abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69389200
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Ik herhaal.
check!

door de bagger hier in feedback zie je t bos niet meer

tijd voor een opruiming, niet raar opkijken als je post ineens weg is (en doe geen moeite om hem weer terug te zetten )

commentaar op anderen hoef je hier niet te posten, doe maar lekker via pm
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69392216
Emo's in Amsterdam

Topic begon al treurig en is nu in een soort 'TS vs. de wereld' veranderd.
Ga weg
pi_69396176
is geregeld ik edit je reactie ff ter vorkoming van 100 reacties hier

[ Bericht 59% gewijzigd door swarmahoer op 25-05-2009 21:13:37 ]
-
pi_69399639
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:05 schreef Ritmo het volgende:
is geregeld ik edit je reactie ff ter vorkoming van 100 reacties hier
Nee, ik ben achterlijk.

Dus, resumerend: een topic waarin het gaat over pop/rock/overige stijlen/Jan Smit/Zanger Bob/klassiek etc.... Daar is een niet als troll bedoelde post over metal niet welkom? Dan stel ik voor dat die post over SlayerTV ook verwijderd wordt en dat er een algehele ban op het woord metal komt. Dan kan Ritmo misschien weer rustig slapen.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_69399892
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:18 schreef sinadO het volgende:

[..]

Nee, ik ben achterlijk.
/retorisch
quote:
Dus, resumerend: een topic waarin het gaat over pop/rock/overige stijlen/Jan Smit/Zanger Bob/klassiek etc.... Daar is een niet als troll bedoelde post over metal niet welkom? Dan stel ik voor dat die post over SlayerTV ook verwijderd wordt en dat er een algehele ban op het woord metal komt. Dan kan Ritmo misschien weer rustig slapen.
ookal was ie niet bedoeld als troll, het komt wel zo over, en toevallig is dat altijd bij jou
en ritmo is ook een wolf in schaapskleren, en n relnicht, dus die wordt ook in de gaten gehouden
het blijft toch moeilijk om gewoon op te houden over die ellenlange discussie over wel/niet goede muziek
swarma spam hoer
pi_69400007
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

/retorisch
[..]

ookal was ie niet bedoeld als troll, het komt wel zo over, en toevallig is dat altijd bij jou
en ritmo is ook een wolf in schaapskleren, en n relnicht, dus die wordt ook in de gaten gehouden
het blijft toch moeilijk om gewoon op te houden over die ellenlange discussie over wel/niet goede muziek
Het was niet eens een discussie! Ik wilde benadrukken dat de Nederlandse tv geen aandacht aan metal besteedt. Dit verduidelijkte ik door het geven van een voorbeeld. Godsamme zeg, als dat al trollen is...

Misschien moet je méér op Ritmo letten en minder op mij. Hij zoekt het namelijk vrijwel altijd op.
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  maandag 25 mei 2009 @ 22:29:21 #32
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69400206
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:25 schreef sinadO het volgende:

[..]

Het was niet eens een discussie! Ik wilde benadrukken dat de Nederlandse tv geen aandacht aan metal besteedt. Dit verduidelijkte ik door het geven van een voorbeeld. Godsamme zeg, als dat al trollen is...

Misschien moet je méér op Ritmo letten en minder op mij. Hij zoekt het namelijk vrijwel altijd op.
Toch niet weer een muziektopic hè Goedbedoeld of niet, het loopt altijd op een rel uit.
pi_69401197
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:25 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ik geef toe dat ik zelf wel eens loop te schoppen richting bepaalde groeperingen/muziekgenres. Maar als mensen gewoon eens lekker hun klachten over de nieuwe cd van metalband X en hun youtube-filmpjes in MUZ houden dan hebben anderen er ook geen last meer van.
-
pi_69401330
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:49 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik geef toe dat ik zelf wel eens loop te schoppen richting bepaalde groeperingen/muziekgenres. Maar als mensen gewoon eens lekker hun klachten over de nieuwe cd van metalband X en hun youtube-filmpjes in MUZ houden dan hebben anderen er ook geen last meer van.
Daar ging mijn post dus niet over he? Jouw reactie van 'troll' hier in dit topic was pas écht trollen.
pi_69402631
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:53 schreef sinadO het volgende:

[..]

Daar ging mijn post dus niet over he? Jouw reactie van 'troll' hier in dit topic was pas écht trollen.
Zo gaat het andersom ook als ik kenbaar maak een scheithekel aan die muziek te hebben. Dan zou ik direct weer aan het trollen zijn.

Het was een topic over muziek op TV, en binnen 10 reacties moet het weer over metal gaan.
-
pi_69402945
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zo gaat het andersom ook als ik kenbaar maak een scheithekel aan die muziek te hebben. Dan zou ik direct weer aan het trollen zijn.

Het was een topic over muziek op TV, en binnen 10 reacties moet het weer over metal gaan.
En het ging in de eerste post al over pop en rock, daarna klassiek en Zanger Bob. Wat is je punt?
  maandag 25 mei 2009 @ 23:31:32 #37
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69402999
Muziektopics lopen altijd op een rel uit en moeten derhalve niet worden geopend. Opgelost.
pi_69403714
Sinado je profileert jezelf net zo hard als Ritmo hoor.
Ga weg
  dinsdag 26 mei 2009 @ 09:14:27 #39
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69408661
Nounou ik ga je toch even wat aandacht geven hoor Ritmo, momentje
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69408828
Pleur eens op hier met die muziekdiscussies.
Voeg elkaar toe op MSN en scheld elkaar de pleuris.
Opgelost.
U MAD?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 09:40:48 #41
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69409274
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:49 schreef Ritmo het volgende:

[..]

ik doe niet echt moeilijk als iemand ergens een hekel aan heeft wat ik bijv wel leuk vind, ik vind namelijk dat iemand dat best tegen me mag zeggen ( het liefst op een subtiele of humoristische manier, maar ach mocht het niet zo zijn dan doe ik daar nog steeds niet moeilijk over)
En als er weer eens zo een profilerende flapdrol is die METAL \m/ !!!! eins typt in een daarvoor niet bestemd topic typt, prima dan vind ik ook dat je er van wat mag zeggen.

maar nu hebben we hier niet te maken met iemand die sporadisch commentaar levert, neenee, met de grote Ritmo, die kampt met een werkelijke obsessie voor metal. als een echt roofdier bakent Ritmo klb af met zijn azijnpis, en topics die zijn pet te boven gaan of hem niet aanstaan daar gaat hij heldhaftig de strijd mee aan.
Ritmo komt altijd topics binnenstormen als de woorden alto of metal maar net zijn getypt, waarna deze robuuste internetkrijger er ook niet vies van is om eens stevig te zuurballen tegen dit duivelse kwaad. gevolg is het oefenloze doelbewust verpesten van topics; en ook gewoon in topics die bij voorbaat al bedoeld zijn voor metalluisteraars (bijv het anethema topic etc) waar hij als hij er niet geïnteresseerd in is, niet heeft te zoeken.
Maar daar heeft deze baas schijt aan; en Ja hoor, daar komt gefrustreerde puber Ritmo weer hoor, '' jullie praten alsof metal normaal is '' whehe en weer lekker fappen op de reacties he!!
prima, dat kan ook nog wel zo af en toe, al is het ernstig topicverneukend

maar om je vervolgens óók nog eens hier hypocriet te zien zeiken als iemand eens op jouw shit zeikt, jouw / of andere topics verziekt Nee, dat gaat dan erg ver, gore hypocriet die je bent
en ook nog het lef hebben om te eisen dat die topics maar ergens anders heen moeten omdat jij erin faalt om er normaal reageren, omgekeerde wereld
jij moet je maar eens met je luie kontje aanpassen aan dit forum en zijn regels Ritmo, niet andersom

Oh en trouwens een tijd geleden stond er nog een leuk topic over dance en trance liedjes, en daar kon wel normaal worden gepost. goh wat gek he, dat het toch kan hier in KLB?
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Oeeeh daar komt de basischool retoriek weer tevoorschijn van die altijd volwassen Ritmo hoor! maar zij doen het oook!!! JUFFFF
En weet je waar ik een hekel aan heb?
mensen zoals jij die door hun egoïstische aandachtshoererij het verpesten voor de andere goede mensen (in dit geval de trance liefhebbers)

Samenvatting:
niet meer in dit topic vertonen totdat je een lieve poster bent
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:00:23 #42
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_69409787
Bedreigingen op Hyves i.v.m. het plaatsen artikel Politie So

Gastslotje, en ik vind het ook spam, maar haal dan gelijk de link uit de OP weg...?
pi_69409891
Was toch al gedaan ?
U MAD?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:21:30 #44
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_69410321
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
Was toch al gedaan ?
Toen ik keek nog niet Nu dus wel ...
pi_69415864
Heb een nieuwe sc geopend, want het duurde een kwartier en er was nu nog niks
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_69415953
ok
swarma spam hoer
pi_69417397
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:02 schreef Breathtaking het volgende:
En swarmahoer, ik heb nu toch niet godverdomme een note gekregen voor het niet openen van een nieuw SC topic he?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2009 14:16:01 ]
pi_69417520
notes worden niet besproken topic volspammen maar vervolgens het nieuwe topic ''vergeten'' geloof je t zelf
geen discussie mogelijk trouwens, dus je hoeft niet te reageren
swarma spam hoer
pi_69417588
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:19 schreef swarmahoer het volgende:
notes worden niet besproken topic volspammen maar vervolgens het nieuwe topic ''vergeten'' geloof je t zelf
geen discussie mogelijk trouwens, dus je hoeft niet te reageren
Je kunt zoiets toch vergeten? Als ik zeg dat ik het ben vergeten dan bén ik het ook vergeten, ik ga daar niet over liegen hoor en als ik hier nu een note voor heb gekregen wil ik ook graag minimaal 10 positieve notes voor het openen van nieuwe SC topics waarbij anderen het vergeten waren.

Bij voorbaat dank
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:22:56 #50
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69417655
bemoei je er neit mee

[ Bericht 97% gewijzigd door swarmahoer op 26-05-2009 14:23:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')