wel c1000 huismerk dan he!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
idd, beter een potje eten, dan niet eten
ik doe vaak biologische, of idd die van de mcd hier, maar dat is meer omdat wij vaak of gekruid eten, (kerrieaardappels, groente met een bouillonblokje) én omdat de albert heijn hier, het grootste deel van olvarit vier maanden uit het assortiment gehaald heeft. don't ask me why, er zijn zat moeder met kleine baby's hier de ze willen kopen, maar nu naar de goedkope super gaan hier, alleen daarom alquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:45 schreef simmu het volgende:
[..]
doe ik ook al
in de woonkamer samen aardappeltjes schillen enzo. overigens vindt ze enkel de potjes c1000 huismerk lekker hoor. zelfs die voor kindjes van 12 maanden eet ze dan met smaak helemaal op. die mochten van de cb arts, de 8 maanden potjes zijn maar 3 smaakjes ofzo
nja, morgen dus filmpjes en foto'sze zijn wel hilarisch, dat wel.....
ik doe van de week nog een keer poging met spaghetti met zalm
hihi, ook goedquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik was Seb op de meet bij Sugar vergeten in te smeren kwam ik 's avonds achter en die avond had hij knalrode wangenDe dag erna was hij twee tinten donkerder en was het rode weggerokken. Toen dacht ik dan doe ik het voortaan standaard in de luiertas. Ik heb factor 50 van zwitsal. Dus de tube in de tas gestopt, wil ik hem insmeren bij mijn ouders in de tuin was het de haargel van zwitsal
Stomme gele tubes ook allemaal.
mjah, 'mijn' AH heeft nog maar vijf potjes voor vier maanden (twee groenten, en drie fruit) e rest (ook die biologische) heeft de AH zelf uit het assorti gehaald. daarvoor in de plaats staat er nu nestle worteltjes, voor 2,35 ¤. zijn twee potjes, en een enkel potje olvarit kost 93 centquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:16 schreef simmu het volgende:
nutricia is aan het k****n met het assortement, dat was me idd al opgevallen ja. ik moet soms 3 supermarkten af om de bambix lichte granen (die voor de 8 maanden, onze favoriet) te vinden.
ja, ik ontbijt ook met bambix lichte granen, dus het gaat hier hard met de bambix.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:07 schreef simmu het volgende:
de nieuwe bambixverpakkingen zijn wel groter
het voordeel van nu en dan zelfmaak proberen bij selene is wel dat ze nieuwe dingen leert. zo kan ze nu sinds gisteren een hap eten eruit werken met haar tongetje (om haar tand heen)
en ook duurder en onpraktischer, hij past nu niet meer in mn keukenkastje. Dus gooi het allemaal maar in een blik nu.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:07 schreef simmu het volgende:
de nieuwe bambixverpakkingen zijn wel groter
het voordeel van nu en dan zelfmaak proberen bij selene is wel dat ze nieuwe dingen leert. zo kan ze nu sinds gisteren een hap eten eruit werken met haar tongetje (om haar tand heen)
leuk hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:09 schreef DolleMina het volgende:
Hier begint het hardop lachen een beetje te komen.Gisteren toen ik haar omhoog gooide ( niet ver hoor, paar cm
) begon ze een beetje te giebelen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:36 schreef Estrys het volgende:
heb je hem te heet gewassen Ingrid?![]()
Hij groeit lekker toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |