Euh, que?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:26 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft een lange sik tussen zijn benen hangt een lange pikken is verboden, pikken mag je niet
blabla
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wacht maar tot ie tanden heeft DJMO, dan gebruik je die dingen liever niet meer
ik dacht dat dana een stukje van het rozijnen doosje in dr mond had gestopt dus ik wou voelen, bijt ze me keihard op mn vinger![]()
Dana en papa de grootste lol natuurlijk![]()
Ja maar anders heb ik niks ontopics te vertellenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:29 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn baby gelukkig ook..maar dat mag ook wel om half 12 lieve raissa![]()
Dat is heel raar inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2009 07:25 schreef LovelyLady het volgende:
Evengoed vroeg wakker, maar geen kindjes.. dat is raar
http://www.difraxshop.com(...)gertoptandenborstel/quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:57 schreef freecell het volgende:
Wat is een vingertandenborstel?
Wij hebben hier een gewone en L. vindt het geweldig
Dat verdient een paarquote:Op zondag 24 mei 2009 08:58 schreef Fuente het volgende:
En ik wil even melden dat Merel de laatste dagen echt zo verschrikkelijk lief isHelemaal te schattig gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18-11-2008 Maarten Alexander
Ik zat ookal te kijken.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:13 schreef Kleurdoos het volgende:
En DJMO..JJ rolt toch niet door?hoe komt hij dan onder die tafel
of staat die naast t kleed
oh ik dacht al..de CB arts vond t zo bijzonder dat E. al doorrolde maar als JJ dat ook zou doen zou ik mijn bedenkingen hebben bij die artsquote:Op zondag 24 mei 2009 22:26 schreef DJMO het volgende:
die tafel staat gewoon op het tapijt. en hoe JJ zich eronder wurmt? dor als hij op zijn rug ligt, zich af te zetten met zijn beentjes en zijn kont omhoog te gooien.. op die manier krijgt hij het ook voor elkaar om als ik hem mijn zijn hoofd de andere kant opleg, toch zo te bewegen dat hij tenslotte onder de tafel terecht komt. wie niet door kan rollen moet wat anders verzinnen
Ik denk dat kleurdoos meer bedoelt dat het raar zou zijn als alle kinderen op FOK! toevallig net 'snel' waren. Dan zou het cb-boekje niet kloppen zeg maarquote:Op maandag 25 mei 2009 07:21 schreef DJMO het volgende:
ach ja kleurdoos, we hebben niet allemaal een wonderkind .. gelukkig maar
N_Z volgens mij kan dat wel, heb je zijn temp ook genomen?? hoe oud is hij?? ik zie hem niet in het lijstje staan volgens mij, of ik moet blind zijn
Eerst vragen of het kind zijn mondje wil opendoen om zijn tandjes te poetsen en zoniet: Voor je op de grond leggen, hoofd tussen je knieen klemmen, met je ene hand de handjes vastklemmen en met je andere hand schrobben maar. Voordeel, door al het geschreeuw met open mond kan je overal goed bij...quote:Op maandag 25 mei 2009 10:25 schreef simmu het volgende:
hebben de moeders met tandenkindjes nog tips?
Sorry maar meen je dit serieus?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:29 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Eerst vragen of het kind zijn mondje wil opendoen om zijn tandjes te poetsen en zoniet: Voor je op de grond leggen, hoofd tussen je knieen klemmen, met je ene hand de handjes vastklemmen en met je andere hand schrobben maar. Voordeel, door al het geschreeuw met open mond kan je overal goed bij...
Zeker. Er moet niet veel van mij, maar tanden poetsen is iets dat wel moet gebeuren en zo gaat het het snelst en het best.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 10:29 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Eerst vragen of het kind zijn mondje wil opendoen om zijn tandjes te poetsen en zoniet: Voor je op de grond leggen, hoofd tussen je knieen klemmen, met je ene hand de handjes vastklemmen en met je andere hand schrobben maar. Voordeel, door al het geschreeuw met open mond kan je overal goed bij...
Ik hoop dat het nooit nodig gaat zijn, maar als het nodig is ik welquote:Op maandag 25 mei 2009 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
Ik laat Koen spelenderwijs eerst zelf met de tandenborstel aan de gang, en daarna doe ik het nog eventjes over.
Hij vind het nog wel een beetje onwennig die haartjes en soms wil hij ook wel eens niet, maar op de manier van BM zal ik het nooit doen.
quote:Op maandag 25 mei 2009 07:21 schreef DJMO het volgende:
ach ja kleurdoos, we hebben niet allemaal een wonderkind .. gelukkig maar
N_Z volgens mij kan dat wel, heb je zijn temp ook genomen?? hoe oud is hij?? ik zie hem niet in het lijstje staan volgens mij, of ik moet blind zijn
Hier idem. Dat is nu iets dat moet.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:21 schreef owlet het volgende:
Ik ben helemaal tegen dat soort dingen maar ik vind een peuter met gaten in haar tanden en alle nare gevolgen van dien nog erger.
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:25 schreef Kleurdoos het volgende:
En anders misschien meer met hem oefenen i.p.v zijn onzichtbare tanden te poetsen!
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Zo hey, ik geef alleen aan dat het volgens het CB niet gebruikelijk is dat een kindje doorrolt op deze leeftijd. Ik zei het er zelfs nog bij. En anders misschien meer met hem oefenen i.p.v zijn onzichtbare tanden te poetsen!
Dat doe ik soms ook met Ive, al vind hij 9 van de 10 keer tandenpoetsen gelukkig prima. Huilen vind ik niet ertg, dan doet hij zijn mond tenminste open! Wat bij Ive hielp was, toen hij tanden had, rustig beginnen met poetsen en ondertussen een liedje zingen. Van Sjak geleerd:quote:Op maandag 25 mei 2009 11:21 schreef owlet het volgende:
HIer gaat ook af en toe de houdgreep er op als ze niet wil dat ik napoets. Ik ben helemaal tegen dat soort dingen maar ik vind een peuter met gaten in haar tanden en alle nare gevolgen van dien nog erger.
Overigens doe ik het niet zoals BM maar ga ik achter de oudste staan met haar kin in mijn hand. Hoofd achterover, eventueel met mijn duim haar mond openhouden.
Getverm wat staat het toch naar als ik het opschrijf. Maar het werkt wel, ikkan zo prima even al haar kiezen en tanden een snelle schrobbeurt geven.
Een baby die zweet, verlies zouten. Door het vochttekort aan te vullen met water, kan uiteindelijk een tekort aan zouten ontstaan. In extreme gevallen kan dit leiden tot bewusteloosheid en stuipen.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Julian heeft nu alleen z'n rompertje aan, zo warm is het.
En krijgt een beetje extra water bij de voeding.
Vandaag gaan we maar niet de deur uit.
Ik geef flesvoeding. En geef ongeveer 10 cc extra water bij de voeding (als Julian last heeft van krampjes mocht ik dat ook doen van de kinderarts). Ik ga 'm natuurlijk geen hele fles water voeren.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Een baby die zweet, verlies zouten. Door het vochttekort aan te vullen met water, kan uiteindelijk een tekort aan zouten ontstaan. In extreme gevallen kan dit leiden tot bewusteloosheid en stuipen.
Bij een baby die uitsluitend moedermelk krijgt om de dorst te lessen, zullen de zouten vanzelf weer aangevuld worden in de juiste verhouding tot het water dat in de moedermelk zit.
of geef jij flesvoeding, want dan weet ik het niet..
Hier in huis 24 en buiten veel warmerquote:Op maandag 25 mei 2009 13:17 schreef Estrys het volgende:
Zo warm is het toch niet, bij ons is het binnen 21 graden of zo. Dat is echt niet zweten voor een kind. het is niet zo dat het 40 graden is of zo. hier in het altijd warme zonnige zuid oost brabant niet in ieder geval. Morgen lopen we weer met een trui aan.
Ik vind het zelfs voor Noah nog lastig somsquote:Op maandag 25 mei 2009 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
Het blijft idd lastig, Lennon had gisteren ook korte broek aan maar wel koude beentjes/voetjes.
Zwaar hequote:
als kindjes tandjes krijgen kunnen ze her en der ruwe plekjes krijgen.. ook bij een derde of vierde tand e.dquote:Op maandag 25 mei 2009 21:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
op de binnenkant van dr elleboogje zou kunnen, maar die op dr wangetje en kinnetje lijkt me stug.
Ah okequote:Op maandag 25 mei 2009 21:59 schreef mrien het volgende:
Bla, Lotte heeft de laatste tijd ook veel uitslag plekjes. Nu net onder een oortje en op haar kin ook een beetje. Ze krijgt ook tandjes, misschien hoort het er wel bij ja..
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:00 schreef MamsX het volgende:
Want toen ik er wat van zei kreeg ik als reactie nee ze is niet zo lekker, beetje koortsig enzo.
Op zich niet echt, weinig bijwerkingen gehad op wat harde plekjes na op de bovenbeentjes. Het schijnt dat de kindjes die de 14 mnd prikjes krijgen er meer last van hebben.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:57 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Heeft koen veel last van de prikjes LL?
wij "mogen" morgen weer. Ben wel benieuwd hoe ze gegroeid is.
Aahw dat vind ik echt zielig voor zo'n kleintje...dat snap je toch wel dat ie t dan veel te warm heeft
Sommige (jonge) moeders leren pas als hun eerste kindje is geboren. Ik denk niet dat het perse daar aan ligt. Aan het jong zijn dus. Mar meer om het feit dat het de eerste is. Ik wist ook heeeel veel niet. En zelfs nu bij de 2e weet ik nog niet alles.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:00 schreef MamsX het volgende:
IK denk zelf dat ze ook wel erg jong aan kinderen is begonnen. En het echt niet snapt.
Mij valt toch wel op dat de meeste erg jonge moeders aardig vaak de mist in gaan met dat soort dingen.
Want toen ik er wat van zei kreeg ik als reactie nee ze is niet zo lekker, beetje koortsig enzo.
Ooh er zijn ook zeker uitzonderingen (ik ben zelf ook nog maar 21, bijna 22)quote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Sommige (jonge) moeders leren pas als hun eerste kindje is geboren. Ik denk niet dat het perse daar aan ligt. Aan het jong zijn dus. Mar meer om het feit dat het de eerste is. Ik wist ook heeeel veel niet. En zelfs nu bij de 2e weet ik nog niet alles.
Zoals die plekjes die Blabla omschreef, dat het van tandjes kan zijn klonk geheel onbekend in mijn oren.
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ben ook jongtoch?, 28 is jong toch?, toch?!
![]()
nu voel je je nog jong, volgend jaar ook nog, maar over twee jaar??quote:Op maandag 25 mei 2009 23:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ben ook jongtoch?, 28 is jong toch?, toch?!
![]()
ik kreeg juist het advies dat juist wél te doen, omdat de huid daar dunner is, en bij verbranding meer pijn doet (zelf nog nooit meegemaakt?) als je het goed insmeert, zodat er niets meer van te zien is, kan het geen kwaad. ook de oorlelletjes en het neusje, zelfde idee..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:11 schreef freecell het volgende:
Als het mooi weer is smeer ik sowieso wel 's morgens
En ik neem zijn hoofdhuid ook meteen meeDat beetje haar beschermd nog niks. Ik doe eigenlijk alleen hals-hoofd-nek en bij blote armen ook de armen. Handen en voeten lijkt me niet zo zinvol
Enige resultaat daarvan is dat hij zonnebrandcrème eet.
Neuh hoor ik word komende week 30 en durf stellig te zeggen dat ik me nog jong gedraag er nog frips uitzie enz enz vergeleken bij sommige dames in mijn omgeving die de 25 nog niet gepasseerd hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
nu voel je je nog jong, volgend jaar ook nog, maar over twee jaar??30 is toch wel een magisch getal.. ineens ben je een dertiger ipv een twintiger
en als je het nou eens maakt waar ze bij is, dat ze ziet dat je er moeite voor doet zeg maar, helpt dat misschien? of dat ze (ongevaarlijke) dingen mag aangeven ?? dat ze het idee krijgt : ik heb geholpen ik wil proeven/eten wat ik heb gemaakt met mama?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:09 schreef simmu het volgende:
ik smeer selene's onbedekte stukjes een half uurtje voor we naar buiten gaan in en ze heeft altijd een zonnehoedje op. vindt ze geloof ik zelf fijn want ze laat het ding zitten (ik heb er 2 grote paarse linten aan genaaid om er een mooie strik mee te leggen onder heur kinaangezien ik haar toch bij me draag kan ik haar toch wel in de gaten houden)
morgen leuke foto's en filmpje van onze zoveelste poging tot huisgemaakt eten. *zucht*
doe ik ook alquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
en als je het nou eens maakt waar ze bij is, dat ze ziet dat je er moeite voor doet zeg maar, helpt dat misschien? of dat ze (ongevaarlijke) dingen mag aangeven ?? dat ze het idee krijgt : ik heb geholpen ik wil proeven/eten wat ik heb gemaakt met mama?
hihi, ik had kranten rondom haar stoel gelegdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
simmu mischien helpt het als je dr zelf laat eten en verder geen aandacht aan besteed en zelf lekker eet.
Valt me bij Dana nl op dat als ik me ermee bemoei dat ze dan veel minder eet als dat ik dr gewoon dr gang laat gaan. Heb gister zelfs nog extra groente op geschept omdat ze begon te zeuren toen dr bordje leeg was.
Vraag niet hoe de vloer eruit zag erna, maargoed
Ik was Seb op de meet bij Sugar vergeten in te smeren kwam ik 's avonds achter en die avond had hij knalrode wangenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:33 schreef Diaan73 het volgende:
Vandaag mag Lennon ook weer naar het cb.... de 3-maanden controle terwijl hij al 4 maanden is, ach ja het is nu eenmaal zo.
Ik heb Lennon nog helemaal niet ingesmeerd met zonnebrand en wel met hem buiten geweest, maar meest in de schaduw. Ik ben niet zo van het (veel) smeren van zonnebrand, ook niet bij Twan en ook niet bij mezelf. Wij vergeten het ook altijd mee te nemen naar een festival... Ik ben trouwens al 5 jaar 30 en ik vind het best meevallen
Zo maar even mn ouders bellen, Lennon heeft daar vannacht geslapen.
Als dat tijdje een hele tijd wordt en ze dan helemaal niets meer aan avondeten eet, wil je denk wel graag een potje geven. Ik zie daar ook niets verkeerds in. Tenminste Twan wilde ook nooit mee-eten en om hem toch wat voeding binnen te laten krijgen, potjes blijven geven. Ik heb bijv. zelf toen ik klein was wel een half jaar lang alleen gele vla gegeten omdat ik al het andere uitspuugde en werkelijk niets wou eten. Een moeder in nood.... breekt soms "wetten".quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:57 schreef simmu het volgende:
[..]
hihi, ik had kranten rondom haar stoel gelegd
ah well; ze is nog klein. tijd zat hiervoor. als ze 12 maanden is heeft ze pech, dan komt er gewoon geen potje meer in huis en dan eet ze maar een tijdje slecht.
wel grappig trouwens met dat onweer vannacht: iedereen in huis was klaarwakker, de katten schoten alle kanten op en selene...... sliep overal doorheen.
wel c1000 huismerk dan he!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
idd, beter een potje eten, dan niet eten
ik doe vaak biologische, of idd die van de mcd hier, maar dat is meer omdat wij vaak of gekruid eten, (kerrieaardappels, groente met een bouillonblokje) én omdat de albert heijn hier, het grootste deel van olvarit vier maanden uit het assortiment gehaald heeft. don't ask me why, er zijn zat moeder met kleine baby's hier de ze willen kopen, maar nu naar de goedkope super gaan hier, alleen daarom alquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:45 schreef simmu het volgende:
[..]
doe ik ook al
in de woonkamer samen aardappeltjes schillen enzo. overigens vindt ze enkel de potjes c1000 huismerk lekker hoor. zelfs die voor kindjes van 12 maanden eet ze dan met smaak helemaal op. die mochten van de cb arts, de 8 maanden potjes zijn maar 3 smaakjes ofzo
nja, morgen dus filmpjes en foto'sze zijn wel hilarisch, dat wel.....
ik doe van de week nog een keer poging met spaghetti met zalm
hihi, ook goedquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik was Seb op de meet bij Sugar vergeten in te smeren kwam ik 's avonds achter en die avond had hij knalrode wangenDe dag erna was hij twee tinten donkerder en was het rode weggerokken. Toen dacht ik dan doe ik het voortaan standaard in de luiertas. Ik heb factor 50 van zwitsal. Dus de tube in de tas gestopt, wil ik hem insmeren bij mijn ouders in de tuin was het de haargel van zwitsal
Stomme gele tubes ook allemaal.
mjah, 'mijn' AH heeft nog maar vijf potjes voor vier maanden (twee groenten, en drie fruit) e rest (ook die biologische) heeft de AH zelf uit het assorti gehaald. daarvoor in de plaats staat er nu nestle worteltjes, voor 2,35 ¤. zijn twee potjes, en een enkel potje olvarit kost 93 centquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:16 schreef simmu het volgende:
nutricia is aan het k****n met het assortement, dat was me idd al opgevallen ja. ik moet soms 3 supermarkten af om de bambix lichte granen (die voor de 8 maanden, onze favoriet) te vinden.
ja, ik ontbijt ook met bambix lichte granen, dus het gaat hier hard met de bambix.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:07 schreef simmu het volgende:
de nieuwe bambixverpakkingen zijn wel groter
het voordeel van nu en dan zelfmaak proberen bij selene is wel dat ze nieuwe dingen leert. zo kan ze nu sinds gisteren een hap eten eruit werken met haar tongetje (om haar tand heen)
en ook duurder en onpraktischer, hij past nu niet meer in mn keukenkastje. Dus gooi het allemaal maar in een blik nu.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:07 schreef simmu het volgende:
de nieuwe bambixverpakkingen zijn wel groter
het voordeel van nu en dan zelfmaak proberen bij selene is wel dat ze nieuwe dingen leert. zo kan ze nu sinds gisteren een hap eten eruit werken met haar tongetje (om haar tand heen)
leuk hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:09 schreef DolleMina het volgende:
Hier begint het hardop lachen een beetje te komen.Gisteren toen ik haar omhoog gooide ( niet ver hoor, paar cm
) begon ze een beetje te giebelen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:36 schreef Estrys het volgende:
heb je hem te heet gewassen Ingrid?![]()
Hij groeit lekker toch?![]()
Ach, wat lief.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:52 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft zo'n plastic piephondje van mij van vroeger en dat hondje wordt me toch afgelikt en ondergekwijld, het arme ding
niet je baas?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ach, wat lief.![]()
M'n baas was vandaag op kraamvisite en heeft voor Julian een knuffelhond gekocht. En zat het beest echt minuten lang van top tot teen te bekijken (Julian dan he)
Goedzo Seb, vooral zo doorgaanquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft geslapen van acht tot half vier en toen weer tot zeven en toen moest hij naar het kdv. We gaan dus weer de goede kant opDe vorige keer dat hij van die lange rukken maakte op de avond duurde het maar even voordat hij door ging slapen. We hebben goede hoop dus
Volgens mij welquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:29 schreef Kleurdoos het volgende:
oeh freecell dat zijn flinke vlekken
weet je zeker dat t muggebulten zijn
Dankjquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:38 schreef DJMO het volgende:
arme leandertis wel een mooi kereltje freecell, met dat blonde haar en blauwe ogen
er zijn zoveel kinderziektes met vlekkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij welZe begonnen klein en hij krabt eraan en het zijn geen waterpokken, dus wat kan het nog meer zijn?
Net bij de apotheek geweest: geen prik-weg dingen onder de 2 jaar
Ik heb er maar een klein beetje detinox op gedaan nu, dat is eigenlijk gewoon lidocaine, dus zou moeten werken
Azijn goed idee
Galbulten?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij welZe begonnen klein en hij krabt eraan en het zijn geen waterpokken, dus wat kan het nog meer zijn?
Zit ook op één vingerquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
er zijn zoveel kinderziektes met vlekken
niet om je bang te maken hoor
hehe idd.. spikkelanderquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Zit ook op één vinger![]()
Voorlopig houd ik het bij muggen, als hij het morgen overal heeft is het wrs wat anders
Haha, okquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:08 schreef Kleurdoos het volgende:
t is opzich wel grappig..ze spint net als een poesje.. ze lijkt er verder ook geen last van te hebben hoor
Nee geen ervaring mee, maar heb andere Fok!kers er weleens over gehoord en het leek er wel een beetje op.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
Tex, ervaring met galbulten? (omdat je die optie opperde over Leander zijn bultjes)
Grijs gefeliciteerd met je dreumesje.
Ingrid hoe gaat het met Tyler?
Aaw Marielief is dat, als kindjes zo moe zijn en zoweer in slaap vallen.
Morgen is het weer zover.. Koen moet weer naar het CB. Ben benieuwd hoeveel hij weegt. En ik baal zo van die prikjes. Ik heb vannacht al naar gedroomd. Maar goed, het is voor een goed doel.
Ik had vandaag een noodopvang-kindje die was 13 maanden (dus 2 maanden ouder dan Koen) En die 2 hebben zooooooo lief met elkaar gespeeld. Heel voorzichtig elkaar aanraken, beetje aaien, speeltjes aan elkaar geven en afpakken. Hele brabbels met elkaar. Dat was zo ontzettendom te zien.
Okay ga ik die vandaag of morgen ook even kopen. Luuf smeerde ik al en doe ook elke avond een neusspray dat mocht ik gewoon blijven doen van de cb/huisartsquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:48 schreef DJMO het volgende:
tussikind siroop suikervrij voor baby's van 0-6 jaar van VSM Diaan. bij de eerste verschijnselen maximaal 6 x per dag 5 druppels, daarna de normale dosering van 3 keer per dag vijf druppels. (dosering voor baby's van 0-1 jaar)
-edit- sinds gisteren smeer ik ook luuf voor baby's en hij heeft vannacht heerlijk geslapen (zonder moeilijk ademhalen etc)
als het puur zoutoplossing is zoals bv bexedyl) kan het ook totaal geen kwaad. er zijn neusspray's waar een bepaalde stof aan toegevoegd is, die mogen ze niet langer dan een week. een gewone zoutoplossing mag in principe voor elke voeding en voor het slapengaan, zodat ze makkelijker ademhalen tijdens het eten/drinken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay ga ik die vandaag of morgen ook even kopen. Luuf smeerde ik al en doe ook elke avond een neusspray dat mocht ik gewoon blijven doen van de cb/huisarts
ik kreeg van zowel het cb als de huisarts te horen dat het geen kwaad kon. en mijn huisarts geloof ik toch wel (nog meer dan het cb, zij weet hoe angstig ik ben mbt jan)quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:57 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Even over die hoestsiroop, dat schijnt voor kindjes onder de beter niet gebruikt te kunnen worden. Vaak maak je t daar alleen maar erger mee.
het tandenpoetsen gaat volgens mij best goed. maar volgens mij zit er nog een tand aan te komen. ze is zo dreinerig en pieperig als wat! ik heb maar ff bij de aex-meet morgenavond aangegeven dat de kans dat we niet komen best groot is. ik vind het maar niks om uit eten te gaan met een dreinbabyquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
Simmu! Hoe gaat het met Selene?? en het tandenpoetsen?
En laat ze je boeken nog met rust?
recept?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:25 schreef freecell het volgende:
Oeh leuk!
Maar rekkend werkt hier niet echt meer en Juliet heb ik al
Ik maakte trouwens zelf thijmthee voor Leander bij verkoudheid, hij vond het heerlijk en het werkte geweldig
zo herkenbaar, had JJ ook, nu zijn hoofdeind goed omhoog ligt, slaapt hij overdag ook makkelijker in (was steeds even miepen, nu niet meer) en 's nachts slaapt hij gewoon door tot zeven / acht uur volgende dag. sterkte!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
DJMO we merken dat hij 's avonds wel zwaar ademt en 's morgens daardoor vroeger wakker is. Maar nu icm de prikjes vind ik het lastig te peilen. Ui deden we al, het is misschien wel even een idee om een telefoonboek onder het matras te doen.
LL, 9:47 is vast verkeerd opgeschreven. Succes met de prikjes!!
Gedroogde tijm, pannetje water, 5 minuten koken, door zeefje gooienquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
recept?ik probeer alles, en hij mag tussendoor iets anders dan melk, dus dat zou ik ook wel kunnen proberen .
Het is best te drinkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:41 schreef DJMO het volgende:
hmzz klinkt gooreven een zeefje scoren bij de boodschappen straks ...
Oiquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:08 schreef Kleurdoos het volgende:
grmmbll onze eerste slapeloze nacht.
Mevrouwtje vond half 3 een prima tijd om op te staan, vrolijk en wel
Het was wel heel erg gezellig maar voor mij hoeft het niet zo
hoeveel tijm en hoeveel water gebruik je eigenlijk? moet zo toch boodschappen doen dusquote:
uhm... gewoon zoveel als je er ook thee in zou doenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoeveel tijm en hoeveel water gebruik je eigenlijk? moet zo toch boodschappen doen dus
Ook alweer zo'n vent aan het worden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:12 schreef Jore het volgende:
Fijn Diaan! Wat doen jullie voor oefeningen met hem?
Leuk, Simmu, als je kookkunsten zo gewaardeerd worden.
Lieuwe is vandaag alweer vier maanden![]()
![]()
[ afbeelding ]
ah hij had dus een afspraak met Elin..ook voor t eerst spokenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ohja, Tyler heeft voor het eerst flink lopen spoken vannacht. Killing! Ik geef nog steeds de prikken de schuld!
volgens mij, mogen ze tot 38 graden in bad, anders moeten ze eerst afkoelen ..quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
Marie, dat klinkt goed!
Gekke JJ
Koen is bij vlagen jengelig. En hij heeft een beetje verhoging. Over het algemeen nog goed te doen dus.
Als hij vanavond nog verhoging heeft kan ik hem dan wel in bad doen? Anders krijgt ie een zetpilletje en mag hij na het eten naar bed.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:21 schreef Bass-Miss het volgende:
Hier was het vandaag ook weer meet en weegtijd.
8640 gram
65cm
hoofdomtrek: 43,5
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaa! De momenten dat je blij bent dat er kinderschuim isquote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:57 schreef Kleurdoos het volgende:
idd..of in bad.. dan eet ze schuim van r voetjes en handjes
dat is t probleem nog niet.. met je hoofd in je eigen spuug gaan liggen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:07 schreef DJMO het volgende:
hoe maak je een baby wijs dat het niet slim is om net na het drinken op perse op je buik te willen liggen?
we begrijpen je prima hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:13 schreef marlieske het volgende:
Bla_Bla_Bla en aanstaande man van hartewelke datum gaat het worden?
MamsX van harte met jullie kleine meid![]()
![]()
wij hadden vannacht ook een klein feestje Ties heeft van 23.00 uur tot 7.00 geslapen![]()
![]()
en begrijp me niet verkeerd ik vind die nachtelijke tripjes naar de magnetron geen enkel probleem maar een on afgebroken nacht slaap is toch ook wel weer lekker na een weekje of 6, ik sliep namelijk de laatste 2 weken dat ik zwanger was al amper en in het ziekenhuis sliep ik praktisch niet omdat daar een aangespoelde walvis langs me lag en nee dat is niet overdreven want madam paste niet eens op het bed.... en die zaagde de hele dag en nacht een regenwoud aan gort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |