quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:49 schreef Ritmo het volgende:[..]
Ik geef toe dat ik zelf
wel eens loop te schoppen richting bepaalde groeperingen/muziekgenres. Maar als mensen gewoon eens lekker hun klachten over de nieuwe cd van metalband X en hun youtube-filmpjes in MUZ houden dan hebben anderen

er ook geen last meer van.
ik doe niet echt moeilijk als iemand ergens een hekel aan heeft wat ik bijv wel leuk vind, ik vind namelijk dat iemand dat best tegen me mag zeggen ( het liefst op een subtiele of humoristische manier, maar ach mocht het niet zo zijn dan doe ik daar nog steeds niet moeilijk over)
En als er weer eens zo een profilerende flapdrol is die METAL \m/ !!!! eins typt in een daarvoor niet bestemd topic typt, prima dan vind ik ook dat je er van wat mag zeggen.
maar nu hebben we hier niet te maken met iemand die sporadisch commentaar levert, neenee, met de grote Ritmo, die kampt met een werkelijke obsessie voor metal. als een echt roofdier bakent Ritmo klb af met zijn azijnpis, en topics die zijn pet te boven gaan of hem niet aanstaan daar gaat hij heldhaftig de strijd mee aan.
Ritmo komt altijd topics binnenstormen als de woorden alto of metal maar net zijn getypt, waarna deze robuuste internetkrijger er ook niet vies van is om eens stevig te zuurballen tegen dit duivelse kwaad. gevolg is het oefenloze doelbewust verpesten van topics; en ook gewoon in topics die bij voorbaat al bedoeld zijn voor metalluisteraars (bijv het anethema topic etc) waar hij als hij er niet geïnteresseerd in is, niet heeft te zoeken.
Maar daar heeft deze baas schijt aan; en Ja hoor, daar komt gefrustreerde puber Ritmo weer hoor,
'' jullie praten alsof metal normaal is
'' whehe en weer lekker fappen op de reacties he!!
prima, dat kan ook nog wel zo af en toe, al is het ernstig topicverneukend
maar om je vervolgens óók nog eens hier hypocriet te zien zeiken als iemand eens op jouw shit zeikt, jouw / of andere topics verziekt

Nee, dat gaat dan erg ver, gore hypocriet die je bent
en ook nog het lef hebben om te eisen dat die topics maar ergens anders heen moeten omdat jij erin faalt om er normaal reageren, omgekeerde wereld
jij moet je maar eens met je luie kontje aanpassen aan dit forum en zijn regels Ritmo, niet andersom
Oh en trouwens een tijd geleden stond er nog een leuk topic over dance en trance liedjes, en daar kon wel normaal worden gepost. goh wat gek he, dat het toch kan hier in KLB?
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:23 schreef Ritmo het volgende:[..]
Zo gaat het andersom ook als ik kenbaar maak een scheithekel aan die muziek te hebben. Dan zou ik direct weer aan het trollen zijn.
Het was een topic over muziek op TV, en binnen 10 reacties moet het weer over metal gaan.
Oeeeh daar komt de basischool retoriek weer tevoorschijn van die altijd volwassen Ritmo hoor!
maar zij doen het oook!!! JUFFFF En weet je waar ik een hekel aan heb?
mensen zoals jij die door hun egoïstische aandachtshoererij het verpesten voor de andere goede mensen (in dit geval de trance liefhebbers)
Samenvatting: niet meer in dit topic vertonen totdat je een lieve poster bent