Ik vind het zelfs voor Noah nog lastig somsquote:Op maandag 25 mei 2009 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
Het blijft idd lastig, Lennon had gisteren ook korte broek aan maar wel koude beentjes/voetjes.
Zwaar hequote:
als kindjes tandjes krijgen kunnen ze her en der ruwe plekjes krijgen.. ook bij een derde of vierde tand e.dquote:Op maandag 25 mei 2009 21:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
op de binnenkant van dr elleboogje zou kunnen, maar die op dr wangetje en kinnetje lijkt me stug.
Ah okequote:Op maandag 25 mei 2009 21:59 schreef mrien het volgende:
Bla, Lotte heeft de laatste tijd ook veel uitslag plekjes. Nu net onder een oortje en op haar kin ook een beetje. Ze krijgt ook tandjes, misschien hoort het er wel bij ja..
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:00 schreef MamsX het volgende:
Want toen ik er wat van zei kreeg ik als reactie nee ze is niet zo lekker, beetje koortsig enzo.
Op zich niet echt, weinig bijwerkingen gehad op wat harde plekjes na op de bovenbeentjes. Het schijnt dat de kindjes die de 14 mnd prikjes krijgen er meer last van hebben.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:57 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Heeft koen veel last van de prikjes LL?
wij "mogen" morgen weer. Ben wel benieuwd hoe ze gegroeid is.
Aahw dat vind ik echt zielig voor zo'n kleintje...dat snap je toch wel dat ie t dan veel te warm heeft
Sommige (jonge) moeders leren pas als hun eerste kindje is geboren. Ik denk niet dat het perse daar aan ligt. Aan het jong zijn dus. Mar meer om het feit dat het de eerste is. Ik wist ook heeeel veel niet. En zelfs nu bij de 2e weet ik nog niet alles.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:00 schreef MamsX het volgende:
IK denk zelf dat ze ook wel erg jong aan kinderen is begonnen. En het echt niet snapt.
Mij valt toch wel op dat de meeste erg jonge moeders aardig vaak de mist in gaan met dat soort dingen.
Want toen ik er wat van zei kreeg ik als reactie nee ze is niet zo lekker, beetje koortsig enzo.
Ooh er zijn ook zeker uitzonderingen (ik ben zelf ook nog maar 21, bijna 22)quote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Sommige (jonge) moeders leren pas als hun eerste kindje is geboren. Ik denk niet dat het perse daar aan ligt. Aan het jong zijn dus. Mar meer om het feit dat het de eerste is. Ik wist ook heeeel veel niet. En zelfs nu bij de 2e weet ik nog niet alles.
Zoals die plekjes die Blabla omschreef, dat het van tandjes kan zijn klonk geheel onbekend in mijn oren.
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ben ook jongtoch?, 28 is jong toch?, toch?!
![]()
nu voel je je nog jong, volgend jaar ook nog, maar over twee jaar??quote:Op maandag 25 mei 2009 23:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ben ook jongtoch?, 28 is jong toch?, toch?!
![]()
ik kreeg juist het advies dat juist wél te doen, omdat de huid daar dunner is, en bij verbranding meer pijn doet (zelf nog nooit meegemaakt?) als je het goed insmeert, zodat er niets meer van te zien is, kan het geen kwaad. ook de oorlelletjes en het neusje, zelfde idee..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:11 schreef freecell het volgende:
Als het mooi weer is smeer ik sowieso wel 's morgens
En ik neem zijn hoofdhuid ook meteen meeDat beetje haar beschermd nog niks. Ik doe eigenlijk alleen hals-hoofd-nek en bij blote armen ook de armen. Handen en voeten lijkt me niet zo zinvol
Enige resultaat daarvan is dat hij zonnebrandcrème eet.
Neuh hoor ik word komende week 30 en durf stellig te zeggen dat ik me nog jong gedraag er nog frips uitzie enz enz vergeleken bij sommige dames in mijn omgeving die de 25 nog niet gepasseerd hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
nu voel je je nog jong, volgend jaar ook nog, maar over twee jaar??30 is toch wel een magisch getal.. ineens ben je een dertiger ipv een twintiger
en als je het nou eens maakt waar ze bij is, dat ze ziet dat je er moeite voor doet zeg maar, helpt dat misschien? of dat ze (ongevaarlijke) dingen mag aangeven ?? dat ze het idee krijgt : ik heb geholpen ik wil proeven/eten wat ik heb gemaakt met mama?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:09 schreef simmu het volgende:
ik smeer selene's onbedekte stukjes een half uurtje voor we naar buiten gaan in en ze heeft altijd een zonnehoedje op. vindt ze geloof ik zelf fijn want ze laat het ding zitten (ik heb er 2 grote paarse linten aan genaaid om er een mooie strik mee te leggen onder heur kinaangezien ik haar toch bij me draag kan ik haar toch wel in de gaten houden)
morgen leuke foto's en filmpje van onze zoveelste poging tot huisgemaakt eten. *zucht*
doe ik ook alquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
en als je het nou eens maakt waar ze bij is, dat ze ziet dat je er moeite voor doet zeg maar, helpt dat misschien? of dat ze (ongevaarlijke) dingen mag aangeven ?? dat ze het idee krijgt : ik heb geholpen ik wil proeven/eten wat ik heb gemaakt met mama?
hihi, ik had kranten rondom haar stoel gelegdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
simmu mischien helpt het als je dr zelf laat eten en verder geen aandacht aan besteed en zelf lekker eet.
Valt me bij Dana nl op dat als ik me ermee bemoei dat ze dan veel minder eet als dat ik dr gewoon dr gang laat gaan. Heb gister zelfs nog extra groente op geschept omdat ze begon te zeuren toen dr bordje leeg was.
Vraag niet hoe de vloer eruit zag erna, maargoed
Ik was Seb op de meet bij Sugar vergeten in te smeren kwam ik 's avonds achter en die avond had hij knalrode wangenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:33 schreef Diaan73 het volgende:
Vandaag mag Lennon ook weer naar het cb.... de 3-maanden controle terwijl hij al 4 maanden is, ach ja het is nu eenmaal zo.
Ik heb Lennon nog helemaal niet ingesmeerd met zonnebrand en wel met hem buiten geweest, maar meest in de schaduw. Ik ben niet zo van het (veel) smeren van zonnebrand, ook niet bij Twan en ook niet bij mezelf. Wij vergeten het ook altijd mee te nemen naar een festival... Ik ben trouwens al 5 jaar 30 en ik vind het best meevallen
Zo maar even mn ouders bellen, Lennon heeft daar vannacht geslapen.
Als dat tijdje een hele tijd wordt en ze dan helemaal niets meer aan avondeten eet, wil je denk wel graag een potje geven. Ik zie daar ook niets verkeerds in. Tenminste Twan wilde ook nooit mee-eten en om hem toch wat voeding binnen te laten krijgen, potjes blijven geven. Ik heb bijv. zelf toen ik klein was wel een half jaar lang alleen gele vla gegeten omdat ik al het andere uitspuugde en werkelijk niets wou eten. Een moeder in nood.... breekt soms "wetten".quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:57 schreef simmu het volgende:
[..]
hihi, ik had kranten rondom haar stoel gelegd
ah well; ze is nog klein. tijd zat hiervoor. als ze 12 maanden is heeft ze pech, dan komt er gewoon geen potje meer in huis en dan eet ze maar een tijdje slecht.
wel grappig trouwens met dat onweer vannacht: iedereen in huis was klaarwakker, de katten schoten alle kanten op en selene...... sliep overal doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |