Dan kom ik je wel een keer bezichtigenquote:Op zondag 24 mei 2009 18:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Pier!
Nee, mij nietTenminste, niet dat ik weet
Spaceshuttle Atlantis gelandquote:Op zondag 24 mei 2009 17:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Ah, Atlantis staat aan de grond.
Klinkt goed voor zoverquote:Op zondag 24 mei 2009 18:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik neig naar een "ja"
De woonkamer is klein (3,5 x 6, en een open keuken, dus weinig muur voor je kasten) , maar verder geen op- of aanmerkingen hoor. Nu eerst eens afwachten wat mijn mogelijkheden zijn, daarna nog eens gaan kijken, evt bouwkundig onderzoek laten doen, en dan.. misschien wel kopen dus
Ik zou er zo in kunnen, hartstikke netjes allemaalquote:
Ik zag je niet?quote:
Ik zit al de hele middag in een airconditioned ruimte, maat zelfs ik kreeg het fris.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:54 schreef DaMart het volgende:
Zo, de planten hebben water en ik heb me naar binnen verplaatst. De temperatuur neemt zelfs voor mij een te snelle sprong naar beneden nu.
ik heb de balkondeur nog open staan, maar zit nog weg te zweten nu.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zit al de hele middag in een airconditioned ruimte, maat zelfs ik kreeg het fris.
Mwaoh. In een FB-tpoic is nog tot daar aan toe. Ik kwam het eens tegen in een concept versie van iemands bachelor scriptiequote:Op zondag 24 mei 2009 22:46 schreef Pheno het volgende:
Ik zag een "ik vondt" in FBOk, van een KLB/ONZ user, maar toch.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 24-05-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 034 indahnesia.com
02. 029 Pheno
03. 010 marcb1974
04. 009 DR34M3R
05. 008 Sjowhan
06. 008 DaMart
07. 008 Papierversnipperaar
08. 008 JortK
09. 008 MPG
10. 006 Pien85
11. 005 goldfinger1963
12. 004 dndiek
13. 002 OA
14. 001 Dr_Flash
15. 001 Lenny_Leonard
Reeks-statistieken!
Laten staan of niet?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaoh. In een FB-tpoic is nog tot daar aan toe. Ik kwam het eens tegen in een concept versie van iemands bachelor scriptie....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op maandag 25 mei 2009 08:06 schreef Muck het volgende:
Wtf...
Jongens bel de krant! Ik heb me in de auto 20 minuten af zitten vragen wat ik nou vergeten ben of wat er anders is dan normaal en nu weet ik het!
Ik heb geen hoofdpijn
Voor het eerst sinds, wat zal het zijn? Een jaar of 2?![]()
quote:Prijs de heer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ze zeggen dat het een hoax isquote:Op maandag 25 mei 2009 08:06 schreef Muck het volgende:
Wtf...
Jongens bel de krant! Ik heb me in de auto 20 minuten af zitten vragen wat ik nou vergeten ben of wat er anders is dan normaal en nu weet ik het!
Ik heb geen hoofdpijn
quote:Prijs de heer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Daar ben ik dus een beetje bang voorquote:
Is ie met hemelvaart met de noorderzon vertrokken?quote:Op maandag 25 mei 2009 08:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar ben ik dus een beetje bang voor
Ik durf niet met mijn hoofd te schudden of mijn muziek op standje ear-splitting te zetten, omdat ik dan denk dat mijn kop straks "mehehehe pwn! Heb ik jou even mooi te pakken gehad!" roept
als dat zo is, bak ik volgend jaar een taart met hemelvaartquote:Op maandag 25 mei 2009 08:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is ie met hemelvaart met de noorderzon vertrokken?
quote:Op maandag 25 mei 2009 08:06 schreef Muck het volgende:
Wtf...
Ik heb geen hoofdpijn
Prijs de heer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je de thermometer eens na laten kijken.quote:
Nietquote:Op maandag 25 mei 2009 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je de thermometer eens na laten kijken.
quote:Op maandag 25 mei 2009 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..].
hehe dat zou best plausibel zijn jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar driebergen-zeist -> arnhem gaat meestal wel goed.
Arnhem -> didam heeft alweer vertragingIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
ik zit als een heel simpel kind voor me uit te grijnzen in de treinquote:
als ik zo thuiskom zal het ook wel om te stikken zijn. Gelijk lekker de ramen tegen elkaar open zettenquote:
Ik zit al sinds half 8 vanmorgen buiten in de zonquote:Op maandag 25 mei 2009 08:58 schreef Muck het volgende:
[..]
als ik zo thuiskom zal het ook wel om te stikken zijn. Gelijk lekker de ramen tegen elkaar open zetten
dat is het probleem, ik heb bij mij thuis geen buitenquote:Op maandag 25 mei 2009 08:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zit al sinds half 8 vanmorgen buiten in de zonNet de parasol maar even open geklapt
Wees blij met was je hebt. Sommige mensen hebben namelijk geen thuis bij hun buitenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:08 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is het probleem, ik heb bij mij thuis geen buiten
Ik ben niet blij met mijn was hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 09:10 schreef OA het volgende:
[..]
Wees blij met was je hebt. Sommige mensen hebben namelijk geen thuis bij hun buiten.
En terecht toch?quote:Op maandag 25 mei 2009 08:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zit als een heel simpel kind voor me uit te grijnzen in de trein
Haaiquote:
Pien!quote:Op maandag 25 mei 2009 08:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zit al sinds half 8 vanmorgen buiten in de zonNet de parasol maar even open geklapt
ik ben ook heel blij met mijn huisjequote:Op maandag 25 mei 2009 09:10 schreef OA het volgende:
[..]
Wees blij met was je hebt. Sommige mensen hebben namelijk geen thuis bij hun buiten.
Noodzakelijk kwaad is het.quote:
mijn was is van het weekend gedaan en heeft buiten gehangen bij mijn ouders. ruikt echt superlekker nu.quote:
Heeeyquote:
Wel okay hoor, thx. Beetje last van mijn rugquote:
Zij is toch één groot computeryoutubeeffect?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:26 schreef Pheno het volgende:
Ik zie nu eens de clip van die Esmee Denters. Hoeveel computereffecten zijn er toegevoegd aan die stem in dat liedje?
Sjowhanquote:
Ze was/is nu live bij Giel (@3fm), maar vind haar niet echt heel erg zuiver zingen..quote:Op maandag 25 mei 2009 09:26 schreef Pheno het volgende:
Ik zie nu eens de clip van die Esmee Denters. Hoeveel computereffecten zijn er toegevoegd aan die stem in dat liedje?
Er zal idd een reden moeten zijn voor al die effectenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze was/is nu live bij Giel (@3fm), maar vind haar niet echt heel erg zuiver zingen..
Ze staat natuurlijk wel onder contract van Justin Timberlake. Vergeet dat nietquote:Op maandag 25 mei 2009 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zal idd een reden moeten zijn voor al die effecten
Met een beetje skills (en die mis ik toch echt qua audiobewerking) zou ik mezelf nog zo kunnen laten klinken
Inderdaad. En heeft al een aantal concerten kunnen geven als voorprogramma. Hartstikke leuk natuurlijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:30 schreef Pheno het volgende:
Maar hell, als ik haar was zou ik het ook niet boeiend vinden, zij rent haar droom achterna, dus ik geef haar groot gelijk.
Hoe is het nu op je werk?quote:
Wie? Ow justin...quote:Op maandag 25 mei 2009 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze staat natuurlijk wel onder contract van Justin Timberlake. Vergeet dat niet
Sfeertje is aanzienlijk beter vind ik zelf, maar dat is vaker zo geweest, de eerste weken na zo'n gesprekquote:
Ja, want waarom zouden we mooi weer leuk vindenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:38 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
hup Estofex!
Kom maar op met dat onweer!
L2 zelfsSevere weather
Omdat onweer leuker isquote:Op maandag 25 mei 2009 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, want waarom zouden we mooi weer leuk vinden![]()
Egoist, ik ben vrijquote:Op maandag 25 mei 2009 09:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Omdat onweer leuker is
En omdat ik moet werken en dan is mooi weer niet zo leuk
Goed om te horenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sfeertje is aanzienlijk beter vind ik zelf, maar dat is vaker zo geweest, de eerste weken na zo'n gesprek
Maar goed, misschien dat mijn directheid en hun openheid er een positief gevolg aan geeft. We wachten het af. Morgen grotendeels alleen. Heerlijke dagen zijn dat
Ik thuis ook niet echt, hier wel 26 hectaren buiten op precies te zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 09:08 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is het probleem, ik heb bij mij thuis geen buiten
damn, lekkerquote:Op maandag 25 mei 2009 09:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik thuis ook niet echt, hier wel 26 hectaren buiten op precies te zijn
Zekerquote:
Oh ja, je was op vakantie.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik thuis ook niet echt, hier wel 26 hectaren buiten op precies te zijn
Nee, niet op vakantie, was het maar vakantie, dan ging niet elke ochtend om 7 uur de wekkerquote:
Overigens zitten de dichtsbijzijnde buren hier op ruim 2 km afstand, en is de dichtsbijzijnde grote supermarkt verder dan de Oostenrijkse grensquote:
Op mijn vakanties gaat de wekker ook om 6~7 uurquote:Op maandag 25 mei 2009 09:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, niet op vakantie, was het maar vakantie, dan ging niet elke ochtend om 7 uur de wekker
[..]
Overigens zitten de dichtsbijzijnde buren hier op ruim 2 km afstand, en is de dichtsbijzijnde grote supermarkt verder dan de Oostenrijkse grens
dat biedt vooruitzichtenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sfeertje is aanzienlijk beter vind ik zelf, maar dat is vaker zo geweest, de eerste weken na zo'n gesprek
Maar goed, misschien dat mijn directheid en hun openheid er een positief gevolg aan geeft. We wachten het af. Morgen grotendeels alleen. Heerlijke dagen zijn dat
* Muck de fiets onder de carport vandaan trektquote:
Oh ja, anders krijg je die lui die met fiets en al de bus/trein etc in willenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:00 schreef Sjowhan het volgende:
Moet gewoon werken. Als het dan maar weer droog is na 16:30, want dan moet ik per OV naar huis.
Maar dan ga je niet vanuit je bed gelijk aan 't werkquote:Op maandag 25 mei 2009 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op mijn vakanties gaat de wekker ook om 6~7 uurHeerlijk.
zwaai je even naar mijn werk?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:59 schreef Pheno het volgende:
Straks maar lekker de Gelderse Poort weer in lopen. Lekkere rustNatuurgebied in je achtertuin ftw
Werk jij in Bemmel?quote:
He, ik ook! Wat een toeval!quote:
Wat doe je dan op fok eigenlijk? Met dit weer?quote:
Ergens misschien wel ja...quote:Op maandag 25 mei 2009 09:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Goed om te horenwel jammer dat je uitkijkt naar de dagen dat je alleen zit..
Nee, dan word ik nat.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, anders krijg je die lui die met fiets en al de bus/trein etc in willen
Die pipo's slapen daar waar ik normaliter vrijwilligerswerk doe, omdat hun toko is afgefiktquote:Op maandag 25 mei 2009 09:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ontbijten, nieuws kijken op internet, rustig drinken. Ik heb net al lekker even in de ochtend buiten gezeten. Straks een boodschappenlijstje maken, lekker te voet boodschappen doen, tuin zitten, schoonpa komt langs, die wilt vast meewandelen door gebied. Etc. De hele dag in de zon zou betekeken dat ik indiaan kan spelen in een slechte parodie van Indiaan Jones en de tempel van Ugh.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat doe je dan op fok eigenlijk? Met dit weer?
[..]
P0wned.quote:
Daar kan ik vanaf hier al zwaaienquote:
Ik kan helaas geen vrij nemen, ben de enige hier geloof ikquote:
Je kunt het inderdaad al van ver zien, haast niet te missenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar kan ik vanaf hier al zwaaienHet Ohra gebouw is net niet in zicht.
Zomaar een dagje vrij dan of heb je nu al lekker vakantie?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ontbijten, nieuws kijken op internet, rustig drinken. Ik heb net al lekker even in de ochtend buiten gezeten. Straks een boodschappenlijstje maken, lekker te voet boodschappen doen, tuin zitten, schoonpa komt langs, die wilt vast meewandelen door gebied. Etc. De hele dag in de zon zou betekeken dat ik indiaan kan spelen in een slechte parodie van Indiaan Jones en de tempel van Ugh.
quote:Op maandag 25 mei 2009 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kan helaas geen vrij nemen, ben de enige hier geloof ik
Had ik nou maar een eigen kantoor hequote:
Muckquote:
goed planquote:Op maandag 25 mei 2009 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, tijd voor boodschappen voordat er noodweer komt.
Moet alleen vanavond om 8 uur bij een kennis zijn. Hopelijk blijft het dus tot een uur of 12 droog.quote:
Tuurlijk.quote:
en zeker zelf opeten he? Ik ken dat van jouquote:Op maandag 25 mei 2009 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk.
* MPG deelt weer ijsjes uit aan de KSC
Ohja, dat kan ik nog wel vanavond nemen. Straciatella-ijsquote:Op maandag 25 mei 2009 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk.
roomijs of waterijs?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk.
in elk geval geen chocolade-ijs met notenquote:
Jij krijgt nietsquote:Op maandag 25 mei 2009 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, tijd voor boodschappen voordat er noodweer komt.
Scheelt weer, chocoladeijs lust ik zowiezo niequote:Op maandag 25 mei 2009 11:26 schreef Muck het volgende:
[..]
in elk geval geen chocolade-ijs met noten
Dat heeft die dikke smikkel al in zijn mik
Prima, ik vind waterijs toch lekkerder met dit warme weerquote:Op maandag 25 mei 2009 11:26 schreef Muck het volgende:
[..]
in elk geval geen chocolade-ijs met noten
Dat heeft die dikke smikkel al in zijn mik
Geen probleem!quote:Op maandag 25 mei 2009 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij krijgt niets
Alleen het westen krijgt wat![]()
ja, perenijsjesquote:Op maandag 25 mei 2009 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Prima, ik vind waterijs toch lekkerder met dit warme weer
Ik hoop van wel, anders hebben we het hier over een seriemoordenaar die nog meer slachtoffers gaat eisen.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:34 schreef Frutsel het volgende:
Vermoedelijk vier doden bij gezinsdrama in Zwijndrecht
Althans: De meeste reageerders denken dat het een gezinsdrama is. Laten we hopen van niet
Ik ben altijd op maandag werkeloos.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zomaar een dagje vrij dan of heb je nu al lekker vakantie?
Hele dag in de zon zitten is ook niets voor mij hoor...
al is het vijf minuten lopen naar een enorme waterplas hier in de buurt waar je lekker kan liggen, maar op een dag als vandaag is het net hutjemutjeZandvoort-naast/op elkaar
Dan liever gewoon een opblaasbadje in de achtertuin![]()
Define "er".quote:
om lekker in de zon te gaan zittenquote:
Dat doe ik al.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
om lekker in de zon te gaan zitten
idem hierquote:
mepquote:Op maandag 25 mei 2009 11:47 schreef Pheno het volgende:
Goh, even een wespennest vanonder de tafel weggehaald. Fijn, zo'n pissed off beest die denkt dat hij onze tuintafel zo kan kraken in de schuur.
Ik was het niet. AL is staquote:
Ik heb het gewoon als eis neergelegd toen we aan het onderhandelen waren om mij daar te houden. Ik wilde eigenlijk weg, zij wilden me niet weg hebben. Nou ja, ik mocht zeggen wat mij kon overhalen daar te blijven. Een van de dingen was meer vrije tijdquote:Op maandag 25 mei 2009 11:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Goede zaak... zou ik ook wel willen, dagje minder werken
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:26 schreef Frutsel het volgende:
Surveillance-Driewieler
Vast oud voor jullie, maar deze ken ik nog niet
Ja, iemand met nog enige humor qua nickname. Beter dan de zoveelse "kanker" dit of dat.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:26 schreef Frutsel het volgende:
Surveillance-Driewieler
Vast oud voor jullie, maar deze ken ik nog niet
quote:
Ah, vandaar geen PI gebruik.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:50 schreef JortK het volgende:
Wel vanaf de mobiel trouwens, maar dat gaat nog vrij simpel met een e71
Wat is een E71 btw? Ik ben n00bielquote:Op maandag 25 mei 2009 12:50 schreef JortK het volgende:
Google jij tamago dan op?quote:
scherp +1quote:Op maandag 25 mei 2009 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, anders hebben we het hier over een seriemoordenaar die nog meer slachtoffers gaat eisen.
ja, is makkelijk he?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:50 schreef JortK het volgende:
Zaanse mayoquote:Op maandag 25 mei 2009 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Lekker voorraad aan het inslaan voor INdonesie
- 2 tubes Zaanse mayo
- 1 tube mosterd
- 2 rookworsten
- 2 salamiworsten
- pak Brinta
- blikjes Spam
Tja, verder heb ik niet heel veel om mee te nemen, ik wil alleen wat decoratieve led-verlichting halen bij de Praxis of zo. Maar dat neemt ook niet heel veel ruimte in
En ik zit aan de Krupuk van Conimex.. echt slecht maar wel lekker..
No problemo. Kwalitiet mag je gewoon niet vergeten.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Curry! Staat OOK op het lijstje om nog te halen. Dank je!
Ik heb een handdoek op mijn stoel gelegd, telt dat ook?quote:
Nee, zeker niet.. moet ook leverpastij halen trouwens, van die kleine ronde kuipjes die zo 10.000 jaar ergens kunnen liggen zonder dat de smaak aangetast wordt.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
No problemo. Kwalitiet mag je gewoon niet vergeten.
Hihi, ik schreef kwalitiet.
Ik moest me vanochtend aftrekken en heb het met een handdoek afgeveegd, telt dat ook?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een handdoek op mijn stoel gelegd, telt dat ook?
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Ooh, heb ook zalmfilet gekocht trouwens, dus die schuif ik nu direct maar naar binnen. Kijken offie een beetje smaakt in vergelijking met die super-verse die ik in Indonesie soms koop.
Ik weet echt niet waarom vis hier zo belachelijk duur en zo slecht van kwaliteit moet zijn. Niet alleen zalm. We wonen nota bene aan zeequote:Op maandag 25 mei 2009 13:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij smaakt minder sterk inderdaad en lijkt wel vet of zo.Dat is een teleurstelling van 2.79
Tja, maar 'wij' zijn een exportland, en kopen er rotzooi voor terug in de plaats..quote:Op maandag 25 mei 2009 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waarom vis hier zo belachelijk duur en zo slecht van kwaliteit moet zijn. Niet alleen zalm. We wonen nota bene aan zee
Jazeker.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een handdoek op mijn stoel gelegd, telt dat ook?
Oeh oeh jaaaa die curryquote:
Uit Venloquote:Op maandag 25 mei 2009 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh oeh jaaaa die curry
de enige echte
het enige goede uit de streek.quote:
Het schreeuwde er wel om ja.quote:
Je vergeet OCÉ, VVV en MPGquote:
nee hoor, die vergeet ik nietquote:
Gastquote:
Hela curryquote:Op maandag 25 mei 2009 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
Komt er wat goeds uit Limburg behalveBengeltje
en vlaai
dan?
Vakantie Ontdekkingsreis.quote:
Mijn lief!quote:Op maandag 25 mei 2009 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
en vlaai
dan?
Je staat onder invloed van die pinguin!quote:
Waar ga je heen?quote:
Oh dat is zoooooo herkenbaar..quote:Op maandag 25 mei 2009 15:00 schreef Nijns het volgende:
Ik moet een hele lijst nabellen maar 9 van de 10 mensen is 'in bespreking', 'de deur uit vandaag', of 'heeft een vrije dag' echt vervelend..
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
en vlaai
dan?
Ik ben al uren bezig maar voor mijn gevoel nog maar weinig opgeschoten. Punt is dat ik weinig andere momenten heb waarop ik het kan afmaken..quote:Op maandag 25 mei 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dat is zoooooo herkenbaar..
moest toen ruim 2000 mensen (intern) bellen
echt irritant is datquote:Op maandag 25 mei 2009 15:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ben al uren bezig maar voor mijn gevoel nog maar weinig opgeschoten. Punt is dat ik weinig andere momenten heb waarop ik het kan afmaken..
Portugal, omgeving Lissabon.quote:
ja, enquote:
Gaat dus vast onweren..quote:Op maandag 25 mei 2009 15:36 schreef Ladylike het volgende:
Hier is het grijs en donker, maar stikwarm en benauwd
ow en indah.. waar was je dit weekend?![]()
Oeh, dat lijkt mij ook wel leukquote:
whehehequote:Op maandag 25 mei 2009 15:36 schreef Ladylike het volgende:
ow en indah.. waar was je dit weekend?![]()
Lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
dat magquote:Op maandag 25 mei 2009 15:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehehe
http://www.sat24.nl/nl
Leuk buitje wat jouw kant op komt
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lekker
Romantisch
laat me altijd aan iets fijns uit mn jeugd denkenMooi verhaatljeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook niet zo'n held met onweer...Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Hier ook. Ik kreeg er koppijn van en ben nu duf... er hangt volgens mij echt onweer in de luchtquote:Op maandag 25 mei 2009 15:36 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben ook super suf nuquote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier ook. Ik kreeg er koppijn van en ben nu duf... er hangt volgens mij echt onweer in de lucht.
Overigens zat ik net even in een blaadje van een onderzoeksbureau te bladeren. Die hadden een onderzoek verricht naar seks bij jongeren... en ze citeerden iemand: "Ik ben niet bang voor een soa, ik douche namelijk drie keer per dag".
Nee, wat was die vraag dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ben ook super suf nu
Omg, niet te geloven hoe dom sommige mensen zijn....
(had je mijn vraag een paar pagina's terug nog gezien?)
Strandtenten met terras en tafels genoeg. Of bedoelde je dat niet?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:13 schreef Nijns het volgende:
@DaMart: is er in Zandvoort een tent (met uitzicht op zee uiteraard) waar je prima een beetje op je laptop kan zitten werken?
Veel te vroegquote:
Wie is vandaag de ambtenaar?quote:
Hier in Eindhoven gaat het volgens mij ieder moment regenen. En dat zal wel motregen zijn, zodat de BBQ alsnog in het houten hokje paviljoen gehouden moet worden.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:27 schreef Pheno het volgende:
He, wie heeft het gordijn voor de zon gedaan?
En straks gaan zeuren dat het een slechte zomer was, zoals een rashollander betaamtquote:
Benauwdheid merk ik toch niet als het geen 95% luchtvochtigheid en 35 graden is. Dat scheelt ook.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:37 schreef Pheno het volgende:
Het is hier niet benauwd, dat scheelt. Beetje wind, dus dat helpt enorm.
Ach een onweersbuitje op zijn tijd is primaquote:Op maandag 25 mei 2009 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
En straks gaan zeuren dat het een slechte zomer was, zoals een rashollander betaamt
Mja, jij bent wat meer gewendquote:Op maandag 25 mei 2009 16:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Benauwdheid merk ik toch niet als het geen 95% luchtvochtigheid en 35 graden is. Dat scheelt ook.
Neuh. Ik heb niets met onweer. Niet bang, of zo maar om nu te zeggen joepiquote:Op maandag 25 mei 2009 16:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach een onweersbuitje op zijn tijd is prima
Ja, dan kan het bloedheet zijn zonder dat het heet aanvoelt.. ook niet slecht.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, jij bent wat meer gewend
Ik kan er op zich goed tegen, maar liever die andere warmte ( a la Egypte ). Luchtvochtigheid van <5%
Absoluutquote:Op maandag 25 mei 2009 16:41 schreef Pheno het volgende:
liever die andere warmte ( a la Egypte ). Luchtvochtigheid van <5%
Ik zou oppassen met raiders.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:41 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik vroeg bij de AH aan een negerin of er nog Negerzoenen waren, pakte me zowat op m'n bek. Weet ik het dat die dingen tegenwoordig anders heten enzo..
Fha! *rode loper doet uitleggen*quote:
Naja, het lijkt me zo suf om in een willekeurige strandtent te gaan zitten met je laptop, het lijkt me dat de ene tent zich daar beter voor leent dan een andere... (bovendien moet ik een stopcontact hebben dan, aangezien mijn accu het niet meer doetquote:Op maandag 25 mei 2009 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Strandtenten met terras en tafels genoeg. Of bedoelde je dat niet?
Ik heb astma, als ik met dit weer een trap oploop zou ik veel geld kunnen verdienen bij een 0900-lijnquote:Op maandag 25 mei 2009 16:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Absoluutik kan dus echt niet tegen dat benauwde gedoe hier
Herkenbaarquote:Op maandag 25 mei 2009 16:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb astma, als ik met dit weer een trap oploop zou ik veel geld kunnen verdienen bij een 0900-lijn
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Herkenbaar
En ja het gaat wel okeDruk met studeren, dus ik heb helaas ook niet kunnen genieten van het prachtige weer vandaag
Hoe is het met jou?
De meeste mensen die in de super werken kijken je wellicht als een jostie met een extra handicap aan.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:43 schreef Pheno het volgende:
Ik noem die dingen nog steeds zo, briljante reacties krijg je
en als lunch kregen ze verguld plankton te eten..quote:Op maandag 25 mei 2009 16:47 schreef Pheno het volgende:
Zo, even paella maken. Jumbo garnalen(voor fucking 10 euro, ze zullen wel goud hebben gescheten).
gratis bellen ftwquote:Op maandag 25 mei 2009 16:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ook druk aan de studie, ben er vandaag zelfs op mijn vrije dag voor naar mijn werk gekomen.. (omdat ik daar wel gratis kan bellen) dus heb ook niet kunnen genieten van het weer, maar onze tijd komt nog wel
Al betere vooruitzichten met je studie? Al een reactie op je brief?
Die kans is groot, aangezien het gros daar hooguit 16 jaar oud is...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De meeste mensen die in de super werken kijken je wellicht als een jostie met een extra handicap aan.
Daar hebben ze hier sowieso een handje vanquote:Op maandag 25 mei 2009 16:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De meeste mensen die in de super werken kijken je wellicht als een jostie met een extra handicap aan.
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar hebben ze hier sowieso een handje vanVraag ik waar de dipsaus staat, krijg ik eerst zo'n blik, daarna word ik de hele winkel doorgestuurd, toen werden er nog 5 collega's bijgehaald en uiteindelijk was de conclusie dat ze het niet wisten
Klinkt bekend.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar hebben ze hier sowieso een handje vanVraag ik waar de dipsaus staat, krijg ik eerst zo'n blik, daarna word ik de hele winkel doorgestuurd, toen werden er nog 5 collega's bijgehaald en uiteindelijk was de conclusie dat ze het niet wisten
Sowieso sport kijken, brrrr.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik vind het eng om de Giro te kijken, supersmalle weggetjes, overal auto's die er niet hadden moeten zijn, slechte wegen.. brr....
Volgens mijn moeder is dat juist de charme er vanquote:Op maandag 25 mei 2009 17:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik vind het eng om de Giro te kijken, supersmalle weggetjes, overal auto's die er niet hadden moeten zijn, slechte wegen.. brr....
En af en toe kiepert er een het ravijn in.. de charme!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder is dat juist de charme er vanvolgens mij is mijn mama gewoon knettergek
"Dat houdt ze alert! "quote:Op maandag 25 mei 2009 17:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En af en toe kiepert er een het ravijn in.. de charme!
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:14 schreef Fha het volgende:
[..]
"Dat houdt ze alert! "
echt.. die klap van de molen is genetisch bij ons
Preciesquote:Op maandag 25 mei 2009 16:57 schreef Fha het volgende:
[..]
gratis bellen ftw![]()
nee nog geen reactie op de brief. duurt denk ik ook nog wel even
Hhaha behoorlijk jaquote:Op maandag 25 mei 2009 17:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]totdat ze buiten bewustzijn raken dan toch
Flinke molen moet dat geweest zijn
Nouja, ik moet het weten voor volgend jaar anders kan ik geen boeken kopenquote:
Dat is zo! Succes!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Nouja, ik moet het weten voor volgend jaar anders kan ik geen boeken kopenmaar verder.. ach ik kan er nou toch niks meer aan doen .
dankjequote:Op maandag 25 mei 2009 17:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat is zo! Succes!
Ik ga lekker uit eten..
Nietquote:Op maandag 25 mei 2009 17:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hmjah, het enige wat ik kijk is naakt-tennissen, maar dat is niet zo vaak op tv.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |