abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 mei 2009 @ 09:38:30 #203
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69445133
arme leander tis wel een mooi kereltje freecell, met dat blonde haar en blauwe ogen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:46:13 #204
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69445319
Ach gossie, Leander.... ik heb begrepen dat azijn ook wel wil helpen.

Grijs, van harte gefelicteerd

Lennon was vannacht ook erg vroeg wakker, al rond half 5.. en dat zijn we helemaal niet gewend. Maar hij had zn neus dichtzitten en daardoor wakker gweorden denk ik. Hij is nog wel weer in slaap gevallen tot kwart over 7 ofzo, maar heb nog wel 2x de speen moeten geven. Vanmorgen was hij ook wat onrustiger en ietwat verhoging.
Make love, not war ☮
pi_69445657
Seb heeft geslapen van acht tot half vier en toen weer tot zeven en toen moest hij naar het kdv. We gaan dus weer de goede kant op De vorige keer dat hij van die lange rukken maakte op de avond duurde het maar even voordat hij door ging slapen. We hebben goede hoop dus
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:02:45 #206
114177 Diaan73
pi_69445752
G
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft geslapen van acht tot half vier en toen weer tot zeven en toen moest hij naar het kdv. We gaan dus weer de goede kant op De vorige keer dat hij van die lange rukken maakte op de avond duurde het maar even voordat hij door ging slapen. We hebben goede hoop dus
Goedzo Seb, vooral zo doorgaan
Make love, not war ☮
pi_69445967
Arme Leander!

Goedzo Seb!

Tyler heeft ook goed geslapen.Voor de fles van 23.00/00.00 niet wakker gemaakt. En hij bleef gewoon slapen tot 8.00. Vanavond weer proberen, kijken hoe het dan gaat. Misschien was het wel eenmalig door de prikken.
pi_69446490
Seb gaat trouwens steeds schaterlachen wat zo grappig is. Gisteren probeerde het op de film te krijgen maar steeds als de camera in de buurt was deed hij niks, niet lachen, niet praten. En dan ging de camera weg begon hij weer te lachen en te praten. Erg grappig vond ik het. Ik kan hem wel de hele dag knuffelen
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_69446647
oeh freecell dat zijn flinke vlekken

weet je zeker dat t muggebulten zijn
pi_69446932
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:29 schreef Kleurdoos het volgende:
oeh freecell dat zijn flinke vlekken

weet je zeker dat t muggebulten zijn
Volgens mij wel Ze begonnen klein en hij krabt eraan en het zijn geen waterpokken, dus wat kan het nog meer zijn?

Net bij de apotheek geweest: geen prik-weg dingen onder de 2 jaar
Ik heb er maar een klein beetje detinox op gedaan nu, dat is eigenlijk gewoon lidocaine, dus zou moeten werken

Azijn goed idee
pi_69447081
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:38 schreef DJMO het volgende:
arme leander tis wel een mooi kereltje freecell, met dat blonde haar en blauwe ogen
Dankj
Welk haar?
Hetis trouwens nog best veel haar, maar zó blond dat het zo goed als onzichtbaar is
pi_69447239
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:37 schreef freecell het volgende:

[..]

Volgens mij wel Ze begonnen klein en hij krabt eraan en het zijn geen waterpokken, dus wat kan het nog meer zijn?

Net bij de apotheek geweest: geen prik-weg dingen onder de 2 jaar
Ik heb er maar een klein beetje detinox op gedaan nu, dat is eigenlijk gewoon lidocaine, dus zou moeten werken

Azijn goed idee
er zijn zoveel kinderziektes met vlekken
niet om je bang te maken hoor
pi_69447274
anders ergens langs de weg wat weegbree plukken en erop smeren. deppen met azijn kan ook
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:51:30 #214
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69447430
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:37 schreef freecell het volgende:

[..]

Galbulten?

Wel sneu
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_69447448
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:46 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

er zijn zoveel kinderziektes met vlekken
niet om je bang te maken hoor
Zit ook op één vinger
Voorlopig houd ik het bij muggen, als hij het morgen overal heeft is het wrs wat anders
pi_69447494
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:52 schreef freecell het volgende:

[..]

Zit ook op één vinger
Voorlopig houd ik het bij muggen, als hij het morgen overal heeft is het wrs wat anders
hehe idd.. spikkelander

hier heb ik een roggelmonster..kind zit vol slijm dus die ga ik maar wat lepeltjes water voeren
pi_69447894
Arm ding
pi_69447990
t is opzich wel grappig..ze spint net als een poesje.. ze lijkt er verder ook geen last van te hebben hoor
pi_69448026
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:08 schreef Kleurdoos het volgende:
t is opzich wel grappig..ze spint net als een poesje.. ze lijkt er verder ook geen last van te hebben hoor
Haha, ok
pi_69452761
Mijn uk slaapt al 2 uur! Is wel wat van slag nog. Komt vast nog van de prikken.
Maar kijken hoe we dat met de flessen gaan doen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 mei 2009 @ 19:42:53 #221
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69464940
hoe gaat het nu met leander's muggebulten en met tyler??

meneer hier is de vrolijkheid zelve. wij hebben pizza gehad vanavond, dus voor junior een 'left-over' gekookt van een stronkje witlof, aardappel en tomaat. hij vond het heerlijk! en het is nu op dit moment om de haverklap miepen omdat ie niet terug kan rollen op zijn rug
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

woensdag 27 mei 2009 @ 20:47:24 #222
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_69467456
Allemaal niet zo heel lekkere kindjes
Marlien alweer 1 jaar! Gefeliciteerd! wat gaat de tijd toch hard, voor mijn gevoel is ze pas geboren en dan vergeet ik zelf dat Maarten ook alweer ruim 6 maanden is
Maarten ligt al lekker te slapen vanaf kwart voor 7, hij begon een klein beetje te doen alsof hij moe was, nou dat was hij ook! We hebben hem niet meer gehoord. Ik heb hem om 8 uur nog even wakker gemaakt voor de fles en na 5 minuten weer teruggelegd, terwijl ik hem instopte vielen zijn oogjes alweer dicht
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_69468490
Tex, ervaring met galbulten? (omdat je die optie opperde over Leander zijn bultjes)

Grijs gefeliciteerd met je dreumesje.
Ingrid hoe gaat het met Tyler?
Aaw Marie lief is dat, als kindjes zo moe zijn en zoweer in slaap vallen.

Morgen is het weer zover.. Koen moet weer naar het CB. Ben benieuwd hoeveel hij weegt. En ik baal zo van die prikjes. Ik heb vannacht al naar gedroomd. Maar goed, het is voor een goed doel.

Ik had vandaag een noodopvang-kindje die was 13 maanden (dus 2 maanden ouder dan Koen) En die 2 hebben zooooooo lief met elkaar gespeeld. Heel voorzichtig elkaar aanraken, beetje aaien, speeltjes aan elkaar geven en afpakken. Hele brabbels met elkaar. Dat was zo ontzettend om te zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2009 21:15:20 ]
pi_69468575
Tyler is nog steeds niet lekker. Heel veel slapen en gelukkig wel drinken. Uber jengelig. Fysio viel het ook op. Normaal vind hij dat leuk, nu 1 minuut en toen weer huilen.
Rond 22.00/23.00 wakker maken, kijken of hij nog wat wil drinken.
pi_69470318
gefeliciteerd Grijs & Marlien
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_69471195
Simmu! Hoe gaat het met Selene?? en het tandenpoetsen?
En laat ze je boeken nog met rust?
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:31:14 #227
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69472196
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
Tex, ervaring met galbulten? (omdat je die optie opperde over Leander zijn bultjes)

Grijs gefeliciteerd met je dreumesje.
Ingrid hoe gaat het met Tyler?
Aaw Marie lief is dat, als kindjes zo moe zijn en zoweer in slaap vallen.

Morgen is het weer zover.. Koen moet weer naar het CB. Ben benieuwd hoeveel hij weegt. En ik baal zo van die prikjes. Ik heb vannacht al naar gedroomd. Maar goed, het is voor een goed doel.

Ik had vandaag een noodopvang-kindje die was 13 maanden (dus 2 maanden ouder dan Koen) En die 2 hebben zooooooo lief met elkaar gespeeld. Heel voorzichtig elkaar aanraken, beetje aaien, speeltjes aan elkaar geven en afpakken. Hele brabbels met elkaar. Dat was zo ontzettend om te zien.
Nee geen ervaring mee, maar heb andere Fok!kers er weleens over gehoord en het leek er wel een beetje op.

Rot vooruitzicht die prikje hè... Wij mogen vrijdag, Hannah's eerste prikjes Ben wel erg benieuwd hoe ze gegroeid is!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_69472296
Arme Tyler, waarschijnlijk de prikjes nog?

Hier trekken de bulten weer een beetje weg
  donderdag 28 mei 2009 @ 08:43:06 #229
114177 Diaan73
pi_69479910
Lennon is ook niet helemaal lekker door de prikjes, vannacht even wakker om 2 uur en vervolgens om half 6 en daarna weer om half 7 en de laatste keer vooral heel erg schreeuwen/huilen. Hij had erg veel honger Gisterenavond had ie ook maar weinig gedronken. Hij is nog steeds wat verkouden en hoesterig. Welk drankje had je daarvoor DJMO?
Vandaag komt fysiotherapeut weer, ik denk dat het heel goed gaat, de afplatting is al een stuk minder en de cb-arts vond het te verwaarlozen vandeweek

Wat lief LL, die 2 kindjes... mijn neefje van 1 is ook altijd heel lief met Lennon, zachtjes aaien enz.

Freecell, fijn dat de bulten wegtrekken.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 28 mei 2009 @ 08:48:35 #230
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69479987
tussikind siroop suikervrij voor baby's van 0-6 jaar van VSM Diaan. bij de eerste verschijnselen maximaal 6 x per dag 5 druppels, daarna de normale dosering van 3 keer per dag vijf druppels. (dosering voor baby's van 0-1 jaar)

-edit- sinds gisteren smeer ik ook luuf voor baby's en hij heeft vannacht heerlijk geslapen (zonder moeilijk ademhalen etc)

donderdag 28 mei 2009 @ 08:51:23 #231
114177 Diaan73
pi_69480025
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 08:48 schreef DJMO het volgende:
tussikind siroop suikervrij voor baby's van 0-6 jaar van VSM Diaan. bij de eerste verschijnselen maximaal 6 x per dag 5 druppels, daarna de normale dosering van 3 keer per dag vijf druppels. (dosering voor baby's van 0-1 jaar)

-edit- sinds gisteren smeer ik ook luuf voor baby's en hij heeft vannacht heerlijk geslapen (zonder moeilijk ademhalen etc)
Okay ga ik die vandaag of morgen ook even kopen. Luuf smeerde ik al en doe ook elke avond een neusspray dat mocht ik gewoon blijven doen van de cb/huisarts
Make love, not war ☮
  donderdag 28 mei 2009 @ 08:53:02 #232
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69480048
Hannah heeft van gisteren rond half 4 's middags tot vanochtend 8 uur geslapen! Uiteraard wel tig keer wakker geweest om bij me te drinken, maar daarna viel ze steeds weer in slaap en tussendoor is ze dus vrijwel niet wakker geweest. Ze zal het wel nodig hebben gehad ofzow Was gisteravond even bang dat ze 's nachts dan wakker zou zijn, maar dat viel gelukkig dus heel erg mee

Verder wordt ze al zo groot! Ze lacht heel veel, ze maakt geluidjes, er is steeds meer interactie Het is echt al geen pasgeboren frummeltje meer
©Dumbo
pi_69480118
Even over die hoestsiroop, dat schijnt voor kindjes onder de beter niet gebruikt te kunnen worden. Vaak maak je t daar alleen maar erger mee.
pi_69480125
Wow Hannah bijslaapdagje!
En groot worden is nou eenmaal zoals het hoort
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 28 mei 2009 @ 08:58:34 #235
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69480129
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 08:51 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Okay ga ik die vandaag of morgen ook even kopen. Luuf smeerde ik al en doe ook elke avond een neusspray dat mocht ik gewoon blijven doen van de cb/huisarts
als het puur zoutoplossing is zoals bv bexedyl) kan het ook totaal geen kwaad. er zijn neusspray's waar een bepaalde stof aan toegevoegd is, die mogen ze niet langer dan een week. een gewone zoutoplossing mag in principe voor elke voeding en voor het slapengaan, zodat ze makkelijker ademhalen tijdens het eten/drinken.

heeft ie 's avonds zo'n last met ademen dan diaan? een telefoonboek onder het hoofdeinde, zodat hij iets omhoog ligt, helpt ook goed om beter te kunnen ademen. samen met een ui onder het bed. dat zijn de dingen die ik nu doe, en volgens mijn huisarts is er echt niet meer te doen. zijn longen zijn (nog) schoon, dus een kuur is niet nodig. ik heb de pech als kind chronische brochitis te hebben gehad, wat erfelijk kan zijn. ze vroeg of we rookten, waarop ik wél bevestigend moest antwoorden, maar tot mijn opluchting kon ik erbij zeggen dat we alleen buiten in de tuin roken. daar kon hij in principe weinig last van hebben, ik druk jan niet gelijk aan mijn borst als ik net gerookt heb

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 28 mei 2009 @ 09:00:17 #236
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69480156
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 08:57 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Even over die hoestsiroop, dat schijnt voor kindjes onder de beter niet gebruikt te kunnen worden. Vaak maak je t daar alleen maar erger mee.
ik kreeg van zowel het cb als de huisarts te horen dat het geen kwaad kon. en mijn huisarts geloof ik toch wel (nog meer dan het cb, zij weet hoe angstig ik ben mbt jan)

pi_69480214
hm...ik kreeg juist te horen dat ik dat soort dingen beter niet kon gebruiken (als je kijkt op de verpakkingen van hoestsiroop is vsm ook de enige die al onder de 2 jr zit)

Maar als je huisarts heeft gezegd at het geen kwaad kan, zal het idd wel geen kwaad kunnen
pi_69480276
Koen die hoest ook weer, en hij was er net een beetje vanaf. Zolang hij er geen last van heeft doe ik er ook niets aan.
Ik kijk net in het boekje van het CB en het valt me nu op dat ze zulke rare tijden hanteren. Onze afspraak staat gepland om 9.47 Wat is dat nou voor rare tijd ?
Ik hoop maar dat hij niet teveel last van de prikjes heeft. Hij is zo lekker vrolijk. Gelukkig werkt J. vandaag thuis en kan ik, als Koen veel/lang zou slapen vanmiddag, gewoon Sander ophalen zonder Koen wakker te maken.
Straks dus meer over zijn gewicht en lengte
pi_69480316
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
Simmu! Hoe gaat het met Selene?? en het tandenpoetsen?
En laat ze je boeken nog met rust?
het tandenpoetsen gaat volgens mij best goed. maar volgens mij zit er nog een tand aan te komen. ze is zo dreinerig en pieperig als wat! ik heb maar ff bij de aex-meet morgenavond aangegeven dat de kans dat we niet komen best groot is. ik vind het maar niks om uit eten te gaan met een dreinbaby dan lever ik haar zaterdag wel af bij mijn ouders
  † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 09:14:12 #240
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_69480451
Ik kom even binnenvallen met een mededeling!

Jaaaa, het is zover. Het draagdoektopic is toe aan deel 50, en dat moet gevierd worden

Van lief pruttelend baby'tje is het draagdoektopic gegroeid tot mondige peuter. Met een hele stapel speelgoed
Het draagdoektopic heeft al wat ouders aan het dragen gekregen, maar er kunnen er nog meer bij.
En daarom ga ik van mijn stapel twee doeken de OUD wereld insturen. Een typische babydoek voor de (a.s.) zomermoeders en een extra goeie peuterdoek!

De babydoek (Bamboe) is rekkend en makkelijk te knopen. Hij is van bamboe en daardoor heel zacht en koeler dan de doorsnee babydoeken. Breedte is 60 cm.

De peuterdoek (Juliet) is geweven en lekker sterk. Hij is van katoen en heeft verschillend gekleurde zijkanten, en dat helpt bij het goed knopen. Breedte is 80 cm. breed.

Benieuwd hoe dat draagt?
50 OUDers kunnen zich inschrijven om een doek uit te proberen, 25 per doek. Je hebt de doek met knoophandleiding een week ter beschikking en stuurt hem dan door naar de volgende. Ik maak een volgordelijstje en hou daarbij rekening met goede aansluiting. En natuurlijk wil ik al je vragen beantwoorden, per PM of in het Draagdoekentopic.

Wil je meedoen?
PM dan Bamboe of Juliet naar user Hello_Dolly, geef aan waar je woont en wanneer je de doek niet kan hebben. Ik maak een lijstje en zal dat publiceren/rondsturen.

Bamboe en Juliet

Bamboe wat groter
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_69480733
Oeh leuk!
Maar rekkend werkt hier niet echt meer en Juliet heb ik al

Ik maakte trouwens zelf thijmthee voor Leander bij verkoudheid, hij vond het heerlijk en het werkte geweldig
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 28 mei 2009 @ 09:26:23 #242
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69480768
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:25 schreef freecell het volgende:
Oeh leuk!
Maar rekkend werkt hier niet echt meer en Juliet heb ik al

Ik maakte trouwens zelf thijmthee voor Leander bij verkoudheid, hij vond het heerlijk en het werkte geweldig
recept? ik probeer alles, en hij mag tussendoor iets anders dan melk, dus dat zou ik ook wel kunnen proberen .

donderdag 28 mei 2009 @ 09:29:22 #243
114177 Diaan73
pi_69480832
DJMO we merken dat hij 's avonds wel zwaar ademt en 's morgens daardoor vroeger wakker is. Maar nu icm de prikjes vind ik het lastig te peilen. Ui deden we al, het is misschien wel even een idee om een telefoonboek onder het matras te doen.

LL, 9:47 is vast verkeerd opgeschreven. Succes met de prikjes!!
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 28 mei 2009 @ 09:33:28 #244
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69480936
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
DJMO we merken dat hij 's avonds wel zwaar ademt en 's morgens daardoor vroeger wakker is. Maar nu icm de prikjes vind ik het lastig te peilen. Ui deden we al, het is misschien wel even een idee om een telefoonboek onder het matras te doen.

LL, 9:47 is vast verkeerd opgeschreven. Succes met de prikjes!!
zo herkenbaar, had JJ ook, nu zijn hoofdeind goed omhoog ligt, slaapt hij overdag ook makkelijker in (was steeds even miepen, nu niet meer) en 's nachts slaapt hij gewoon door tot zeven / acht uur volgende dag. sterkte!

pi_69480994
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:26 schreef DJMO het volgende:

[..]

recept? ik probeer alles, en hij mag tussendoor iets anders dan melk, dus dat zou ik ook wel kunnen proberen .
Gedroogde tijm, pannetje water, 5 minuten koken, door zeefje gooien
En als hij het echt niks vindt kan je het met een beetje suiker erdoor proberen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 28 mei 2009 @ 09:41:43 #246
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69481185
hmzz klinkt goor even een zeefje scoren bij de boodschappen straks ...

pi_69482003
grmmbll onze eerste slapeloze nacht.
Mevrouwtje vond half 3 een prima tijd om op te staan, vrolijk en wel

Het was wel heel erg gezellig maar voor mij hoeft het niet zo
pi_69482300
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:41 schreef DJMO het volgende:
hmzz klinkt goor even een zeefje scoren bij de boodschappen straks ...
Het is best te drinken
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:08 schreef Kleurdoos het volgende:
grmmbll onze eerste slapeloze nacht.
Mevrouwtje vond half 3 een prima tijd om op te staan, vrolijk en wel

Het was wel heel erg gezellig maar voor mij hoeft het niet zo
Oi Das vervelend! Hier was het om 4 uur brullend in bed staan , maar weer neergelegd en toen ging hij ook wel weer pitten.
pi_69482393
pff half 3...dat is niet echt een tijdstip waar je blij van word
pi_69482407
freecell, dat doet selene ook al een week (doch op een beschaafdere tijd: rond 9 uur 's avonds). op de een of andere manier wil ze dan steeds in haar badje kijken en dan is het weer goed en kan je haar terugleggen en gaat ze gewoon lekker slapen

volgens mij heeft ze dan naar gedroomd ofzo.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 28 mei 2009 @ 10:33:25 #251
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69482785
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:18 schreef freecell het volgende:

[..]

Het is best te drinken
hoeveel tijm en hoeveel water gebruik je eigenlijk? moet zo toch boodschappen doen dus

pi_69482998
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:33 schreef DJMO het volgende:

[..]

hoeveel tijm en hoeveel water gebruik je eigenlijk? moet zo toch boodschappen doen dus
uhm... gewoon zoveel als je er ook thee in zou doen
3 eetlepels op een klein steelpannetje? Zoiets?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 28 mei 2009 @ 10:49:32 #253
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69483371
ik zet nooit thee .. ik drink het niet, en voor visite heb ik één kops theezakjes

pi_69483463
Koen is weer "goedgekeurd" We hadden ditmaal een vervangster, een beetje zo'n figuur van de "oude stempel"
Het kwam bij mij over dat ze vond dat Koen niet zoveel was aangekomen en we hebben zijn eetpatroon doorgenomen. Ze vond dat we beter brood konden geven 's ochtends met opvolgmelk erbij dan pap.
Met de prikjes was het even heel hard brullen, thuis aangekomen heeft hij zijn fruitje gegeten en is naar bed gegaan, hij was zo moe, arm mannetje
Koen weegt nu 9285 gram en is 75.5 cm
Hoofdomtrek is 48 cm

De curves:
Gewicht:

Lengte:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2009 10:53:48 (2 x zelfde plaatje ingevoerd) ]
pi_69484021
arme koen, lekker veel slapen maar dan, knaptie vast van op!

hier nog de beloofde foto van selene die thuisgemaakt eten krijgt:

meer selenespam in het fototopic
pi_69484515
Dat is smullen hehehe
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:00:44 #257
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_69486053
Bedankt allemaal voor de felicitaties!
Tot ziens .
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:05:27 #258
114177 Diaan73
pi_69486217
Zo de fysiotherapeute was zeer tevreden hij lag mooi en stabiel op zn buik en de afplatting was ook een stuk minder. Over 4 weken wordt het hoofdje weer gemeten en verwacht ze dat het een stuk minder is waardoor we ook niet mee kunnen/mogen doen aan het onderzoek Dat is alleen maar goed nieuws!

Tot ziens Grijs

Selene vindt het niet echt lekker zo te zien.
Make love, not war ☮
pi_69486990
Goed nieuws Diaan
pi_69487485
Aahw, arme Koen, stomme prikjes he!

Wat goed Diaan
pi_69488419
Fijn Diaan! Wat doen jullie voor oefeningen met hem?
Leuk, Simmu, als je kookkunsten zo gewaardeerd worden.

Lieuwe is vandaag alweer vier maanden

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 28 mei 2009 @ 13:42:20 #262
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69489468
arme koen

gaat snel he Jore!! Jan is vandaag precies vijf maanden , hij is twee dagen na mijn verjaardag precies een half jaar oud

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 28 mei 2009 @ 13:42:58 #263
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69489487
goedzo lennon !!!

donderdag 28 mei 2009 @ 13:49:28 #264
114177 Diaan73
pi_69489743
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:12 schreef Jore het volgende:
Fijn Diaan! Wat doen jullie voor oefeningen met hem?
Leuk, Simmu, als je kookkunsten zo gewaardeerd worden.

Lieuwe is vandaag alweer vier maanden

[ afbeelding ]
Ook alweer zo'n vent aan het worden.
Op zich alleen maar meer op de buik laten liggen, na elke verschoning en tussendoor ook nog 2x.
Make love, not war ☮
pi_69490219
gefeliciteerd met jullie 4 en 5 maanden verjaardag

Dana was 4 dgn geleden al 11 maanden Komende week dr verjaardagskadootje maar alvast bestellen
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:02:32 #266
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_69490222
Ik zit hier echt illegaal op mijn werk te fokken (doe ik echt nooit, geen tijd voor, maar mijn klantjes zijn naar een drama activiteit, dus nu alleen)...
Ik weet niet of ik het al verteld heb, maar Maarten zijn hoofdje was laatst opgemeten en de uitslag was helemaal goed (nou ja, niet helemaal) maar de afplatting was allemaal binnen de norm en we moeten zo doorgaan met veel op zijn buik laten liggen en speeltjes aan de linkerkant aanbieden en dan komt het helemaal goed met zijn hoofdje. 19 Juni komt de fysio nog eenmaal aan huis en ws. is dat dan de laatste keer...
pi_69490272
Ah dat is fijn Marie
pi_69490318
Fijn Marie!
pi_69490408
Goed nieuws that is
pi_69490812
Ohja, Tyler heeft voor het eerst flink lopen spoken vannacht. Killing! Ik geef nog steeds de prikken de schuld!
pi_69491910
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ohja, Tyler heeft voor het eerst flink lopen spoken vannacht. Killing! Ik geef nog steeds de prikken de schuld!
ah hij had dus een afspraak met Elin..ook voor t eerst spoken
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 28 mei 2009 @ 16:09:24 #272
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69494829
ik heb echt een raar kind... hij begint hardop te lachen als ik zijn temperatuur opneem

pi_69496185
Marie, dat klinkt goed!
Gekke JJ

Koen is bij vlagen jengelig. En hij heeft een beetje verhoging. Over het algemeen nog goed te doen dus.
Als hij vanavond nog verhoging heeft kan ik hem dan wel in bad doen? Anders krijgt ie een zetpilletje en mag hij na het eten naar bed.
  donderdag 28 mei 2009 @ 17:08:06 #274
114177 Diaan73
pi_69496936
Marie, dus ook goed nieuws voor Maarten

LL volgens mij mogen ze wel in bad, maar dan in een lauw badje....
Make love, not war ☮
pi_69497349
Super voor Maarten
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 28 mei 2009 @ 17:41:38 #276
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69497865
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
Marie, dat klinkt goed!
Gekke JJ

Koen is bij vlagen jengelig. En hij heeft een beetje verhoging. Over het algemeen nog goed te doen dus.
Als hij vanavond nog verhoging heeft kan ik hem dan wel in bad doen? Anders krijgt ie een zetpilletje en mag hij na het eten naar bed.
volgens mij, mogen ze tot 38 graden in bad, anders moeten ze eerst afkoelen ..

fijn marie!

ik baal als een stekker, ik hele ovenschotel gemaakt, jr. komt voor zijn fles, dus ik: zet oven aan (voorverwarmen) pak JJ, ga zitten, en ineens *klapperdeklap* na een seconde of tien, vijften ofzo.. alles sloeg uit. oven maakt *ineens* kortsluiting. dinsdag en gisteren gewoon gebruikt, niets aan de hand. de man van mijn nichtje (de vorige eigenaar van dat ding én electricien) is nu onderweg hierheen. de pest is, dat mijn pc er ook uit klapt, en ik dat wat minder voor mijn voeding vind )

pi_69501613
Koen had na het eten nog steeds 38.3 maar heb hem gewoon in bad gedaan. Werd wel weer eens tijd en hij genoot er ook van. Nu ligt hij lekker in zijn bedje te slapen.
  donderdag 28 mei 2009 @ 21:13:30 #278
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_69504841
Fijn dat Koen lekker ligt te slapen LL...
pi_69507309
Hier was het vandaag ook weer meet en weegtijd.

8640 gram
65cm
hoofdomtrek: 43,5

pi_69507517
Fijn dat Koen lekker ligt te slapen LL

En Elodie weer goed gegroeid

Dana was vanavond na het KDV naar oma gegaan omdat wij gingen uit eten omdat we 3 jr bij elkaar zijn vandaag. En toen we haar gingen halen klampte ze zich helemaal aan me vast en toen wou ze naar papa toe zelfde verhaal...zooo cute als ze dat doet
En mijn vriend heeft me btw ten huwelijk gevraagd , zo offtopic, maar moest t even kwijt
pi_69507878
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:21 schreef Bass-Miss het volgende:
Hier was het vandaag ook weer meet en weegtijd.

8640 gram
65cm
hoofdomtrek: 43,5

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
elin is een cm groter maar weegt 2000 gram minder
hun hoofd is even groot
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:58:49 #282
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69508810
Gefelicteerd Bla
pi_69511724
Gefeliciteerd bla!!!

En ik ga afscheid nemen van jullie
Het is na 12en dus ze is 1 jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hieperdepiep HOERA
pi_69512653
o bla van harte!!!!!!!! en Xeleste en moeder.. ook hieperdepiep
pi_69514751
bla, wat gaaf gefeliciteerd!!!
Mamsx, tot over een maandje in het andere topic, gefeliciteerd met je meisje. Hoera
pi_69514774
Gefelici MamsX!

En ook héél gefelici Bla wat tof zeg!!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 29 mei 2009 @ 07:46:57 #287
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69514881
gefeliciteerd bla!
en gefeliciteerd xeleste en mams

Jan heeft wat nieuws: hij greep al naar knietjes, maar gisterenavond bij in bad gaan, pakte hij tijdens het uitkleden zijn voetjes vast en hij probeert te lachen met zijn mond dicht.. zier er wel grappig uit

pi_69514928
Die voetjes is zo grappig
Minder grappig dat je op een gegeven moment tijdens het verschonen steeds die voetjes uit de mond moet plukken omdat het anders allemaal niet lukt
pi_69514986
idd..of in bad.. dan eet ze schuim van r voetjes en handjes
pi_69515026
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 07:57 schreef Kleurdoos het volgende:
idd..of in bad.. dan eet ze schuim van r voetjes en handjes
Jaaaa! De momenten dat je blij bent dat er kinderschuim is
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 29 mei 2009 @ 08:03:59 #291
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69515035
och ik maak er geen drama van als het aankleden tien minuten langer duurt.. als ik doorheb dat hij tijd gaat rekken door te spelen, gaat hij gewoon een kwartier eerder in bad, kan hij daarna spelen met aankleden, en gaattie toch mooi op dezelfde tijd naar bed

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 29 mei 2009 @ 08:07:00 #292
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69515057
hoe maak je een baby wijs dat het niet slim is om net na het drinken op perse op je buik te willen liggen?

vrijdag 29 mei 2009 @ 08:07:15 #293
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_69515058
Gefeliciteerd Xeleste en Mamsx
Bla ook jij van harte gefeliciteerd, weten jullie al wanneer de grote dag is?

Maarten gaat van het weekend maar weer eens in bad, hij gaat eigenlijk altijd met ons mee onder de douche, maar ik denk dat hij het in bad ook wel weer erg leuk zal vinden. Of in het kleine badje, of met mij in het grote bad dat is natuurlijk ook grote pret!
pi_69515082
Douchen vindt hij gelukkig ook erg tof Dat is wel handiger dan bad, hij wil steeds zijn hoofd onder water stoppen
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:13:20 #295
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69515124
Bla_Bla_Bla en aanstaande man van harte welke datum gaat het worden?

MamsX van harte met jullie kleine meid

wij hadden vannacht ook een klein feestje Ties heeft van 23.00 uur tot 7.00 geslapen
en begrijp me niet verkeerd ik vind die nachtelijke tripjes naar de magnetron geen enkel probleem maar een on afgebroken nacht slaap is toch ook wel weer lekker na een weekje of 6, ik sliep namelijk de laatste 2 weken dat ik zwanger was al amper en in het ziekenhuis sliep ik praktisch niet omdat daar een aangespoelde walvis langs me lag en nee dat is niet overdreven want madam paste niet eens op het bed .... en die zaagde de hele dag en nacht een regenwoud aan gort
Mama van Isa en Ties
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 29 mei 2009 @ 08:17:04 #296
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69515166
wat goed van ties!!!

pi_69515222
Thnx allemaal De datum word 28 mei 2010...dan zijn we 4 jr bij elkaar

Ties, wat fijn

Xeleste gefeliciteerd , en tot binnenkort in t vervolgtopic
pi_69515245
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 08:07 schreef DJMO het volgende:
hoe maak je een baby wijs dat het niet slim is om net na het drinken op perse op je buik te willen liggen?
dat is t probleem nog niet.. met je hoofd in je eigen spuug gaan liggen.
pi_69515289
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 08:13 schreef marlieske het volgende:
Bla_Bla_Bla en aanstaande man van harte welke datum gaat het worden?

MamsX van harte met jullie kleine meid

wij hadden vannacht ook een klein feestje Ties heeft van 23.00 uur tot 7.00 geslapen
en begrijp me niet verkeerd ik vind die nachtelijke tripjes naar de magnetron geen enkel probleem maar een on afgebroken nacht slaap is toch ook wel weer lekker na een weekje of 6, ik sliep namelijk de laatste 2 weken dat ik zwanger was al amper en in het ziekenhuis sliep ik praktisch niet omdat daar een aangespoelde walvis langs me lag en nee dat is niet overdreven want madam paste niet eens op het bed .... en die zaagde de hele dag en nacht een regenwoud aan gort
we begrijpen je prima hoor
Ik wacht nog af op een doorslaapfeestje..

Hopen dat Ties door blijft slapen!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:47:25 #300
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69515723
BlaBlaBla gefeliciteerd!!

MamsX en X gefeliciteerd, 1 jaar wat een mijlpaal he!

Wij gaan richting CB. Hannah d'r eerste prikjes
©Dumbo
pi_69515858
succes tex!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')