abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69409923
idd, beter een potje eten, dan niet eten
pi_69410010
@diaan, is ook wel zo hoor. maar dan is het gewoon makkelijker om het wat fanatieker te proberen omdat ze gewoon veel meer mag dan. ze mag dan gewoon echt met de pot meeeten (wel matig met zout, maar meestal ben ik dat toch wel) dus dan is het veel makkelijker om haar gewoon een bordje met ons eten onder haar neus te schuiven. tot die tijd probeer ik het nu en dan (en wil ze niet) en mag ze van ons bord pikken als het iets baby-geschikts is.

ik ben alleen een snifje beledigd hier en daar omdat ik hobbykok ben en alles en iedereen claimt dat ik heus lekker kook (sommigen komen 200 km ver voor een etentje, dus ik geloof ze wel dat ze mijn eten lekker vinden) maar selene vindt dus van niet
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_69410019
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
idd, beter een potje eten, dan niet eten
wel c1000 huismerk dan he!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 26 mei 2009 @ 10:13:16 #154
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69410121
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 09:45 schreef simmu het volgende:

[..]

doe ik ook al
in de woonkamer samen aardappeltjes schillen enzo. overigens vindt ze enkel de potjes c1000 huismerk lekker hoor. zelfs die voor kindjes van 12 maanden eet ze dan met smaak helemaal op. die mochten van de cb arts, de 8 maanden potjes zijn maar 3 smaakjes ofzo

nja, morgen dus filmpjes en foto's ze zijn wel hilarisch, dat wel.....
ik doe van de week nog een keer poging met spaghetti met zalm
ik doe vaak biologische, of idd die van de mcd hier, maar dat is meer omdat wij vaak of gekruid eten, (kerrieaardappels, groente met een bouillonblokje) én omdat de albert heijn hier, het grootste deel van olvarit vier maanden uit het assortiment gehaald heeft. don't ask me why, er zijn zat moeder met kleine baby's hier de ze willen kopen, maar nu naar de goedkope super gaan hier, alleen daarom al en ik sinds een paar dagen nu dus ook vanavond eten wij trouwens denk ik pizza, (moet toch de oven proberen he ) en ik heb gisteren een stronkje witlof apart gehouden, die maak ik vanavond voor jan klaar met een aardappel erbij. dat vond hij namelijk heerlijk vorige keer
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_69410163
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:09 schreef simmu het volgende:

[..]

wel c1000 huismerk dan he!
hihi, ook goed

Wij hebben ook een paar keer de jumbo huismerk potjes gehad, maar de groente daarvan drijft zo van het lepeltje af...dus toch maar weer terug naar olvarit.
Van de C1000 ken ik niet
pi_69410191
nutricia is aan het k****n met het assortement, dat was me idd al opgevallen ja. ik moet soms 3 supermarkten af om de bambix lichte granen (die voor de 8 maanden, onze favoriet) te vinden.

ja, ik ontbijt ook met bambix lichte granen, dus het gaat hier hard met de bambix.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 10:19:34 #157
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69410278
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:02 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik was Seb op de meet bij Sugar vergeten in te smeren kwam ik 's avonds achter en die avond had hij knalrode wangen De dag erna was hij twee tinten donkerder en was het rode weggerokken. Toen dacht ik dan doe ik het voortaan standaard in de luiertas. Ik heb factor 50 van zwitsal. Dus de tube in de tas gestopt, wil ik hem insmeren bij mijn ouders in de tuin was het de haargel van zwitsal Stomme gele tubes ook allemaal.
handig he al die gele tubes, maar het ruikt wel erg lekker . Ik zal het binnenkort ook eens kopen en in de tas doen... moet het toch hebben voor de zomer. Maar zo in dagelijkss gebruik, gebruik ik het eigenlijk niet.
Make love, not war ☮
pi_69410324
Ik denk dat ik straks wel van de potjes ga zijn, koken is echt niet mijn hobby, dus vers maken kan ik nou wel roepen maar ja ik ken mezelf. Ik zie het nog wel een keer gebeuren, Seb een potje en wij ook "welke smaak wil jij vandaag schat?" Zie ons al zitten aan tafel.

Ja het ruikt lekker maar om nou mijn kind met haargel in te smeren
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 26 mei 2009 @ 10:29:26 #159
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69410523
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:16 schreef simmu het volgende:
nutricia is aan het k****n met het assortement, dat was me idd al opgevallen ja. ik moet soms 3 supermarkten af om de bambix lichte granen (die voor de 8 maanden, onze favoriet) te vinden.

ja, ik ontbijt ook met bambix lichte granen, dus het gaat hier hard met de bambix.
mjah, 'mijn' AH heeft nog maar vijf potjes voor vier maanden (twee groenten, en drie fruit) e rest (ook die biologische) heeft de AH zelf uit het assorti gehaald. daarvoor in de plaats staat er nu nestle worteltjes, voor 2,35 ¤. zijn twee potjes, en een enkel potje olvarit kost 93 cent
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

dinsdag 26 mei 2009 @ 10:33:35 #160
114177 Diaan73
pi_69410639
Ik zal denk ik ook van de potjes zijn, al zal ik het af en toe wel proberen met aardappels en groente. Destijds bij Twan was dat geen succes.Ik heb toen speciaal en staafmixer gekocht om fruithapjes en eten te maken... hij spuugde alles uit wat ik maakte Wat ik ermee wilde zeggen, je eten kan nog wel zo lekker zijn... maar baby's/dreumesen kunnen erg grillig zijn met eten en de potjes zijn ook gewoon goed.

Dat probleem met Bambix ken ik ook, Twan eet nog altijd die van 12 maanden en die is vaak niet meer in de schappen. Ze zijn ook bezig met allemaal nieuwe verpakkingen, misschien heeft het ook daarmee te maken.

Van haargel op de huid worden ze nog roder vrees ik.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 26 mei 2009 @ 11:03:38 #161
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69411462
das idd k*t af en toen diaan, die nieuwe verpakkingen.. sta je ergens naar te zoeken, kijk je er gewoon dwars overheen omdat het een nieuw uiterlijk heeft

pi_69411574
de nieuwe bambixverpakkingen zijn wel groter

het voordeel van nu en dan zelfmaak proberen bij selene is wel dat ze nieuwe dingen leert. zo kan ze nu sinds gisteren een hap eten eruit werken met haar tongetje (om haar tand heen)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 26 mei 2009 @ 11:13:04 #163
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69411725
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:07 schreef simmu het volgende:

het voordeel van nu en dan zelfmaak proberen bij selene is wel dat ze nieuwe dingen leert. zo kan ze nu sinds gisteren een hap eten eruit werken met haar tongetje (om haar tand heen)
ik schoot in de lach, zie het helemaal voor me

dinsdag 26 mei 2009 @ 11:55:20 #164
114177 Diaan73
pi_69412904
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:07 schreef simmu het volgende:

en ook duurder en onpraktischer, hij past nu niet meer in mn keukenkastje. Dus gooi het allemaal maar in een blik nu.

Selene!!
Make love, not war ☮
pi_69416298
Koen speelt kiekeboe met een hydrofiel, of zijn broekje als ik zijn luier aan het verschonen ben. Of met een knuffeltje. Ligt ie helemaal dubbel
Leuk als kinderen om zich zelf moeten lachen
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:09:31 #166
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69417164
Hier begint het hardop lachen een beetje te komen. Gisteren toen ik haar omhoog gooide ( niet ver hoor, paar cm ) begon ze een beetje te giebelen.
pi_69418316
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:09 schreef DolleMina het volgende:
Hier begint het hardop lachen een beetje te komen. Gisteren toen ik haar omhoog gooide ( niet ver hoor, paar cm ) begon ze een beetje te giebelen.
leuk he

als ik selene ook maar omhoog hou gaat ze al semi-paniekerig naar mij graaien. vindt ze echt niet leuk
en als sangdrax het doet wel. met mij speelt ze 'pieppiep!". ik (of zij, ze kan het zelf ook) kijk weg en dan ineens terugkijken naar haar (of zij naar mij) en dan 'pieppiep!'. ligt helemaal dubbel dan

ze heeft ons echt in aparte vakjes zitten ben ik bang. we doen ons best om dat te vermijden maar ze is vastberaden. als ik boven haar hang en de evil-sorcerer-end-the-world-lach doe (WHHOOOHAHAHA lekker evil) schatert ze, als jd het doet gaat ze huilen (dat was wel een beetje zielig dat.....)
pi_69420280
Dana vind eigenlijk alles leuk, gekke bekken trekken, dr omhoog gooien, doen alsof je dr handje op eet , gekke bekken trekken, vreemde geluiden maken .. waaronder ook een evil lach , kusjes op dr buik geven....
En het allerleukste is als papa dr vast heeft en rondjes met dr door de kamer gaat "rennen" echt dan ligt ze helemaal in een deuk
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:36:43 #169
114177 Diaan73
pi_69421847
Zo ben weer terug van cb... Lennon is nu 6270 gram, 63,2 cm lang en hoofdje is 42 cm. De arts was zeer tevreden. Wat voeding betreft, was het prima zoals we het nu deden en gewoon doorgaan. Hij heeft nog even naar de longetjes geluisterd en oortjes gekeken, maar die waren ook schoon. Wel iets slijm in zn longetjes, maar dat kon hij zelf wel weghoesten.

Mag nu gewoon water in de fles doen ipv afgekookt water en we moeten nog eventjes wachten met rijstebloem.

Ow en Lennon rolde voor het eerst op de buik, bij de arts!! De arts vond zijn afplatting trouwens te verwaarlozen en dus erg meevallen. Hij kon wel zien dat we goed met Lennon hadden geoefend vwb op de buik liggen.

Bij de prikjes heeft Lennon bijna niet gehuild alleen toen de naald erin ging en weer eruit, daarna gewoon stil. Onze stoere vent Hij ligt nu heerlijk boven te slapen.....
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 26 mei 2009 @ 16:54:17 #170
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69422412
lennon

dinsdag 26 mei 2009 @ 17:18:28 #171
105850 Fuente
mamamuts
pi_69423441
Gaat goed met Lennon zo te lezen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_69423505
Een stoere vent met een stoere naam
pi_69424151
Tyler was strontchagrijnig vanmorgen, want ik moest hem wakker maken voor de fles en toen naar cb. Heel jengelig dus en duidelijk nog moe. Verder ging het goed. Op de buik was ze heel verbaasd dat hij dat zo goed kan. Met de 1e prik was het al brullen, toen de 2e en dat was BRULLEN! Gelukkig na 5 minuten weer rustig. Hij lag 1 minuut in de kinderwagen en sliep toen al.
Hij is nu 6340gr en 62 cm, vorige week was het nog 63,5 gekrompen dus
Hoofdomtrek deze keer wel gemeten en is 42cm.

Lennon wat goed!
pi_69424216
heb je hem te heet gewassen Ingrid?

Hij groeit lekker toch? en Lennon ook al zo flink
pi_69424253
Te heet gewassen Ingrid?
pi_69424280
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:37 schreef freecell het volgende:
Te heet gewassen Ingrid?
pi_69424285
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:36 schreef Estrys het volgende:
heb je hem te heet gewassen Ingrid?

Hij groeit lekker toch?

Meten is blijkbaar moeilijk. Ik denk eerder 63cm. Maarja, maakt ook niet uit.
Ohja, we gaan denk ik morgen met groente beginnen. En vanavond niet wakker maken voor laatste fles, kijken hoe dat gaat. Komt hij 's nachts, dan heeft hij het nog wel nodig.
pi_69424287
Estrys GMTA
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:43:57 #179
114177 Diaan73
pi_69424433
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef owlet het volgende:
Een stoere vent met een stoere naam
wat lief...

Tyler en Lennon schelen elkaar niet veel Ingrid, grappig.
Make love, not war ☮
pi_69424740
Seb heeft zo'n plastic piephondje van mij van vroeger en dat hondje wordt me toch afgelikt en ondergekwijld, het arme ding
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')