doorbetaald.
-Leuke pensioenregeling
-Het werk is gelukkig makkelijk.
Klacht: TS was zo dom om te denken dat politieagenten bij de politie gingen werken om de misdaad te bestrijden
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb ook bij de pliesie gewerkt (als ICT-er) en inderdaad, wat een figuren daar soms. Enkele voorbeelden:
- bij het bureau in Maastricht staat een flitspaal. Vanuit de kantine kan je die zien. Elke dag was het wel raak met een paar figuren die dan voor het raam stonden te kijken en echt letterlijk te genieten van mensen die door rood of te snel reden.
Kan me voorstellen dat ze daar een flink harde plasser van krijgen, daarna natuurlijk ff stoom afblazen op 't toilet.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
- bij het bureau in Maastricht staat een flitspaal. Vanuit de kantine kan je die zien. Elke dag was het wel raak met een paar figuren die dan voor het raam stonden te kijken en echt letterlijk te genieten van mensen die door rood of te snel reden.
Je hebt niet goed geluisterd denk ik.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:30 schreef tulpie123 het volgende:
Net bij Peter R. de Vries. Hij las een columnpje voor van een politieagente uit het politiebedrijfsblad Alert. Mevrouw Tina werkte dus niet bij de politie om de criminaliteit te bestrijden, maar
-Maar 4 dagen werk voor een leuk salaris
-Een hele sterke rechtspositie, je kan nooit ontslagen worden (!!!!), ook niet bij reorganisatie
-Je krijgt ook als je ziek bent nog gewoon 6 jaar doorbetaald.
-Leuke pensioenregeling
-Het werk is gelukkig makkelijk.
Klacht: TS was zo dom om te denken dat politieagenten bij de politie gingen werken om de misdaad te bestrijden
hier in Maastricht is het ook wel echt triest jaquote:Op zondag 24 mei 2009 23:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb ook bij de pliesie gewerkt (als ICT-er) en inderdaad, wat een figuren daar soms. Enkele voorbeelden:
- een of andere klapjosti stond eens op het grasveldje voor het bureau te pissen. In de hal stonden vier agenten te kijken en te overleggen of ze hem moesten aanhouden. Na veel over een weer gezever besloten ze hem toch maar aan te houden... maar wel met een auto die ze nog van de parkeerplaats achter het gebouw moesten rijden, terwijl ze hem met een sprintje zo hadden kunnen pakken!
Er lopen ook echte autoritaire botte zakken rond. Echte kutkaffers zijn het soms.
quote:Op maandag 25 mei 2009 00:17 schreef Ixnay het volgende:
voor de agenten die wèl wat aan de criminaliteit willen doen.
Doe eens normaal, ex-modquote:
Een beetje ja. Ik zal me alleen rot lachen als de TS zijn fiets word gejat en als hij het meldt de politie zegt: Sorry, ben James Bond aan het assisteren. Stop die melding maar in je reet.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
last van frustratie meneer?
Misschien een idee om een kringloopwinkel te overvallen en het servies dat ze hebben kapot te gaan gooien?
leuk man, ik moest lachen, man.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Een beetje ja. Ik zal me alleen rot lachen als de TS zijn fiets word gejat en als hij het meldt de politie zegt: Sorry, ben James Bond aan het assisteren. Stop die melding maar in je reet.
zou je niet eerst eens de OP lezen om te kijken wat er staat?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Een beetje ja. Ik zal me alleen rot lachen als de TS zijn fiets word gejat en als hij het meldt de politie zegt: Sorry, ben James Bond aan het assisteren. Stop die melding maar in je reet.
Stoer!quote:Op maandag 25 mei 2009 00:28 schreef Guncta het volgende:
[...]
Werd er nog even op gewezen dat het niet verstandig is om met (te veel) drank achter het stuur te kruipen.
Vandaag reden we veel te hard qua adviessnelheid, haalde zelfs nog in in een bocht.
[...]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |