Nog steeds zit ik in dat rozequote:Op zondag 24 mei 2009 18:50 schreef Drugshond het volgende:
Ruk.... het plaatje begint alweer in te zakken.
[ afbeelding ]
Beter wordt het niet.
Ja, ik ook. (Zeeland)quote:
quote:In de namiddag en avond ontstaan stapelwolken en neemt de kans op regen-, hagel- en onweersbuien van het zuidenwesten uit toe. Waarschijnlijk trekt de buiigheid in de avond met name over de westelijke helft van het land. In de buurt van de buien is er tevens kans op windstoten.
Cape zegt echt niet alles hoor... geeft alleen dat er genoeg energie is. Alle puzzelstukjes moeten daarnaast zoals altijd op hun plaats vallen. Ik heb trouwens wel eens veel betere cape kaarten gezien en toen bleef het gewoon droogquote:Op zondag 24 mei 2009 18:50 schreef Drugshond het volgende:
Ruk.... het plaatje begint alweer in te zakken.
[ afbeelding ]
Beter wordt het niet.
Op google is de eerste hit een stageverslag (in PDF formaat) over o.a. dat onweer:quote:Op zondag 24 mei 2009 23:34 schreef Saekerhett het volgende:
Heeft iemand nog die verwachtingskaartjes voor 17 juli 2004? Hoe moet dat eruit hebben gezien?
Geen idee meer hoe die kaarten er toen uit zagen, maar de avond ervoor waren we hier alvast aan het warmlopenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:34 schreef Saekerhett het volgende:
Heeft iemand nog die verwachtingskaartjes voor 17 juli 2004? Hoe moet dat eruit hebben gezien?
Vet!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:38 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Op google is de eerste hit een stageverslag (in PDF formaat) over o.a. dat onweer:
* klik *
Staat best veel info in.
Meen je dat nou dat er niemand op zondag zit?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:05 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het is vandaag zondag... ze zijn vrij !
Weet ik veelquote:Op maandag 25 mei 2009 00:07 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Meen je dat nou dat er niemand op zondag zit?
Lijkt me idd een squalline, dat ding heeft waarschijnlijk een mooie shelf aan de voorkantquote:Op maandag 25 mei 2009 08:47 schreef marcel-o het volgende:
wtf![]()
dikke L2
dat ding uit Frankrijk. op sat 24 zie je dat er een flinke snelheid in zit en aan de rode plek te zien met vrij weinig blauw. zal dat ding een scherpe rand hebben?
Genoeg energie om dat weer lekker op te bouwen lijkt mij, dag is nog vroeg.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:05 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Lijkt me idd een squalline, dat ding heeft waarschijnlijk een mooie shelf aan de voorkant![]()
Het lijkt er wel op dat de activiteit wat minder wordt...
morgen? of vandaag al?quote:Op maandag 25 mei 2009 08:11 schreef IkWilbert het volgende:
Estofex is wel erg positief, hopelijk hebben ze gelijk. Ik blijf erbij dat het westen van het land de meeste kans maakt op fiks onweer. Nowcasten vandaag
vanavond + morgenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
morgen? of vandaag al?
HET OOSTEN WIL OOK WAT!
Hagelstenen zo groot als Hagelstenenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:22 schreef appelsientje het volgende:
Bij Geenstijl zijn ze ook wakker geworden
http://www.geenstijl.nl/m(...)cel_in_aantocht.html
quote:Hou rekening met hagelstenen zo groot als hagelstenen , killer bolbliksems, donderslagen met een verwoestend decibellage en lokale zuigtornados.
Die goede oude tijdquote:Op zondag 24 mei 2009 23:34 schreef Saekerhett het volgende:
15% kans op noodweer of iets...quote:Op maandag 25 mei 2009 10:49 schreef horned_reaper het volgende:
Dus het gaat regenen vanavond ?
Wat houdt level 2 precies in ? Waar staat het precies voor ?
Dat was echt bizar, ik weet nog dat ik terug kwam van het strand en dat ik geen huissleutels bij me had en dus nergens kon schuilenquote:
Geloof er niets van dat wij in Eindhoven geen regen krijgen. De lucht is instabieler als de afgelopen dagen, een heel stuk ook.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:53 schreef IkWilbert het volgende:
Meest recente GFS run laat alle neerslag over de noordzee trekken![]()
[ afbeelding ]
Echt noodweer is schitterend om mee te maken. Ik had een week of twee geleden nog een lekker zwaar onweer en wat neerslag. Prachtig al dat weerlicht en twee uur lang later vrijwel onafgebroken zware bulders.quote:
Dat had ik in Australië ook, maar om nou blij te zijn dat er eindelijk een mooie, warme zomerse dag in Nederland wordt onderbroken door regen gaat me wel wat te ver.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Echt noodweer is schitterend om mee te maken. Ik had een week of twee geleden nog een lekker zwaar onweer en wat neerslag. Prachtig al dat weerlicht en twee uur lang later vrijwel onafgebroken zware bulders.![]()
In dat geval zit je hier in het verkeerde topic.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat had ik in Australië ook, maar om nou blij te zijn dat er eindelijk een mooie, warme zomerse dag in Nederland wordt onderbroken door regen gaat me wel wat te ver.
scherp +1quote:Op maandag 25 mei 2009 11:18 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
In dat geval zit je hier in het verkeerde topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |