Tja, maar 'wij' zijn een exportland, en kopen er rotzooi voor terug in de plaats..quote:Op maandag 25 mei 2009 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waarom vis hier zo belachelijk duur en zo slecht van kwaliteit moet zijn. Niet alleen zalm. We wonen nota bene aan zee
Jazeker.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een handdoek op mijn stoel gelegd, telt dat ook?
Oeh oeh jaaaa die curryquote:
Uit Venloquote:Op maandag 25 mei 2009 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh oeh jaaaa die curry
de enige echte
het enige goede uit de streek.quote:
Het schreeuwde er wel om ja.quote:
Je vergeet OCÉ, VVV en MPGquote:
nee hoor, die vergeet ik nietquote:
Gastquote:
Hela curryquote:Op maandag 25 mei 2009 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
Komt er wat goeds uit Limburg behalveBengeltje
en vlaai
dan?
Vakantie Ontdekkingsreis.quote:
Mijn lief!quote:Op maandag 25 mei 2009 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
en vlaai
dan?
Je staat onder invloed van die pinguin!quote:
Waar ga je heen?quote:
Oh dat is zoooooo herkenbaar..quote:Op maandag 25 mei 2009 15:00 schreef Nijns het volgende:
Ik moet een hele lijst nabellen maar 9 van de 10 mensen is 'in bespreking', 'de deur uit vandaag', of 'heeft een vrije dag' echt vervelend..
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
en vlaai
dan?
Ik ben al uren bezig maar voor mijn gevoel nog maar weinig opgeschoten. Punt is dat ik weinig andere momenten heb waarop ik het kan afmaken..quote:Op maandag 25 mei 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dat is zoooooo herkenbaar..
moest toen ruim 2000 mensen (intern) bellen
echt irritant is datquote:Op maandag 25 mei 2009 15:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ben al uren bezig maar voor mijn gevoel nog maar weinig opgeschoten. Punt is dat ik weinig andere momenten heb waarop ik het kan afmaken..
Portugal, omgeving Lissabon.quote:
ja, enquote:
Gaat dus vast onweren..quote:Op maandag 25 mei 2009 15:36 schreef Ladylike het volgende:
Hier is het grijs en donker, maar stikwarm en benauwd
ow en indah.. waar was je dit weekend?![]()
Oeh, dat lijkt mij ook wel leukquote:
whehehequote:Op maandag 25 mei 2009 15:36 schreef Ladylike het volgende:
ow en indah.. waar was je dit weekend?![]()
Lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
dat magquote:Op maandag 25 mei 2009 15:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehehe
http://www.sat24.nl/nl
Leuk buitje wat jouw kant op komt
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lekker
Romantisch
laat me altijd aan iets fijns uit mn jeugd denkenMooi verhaatljeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook niet zo'n held met onweer...Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Hier ook. Ik kreeg er koppijn van en ben nu duf... er hangt volgens mij echt onweer in de luchtquote:Op maandag 25 mei 2009 15:36 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben ook super suf nuquote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier ook. Ik kreeg er koppijn van en ben nu duf... er hangt volgens mij echt onweer in de lucht.
Overigens zat ik net even in een blaadje van een onderzoeksbureau te bladeren. Die hadden een onderzoek verricht naar seks bij jongeren... en ze citeerden iemand: "Ik ben niet bang voor een soa, ik douche namelijk drie keer per dag".
Nee, wat was die vraag dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ben ook super suf nu
Omg, niet te geloven hoe dom sommige mensen zijn....
(had je mijn vraag een paar pagina's terug nog gezien?)
Strandtenten met terras en tafels genoeg. Of bedoelde je dat niet?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:13 schreef Nijns het volgende:
@DaMart: is er in Zandvoort een tent (met uitzicht op zee uiteraard) waar je prima een beetje op je laptop kan zitten werken?
Veel te vroegquote:
Wie is vandaag de ambtenaar?quote:
Hier in Eindhoven gaat het volgens mij ieder moment regenen. En dat zal wel motregen zijn, zodat de BBQ alsnog in het houten hokje paviljoen gehouden moet worden.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:27 schreef Pheno het volgende:
He, wie heeft het gordijn voor de zon gedaan?
En straks gaan zeuren dat het een slechte zomer was, zoals een rashollander betaamtquote:
Benauwdheid merk ik toch niet als het geen 95% luchtvochtigheid en 35 graden is. Dat scheelt ook.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:37 schreef Pheno het volgende:
Het is hier niet benauwd, dat scheelt. Beetje wind, dus dat helpt enorm.
Ach een onweersbuitje op zijn tijd is primaquote:Op maandag 25 mei 2009 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
En straks gaan zeuren dat het een slechte zomer was, zoals een rashollander betaamt
Mja, jij bent wat meer gewendquote:Op maandag 25 mei 2009 16:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Benauwdheid merk ik toch niet als het geen 95% luchtvochtigheid en 35 graden is. Dat scheelt ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |