Surequote:Op zondag 24 mei 2009 20:52 schreef Pakspul het volgende:
Als wij onze privacy niet inleveren voor veiligheid dan winnen de terroristen
Zo hoort ie.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:52 schreef Pakspul het volgende:
Als wij onze privacy niet inleveren voor veiligheid dan winnen de terroristen
Wat is er nou zo verschrikkelijk aan om zo'n id pas je op zak te hebben?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:55 schreef Queque het volgende:
[..]
Sure
Van die regels dat iedereen een id kaart moet hebben dan krijg je geen terroristen:')
Of overal camera's ophangen en dan blaast iemand zich zelf op.. maar wat hij niet weet is dat die gefilmd is
Alleen politici en overheidsfunctionarissen zouden ze in de database moeten zetten.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:58 schreef Beelzebub85 het volgende:
Het gaat te ver.
Een database met vingerafdrukken van ALLE Nederlanders.
Het is een aanslag op je privacy. Je moet je immers ten alle tijden kunnen identificeren tegenover een bevoegde ambtenaar.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:59 schreef washball het volgende:
[..]
Wat is er nou zo verschrikkelijk aan om zo'n id pas je op zak te hebben?
en pastoors zodat als er weer een kindverkracht is dat ze dan snel de verkrachter kunnen oppakkenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alleen politici en overheidsfunctionarissen zouden ze in de database moeten zetten.
En jij hebt de afgelopen jaren het CDA niet bestudeerd? Ik geloof SERIEUS niet dat zij het beste voor ons over hebben. Ze volgen de VS overal in en negeren onze wensen. De mensen die dom genoeg zijn om op hun te stemmen zijn hier medeschuldig aan. Walgelijke partij.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:02 schreef DrDarwin het volgende:
De staat faalt als het haar volk als crimineel gaat behandelen.
Ik meen mij niet te herinneren ergens aangegeven te hebben ooit op het cda gestemd te hebben.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:07 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En jij hebt de afgelopen jaren het CDA niet bestudeert? Ik geloof SERIEUS niet dat zij het beste voor ons over hebben. Ze volgen de VS overal in en negeren onze wensen. De mensen die dom genoeg zijn om op hun te stemmen zijn hier medeschuldig aan.
Waarom moet ik me identificeren als ik niets verkeerds gedaan heb? En als een crimineel zich nou niet wil identificeren, wat is dan het nut van die wet?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:59 schreef washball het volgende:
[..]
Wat is er nou zo verschrikkelijk aan om zo'n id pas je op zak te hebben?
Dan kan je hem oppakkenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom moet ik me identificeren als ik niets verkeerds gedaan heb? En als een crimineel zich nou niet wil identificeren, wat is dan het nut van die wet?
TERRORIST!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:38 schreef leppeh het volgende:
Ik heb wel iets te verbergen, oprotten met je zooi.
Je kan altijd iemand oppakken die iets verkeerds heeft gedaan, daarvoor heb je geen identificatieplicht nodig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |