Dan kom ik je wel een keer bezichtigenquote:Op zondag 24 mei 2009 18:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Pier!
Nee, mij nietTenminste, niet dat ik weet
Spaceshuttle Atlantis gelandquote:Op zondag 24 mei 2009 17:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Ah, Atlantis staat aan de grond.
Klinkt goed voor zoverquote:Op zondag 24 mei 2009 18:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik neig naar een "ja"
De woonkamer is klein (3,5 x 6, en een open keuken, dus weinig muur voor je kasten) , maar verder geen op- of aanmerkingen hoor. Nu eerst eens afwachten wat mijn mogelijkheden zijn, daarna nog eens gaan kijken, evt bouwkundig onderzoek laten doen, en dan.. misschien wel kopen dus
Ik zou er zo in kunnen, hartstikke netjes allemaalquote:
Ik zag je niet?quote:
Ik zit al de hele middag in een airconditioned ruimte, maat zelfs ik kreeg het fris.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:54 schreef DaMart het volgende:
Zo, de planten hebben water en ik heb me naar binnen verplaatst. De temperatuur neemt zelfs voor mij een te snelle sprong naar beneden nu.
ik heb de balkondeur nog open staan, maar zit nog weg te zweten nu.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zit al de hele middag in een airconditioned ruimte, maat zelfs ik kreeg het fris.
Mwaoh. In een FB-tpoic is nog tot daar aan toe. Ik kwam het eens tegen in een concept versie van iemands bachelor scriptiequote:Op zondag 24 mei 2009 22:46 schreef Pheno het volgende:
Ik zag een "ik vondt" in FBOk, van een KLB/ONZ user, maar toch.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 24-05-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 034 indahnesia.com
02. 029 Pheno
03. 010 marcb1974
04. 009 DR34M3R
05. 008 Sjowhan
06. 008 DaMart
07. 008 Papierversnipperaar
08. 008 JortK
09. 008 MPG
10. 006 Pien85
11. 005 goldfinger1963
12. 004 dndiek
13. 002 OA
14. 001 Dr_Flash
15. 001 Lenny_Leonard
Reeks-statistieken!
Laten staan of niet?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaoh. In een FB-tpoic is nog tot daar aan toe. Ik kwam het eens tegen in een concept versie van iemands bachelor scriptie....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op maandag 25 mei 2009 08:06 schreef Muck het volgende:
Wtf...
Jongens bel de krant! Ik heb me in de auto 20 minuten af zitten vragen wat ik nou vergeten ben of wat er anders is dan normaal en nu weet ik het!
Ik heb geen hoofdpijn
Voor het eerst sinds, wat zal het zijn? Een jaar of 2?![]()
quote:Prijs de heer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ze zeggen dat het een hoax isquote:Op maandag 25 mei 2009 08:06 schreef Muck het volgende:
Wtf...
Jongens bel de krant! Ik heb me in de auto 20 minuten af zitten vragen wat ik nou vergeten ben of wat er anders is dan normaal en nu weet ik het!
Ik heb geen hoofdpijn
quote:Prijs de heer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Daar ben ik dus een beetje bang voorquote:
Is ie met hemelvaart met de noorderzon vertrokken?quote:Op maandag 25 mei 2009 08:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar ben ik dus een beetje bang voor
Ik durf niet met mijn hoofd te schudden of mijn muziek op standje ear-splitting te zetten, omdat ik dan denk dat mijn kop straks "mehehehe pwn! Heb ik jou even mooi te pakken gehad!" roept
als dat zo is, bak ik volgend jaar een taart met hemelvaartquote:Op maandag 25 mei 2009 08:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is ie met hemelvaart met de noorderzon vertrokken?
quote:Op maandag 25 mei 2009 08:06 schreef Muck het volgende:
Wtf...
Ik heb geen hoofdpijn
Prijs de heer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je de thermometer eens na laten kijken.quote:
Nietquote:Op maandag 25 mei 2009 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je de thermometer eens na laten kijken.
quote:Op maandag 25 mei 2009 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..].
hehe dat zou best plausibel zijn jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar driebergen-zeist -> arnhem gaat meestal wel goed.
Arnhem -> didam heeft alweer vertragingIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
ik zit als een heel simpel kind voor me uit te grijnzen in de treinquote:
als ik zo thuiskom zal het ook wel om te stikken zijn. Gelijk lekker de ramen tegen elkaar open zettenquote:
Ik zit al sinds half 8 vanmorgen buiten in de zonquote:Op maandag 25 mei 2009 08:58 schreef Muck het volgende:
[..]
als ik zo thuiskom zal het ook wel om te stikken zijn. Gelijk lekker de ramen tegen elkaar open zetten
dat is het probleem, ik heb bij mij thuis geen buitenquote:Op maandag 25 mei 2009 08:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zit al sinds half 8 vanmorgen buiten in de zonNet de parasol maar even open geklapt
Wees blij met was je hebt. Sommige mensen hebben namelijk geen thuis bij hun buitenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:08 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is het probleem, ik heb bij mij thuis geen buiten
Ik ben niet blij met mijn was hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 09:10 schreef OA het volgende:
[..]
Wees blij met was je hebt. Sommige mensen hebben namelijk geen thuis bij hun buiten.
En terecht toch?quote:Op maandag 25 mei 2009 08:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zit als een heel simpel kind voor me uit te grijnzen in de trein
Haaiquote:
Pien!quote:Op maandag 25 mei 2009 08:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zit al sinds half 8 vanmorgen buiten in de zonNet de parasol maar even open geklapt
ik ben ook heel blij met mijn huisjequote:Op maandag 25 mei 2009 09:10 schreef OA het volgende:
[..]
Wees blij met was je hebt. Sommige mensen hebben namelijk geen thuis bij hun buiten.
Noodzakelijk kwaad is het.quote:
mijn was is van het weekend gedaan en heeft buiten gehangen bij mijn ouders. ruikt echt superlekker nu.quote:
Heeeyquote:
Wel okay hoor, thx. Beetje last van mijn rugquote:
Zij is toch één groot computeryoutubeeffect?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:26 schreef Pheno het volgende:
Ik zie nu eens de clip van die Esmee Denters. Hoeveel computereffecten zijn er toegevoegd aan die stem in dat liedje?
Sjowhanquote:
Ze was/is nu live bij Giel (@3fm), maar vind haar niet echt heel erg zuiver zingen..quote:Op maandag 25 mei 2009 09:26 schreef Pheno het volgende:
Ik zie nu eens de clip van die Esmee Denters. Hoeveel computereffecten zijn er toegevoegd aan die stem in dat liedje?
Er zal idd een reden moeten zijn voor al die effectenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze was/is nu live bij Giel (@3fm), maar vind haar niet echt heel erg zuiver zingen..
Ze staat natuurlijk wel onder contract van Justin Timberlake. Vergeet dat nietquote:Op maandag 25 mei 2009 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zal idd een reden moeten zijn voor al die effecten
Met een beetje skills (en die mis ik toch echt qua audiobewerking) zou ik mezelf nog zo kunnen laten klinken
Inderdaad. En heeft al een aantal concerten kunnen geven als voorprogramma. Hartstikke leuk natuurlijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:30 schreef Pheno het volgende:
Maar hell, als ik haar was zou ik het ook niet boeiend vinden, zij rent haar droom achterna, dus ik geef haar groot gelijk.
Hoe is het nu op je werk?quote:
Wie? Ow justin...quote:Op maandag 25 mei 2009 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze staat natuurlijk wel onder contract van Justin Timberlake. Vergeet dat niet
Sfeertje is aanzienlijk beter vind ik zelf, maar dat is vaker zo geweest, de eerste weken na zo'n gesprekquote:
Ja, want waarom zouden we mooi weer leuk vindenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:38 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
hup Estofex!
Kom maar op met dat onweer!
L2 zelfsSevere weather
Omdat onweer leuker isquote:Op maandag 25 mei 2009 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, want waarom zouden we mooi weer leuk vinden![]()
Egoist, ik ben vrijquote:Op maandag 25 mei 2009 09:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Omdat onweer leuker is
En omdat ik moet werken en dan is mooi weer niet zo leuk
Goed om te horenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sfeertje is aanzienlijk beter vind ik zelf, maar dat is vaker zo geweest, de eerste weken na zo'n gesprek
Maar goed, misschien dat mijn directheid en hun openheid er een positief gevolg aan geeft. We wachten het af. Morgen grotendeels alleen. Heerlijke dagen zijn dat
Ik thuis ook niet echt, hier wel 26 hectaren buiten op precies te zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 09:08 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is het probleem, ik heb bij mij thuis geen buiten
damn, lekkerquote:Op maandag 25 mei 2009 09:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik thuis ook niet echt, hier wel 26 hectaren buiten op precies te zijn
Zekerquote:
Oh ja, je was op vakantie.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik thuis ook niet echt, hier wel 26 hectaren buiten op precies te zijn
Nee, niet op vakantie, was het maar vakantie, dan ging niet elke ochtend om 7 uur de wekkerquote:
Overigens zitten de dichtsbijzijnde buren hier op ruim 2 km afstand, en is de dichtsbijzijnde grote supermarkt verder dan de Oostenrijkse grensquote:
Op mijn vakanties gaat de wekker ook om 6~7 uurquote:Op maandag 25 mei 2009 09:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, niet op vakantie, was het maar vakantie, dan ging niet elke ochtend om 7 uur de wekker
[..]
Overigens zitten de dichtsbijzijnde buren hier op ruim 2 km afstand, en is de dichtsbijzijnde grote supermarkt verder dan de Oostenrijkse grens
dat biedt vooruitzichtenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sfeertje is aanzienlijk beter vind ik zelf, maar dat is vaker zo geweest, de eerste weken na zo'n gesprek
Maar goed, misschien dat mijn directheid en hun openheid er een positief gevolg aan geeft. We wachten het af. Morgen grotendeels alleen. Heerlijke dagen zijn dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |