abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2009 @ 14:16:10 #101
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69381728
quote:
Op maandag 25 mei 2009 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
Het blijft idd lastig, Lennon had gisteren ook korte broek aan maar wel koude beentjes/voetjes.

Ik vind het zelfs voor Noah nog lastig soms Die heeft een mouwloos shirt en een korte tuinbroek aan vandaag. Vanochtend wel een jasje aan, na het overblijven zonder jas. Vanochtend was het nog best fris, en dan ben ik toch ook bang dat hij het nog koud heeft met die blote armpjes. Maar hij is niet zo'n koukleum en hij zei dat ie het niet koud had gehad
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_69381789
binnen is het hier heerlijk koel..dus E. heeft gewoon een maillotje, rokje en een romper+t-shirtje aan.
buiten ligt ze in de schaduw waardoor het toch kouder is in de wind..dus gewoon normale kleertjes

straks in de doek in een dun shirtje en een maillotje
pi_69381957
Dana heeft een kort broekje en een tshirt aan. Het is hier binnen nu 24 graden

Morgen naar het CB, spuitjes halen. Ben benieuwd of ze er lat van heeft dit keer.
  maandag 25 mei 2009 @ 14:32:40 #104
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69382144
Buiten zit ze bij mij in de doek, of straks in de kinderwagen onder een dekentje

Ze heeft het niet koud in d'r jurkje, en die spekbeentjes zijn om op te eten dus daar geniet ik nog even van!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 25 mei 2009 @ 14:56:24 #105
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69382826
hier ook weer terug van het cb. hij woog 6630 gram, dus 145 gram aangekomen in een week tijd (en in aanmerking genomen dat hij een poepluier had nét voor het wegen)

meer dan ik al doe aan zijn verkoudheid kan ik niet doen helaas. Als mijn voorraad nutrilon 1 op is, moet ik overstappen op opvolgmelk. ik heb nu nog een heel en een kwart blik staan, dat zal over een anderhalve week tot twee weken op zijn. hij drinkt nog voldoende, zolang hij niet minder dan circa 700cc drinkt is het niet erg, omdat hij ook vocht en voedingsstoffen binnenkrijgt uit fruit en groente.

over dat MKD verhaal: esther, mijn vast wvk, heeft contact gehad met bjz. ze snapt de gedachte achter het plan wel, maar vind nog steeds dat één keer in de twee weken voldoende is, en dat alle andere controle's dan niet meer nodig zijn. dat gaat ze ook nog aan mijn voogd mailen, dus ik ben benieuwd!!

voor de statistieken nog even:

zo en nu even bijlezen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 25 mei 2009 @ 14:58:27 #106
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69382903
*gaap* Annicka sliep gisteren al om 18:00 uur in plaats van 21:00.

Resultaat was alleen wel dat ze om 1:00 al begon met om het uur een voeding vragen, iets waar ze normaal pas 4:00 mee begint, ofzo. Vannacht weer om 21:00 naar bed dus... Ik wil ook een goede nachtrust...
pi_69383062
Lotte ligt gewoon in d'r romper + tshirt met korte mouwen en slaapzak, onder een dekentje te slapen
quote:
Op maandag 25 mei 2009 14:58 schreef DolleMina het volgende:.. Ik wil ook een goede nachtrust...
Zwaar he
Ik wil ook wel weer heel graag een keer een nacht doorslapen, ze is de laatste tijd vaak wakker 's nachts, variabel tussen de 1 en 4 keer ofzo.
Kan me in ieder geval niet meer herinneren hoelang geleden het is dat ik eens een nacht doorgeslapen heb..dat is zeker een week of 4 minimaal geleden

Tandjes
  maandag 25 mei 2009 @ 15:04:00 #108
108648 cattie
lieve moeder
pi_69383110
DJMO, fijn dat hij zo goed groeit en het zo goed doet. Maar ik snap niet waarom het MKD dan niet nodig zou zijn, want dat gaat er toch niet om dat JJ het niet goed zou doen, maar om jou als moeder en hoe jij met hem om gaat? (En m.i. hoort het dus eigenlijk ook niet hier maar in het moederstopic.) De wvk ziet jou telkens maar even.

[ Bericht 10% gewijzigd door cattie op 25-05-2009 15:10:05 ]
  maandag 25 mei 2009 @ 15:13:08 #109
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_69383420
Ow, het was ieder uur trouwens... Ben nog niet helemaal wakker...
  maandag 25 mei 2009 @ 16:14:46 #110
105850 Fuente
mamamuts
pi_69385442
Merel lag gister in een romper, shirtje en zonder broekje. Ze had het warm zat, nu moet ik wel zeggen dat zowel Merel als Sara echt kacheltjes zijn. Vandaag heeft Merel een jurkje aan
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_69395326
Hmm, Dana heeft ineens een ruw plekje op de binnenkant van haar elleboog, op haar wang en onder dr mondje. Beetje exzeem achtig iets. Vraag me af waar dat vanaf komt aangezien ik niks nieuws heb gegeven of gebruikt.
Kan zoiets ook van het weer komen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 25 mei 2009 @ 21:11:53 #112
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69396454
van schurende kleding misschien bla?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_69396746
op de binnenkant van dr elleboogje zou kunnen, maar die op dr wangetje en kinnetje lijkt me stug.
pi_69397790
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
op de binnenkant van dr elleboogje zou kunnen, maar die op dr wangetje en kinnetje lijkt me stug.
als kindjes tandjes krijgen kunnen ze her en der ruwe plekjes krijgen.. ook bij een derde of vierde tand e.d
pi_69398052
Bla, een allergische reactie kan ook nog na een tijdje ontstaan. bij babytjes. dat ze eerst alleen beetje over gevoelig zijn en later wat meer..
Of een hele rare reactie?? Zo krijg ik hele erge uitslag als ik tegen bepaalde verf aan sta, zit etc.
Heel gek maar dat soort dingen kunnen best

Als ik zie wat jullie de kindjes aankleden dan moet ik zo hard lachen.
X die is echt altijd lekker warm, nooit snel koud en die kleed ik dus heel zomers.
Heeft ze van haar papa, niet van mij ik ben een koukleum..
Mijn moeder zei in het begin ook wel 183891 keer als ze ons zag, och heeft ze het niet koud. NEEEHEEEE.
En soms vreemden ook die toch wel kijken van hmmzzz moeders loopt met een dikke trui en kind in een t-shirt.

Vanaf haar geboorte was ze direct op de juiste temperatuur, nooit anders geweest.
pi_69398301
Ah ja, ze krijgt wel 2 tandjes door, dus mischien is t dat

Even aankijken of t weg gaat als ze klaar is met t tandjes leed

Ach als ik soms mensen zie lopen in de stad dan denk ik soms "je kunt t overdrijven"
T was hier vrijdag echt warm, we lopen door de stad en er zat een kindje in de kinderwagen, ik denk iets ouder dan Dana, dik vest aan, deken eroverheen

Daar zat mijn Dametje dan in dr tshirt en korte broekje
pi_69398316
Koen is ook een warmtebronnetje hoor
Hoewel het windje misschien een beetje frissig was had ik hem vanmiddag alleen een rompertje en een broekje aan.
Ik moet donderdag weer naar het CB het arme kind moet weer prikken. *zucht* ik zie er weer enorm tegenop
pi_69398543
iemand tijdens de 9 maanden beurs had haar kindje van een half jaar oud dit aangedaan:

Een trui, Jas, Voetenzak en een dikke fleece deken.
En ze zat dus in de maxicosi, en die moeder maar niet snappen waarom het kind huilt.
ik had het met alleen een t shirt all bloed heet in die rai
pi_69398623
Heeft koen veel last van de prikjes LL?
wij "mogen" morgen weer. Ben wel benieuwd hoe ze gegroeid is.

Aahw dat vind ik echt zielig voor zo'n kleintje...dat snap je toch wel dat ie t dan veel te warm heeft
pi_69398726
Bla, Lotte heeft de laatste tijd ook veel uitslag plekjes. Nu net onder een oortje en op haar kin ook een beetje. Ze krijgt ook tandjes, misschien hoort het er wel bij ja..

Op de fiets vanmiddag had ik d'r toch maar een jasje aangedaan, vond het toen wel frisjes..
De rest van de dag lekker met korte mouwen en een lange broek
pi_69398737
IK denk zelf dat ze ook wel erg jong aan kinderen is begonnen. En het echt niet snapt.
Mij valt toch wel op dat de meeste erg jonge moeders aardig vaak de mist in gaan met dat soort dingen.
Want toen ik er wat van zei kreeg ik als reactie nee ze is niet zo lekker, beetje koortsig enzo.
pi_69398940
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:59 schreef mrien het volgende:
Bla, Lotte heeft de laatste tijd ook veel uitslag plekjes. Nu net onder een oortje en op haar kin ook een beetje. Ze krijgt ook tandjes, misschien hoort het er wel bij ja..
Ah oke nou dan hoop ik idd dat t dat is.
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:00 schreef MamsX het volgende:
Want toen ik er wat van zei kreeg ik als reactie nee ze is niet zo lekker, beetje koortsig enzo.
dat is idd lekker slim dan
pi_69399145
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:57 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Heeft koen veel last van de prikjes LL?
wij "mogen" morgen weer. Ben wel benieuwd hoe ze gegroeid is.

Aahw dat vind ik echt zielig voor zo'n kleintje...dat snap je toch wel dat ie t dan veel te warm heeft
Op zich niet echt, weinig bijwerkingen gehad op wat harde plekjes na op de bovenbeentjes. Het schijnt dat de kindjes die de 14 mnd prikjes krijgen er meer last van hebben.
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:00 schreef MamsX het volgende:
IK denk zelf dat ze ook wel erg jong aan kinderen is begonnen. En het echt niet snapt.
Mij valt toch wel op dat de meeste erg jonge moeders aardig vaak de mist in gaan met dat soort dingen.
Sommige (jonge) moeders leren pas als hun eerste kindje is geboren. Ik denk niet dat het perse daar aan ligt. Aan het jong zijn dus. Mar meer om het feit dat het de eerste is. Ik wist ook heeeel veel niet. En zelfs nu bij de 2e weet ik nog niet alles.
Zoals die plekjes die Blabla omschreef, dat het van tandjes kan zijn klonk geheel onbekend in mijn oren.
pi_69399256
gaat vaak samen met huid en luieruitslag
pi_69400159
Tyler krijgt morgen ook weer de prikken. Maar goed dat ik er nu weer aan denk, zou het zo vergeten.
Wekker zetten voor de zekerheid! 9.15 aanwezig zijn. Gelukkig is het dichtbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')