abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2009 @ 00:32:33 #26
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_69370486
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:21 schreef cerror het volgende:

[..]

Neen. Ik ben alleen die zeikers beu die mekkeren over een parkeerbon en tegelijk zitten te zaniken over feestje om de hoek met een BBQ waar volgens hen teveel rook en lawaai hun richting op komt.
De politie moet eens onderscheid gaan maken tussen mensen die onbedoeld een kleine overtreding maken zoals 4 km te hard rijden en tuig dat willens en wetens dagelijks allerlei rotzooi uithaalt en een belasting is voor de maatschappij. Maar het eerste is makkelijk scoren, en voor het tweede zijn ze te laf.

Dus kom mij niet aanzeuren met "janken om een parkeerbon" zolang als de prioriteiten compleet verkeerd liggen en voornamelijk zijn gericht op het incasseren van geld. Ze mogen me best bekeuren als ik per ongeluk eens te hard rij, maar wel nadat ze eerst eens fatsoenlijk aangiftes op gaan nemen en daadwerkelijk komen als er iets aan de hand is.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 25 mei 2009 @ 00:33:39 #27
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_69370506
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:24 schreef cerror het volgende:

[..]

Een beetje ja. Ik zal me alleen rot lachen als de TS zijn fiets word gejat en als hij het meldt de politie zegt: Sorry, ben James Bond aan het assisteren. Stop die melding maar in je reet.
Als je aangifte komt doen is dat vaak precies wat je te horen krijgt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_69370520
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:28 schreef Guncta het volgende:
Ik ben vandaag weer een toffe politieagent tegen gekomen. Zie ze steeds vaker.

Reed laatst al in een huurauto, zonder papieren (ID en autopapieren). Ze lieten me blazen en ik mocht mijn weg gewoon vervolgen.
Dag later kwam ik ze weer tegen. Had weer mijn ID niet bij me, was weer geen probleem.
Werd er nog even op gewezen dat het niet verstandig is om met (te veel) drank achter het stuur te kruipen.

Vandaag reden we veel te hard qua adviessnelheid, haalde zelfs nog in in een bocht. Stond er ineens midden op de weg, net na de bocht, een politieauto (die het verkeer tegenhield in verband met, waarschijnlijk, een dodelijk verkeersongeluk). Vroeger kon je meteen aan de kant en werd je hele auto (bijna) doorzocht.

Hij legde zelfs nog uit wat er aan de hand was en wees ons op ons gedrag, zonder meteen mierenneukerig te gaan doen

Zomer
politie agenten zijn toffe jongens
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 25 mei 2009 @ 00:36:04 #29
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_69370554
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:34 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

politie agenten zijn toffe jongens

Pa heeft een keer een bon gekregen 2 uur 's nachts omdat hij ''teveel links zou rijden'' .

Er reed geen ene auto op die tweebaansweg

agenten
heb geen respect meer voor die lui
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  maandag 25 mei 2009 @ 00:38:56 #30
pi_69370619
ergens uitzendinggemist?
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_69370633
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:36 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

Pa heeft een keer een bon gekregen 2 uur 's nachts omdat hij ''teveel links zou rijden'' .

agenten
heb geen respect meer voor die lui
Ach, je hebt er altijd wat agenten tussen zitten die wat snel ontvlambaar zijn en soms een foutje maken. Dat is menselijk. Een uitzondering kan gebeuren. Zie ook onderstaand filmpje

Voor de rest zijn agenten gewoon je grootste vrienden! ( mits je ze netjes behandeld )
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_69370708
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:24 schreef cerror het volgende:

[..]

Een beetje ja. Ik zal me alleen rot lachen als de TS zijn fiets word gejat en als hij het meldt de politie zegt: Sorry, ben James Bond aan het assisteren. Stop die melding maar in je reet.
Als TS zijn fiets wordt gejat, hoeft hij niet op de politie te rekenen, net als de rest van het volk..
  maandag 25 mei 2009 @ 00:45:11 #33
122997 zquing
Drama Junk
pi_69370720
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:32 schreef TNA het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moest lachen
"Those unforgettable days, for them I live"
  maandag 25 mei 2009 @ 00:55:20 #34
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_69370836
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:36 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

En dan toch koppig op de linkerbaan blijven rijden?
Sommige mensen hebben echt een linkerbaanrijdwangneurose.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_69370876
Ach, misschien durven mensen er gewoon niet voor uit te komen dat politie agenten wél te vertrouwen zijn en je grootste vrienden kunnen worden?
pi_69370964
Deze uitzending heeft mij echt verbaast, ze moeten bij de politie al die part-time vrouwtjes met hun cursussen er eerst uitgooien.
  maandag 25 mei 2009 @ 01:07:25 #37
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69370984
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:17 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind dit soort berichten altijd zo jammer voor de agenten die wèl wat aan de criminaliteit willen doen.
HOAX!! Die bestaan niet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 25 mei 2009 @ 01:08:14 #38
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_69370993
maar maar de A4823 en schubbekutteveen bestaan helemaal niet.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  maandag 25 mei 2009 @ 01:41:52 #39
pi_69371280
quote:
Op maandag 25 mei 2009 00:55 schreef cheqy het volgende:

[..]

En dan toch koppig op de linkerbaan blijven rijden?
Sommige mensen hebben echt een linkerbaanrijdwangneurose.
dude het was midden in de nacht er reed niemand en we reden pas 50 m op de linkerbaan , dude wtf boeit dat , moet je daar 50 euro voor uitgeven?

kanker op kneus
  maandag 25 mei 2009 @ 01:47:01 #40
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_69371311
quote:
Op maandag 25 mei 2009 01:41 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

dude het was midden in de nacht er reed niemand en we reden pas 50 m op de linkerbaan , dude wtf boeit dat , moet je daar 50 euro voor uitgeven?

kanker op kneus
Waarom reed hij dan miiden in de nacht op de linkerbaan, als er verder niemand reed?
Zo dom en nutteloos, of zie ik dat verkeerd? Terechte boete!
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  maandag 25 mei 2009 @ 01:48:32 #41
pi_69371319
quote:
Op maandag 25 mei 2009 01:47 schreef B.E.D het volgende:

[..]

Waarom reed hij dan miiden in de nacht op de linkerbaan, als er verder niemand reed?
Zo dom en nutteloos, of zie ik dat verkeerd? Terechte boete!
ach laat maar
pi_69371729
Tot nu toe alleen maar waarschuwingen gehad.

Mooiste was met meneer de motorwout:
Noin reed op fietsje door het rood.
Terwijl ik door het rood fietste (ik had wel links en rechts gekeken) en bijna aan de overkant was, keek ik schuin naar de overkant. Recht in de ogen van meneer motoragent.
Ik zo: oh.. tering.
Meneer agent zei niks, schreeuwde niks. Wees met 1 uitgestoken vinger recht naar mij, en daarna naar het stoplicht achter mij (zo van: JIJ ! OMDRAAIEN!) Dus ik heel netjes afremmen.. omdraaien.
Intussen was het wel groen geworden dus ik terug naar het stoplicht. Voor motoragent was het ook groen en hij vlamde zijn motor langs me op het fietspad. Ik stond intussen weer recht voor het fietserslicht wat weer op rood gesprongen was.
Meneer agent langs me.
Ik dacht: nou krijg ik het te horen...
Maar hij zei niks.
Werd hij groen, die agent zo: STAAN BLIJVEN.
Ikke netjes staan blijven terwijl het groen was.. (tering dat duurde een eeuwigheid...)
Werd het weer rood...
Hij zo: Bij de volgende groen mag je aanrijden. Ik zo 'ja meneer'.
Toen reed ie weg.

Vond ik wel een klasse actie van die agent want toen heb ik zeker een week ECHT goed uit mijn doppen gekeken, dus OOK schuin naar de overkant.

Maar verder zie ik inderdaad poltie regelmatig met de auto door rood rijden zonder 'signalen', ik wordt regelmatig op en 60km/h weg met dubbele doorgetrokken streep ingehaald door meneer agent, en krijgen vrienden van me regelmatig boetes waarvan ik denk: w..t..f.. ?
pi_69371741
quote:
Op maandag 25 mei 2009 04:06 schreef Noin het volgende:
Tot nu toe alleen maar waarschuwingen gehad.

Mooiste was met meneer de motorwout:
Noin reed op fietsje door het rood.
Terwijl ik door het rood fietste (ik had wel links en rechts gekeken) en bijna aan de overkant was, keek ik schuin naar de overkant. Recht in de ogen van meneer motoragent.
Ik zo: oh.. tering.
Meneer agent zei niks, schreeuwde niks. Wees met 1 uitgestoken vinger recht naar mij, en daarna naar het stoplicht achter mij (zo van: JIJ ! OMDRAAIEN!) Dus ik heel netjes afremmen.. omdraaien.
Intussen was het wel groen geworden dus ik terug naar het stoplicht. Voor motoragent was het ook groen en hij vlamde zijn motor langs me op het fietspad. Ik stond intussen weer recht voor het fietserslicht wat weer op rood gesprongen was.
Meneer agent langs me.
Ik dacht: nou krijg ik het te horen...
Maar hij zei niks.
Werd hij groen, die agent zo: STAAN BLIJVEN.
Ikke netjes staan blijven terwijl het groen was.. (tering dat duurde een eeuwigheid...)
Werd het weer rood...
Hij zo: Bij de volgende groen mag je aanrijden. Ik zo 'ja meneer'.
Toen reed ie weg.

Vond ik wel een klasse actie van die agent want toen heb ik zeker een week ECHT goed uit mijn doppen gekeken, dus OOK schuin naar de overkant.

Maar verder zie ik inderdaad poltie regelmatig met de auto door rood rijden zonder 'signalen', ik wordt regelmatig op en 60km/h weg met dubbele doorgetrokken streep ingehaald door meneer agent, en krijgen vrienden van me regelmatig boetes waarvan ik denk: w..t..f.. ?
Bij belangrijke achties is het natuurlijk jammer om de verdachte te informeren dat ze eraan komen door geluid -en lichtsignalen te geven.
Dat je vrienden vaak een boete krijgen zegt volgens mij meer over jouw vrienden dan over de politie.
Het voegt verder ook weinig objectiefs toe aan dit topic.
pi_69372555
Al die sneue mensen hier die afgeven op de politie omdat ze "makkelijke boetes" uitgeven . Wat een kansloze reacties zijn dat.
1. Die boete had je niet gehad als je je aan de regels zou hebben gehouden.
2. Als jij op je eigen werk geen paperclips meer hebt, pak je die toch ook? Daar heb je toch geen anderen voor? Dus jij hebt ook makkelijke taken op je werk. Net zoals boetes ook "makkelijk" zijn. En mensen maar afgeven op de politieman/vrouw die de boete uitschrijft, alsof zij zelf niet door rood reden/te hard reden/etc.

Of mag een agent alleen maar gericht schieten op een (vermeende) crimineel en moeten we boetes voor te hard rijden/rechts inhalen/meerdere overtredingen maar laten zitten?

En nee, ik ben geen agent, heb geen familie/vrienden bij de politie, maar wel respect voor het overgrote deel van de politie. Die mensen zijn toch bezig met, volgens onze maatschappij, kutwerk/klotewerk. Ze "moeten dood" enzo... Wat word ik daar moe van

Oh en mensen die zeggen "wout" .....
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 25 mei 2009 @ 08:47:59 #45
160230 multigup
te veel en toch weer te weing
pi_69372607
je gaat pas voor de politie c.q. justitie werken als je verder in je leven totaal geen doel hebt behalve dan andere mensen wijzen op hun fouten zonder ooit naar zichzelf gekeken te hebben.

p.s. dit geldt ook voor personen die werkzaam zijn bij brein
pi_69372693
quote:
Op maandag 25 mei 2009 08:47 schreef multigup het volgende:
je gaat pas voor de politie c.q. justitie werken als je verder in je leven totaal geen doel hebt behalve dan andere mensen wijzen op hun fouten zonder ooit naar zichzelf gekeken te hebben.

Laat me raden, ooit zonder licht gefietst?

En maar boos zijn op de politie, en dit en dat, terwijl de fout bij jezelf ligt. Je zal niet de eerste zijn die in het donker vol omver wordt gereden omdat zijn/haar licht het niet doet/afwezig is/uitstaat.

P.S.

BREIN =
Mr. Prolapse 2009
pi_69372777
quote:
Op maandag 25 mei 2009 08:47 schreef multigup het volgende:

Eens. Hier staan ze wel een met 5 man te controleren. Ga boeven vangen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 25 mei 2009 @ 08:57:20 #48
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69372783
quote:
Op maandag 25 mei 2009 08:43 schreef Dragorius het volgende:
Al die sneue mensen hier die afgeven op de politie omdat ze "makkelijke boetes" uitgeven . Wat een kansloze reacties zijn dat.
1. Die boete had je niet gehad als je je aan de regels zou hebben gehouden.
2. Als jij op je eigen werk geen paperclips meer hebt, pak je die toch ook? Daar heb je toch geen anderen voor? Dus jij hebt ook makkelijke taken op je werk. Net zoals boetes ook "makkelijk" zijn. En mensen maar afgeven op de politieman/vrouw die de boete uitschrijft, alsof zij zelf niet door rood reden/te hard reden/etc.

Of mag een agent alleen maar gericht schieten op een (vermeende) crimineel en moeten we boetes voor te hard rijden/rechts inhalen/meerdere overtredingen maar laten zitten?

En nee, ik ben geen agent, heb geen familie/vrienden bij de politie, maar wel respect voor het overgrote deel van de politie. Die mensen zijn toch bezig met, volgens onze maatschappij, kutwerk/klotewerk. Ze "moeten dood" enzo... Wat word ik daar moe van

Oh en mensen die zeggen "wout" .....
paperclips vergelijken met boetes uitdelen

1e kerntaak van de polizei is veiligheid
2e kerntaak van de polizei is toch echt geld verdienen
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_69372829
quote:
Op maandag 25 mei 2009 08:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

paperclips vergelijken met boetes uitdelen

1e kerntaak van de polizei is veiligheid
2e kerntaak van de polizei is toch echt geld verdienen
Want jij hebt de "bedrijfsvisie 2009" nu voor je liggen en dat lees je zo voor?
Mr. Prolapse 2009
  maandag 25 mei 2009 @ 09:03:18 #50
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_69372880
quote:
Op maandag 25 mei 2009 01:41 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

kanker op kneus
En is je pa nou trots op je ondanks dat ie zelf een dwangneurose heeft?

Edit:Wat een kutlopende zin.

[ Bericht 3% gewijzigd door cheqy op 25-05-2009 12:10:00 ]
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')