Prioriteiten...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:48 schreef Breathtaking het volgende:
Sorry! Ik was m'n wiskunde examen aan het nakijken en ik was een beetje vergeten een nieuw topic te openen
!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:57 schreef jitzzzze het volgende:
Weten jullie dat flitsservice topic nog?
Die TS heeft alles weggehaald en dat komt ineens door mijn 'steun'![]()
Ik heb met een beetje geluk de helft van de punten ofzo, zou ik heel goed vindenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prioriteiten...![]()
En heb je het goed gemaakt?
Maar heb je het gelezen daar?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:02 schreef swarmahoer het volgende:
ah, n ander forum, daar kan ik de op niet terugzetten
Yo go girlquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb met een beetje geluk de helft van de punten ofzo, zou ik heel goed vinden!
Hihiquote:
Als jij het zegtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jij gaat het gewoon halen.
Punt uit.
En bananen zijn geel. Vertel eens wat nieuwsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De belastingdienst is traag.
Maar dat is algemeen bekend.
wanneer zou het komenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zwart is het nieuwe wit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En bananen zijn geel. Vertel eens wat nieuws
Ergens in juni, toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wanneer zou het komenik was een week voor de deadline iig met inleveren
Tja... Het punt is, bla bla bla ..quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja... Het punt is, bla bla bla ..
Ik weet nog wel ergere opmerkingen...quote:
Zoiets als: Krijg de cholera?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet nog wel ergere opmerkingen...
Ik heb allaaaaaaaaaang terug.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee: toedels...quote:
Ik ga naar het belastingkantoor met een zweepje.quote:
Jij heb ook echt geen kanker te doen heaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:40 schreef jitzzzze het volgende:
"met een collega"TJE"" Doe niet, wij zijn geen 'tje' of ondergeschikt of kleiner of of of![]()
![]()
![]()
Terecht.quote:
Hoezo? Omdat ik wel vertel wat er om me heen gebeurt? Omdat ik wel tussen andere mensen zit? Omdat ik wel kan Fok!ken en werken tegelijk?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:44 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Jij heb ook echt geen kanker te doen hea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |