abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69424280
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:37 schreef freecell het volgende:
Te heet gewassen Ingrid?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_69424285
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:36 schreef Estrys het volgende:
heb je hem te heet gewassen Ingrid?

Hij groeit lekker toch?

Meten is blijkbaar moeilijk. Ik denk eerder 63cm. Maarja, maakt ook niet uit.
Ohja, we gaan denk ik morgen met groente beginnen. En vanavond niet wakker maken voor laatste fles, kijken hoe dat gaat. Komt hij 's nachts, dan heeft hij het nog wel nodig.
pi_69424287
Estrys GMTA
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:43:57 #179
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69424433
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef owlet het volgende:
Een stoere vent met een stoere naam
wat lief...

Tyler en Lennon schelen elkaar niet veel Ingrid, grappig.
Make love, not war ☮
pi_69424740
Seb heeft zo'n plastic piephondje van mij van vroeger en dat hondje wordt me toch afgelikt en ondergekwijld, het arme ding
pi_69424890
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:52 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft zo'n plastic piephondje van mij van vroeger en dat hondje wordt me toch afgelikt en ondergekwijld, het arme ding
Ach, wat lief.

M'n baas was vandaag op kraamvisite en heeft voor Julian een knuffelhond gekocht. En zat het beest echt minuten lang van top tot teen te bekijken (Julian dan he)
pi_69424983
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:57 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ach, wat lief.

M'n baas was vandaag op kraamvisite en heeft voor Julian een knuffelhond gekocht. En zat het beest echt minuten lang van top tot teen te bekijken (Julian dan he)
niet je baas?
pi_69425020
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:00 schreef Estrys het volgende:

[..]

niet je baas?
Ik moest lachen.
pi_69426009
Lennon, stoere knul

Dana heeft gelukkig geen last gehad van de prikjes dit keer, ze was vanmorgen voor we gingen wat jengelig, maar de rest van de dag is ze supervrolijk geweest
  dinsdag 26 mei 2009 @ 19:09:41 #185
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69427370
Annicka heeft ook een slechte bui vandaag. Overduidelijk moe, maar niet willen slapen. Drinken is ook een beetje een drama, want ze is best driftig, dus als ze de tepel niet meteen te pakken krijgt is het ook huilen. Eventjes alleen spelen is er ook niet echt bij, ze doet het wel, maar er komen wel ontevreden geluidjes vandaan...

Zucht, hopen dat het morgen weer wat beter gaat...
pi_69431107
arme Annicka, hopen idd dat ze snel lekker slaapt en opvrolijkt! en fijn dat alle kindjes het zo goed doen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 26 mei 2009 @ 20:37:46 #187
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_69431258
Lennon en Tyler weer goedgekeurd op het cb!

Over eten/potjes, ik kook dus wel zelf, vind het ook niet zoveel extra 'moeite'... we eten een aantal keer per week wel groenten die Maarten ook mag, ook al eten wij dat dan met pasta of rijst (of een enkele keer aardappelen), maar die groenten samen met een aardappeltje in een pan en dan 15 minuutjes koken, even blenderen en klaar (voor ong. 2 á 3 porties). Zeker nu Maarten nog aan smaken aan het wennen is, dan eet hij toch een paar keer achter elkaar hetzelfde. En wat ik merk aan potjes van 6+ maanden, is dat er toch al vlees of pasta in verwerkt zit, en dat wil ik Maarten nu nog niet geven.
En juist nu maakt het niet uit als hij maar een paar hapjes eet en daarna niet meer wilt, hij krijgt nu toch voornamelijk nog melk en groenten en fruit is bijvoeding. En ik heb ook ergens gelezen dat het iets van 10 á 15 keer kan duren voordat je kind iets kan lusten...

Over lachen, Maarten was mij vandaag ook aan het 'uitlachen'... Ik was hem aan het omkleden in pyjama en hij keek me aan en begon gewoon heel hard te lachen
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_69431575
er was hier nog een tandenpoetsverslagje beloofd
maar het gaat best goed. gisteren probeerde ze wel steeds de tandenborstel om te draaien en op de andere kant te gaan kauwen. vandaag ging dat al wat beter en wilde ze wel op de borstel kauwen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_69432927
Fijn dat Lennon en Tyler weer goedgekeurd zijn
En Dana fijn dat ze niet zo'n last heeft van de prikjes

Marie, Lotte eet ookg ewoon met ons mee. Eerst kreeg ze wel potjes, maar daar at ze veel minder uit dan nu. Nu eet ze meestal a la rapley overigens.

Annicka en Lotte communiceren iets te veel met elkaar geloof ik...Lotte was ook niet helemaal vrolijk vandaag. Wat verhoging had ze ook nog aan het einde van de dag, tandjes
Ik hoop echt dat het binnenkort beter zal gaan, want ik zit er nu echt even flink doorheen..
Het is nu al zo'n 4/5 weken echt drama en dat trek je wel even, maar nu niet zo goed meer..

Ze is overigens ook wel heel gezellig, probeert heel veel uit en is echt heel lief en leuk enzo, alleen het slapen..
pi_69433465
Tyler lijkt wel last te hebben van de prikjes.
Heel jengelig, weinig drinken, veel dunne ontlasting en veel kramp. Zielig. En warm, rood koppie.
pi_69433783
Beterschap voor alle jengelige hangerige en saggo kindjes
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:49:19 #192
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_69438969
Morgen is het feest! Tot ziens allemaal in het volgende topic .
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_69440306
alvast van harte! en tot ziens
pi_69443451
Grijs gefeliciteerd!
pi_69443488
Arme prikkindjes Eigenlijk heel sneu dat hele gebeuren....

Hier ook een prikkindje, maar dan anders L. is eergisteren geprikt door een mug, daar kwamen 2 bulten op. Gisteren was die bult groter dan eergisteren.
Vandaag zijn ze mega
Serieus arm kind! Als hij wakker is maak ik wel even een foto
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 mei 2009 @ 07:55:21 #196
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69443550
gefeliciteerd grijs!

arme leander, bij zo'n kleintje is een bult groter dan bij jezelf he?? jeukt het niet bij hem??

hier vanmorgen een kind wat meer snot dan kind leek, maar hij was wel vrolijk, lag overdwars in bed zodat hij zich in de raarste bochten moest wringen toen ik hkem riep

vanmiddag toch langs huisarts voor standaardcontrole, even kijken wat zij zegt van dat snot en zijn gehoest ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_69443578
Volgens mij jeukt het wel, hij wrijft er over. Daarom zal het ook wel groter worden gok ik.
Zometeen maar even azaron halen.
pi_69443588
Ha freecell herkenbaar, dat heb ik ook altijd van Italiaanse muggen. Van die mega bulten alsof er een schijf onder de huid zit en dan gloeiend heet.

Mijn mannen zijn al weg Seb is vandaag met zijn papa naar het kdv En die kwam al een leidster tegen die bij hem op de basisschool heeft gezeten
pi_69443598
Het zijn niet van die schijven Die ken ik wel namelijk....
Zijn kleine bultjes met rood er omheen. Best sneu...
pi_69444136
Grijs, gefeliciteerd!
krijgen we ook verjaardagsfoto's te zien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')