Goedzo Seb, vooral zo doorgaanquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft geslapen van acht tot half vier en toen weer tot zeven en toen moest hij naar het kdv. We gaan dus weer de goede kant opDe vorige keer dat hij van die lange rukken maakte op de avond duurde het maar even voordat hij door ging slapen. We hebben goede hoop dus
Volgens mij welquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:29 schreef Kleurdoos het volgende:
oeh freecell dat zijn flinke vlekken
weet je zeker dat t muggebulten zijn
Dankjquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:38 schreef DJMO het volgende:
arme leandertis wel een mooi kereltje freecell, met dat blonde haar en blauwe ogen
er zijn zoveel kinderziektes met vlekkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij welZe begonnen klein en hij krabt eraan en het zijn geen waterpokken, dus wat kan het nog meer zijn?
Net bij de apotheek geweest: geen prik-weg dingen onder de 2 jaar
Ik heb er maar een klein beetje detinox op gedaan nu, dat is eigenlijk gewoon lidocaine, dus zou moeten werken
Azijn goed idee
Galbulten?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij welZe begonnen klein en hij krabt eraan en het zijn geen waterpokken, dus wat kan het nog meer zijn?
Zit ook op één vingerquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
er zijn zoveel kinderziektes met vlekken
niet om je bang te maken hoor
hehe idd.. spikkelanderquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Zit ook op één vinger![]()
Voorlopig houd ik het bij muggen, als hij het morgen overal heeft is het wrs wat anders
Haha, okquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:08 schreef Kleurdoos het volgende:
t is opzich wel grappig..ze spint net als een poesje.. ze lijkt er verder ook geen last van te hebben hoor
Nee geen ervaring mee, maar heb andere Fok!kers er weleens over gehoord en het leek er wel een beetje op.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
Tex, ervaring met galbulten? (omdat je die optie opperde over Leander zijn bultjes)
Grijs gefeliciteerd met je dreumesje.
Ingrid hoe gaat het met Tyler?
Aaw Marielief is dat, als kindjes zo moe zijn en zoweer in slaap vallen.
Morgen is het weer zover.. Koen moet weer naar het CB. Ben benieuwd hoeveel hij weegt. En ik baal zo van die prikjes. Ik heb vannacht al naar gedroomd. Maar goed, het is voor een goed doel.
Ik had vandaag een noodopvang-kindje die was 13 maanden (dus 2 maanden ouder dan Koen) En die 2 hebben zooooooo lief met elkaar gespeeld. Heel voorzichtig elkaar aanraken, beetje aaien, speeltjes aan elkaar geven en afpakken. Hele brabbels met elkaar. Dat was zo ontzettendom te zien.
Okay ga ik die vandaag of morgen ook even kopen. Luuf smeerde ik al en doe ook elke avond een neusspray dat mocht ik gewoon blijven doen van de cb/huisartsquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:48 schreef DJMO het volgende:
tussikind siroop suikervrij voor baby's van 0-6 jaar van VSM Diaan. bij de eerste verschijnselen maximaal 6 x per dag 5 druppels, daarna de normale dosering van 3 keer per dag vijf druppels. (dosering voor baby's van 0-1 jaar)
-edit- sinds gisteren smeer ik ook luuf voor baby's en hij heeft vannacht heerlijk geslapen (zonder moeilijk ademhalen etc)
als het puur zoutoplossing is zoals bv bexedyl) kan het ook totaal geen kwaad. er zijn neusspray's waar een bepaalde stof aan toegevoegd is, die mogen ze niet langer dan een week. een gewone zoutoplossing mag in principe voor elke voeding en voor het slapengaan, zodat ze makkelijker ademhalen tijdens het eten/drinken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay ga ik die vandaag of morgen ook even kopen. Luuf smeerde ik al en doe ook elke avond een neusspray dat mocht ik gewoon blijven doen van de cb/huisarts
ik kreeg van zowel het cb als de huisarts te horen dat het geen kwaad kon. en mijn huisarts geloof ik toch wel (nog meer dan het cb, zij weet hoe angstig ik ben mbt jan)quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:57 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Even over die hoestsiroop, dat schijnt voor kindjes onder de beter niet gebruikt te kunnen worden. Vaak maak je t daar alleen maar erger mee.
het tandenpoetsen gaat volgens mij best goed. maar volgens mij zit er nog een tand aan te komen. ze is zo dreinerig en pieperig als wat! ik heb maar ff bij de aex-meet morgenavond aangegeven dat de kans dat we niet komen best groot is. ik vind het maar niks om uit eten te gaan met een dreinbabyquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
Simmu! Hoe gaat het met Selene?? en het tandenpoetsen?
En laat ze je boeken nog met rust?
recept?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:25 schreef freecell het volgende:
Oeh leuk!
Maar rekkend werkt hier niet echt meer en Juliet heb ik al
Ik maakte trouwens zelf thijmthee voor Leander bij verkoudheid, hij vond het heerlijk en het werkte geweldig
zo herkenbaar, had JJ ook, nu zijn hoofdeind goed omhoog ligt, slaapt hij overdag ook makkelijker in (was steeds even miepen, nu niet meer) en 's nachts slaapt hij gewoon door tot zeven / acht uur volgende dag. sterkte!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
DJMO we merken dat hij 's avonds wel zwaar ademt en 's morgens daardoor vroeger wakker is. Maar nu icm de prikjes vind ik het lastig te peilen. Ui deden we al, het is misschien wel even een idee om een telefoonboek onder het matras te doen.
LL, 9:47 is vast verkeerd opgeschreven. Succes met de prikjes!!
Gedroogde tijm, pannetje water, 5 minuten koken, door zeefje gooienquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
recept?ik probeer alles, en hij mag tussendoor iets anders dan melk, dus dat zou ik ook wel kunnen proberen .
Het is best te drinkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:41 schreef DJMO het volgende:
hmzz klinkt gooreven een zeefje scoren bij de boodschappen straks ...
Oiquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:08 schreef Kleurdoos het volgende:
grmmbll onze eerste slapeloze nacht.
Mevrouwtje vond half 3 een prima tijd om op te staan, vrolijk en wel
Het was wel heel erg gezellig maar voor mij hoeft het niet zo
hoeveel tijm en hoeveel water gebruik je eigenlijk? moet zo toch boodschappen doen dusquote:
uhm... gewoon zoveel als je er ook thee in zou doenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoeveel tijm en hoeveel water gebruik je eigenlijk? moet zo toch boodschappen doen dus
Ook alweer zo'n vent aan het worden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:12 schreef Jore het volgende:
Fijn Diaan! Wat doen jullie voor oefeningen met hem?
Leuk, Simmu, als je kookkunsten zo gewaardeerd worden.
Lieuwe is vandaag alweer vier maanden![]()
![]()
[ afbeelding ]
ah hij had dus een afspraak met Elin..ook voor t eerst spokenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ohja, Tyler heeft voor het eerst flink lopen spoken vannacht. Killing! Ik geef nog steeds de prikken de schuld!
volgens mij, mogen ze tot 38 graden in bad, anders moeten ze eerst afkoelen ..quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
Marie, dat klinkt goed!
Gekke JJ
Koen is bij vlagen jengelig. En hij heeft een beetje verhoging. Over het algemeen nog goed te doen dus.
Als hij vanavond nog verhoging heeft kan ik hem dan wel in bad doen? Anders krijgt ie een zetpilletje en mag hij na het eten naar bed.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:21 schreef Bass-Miss het volgende:
Hier was het vandaag ook weer meet en weegtijd.
8640 gram
65cm
hoofdomtrek: 43,5
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaa! De momenten dat je blij bent dat er kinderschuim isquote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:57 schreef Kleurdoos het volgende:
idd..of in bad.. dan eet ze schuim van r voetjes en handjes
dat is t probleem nog niet.. met je hoofd in je eigen spuug gaan liggen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:07 schreef DJMO het volgende:
hoe maak je een baby wijs dat het niet slim is om net na het drinken op perse op je buik te willen liggen?
we begrijpen je prima hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:13 schreef marlieske het volgende:
Bla_Bla_Bla en aanstaande man van hartewelke datum gaat het worden?
MamsX van harte met jullie kleine meid![]()
![]()
wij hadden vannacht ook een klein feestje Ties heeft van 23.00 uur tot 7.00 geslapen![]()
![]()
en begrijp me niet verkeerd ik vind die nachtelijke tripjes naar de magnetron geen enkel probleem maar een on afgebroken nacht slaap is toch ook wel weer lekker na een weekje of 6, ik sliep namelijk de laatste 2 weken dat ik zwanger was al amper en in het ziekenhuis sliep ik praktisch niet omdat daar een aangespoelde walvis langs me lag en nee dat is niet overdreven want madam paste niet eens op het bed.... en die zaagde de hele dag en nacht een regenwoud aan gort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |