Ik vind het zelfs voor Noah nog lastig somsquote:Op maandag 25 mei 2009 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
Het blijft idd lastig, Lennon had gisteren ook korte broek aan maar wel koude beentjes/voetjes.
Zwaar hequote:
als kindjes tandjes krijgen kunnen ze her en der ruwe plekjes krijgen.. ook bij een derde of vierde tand e.dquote:Op maandag 25 mei 2009 21:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
op de binnenkant van dr elleboogje zou kunnen, maar die op dr wangetje en kinnetje lijkt me stug.
Ah okequote:Op maandag 25 mei 2009 21:59 schreef mrien het volgende:
Bla, Lotte heeft de laatste tijd ook veel uitslag plekjes. Nu net onder een oortje en op haar kin ook een beetje. Ze krijgt ook tandjes, misschien hoort het er wel bij ja..
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:00 schreef MamsX het volgende:
Want toen ik er wat van zei kreeg ik als reactie nee ze is niet zo lekker, beetje koortsig enzo.
Op zich niet echt, weinig bijwerkingen gehad op wat harde plekjes na op de bovenbeentjes. Het schijnt dat de kindjes die de 14 mnd prikjes krijgen er meer last van hebben.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:57 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Heeft koen veel last van de prikjes LL?
wij "mogen" morgen weer. Ben wel benieuwd hoe ze gegroeid is.
Aahw dat vind ik echt zielig voor zo'n kleintje...dat snap je toch wel dat ie t dan veel te warm heeft
Sommige (jonge) moeders leren pas als hun eerste kindje is geboren. Ik denk niet dat het perse daar aan ligt. Aan het jong zijn dus. Mar meer om het feit dat het de eerste is. Ik wist ook heeeel veel niet. En zelfs nu bij de 2e weet ik nog niet alles.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:00 schreef MamsX het volgende:
IK denk zelf dat ze ook wel erg jong aan kinderen is begonnen. En het echt niet snapt.
Mij valt toch wel op dat de meeste erg jonge moeders aardig vaak de mist in gaan met dat soort dingen.
Want toen ik er wat van zei kreeg ik als reactie nee ze is niet zo lekker, beetje koortsig enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |