Euh, que?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:26 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft een lange sik tussen zijn benen hangt een lange pikken is verboden, pikken mag je niet
blabla
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wacht maar tot ie tanden heeft DJMO, dan gebruik je die dingen liever niet meer
ik dacht dat dana een stukje van het rozijnen doosje in dr mond had gestopt dus ik wou voelen, bijt ze me keihard op mn vinger![]()
Dana en papa de grootste lol natuurlijk![]()
Ja maar anders heb ik niks ontopics te vertellenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:29 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn baby gelukkig ook..maar dat mag ook wel om half 12 lieve raissa![]()
Dat is heel raar inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2009 07:25 schreef LovelyLady het volgende:
Evengoed vroeg wakker, maar geen kindjes.. dat is raar
http://www.difraxshop.com(...)gertoptandenborstel/quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:57 schreef freecell het volgende:
Wat is een vingertandenborstel?
Wij hebben hier een gewone en L. vindt het geweldig
Dat verdient een paarquote:Op zondag 24 mei 2009 08:58 schreef Fuente het volgende:
En ik wil even melden dat Merel de laatste dagen echt zo verschrikkelijk lief isHelemaal te schattig gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18-11-2008 Maarten Alexander
Ik zat ookal te kijken.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:13 schreef Kleurdoos het volgende:
En DJMO..JJ rolt toch niet door?hoe komt hij dan onder die tafel
of staat die naast t kleed
oh ik dacht al..de CB arts vond t zo bijzonder dat E. al doorrolde maar als JJ dat ook zou doen zou ik mijn bedenkingen hebben bij die artsquote:Op zondag 24 mei 2009 22:26 schreef DJMO het volgende:
die tafel staat gewoon op het tapijt. en hoe JJ zich eronder wurmt? dor als hij op zijn rug ligt, zich af te zetten met zijn beentjes en zijn kont omhoog te gooien.. op die manier krijgt hij het ook voor elkaar om als ik hem mijn zijn hoofd de andere kant opleg, toch zo te bewegen dat hij tenslotte onder de tafel terecht komt. wie niet door kan rollen moet wat anders verzinnen
Ik denk dat kleurdoos meer bedoelt dat het raar zou zijn als alle kinderen op FOK! toevallig net 'snel' waren. Dan zou het cb-boekje niet kloppen zeg maarquote:Op maandag 25 mei 2009 07:21 schreef DJMO het volgende:
ach ja kleurdoos, we hebben niet allemaal een wonderkind .. gelukkig maar
N_Z volgens mij kan dat wel, heb je zijn temp ook genomen?? hoe oud is hij?? ik zie hem niet in het lijstje staan volgens mij, of ik moet blind zijn
Eerst vragen of het kind zijn mondje wil opendoen om zijn tandjes te poetsen en zoniet: Voor je op de grond leggen, hoofd tussen je knieen klemmen, met je ene hand de handjes vastklemmen en met je andere hand schrobben maar. Voordeel, door al het geschreeuw met open mond kan je overal goed bij...quote:Op maandag 25 mei 2009 10:25 schreef simmu het volgende:
hebben de moeders met tandenkindjes nog tips?
Sorry maar meen je dit serieus?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:29 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Eerst vragen of het kind zijn mondje wil opendoen om zijn tandjes te poetsen en zoniet: Voor je op de grond leggen, hoofd tussen je knieen klemmen, met je ene hand de handjes vastklemmen en met je andere hand schrobben maar. Voordeel, door al het geschreeuw met open mond kan je overal goed bij...
Zeker. Er moet niet veel van mij, maar tanden poetsen is iets dat wel moet gebeuren en zo gaat het het snelst en het best.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 10:29 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Eerst vragen of het kind zijn mondje wil opendoen om zijn tandjes te poetsen en zoniet: Voor je op de grond leggen, hoofd tussen je knieen klemmen, met je ene hand de handjes vastklemmen en met je andere hand schrobben maar. Voordeel, door al het geschreeuw met open mond kan je overal goed bij...
Ik hoop dat het nooit nodig gaat zijn, maar als het nodig is ik welquote:Op maandag 25 mei 2009 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
Ik laat Koen spelenderwijs eerst zelf met de tandenborstel aan de gang, en daarna doe ik het nog eventjes over.
Hij vind het nog wel een beetje onwennig die haartjes en soms wil hij ook wel eens niet, maar op de manier van BM zal ik het nooit doen.
quote:Op maandag 25 mei 2009 07:21 schreef DJMO het volgende:
ach ja kleurdoos, we hebben niet allemaal een wonderkind .. gelukkig maar
N_Z volgens mij kan dat wel, heb je zijn temp ook genomen?? hoe oud is hij?? ik zie hem niet in het lijstje staan volgens mij, of ik moet blind zijn
Hier idem. Dat is nu iets dat moet.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:21 schreef owlet het volgende:
Ik ben helemaal tegen dat soort dingen maar ik vind een peuter met gaten in haar tanden en alle nare gevolgen van dien nog erger.
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:25 schreef Kleurdoos het volgende:
En anders misschien meer met hem oefenen i.p.v zijn onzichtbare tanden te poetsen!
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Zo hey, ik geef alleen aan dat het volgens het CB niet gebruikelijk is dat een kindje doorrolt op deze leeftijd. Ik zei het er zelfs nog bij. En anders misschien meer met hem oefenen i.p.v zijn onzichtbare tanden te poetsen!
Dat doe ik soms ook met Ive, al vind hij 9 van de 10 keer tandenpoetsen gelukkig prima. Huilen vind ik niet ertg, dan doet hij zijn mond tenminste open! Wat bij Ive hielp was, toen hij tanden had, rustig beginnen met poetsen en ondertussen een liedje zingen. Van Sjak geleerd:quote:Op maandag 25 mei 2009 11:21 schreef owlet het volgende:
HIer gaat ook af en toe de houdgreep er op als ze niet wil dat ik napoets. Ik ben helemaal tegen dat soort dingen maar ik vind een peuter met gaten in haar tanden en alle nare gevolgen van dien nog erger.
Overigens doe ik het niet zoals BM maar ga ik achter de oudste staan met haar kin in mijn hand. Hoofd achterover, eventueel met mijn duim haar mond openhouden.
Getverm wat staat het toch naar als ik het opschrijf. Maar het werkt wel, ikkan zo prima even al haar kiezen en tanden een snelle schrobbeurt geven.
Een baby die zweet, verlies zouten. Door het vochttekort aan te vullen met water, kan uiteindelijk een tekort aan zouten ontstaan. In extreme gevallen kan dit leiden tot bewusteloosheid en stuipen.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Julian heeft nu alleen z'n rompertje aan, zo warm is het.
En krijgt een beetje extra water bij de voeding.
Vandaag gaan we maar niet de deur uit.
Ik geef flesvoeding. En geef ongeveer 10 cc extra water bij de voeding (als Julian last heeft van krampjes mocht ik dat ook doen van de kinderarts). Ik ga 'm natuurlijk geen hele fles water voeren.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Een baby die zweet, verlies zouten. Door het vochttekort aan te vullen met water, kan uiteindelijk een tekort aan zouten ontstaan. In extreme gevallen kan dit leiden tot bewusteloosheid en stuipen.
Bij een baby die uitsluitend moedermelk krijgt om de dorst te lessen, zullen de zouten vanzelf weer aangevuld worden in de juiste verhouding tot het water dat in de moedermelk zit.
of geef jij flesvoeding, want dan weet ik het niet..
Hier in huis 24 en buiten veel warmerquote:Op maandag 25 mei 2009 13:17 schreef Estrys het volgende:
Zo warm is het toch niet, bij ons is het binnen 21 graden of zo. Dat is echt niet zweten voor een kind. het is niet zo dat het 40 graden is of zo. hier in het altijd warme zonnige zuid oost brabant niet in ieder geval. Morgen lopen we weer met een trui aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |