oh pulease.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Want jij hebt de "bedrijfsvisie 2009" nu voor je liggen en dat lees je zo voor?
wat een baggeruser zeg...quote:
Kom op man..."De politie wil alleen maar bonnen schrijven! Ze moeten eens boeven gaan vanguhh" Dat soort teksten vind je over het algemeen bij pubers en bij verbitterde ooms op verjaardagsfeestenquote:
wat een verbitterde oom topic zeg...quote:Op maandag 25 mei 2009 09:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Kom op man..."De politie wil alleen maar bonnen schrijven! Ze moeten eens boeven gaan vanguhh" Dat soort teksten vind je over het algemeen bij pubers en bij verbitterde ooms op verjaardagsfeesten
Inderdaad.. dan doen ze dan ook. Tuig als hardrijders aanpakken. Ik kan eerlijk zeggen dat ik nog nooit last van de politie heb gehad. Dat niet alleen, zelfs geen boete voor iets gekregen. Het ligt toch echt aan wetsovertreders zoals jullie die denken dat er altijd wel iemand is die erger bestraft moet worden. Daarvoor zijn er regels... rij je t hard en ze pakken je? dan moet je niet gaan mekkeren... JIJ koos ervoor om dat gaspedaal eens lekker in te drukken.... JIJ en niemand andersquote:Op maandag 25 mei 2009 08:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. Hier staan ze wel een met 5 man te controleren. Ga boeven vangen
Ja, daar moeten blijkbaar alleen maar idealisten rondlopen. En dat door Peter de Vries, die waarschijnlijk het twintigvoudige verdient van de agente die die column geschreven heeftquote:Op maandag 25 mei 2009 09:23 schreef DrD00m het volgende:
Er zijn zat mensen die een bepaalde baan aannemen vanwege de secundaire voorwaarden of vanwege het hoge salaris ipv dat het zo'n leuk baantje is. Daar hoor je hem niet over, hij zou het misschien ook zo doen.
Maar o wee als ze zoiets bij de politie doen
Zit je pappie bij de politie ofzo?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Een beetje ja. Ik zal me alleen rot lachen als de TS zijn fiets word gejat en als hij het meldt de politie zegt: Sorry, ben James Bond aan het assisteren. Stop die melding maar in je reet.
quote:-Maar 4 dagen werk voor een leuk salaris
Als de agent een beetje normaal had gedaan ook niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:43 schreef Dragorius het volgende:
1. Die boete had je niet gehad als je je aan de regels zou hebben gehouden.
Waar slaat dit opquote:2. Als jij op je eigen werk geen paperclips meer hebt, pak je die toch ook? Daar heb je toch geen anderen voor? Dus jij hebt ook makkelijke taken op je werk. Net zoals boetes ook "makkelijk" zijn.
Boete heb je wel aan jezelf te danken wanneer je 's nachts op de linker baan gaat rijden. Je weet dat het niet mag van oom agent. Om dan boos te worden wanneer je daar toch op wordt aangesproken (incl. boete) is best hypocriet. Je kan 's nachts ook flink op het gas trappen omdat het kan. Maar omdat het kan, betekent niet automatisch dat het mag. Wanneer je het dan toch doet, moet je ook gewoon de consequenties aanvaarden en niet als een huillie gaan roepen : SCHANDALIG DAT IK EEN BOETE KRIJG!!11!EINZ!quote:Op maandag 25 mei 2009 11:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als de agent een beetje normaal had gedaan ook niet.
[..]
Waar slaat dit op
Ik flits terugquote:Op maandag 25 mei 2009 12:10 schreef Jaheur het volgende:
Dank je TS heb de aflevering niet gezien maar aangezien ik koos werkloos ben weet ik wat ik ga doen want als het toch goed betaald
. Pas maar op fokkers, ik flits jullie allemaal op afstand
Muhahahah
Ha! je ziet nu ook in dat je pa gewoon dom bezig was.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:32 schreef Jojoortje het volgende:
Sterke aflevering van de Peter. Wat een klapjosties daar bij de politie!!!!!!!
Het probleem met de pliesie is dat ze het ene moment rigide en star zijn in het gebruik van de regels (want regels zijn regels jawohl!) en het andere moment van alles door de vingers zien.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:01 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Boete heb je wel aan jezelf te danken wanneer je 's nachts op de linker baan gaat rijden. Je weet dat het niet mag van oom agent. Om dan boos te worden wanneer je daar toch op wordt aangesproken (incl. boete) is best hypocriet. Je kan 's nachts ook flink op het gas trappen omdat het kan. Maar omdat het kan, betekent niet automatisch dat het mag. Wanneer je het dan toch doet, moet je ook gewoon de consequenties aanvaarden en niet als een huillie gaan roepen : SCHANDALIG DAT IK EEN BOETE KRIJG!!11!EINZ!
Ik rij zelf ook gewoon harder dan toegestaan is, maar als ik dan een boete krijg dan heb ik het aan mijzelf te danken en aan niemand anders.
(dat van die paperclip volg ik ook niet trouwens)
deze post is goedgekeurdquote:Op maandag 25 mei 2009 16:05 schreef Noin het volgende:
[..]
Het probleem met de pliesie is dat ze het ene moment rigide en star zijn in het gebruik van de regels (want regels zijn regels jawohl!) en het andere moment van alles door de vingers zien.
Om 3 uur snachts iemand een boete geven die op de linker baan rijdt terwijl er verder maar 3 auto's op die hele snelweg zijn vind ik wat anders dan die persoon een boete geven om 3 uur smiddags terwijl 50 mensen rond die kloothommel zich aan het ergeren zijn dat die kerel niet naar rechts gaat.
Maar goed, mensen die het terecht vinden dat hier boetes voor worden uitgegeven zijn meestal dezelfde mensen die het niet erg vinden als al hun priveegegevens verzameld worden, dat er overal cameratoezicht komt en dat de politie alles mag afluisteren en zo 'want ik heb toch niks te verbergen'.
Die mensen hebben een totaal andere vizie op het leven en discussieren is zinloos. Ik zal het nooit met hun eens zijn en zij zullen het nooit met mij eens zijn. Verschillen zijn gewoon te groot.
Als dat 's nachts om 3 uur gebeurt en er niemand last van heeft, moet er geen bekeuring uitgeschreven worden. Regels zijn er namelijk om conflicten tussen partijen te voorkomen en indien deze toch voorkomen ze in goede banen te leiden. Als ik dus op de linker rijbaan rijd en er is in geen velden of wegen iemand te bekennen, kan er dus ook geen conflict ontstaan want er is niemand waarmee dat conflict kan ontstaan. En als er geen conflict kan ontstaan waarom dan bekeurenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:01 schreef DrD00m het volgende:
Boete heb je wel aan jezelf te danken wanneer je 's nachts op de linker baan gaat rijden. Je weet dat het niet mag van oom agent. Om dan boos te worden wanneer je daar toch op wordt aangesproken (incl. boete) is best hypocriet. Je kan 's nachts ook flink op het gas trappen omdat het kan. Maar omdat het kan, betekent niet automatisch dat het mag. Wanneer je het dan toch doet, moet je ook gewoon de consequenties aanvaarden en niet als een huillie gaan roepen : SCHANDALIG DAT IK EEN BOETE KRIJG!!11!EINZ!
boetes zijn er om conflicten op te lossen? lol ga jij maar weer terug om wow op te starten waarschijnlijk kom je weinig buitenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als dat 's nachts om 3 uur gebeurt en er niemand last van heeft, moet er geen bekeuring uitgeschreven worden. Regels zijn er namelijk om conflicten tussen partijen te voorkomen en indien deze toch voorkomen ze in goede banen te leiden. Als ik dus op de linker rijbaan rijd en er is in geen velden of wegen iemand te bekennen, kan er dus ook geen conflict ontstaan want er is niemand waarmee dat conflict kan ontstaan. En als er geen conflict kan ontstaan waarom dan bekeuren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |