Ik zit al sinds half 8 vanmorgen buiten in de zonquote:Op maandag 25 mei 2009 08:58 schreef Muck het volgende:
[..]
als ik zo thuiskom zal het ook wel om te stikken zijn. Gelijk lekker de ramen tegen elkaar open zetten
dat is het probleem, ik heb bij mij thuis geen buitenquote:Op maandag 25 mei 2009 08:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zit al sinds half 8 vanmorgen buiten in de zonNet de parasol maar even open geklapt
Wees blij met was je hebt. Sommige mensen hebben namelijk geen thuis bij hun buitenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:08 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is het probleem, ik heb bij mij thuis geen buiten
Ik ben niet blij met mijn was hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 09:10 schreef OA het volgende:
[..]
Wees blij met was je hebt. Sommige mensen hebben namelijk geen thuis bij hun buiten.
En terecht toch?quote:Op maandag 25 mei 2009 08:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zit als een heel simpel kind voor me uit te grijnzen in de trein
Haaiquote:
Pien!quote:Op maandag 25 mei 2009 08:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zit al sinds half 8 vanmorgen buiten in de zonNet de parasol maar even open geklapt
ik ben ook heel blij met mijn huisjequote:Op maandag 25 mei 2009 09:10 schreef OA het volgende:
[..]
Wees blij met was je hebt. Sommige mensen hebben namelijk geen thuis bij hun buiten.
Noodzakelijk kwaad is het.quote:
mijn was is van het weekend gedaan en heeft buiten gehangen bij mijn ouders. ruikt echt superlekker nu.quote:
Heeeyquote:
Wel okay hoor, thx. Beetje last van mijn rugquote:
Zij is toch één groot computeryoutubeeffect?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:26 schreef Pheno het volgende:
Ik zie nu eens de clip van die Esmee Denters. Hoeveel computereffecten zijn er toegevoegd aan die stem in dat liedje?
Sjowhanquote:
Ze was/is nu live bij Giel (@3fm), maar vind haar niet echt heel erg zuiver zingen..quote:Op maandag 25 mei 2009 09:26 schreef Pheno het volgende:
Ik zie nu eens de clip van die Esmee Denters. Hoeveel computereffecten zijn er toegevoegd aan die stem in dat liedje?
Er zal idd een reden moeten zijn voor al die effectenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze was/is nu live bij Giel (@3fm), maar vind haar niet echt heel erg zuiver zingen..
Ze staat natuurlijk wel onder contract van Justin Timberlake. Vergeet dat nietquote:Op maandag 25 mei 2009 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zal idd een reden moeten zijn voor al die effecten
Met een beetje skills (en die mis ik toch echt qua audiobewerking) zou ik mezelf nog zo kunnen laten klinken
Inderdaad. En heeft al een aantal concerten kunnen geven als voorprogramma. Hartstikke leuk natuurlijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:30 schreef Pheno het volgende:
Maar hell, als ik haar was zou ik het ook niet boeiend vinden, zij rent haar droom achterna, dus ik geef haar groot gelijk.
Hoe is het nu op je werk?quote:
Wie? Ow justin...quote:Op maandag 25 mei 2009 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze staat natuurlijk wel onder contract van Justin Timberlake. Vergeet dat niet
Sfeertje is aanzienlijk beter vind ik zelf, maar dat is vaker zo geweest, de eerste weken na zo'n gesprekquote:
Ja, want waarom zouden we mooi weer leuk vindenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:38 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
hup Estofex!
Kom maar op met dat onweer!
L2 zelfsSevere weather
Omdat onweer leuker isquote:Op maandag 25 mei 2009 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, want waarom zouden we mooi weer leuk vinden![]()
Egoist, ik ben vrijquote:Op maandag 25 mei 2009 09:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Omdat onweer leuker is
En omdat ik moet werken en dan is mooi weer niet zo leuk
Goed om te horenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sfeertje is aanzienlijk beter vind ik zelf, maar dat is vaker zo geweest, de eerste weken na zo'n gesprek
Maar goed, misschien dat mijn directheid en hun openheid er een positief gevolg aan geeft. We wachten het af. Morgen grotendeels alleen. Heerlijke dagen zijn dat
Ik thuis ook niet echt, hier wel 26 hectaren buiten op precies te zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 09:08 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is het probleem, ik heb bij mij thuis geen buiten
damn, lekkerquote:Op maandag 25 mei 2009 09:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik thuis ook niet echt, hier wel 26 hectaren buiten op precies te zijn
Zekerquote:
Oh ja, je was op vakantie.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik thuis ook niet echt, hier wel 26 hectaren buiten op precies te zijn
Nee, niet op vakantie, was het maar vakantie, dan ging niet elke ochtend om 7 uur de wekkerquote:
Overigens zitten de dichtsbijzijnde buren hier op ruim 2 km afstand, en is de dichtsbijzijnde grote supermarkt verder dan de Oostenrijkse grensquote:
Op mijn vakanties gaat de wekker ook om 6~7 uurquote:Op maandag 25 mei 2009 09:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, niet op vakantie, was het maar vakantie, dan ging niet elke ochtend om 7 uur de wekker
[..]
Overigens zitten de dichtsbijzijnde buren hier op ruim 2 km afstand, en is de dichtsbijzijnde grote supermarkt verder dan de Oostenrijkse grens
dat biedt vooruitzichtenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sfeertje is aanzienlijk beter vind ik zelf, maar dat is vaker zo geweest, de eerste weken na zo'n gesprek
Maar goed, misschien dat mijn directheid en hun openheid er een positief gevolg aan geeft. We wachten het af. Morgen grotendeels alleen. Heerlijke dagen zijn dat
* Muck de fiets onder de carport vandaan trektquote:
Oh ja, anders krijg je die lui die met fiets en al de bus/trein etc in willenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:00 schreef Sjowhan het volgende:
Moet gewoon werken. Als het dan maar weer droog is na 16:30, want dan moet ik per OV naar huis.
Maar dan ga je niet vanuit je bed gelijk aan 't werkquote:Op maandag 25 mei 2009 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op mijn vakanties gaat de wekker ook om 6~7 uurHeerlijk.
zwaai je even naar mijn werk?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:59 schreef Pheno het volgende:
Straks maar lekker de Gelderse Poort weer in lopen. Lekkere rustNatuurgebied in je achtertuin ftw
Werk jij in Bemmel?quote:
He, ik ook! Wat een toeval!quote:
Wat doe je dan op fok eigenlijk? Met dit weer?quote:
Ergens misschien wel ja...quote:Op maandag 25 mei 2009 09:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Goed om te horenwel jammer dat je uitkijkt naar de dagen dat je alleen zit..
Nee, dan word ik nat.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, anders krijg je die lui die met fiets en al de bus/trein etc in willen
Die pipo's slapen daar waar ik normaliter vrijwilligerswerk doe, omdat hun toko is afgefiktquote:Op maandag 25 mei 2009 09:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ontbijten, nieuws kijken op internet, rustig drinken. Ik heb net al lekker even in de ochtend buiten gezeten. Straks een boodschappenlijstje maken, lekker te voet boodschappen doen, tuin zitten, schoonpa komt langs, die wilt vast meewandelen door gebied. Etc. De hele dag in de zon zou betekeken dat ik indiaan kan spelen in een slechte parodie van Indiaan Jones en de tempel van Ugh.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat doe je dan op fok eigenlijk? Met dit weer?
[..]
P0wned.quote:
Daar kan ik vanaf hier al zwaaienquote:
Ik kan helaas geen vrij nemen, ben de enige hier geloof ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |