Eerst vragen of het kind zijn mondje wil opendoen om zijn tandjes te poetsen en zoniet: Voor je op de grond leggen, hoofd tussen je knieen klemmen, met je ene hand de handjes vastklemmen en met je andere hand schrobben maar. Voordeel, door al het geschreeuw met open mond kan je overal goed bij...quote:Op maandag 25 mei 2009 10:25 schreef simmu het volgende:
hebben de moeders met tandenkindjes nog tips?
Sorry maar meen je dit serieus?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:29 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Eerst vragen of het kind zijn mondje wil opendoen om zijn tandjes te poetsen en zoniet: Voor je op de grond leggen, hoofd tussen je knieen klemmen, met je ene hand de handjes vastklemmen en met je andere hand schrobben maar. Voordeel, door al het geschreeuw met open mond kan je overal goed bij...
Zeker. Er moet niet veel van mij, maar tanden poetsen is iets dat wel moet gebeuren en zo gaat het het snelst en het best.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 10:29 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Eerst vragen of het kind zijn mondje wil opendoen om zijn tandjes te poetsen en zoniet: Voor je op de grond leggen, hoofd tussen je knieen klemmen, met je ene hand de handjes vastklemmen en met je andere hand schrobben maar. Voordeel, door al het geschreeuw met open mond kan je overal goed bij...
Ik hoop dat het nooit nodig gaat zijn, maar als het nodig is ik welquote:Op maandag 25 mei 2009 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
Ik laat Koen spelenderwijs eerst zelf met de tandenborstel aan de gang, en daarna doe ik het nog eventjes over.
Hij vind het nog wel een beetje onwennig die haartjes en soms wil hij ook wel eens niet, maar op de manier van BM zal ik het nooit doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |