Welnee, doe maar niet.. wij maken onze eigen waarheid wel... business as usual....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:11 schreef Danny het volgende:
overigens doe ik geen uitspraken over de accuraatheid van Micha's opmerking van 4000 credits
Cc en Maanvis volgens mij ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb van de FOK!'ers alleen Dementor gezien.
Anders ik welquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Al met al mij toch wel uitstekend vermaakt de afgelopen maand
En dat terwijl je in eerste instantie niet eens streams wilde nemen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Al met al mij toch wel uitstekend vermaakt de afgelopen maand
*Mental note voor TBO2*: Op afstand bestuurbare, wall mounted Uzi's om de zanger uit te schakelen voordat hij zijn mond opentrektquote:
Mooie gifjes weer Mazaru.quote:
Check.quote:
laten we er eens van uit gaan dat het meer was, 6000 lijkt me om te beginnen een mooi uitgangspuntquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, doe maar niet.. wij maken onze eigen waarheid wel... business as usual....
spaarpotje is niet leegquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh wat klote voor jou, en nu moet je weer opnieuw beginnen met sparen
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb van de FOK!'ers alleen Dementor gezien.
Pas op met de knopjes hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:17 schreef knorretje het volgende:
shit ik blijk ook door een slotje heen te kunnen posten
[..]
Dat heeft ze zelf verteld zonet, heb het direct gepost.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:17 schreef Toverheks het volgende:
Moet zoveel inhalen met lezen, maar is het ECHT waar dat er gebeld werd op Marilien haar verwendag dat er werd gezegt dat ze meer moest bestellen???
zo JA, vind dat een tyfusstreek als het echt zo is, want op die manier zorg je ervoor dat ze steeds meer de grond in werd getrapt op DOK door sommige, en JA ook door mij die dag, vond het zo aso hoe ze zich gedroeg.
Dus kan iemand ff zeggen is het waar od niet waar.
Cc ken ik wel, maar de restquote:
Cc heb ik gespot,, maar wie is Gert dan?quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
*Mental note voor TBO2*: Op afstand bestuurbare, wall mounted Uzi's om de zanger uit te schakelen voordat hij zijn mond opentrekt
foutjequote:
Echt, sta helemaal verbaasd, had dat echt niet gedacht, dacht dat de Bunker eerlijk was, vind dit echt een teringstreek, want wat is ze afgemaakt door sommige en ook door mij, ppfftt wat oneerlijk, zie je wel, alles is weer in elkaar gezet bah.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:18 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Dat heeft ze zelf verteld zonet, heb het direct gepost.
Die ouwe toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Cc heb ik gespot,, maar wie is Gert dan?
Dat is vast die zuipertquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Cc heb ik gespot,, maar wie is Gert dan?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:17 schreef Toverheks het volgende:
Moet zoveel inhalen met lezen, maar is het ECHT waar dat er gebeld werd op Marilien haar verwendag dat er werd gezegt dat ze meer moest bestellen???
zo JA, vind dat een tyfusstreek als het echt zo is, want op die manier zorg je ervoor dat ze steeds meer de grond in werd getrapt op FOK door sommige, en JA ook door mij die dag, vond het zo aso hoe ze zich gedroeg.
Dus kan iemand ff zeggen is het waar oF niet waar.
maar het zijn toch allemaal maar conspiracy theories van paranoļde streamers?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:20 schreef Toverheks het volgende:
Echt, sta helemaal verbaasd, had dat echt niet gedacht, dacht dat de Bunker eerlijk was, vind dit echt een teringstreek, want wat is ze afgemaakt door sommige en ook door mij, ppfftt wat oneerlijk, zie je wel, alles is weer in elkaar gezet bah.
Ik heb dat omgeschakeld in mijn hoofd.quote:
nu nog de kwaliteit van het beeld, Dotquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:11 schreef Dottey het volgende:
geluid is al enorm bijgesteld.....
Doek je nog een andere update:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:17 schreef Toverheks het volgende:
zo JA, vind dat een tyfusstreek als het echt zo is, want op die manier zorg je ervoor dat ze steeds meer de grond in werd getrapt op FOK door sommige, en JA ook door mij die dag, vond het zo aso hoe ze zich gedroeg.
Dus kan iemand ff zeggen is het waar oF niet waar.
het is bijna precies verlopen zoals ik dacht. De winnaar zou gekocht worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:22 schreef Danny het volgende:
[..]
maar het zijn toch allemaal maar conspiracy theories van paranoļde streamers?
indd, en wat ik ook wel heel frapant vond was dat Huub net naar haar toe kwam om haar te feliciteren, toen zij die tegen haar,"ik hoop dat je me niet haat". Toen zegt ze natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Echt, sta helemaal verbaasd, had dat echt niet gedacht, dacht dat de Bunker eerlijk was, vind dit echt een teringstreek, want wat is ze afgemaakt door sommige en ook door mij, ppfftt wat oneerlijk, zie je wel, alles is weer in elkaar gezet bah.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nu nog de kwaliteit van het beeld, Dot
misschien moet ik dat ook proberen, dat scheelt mij triestheidquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb dat omgeschakeld in mijn hoofd.
Tegenwoordig voel ik bewondering omdat hij miljonair is.
Ze zuipen allemaal.quote:
Heb ik er 1? Heb ik er 1??quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:21 schreef Dottey het volgende:
Mera heeft donker krulletjes haar
Gert .. euh die zie ik nu even niet meer..
Dus tóch een rijkelui 's spelletje? .. of is het tóch moneyjerken voor de kleine beurs...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:18 schreef kenobi het volgende:
vind dat danny zich helemaal niet hoeft te verantwoorden waarom en hoeveel hij heeft gestemd. als je had gewilt dat jou favo had moeten winnen had je moeten stemmen. mijn favo was pim, maar gun het marielin het van harte
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:24 schreef Dottey het volgende:
aftiteling komt zo in beeld.. als het goed is gaat het daarna weer effe door![]()
dus niet dat iedereen hem uitflapt..
is dat het broertje van Pim?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb ik er 1? Heb ik er 1??![]()
[ afbeelding ]
Waarom? Het is allemaal in zijn huis.. hij is ten eerste een schatje.. ten tweede doet hij keiveel.. niet meer dan normaal dat hij er tussen zit.quote:
Cc.quote:
Ik vind het raar als je zo dicht op dat programma zit zoals Fok,dat je dan via veel geld inzetten de uiteindelijke winnaar zo'n beetje zelf bepaaltquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:09 schreef Danny het volgende:
[..]
die zijn bedoeld voor de winnaar. dat is nu 'toevallig' marielin geworden, maar had iedereen kunnen zijn. Maar zoals ik al eerder zei; we hebben fors gestemd. Eenmalig. Dat gaan we volgende keer niet meer doen natuurlijk, maar het was nu wel een keer leuk als tegengas voor de manipulaties (denk aan Marielin die net vertelde dat ze via de telefoon te horen heeft gekregen dat ze toen met de luxe opdracht méér moest bestellen - waardoor veel streamers natuurlijk riepen dat 't asociaal was dat ze veel vroeg). En ik gunde haar de overwinning en knorretje ook. En we gaan dit jaar niet echt op vakantie (net als de afgelopen twee jaar) dusss....
We doen ons best erlijk waar.. ik zit te kijken naar de knoppen.. Maar het is zo lastig doordat er zoveel mensen zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nu nog de kwaliteit van het beeld, Dot
dat dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:25 schreef Susi het volgende:
Waarom moet er een persoondiezichzelfartietsnoemt rondlopen, wat is er mis met een ceedeetje en laat die mensen zelf lullen
fijn dat je zo te vrede bent met alles wat je hebtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:15 schreef knorretje het volgende:
[..]
spaarpotje is niet leegen ach de oude doet het nog... gewoon nog wat meer kleren maken/verkopen en een paar maandjes doorsparen en dan zien we wel weer verder. Ik heb er totaal geen problemen mee in elk geval dat het naar haar toegegaan is.
Nou, Danny ik ben ff helemaal stil, want dit had ik echt niet verwacht, beetje laag, want ze volgde het hier ook die dag en ze hebben allemaal gelezen waar ze voor werd uitgemaakt, ook door mij maar echt vind het een tyfusstreek zoiets, wat transparant, wat eerlijk en de kijker bepaald. Ga echt straks met andere ogen naar De Bunker2 kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:22 schreef Danny het volgende:
[..]
maar het zijn toch allemaal maar conspiracy theories van paranoļde streamers?
Heb je het geluid aan dan?quote:
1 gesprek weten we en dat was de melding dat er iemand met een geheime opdracht zat. toen vertelde huub al stotterend dat ze goed haar ogen moest openhouden. Dat gesprek had hij toen met iedereen trouwens. Verder weten we dus dat haar verteld is dat ze meer luxe moest bestellen tijdens die opdracht en weten we dat ze is voorgelogen over de fietswedstrijd over dat de fiets zichzelf zwaarder afstelde omdat ze te hard fietste. Verder is het speculeren tot er vanuit de exdeelnemers verhalen los komenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:24 schreef logicc123 het volgende:
[..]
indd, en wat ik ook wel heel frapant vond was dat Huub net naar haar toe kwam om haar te feliciteren, toen zij die tegen haar,"ik hoop dat je me niet haat". Toen zegt ze natuurlijk niet.
Het zou kunnen dat hij dat tegen iedereen zegt omdat iedereen hem kent van DGK, maar dit lijkt me niet.
Maar dan ga ik bij mezelf denken, heef Marielin contact gehad tijdens de bunker met Huub dan?, wij hebben lang niet alle telefoontjes in de bunker mee kunnen luisteren.
En je weet dat Huub op de redactie zat. Wie weet was Huub wel degene die haar zulke dingen opdrong.
Maar dit laatste is slechts speculeren.
Maar vreemd is het, sowieso wat valt er nou zoveel te bellen, batterijwissels ja oke, maar vertrouw het nu niet helemaal meer.
haha,quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
We doen ons best erlijk waar.. ik zit te kijken naar de knoppen.. Maar het is zo lastig doordat er zoveel mensen zijn.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Als die 'muziek' uit mag dan blijf ik nog ff
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:28 schreef FuTilE het volgende:
Kijk die Pim eens doorzuipen... Hopelijk weet ie vanavond Eline nog zijn slaapzak in te krijgen, dat gun ik hem dan weer wel.
Natuurlijk is het niet meer dan normaal dat hij er bij is vananavond, maar ik kan het niet helpen, ik heb die man nooit kunnen velenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
Waarom? Het is allemaal in zijn huis.. hij is ten eerste een schatje.. ten tweede doet hij keiveel.. niet meer dan normaal dat hij er tussen zit.
Volgens mij staat die daar gewoon een partijtje stoned te zijnquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:26 schreef Stefan het volgende:
Hoe sneu ben je dan als je tegen mensen schreeuwt als artiest die gewoon lekker willen PRATEN. Rot toch op ma\n, niemand ziet op je te wachten
Dat gesprek over die geheime opdracht, daarvan lijkt me niet dat het een logische reactie van Huub is als hij zegt achteraf"ik hoop niet dat je me haat".quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:28 schreef Danny het volgende:
[..]
1 gesprek weten we en dat was de melding dat er iemand met een geheime opdracht zat. toen vertelde huub al stotterend dat ze goed haar ogen moest openhouden. Dat gesprek had hij toen met iedereen trouwens. Verder weten we dus dat haar verteld is dat ze meer luxe moest bestellen tijdens die opdracht en weten we dat ze is voorgelogen over de fietswedstrijd over dat de fiets zichzelf zwaarder afstelde omdat ze te hard fietste. Verder is het speculeren tot er vanuit de exdeelnemers verhalen los komen
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:29 schreef riri het volgende:
als je dan zegt eerlijk te zijn....ik snap niet wat hier eerlijk aan is....zo het spel door veel geld in te zetten zelf te sturen
Dat vind ik ook, heb binnen Fok! kunnen kijken. Heb zelf ook een forumpje, maar zou mijzelf nooit kunnen profileren met Danny, gaf hem eerst het voordeel van de twijfel. Maar nee zo gedrag je je niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:26 schreef riri het volgende:
[..]
Ik vind het raar als je zo dicht op dat programma zit zoals Fok,dat je dan via veel geld inzetten de uiteindelijke winnaar zo'n beetje zelf bepaalt
Het zijn ook niet alleen de streams, het is het hele gedoe eromheen ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dat terwijl je in eerste instantie niet eens streams wilde nemen.
Heb me overigens ook prima vermaakt.
Dat meen je niet.quote:
Dat jij je nog gaat verantwoordenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:32 schreef Danny het volgende:
[..]
is er een limiet aan het aantal stemmen dan?
Nee is een K maar een beetje raar staat het er, kijk maar goedquote:
Zoals de COSquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zijn ook niet alleen de streams, het is het hele gedoe eromheen ook![]()
Een eigen forum hebben betekent toch niet automatisch rijk. En dit is gewoon het concept waar je over klaagt, die familieleden pompen er ook duizenden euros in.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, heb binnen Fok! kunnen kijken. Heb zelf ook een forumpje, maar zou mijzelf nooit kunnen profileren met Danny, gaf hem eerst het voordeel van de twijfel. Maar nee zo gedrag je je niet.
Is er nog zoiets als een voorbeeldfunctie? je runt notabene een " uitverkoren " forum....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:32 schreef Danny het volgende:
[..]
is er een limiet aan het aantal stemmen dan?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
Het is mooi geweest. Fijne avond FOK!kers en see you in de GC SC.
Ik heb geen idee. Ik doe maar wat, in de hoop dat er een paar Fokkers op de kiek gaanquote:
Toedeloe, tot daarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
Tuurlijk doen jullie dat, en ik snap best dat een hele opgave is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
We doen ons best erlijk waar.. ik zit te kijken naar de knoppen.. Maar het is zo lastig doordat er zoveel mensen zijn.
Ben je er al overheenquote:
Dat lijkt me wel een Gertquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:35 schreef spapaars het volgende:
Weer beeld met een Neantherthaler op de achtergrond.
[ afbeelding ]
Slaat helemaal nergens op. Ik heb geen kont te maken met de productie en er ook he-le-maal geen reet over te vertellen of ook maar enige invloed op. We regelden de online community, maar verder zijn we gewoon onafhankelijk natuurlijk. En als ik op persoonlijke titel mee wil stemmen moet ik dat zelf weten. Wat een kulquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:34 schreef 5thencounter het volgende:
Is er nog zoiets als een voorbeeldfunctie? je runt notabene een " uitverkoren " forum....
Niet getreurd, ik ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:36 schreef rooie3 het volgende:
Zo ben er net weer en wat zie ik Marilien heeft gewonnen.
Echt leuk voor haar.Jammer dat ik alles gemist heb.
Mag het hopen voor hem!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Gebruind blondje... French Connection?
Die meid zal wel ergens gehuurd zijn om ervoor te zorgen dat hij van de andere dames afblijftquote:
Dit is juist goed voor het afkicken. ze pesten ons wegquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
Slappe hap, OO wat zijn we lollig streams, ik haak af.
ze zag er idd 'huurbaar' uitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die meid zal wel ergens gehuurd zijn om ervoor te zorgen dat hij van de andere dames afblijft
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:38 schreef Danny het volgende:
[..]
En als ik op persoonlijke titel mee wil stemmen moet ik dat zelf weten. Wat een kul
Hmm... rustig maar hoor, het is idd jou geld. maar enig verbondenheid met de productie kan me niet ontgaan..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op. Ik heb geen kont te maken met de productie en er ook he-le-maal geen reet over te vertellen of ook maar enige invloed op. We regelden de online community, maar verder zijn we gewoon onafhankelijk natuurlijk. En als ik op persoonlijke titel mee wil stemmen moet ik dat zelf weten. Wat een kul
Tot daar, jij ook een fijne avondquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
Sorry het is wel zo, ben echt anti,Mariellin dusssquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is juist goed voor het afkicken. ze pesten ons weg
Dat is der vader die haar een knuffel geeft als ik het zo effe zie.quote:
Wat ik er erg aan vindt is dat het stemmen van de mensen die niet zoveel geld in kunnen zetten op die manier helemaal niet meer telt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, heb binnen Fok! kunnen kijken. Heb zelf ook een forumpje, maar zou mijzelf nooit kunnen profileren met Danny, gaf hem eerst het voordeel van de twijfel. Maar nee zo gedrag je je niet.
Tot de volgende keer en werk zequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:44 schreef shih-tzu het volgende:
Ik ga er vandoor, moet de nachtdienst in. Leuk dat Marielin heeft gewonnenm, gun het haar enorm.
Wat zijn die gasten allemaal aan het zuipen, straks kruipen ze allemaal weer achter het stuur, dat vindt ik minder, als ik ze dan maar niet tegen kom.
Mensen allemaal tot ziens, al heb ik maar een week meegekeken, ik vond het leuk.
Groetjes doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
Op de achtergrond?? dat is broer van Jeroen, kijkt af en toe net zo verdwaasd in de ruimte als Jeroen zelf, Familietrekje hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:43 schreef Stefan het volgende:
Wie is die Indiaan op de achtergrond?
[ afbeelding ]
Dus datquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:44 schreef riri het volgende:
[..]
Wat ik er erg aan vindt is dat het stemmen van de mensen die niet zoveel geld in kunnen zetten op die manier helemaal niet meer telt.
Iemand met veel money kan zo dus gewoon de winnaar bepalen en in dit geval Fok zelf ook nog eens....onbegrijpelijk
Wie zegt niet dat ik 5000 credits had gekocht voor Pim of Marilien, maar gewoon daar niks over gezegt heb, voor jou een vraag, voor mij een weet, er zijn genoieg mensen die flink gestemd hebben hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:44 schreef riri het volgende:
[..]
Wat ik er erg aan vindt is dat het stemmen van de mensen die niet zoveel geld in kunnen zetten op die manier helemaal niet meer telt.
Iemand met veel money kan zo dus gewoon de winnaar bepalen en in dit geval Fok zelf ook nog eens....onbegrijpelijk
dat kan toch met elk spelletje? BB, DGK, IDOLS etc. etc.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:44 schreef riri het volgende:
[..]
Je bent hier gezellig zat hoor, tot ziens en we lezen elkaar wel hoop ik, was heel gezellig met je de afgelopen 25 dagen, dank je wel, en dat geld voor meer usersquote:
precies.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wie zegt niet dat ik 5000 credits had gekocht voor Pim of Marilien, maar gewoon daar niks over gezegt heb, voor jou een vraag, voor mij een weet, er zijn genoieg mensen die flink gestemd hebben hoor.
Preciesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:47 schreef Danny het volgende:
[..]
dat kan toch met elk spelletje? BB, DGK, IDOLS etc. etc.
En FOK! heeft niet gestemd he. IK en mijn vrouw hebben gestemd.
Dit waren user Danny en user Knorretje. Niet Danny en Knorretje van FOK.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:44 schreef riri het volgende:
[..]
De zusjes Kuijk lijken erg zuur....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:48 schreef Danny het volgende:
[..]
precies.
Pim alsnog een slechte verliezer? Dat valt me dan weer tegen
Dat, en tijden laden. Wat is er mis Heidi.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
HiDiHo, waarom krijg ik iedere refresh een inlogscherm van jouw server ?
check die blikquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:48 schreef NrTH het volgende:
Dit moet wel het broertje van Pim zijn toch?
[ afbeelding ]
lol, dat had ik ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je verneukt de layout Heidi, ik moet inloggen op je streams
Mijn vrouw en ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:47 schreef Danny het volgende:
[..]
dat kan toch met elk spelletje? BB, DGK, IDOLS etc. etc.
En FOK! heeft niet gestemd he. IK en mijn vrouw hebben gestemd.
quote:
Hij gaat los op Marielinquote:
Niet fris.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:53 schreef snetje het volgende:
Bobby en Jeroen tegen Dido over Marilien ...
hij verteld leuk ... nu ook over Eline hoe ze reageerde dat haar lipgloss niet naar binnen mochtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:54 schreef Danny het volgende:
Bobby is volgens mij weer lam. Je ziet Dido desperately rondkijken op zoek naar een reden om weg te kunnen rennen van 'm
komisch iddquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:54 schreef Danny het volgende:
Bobby is volgens mij weer lam. Je ziet Dido desperately rondkijken op zoek naar een reden om weg te kunnen rennen van 'm
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:57 schreef NrTH het volgende:
Heb me vermaakt hier afgelopen maand, tot ziens allemaal
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:58 schreef Kinga het volgende:
ah, typvoutjes zijn uit de aftiteling gehaald
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:59 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ik vind deze afterparty leuker dan de hele afgelopen 25 dagen... nu hoor je pas interessante dingen
Doei, ik vond het ook gezellig.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:57 schreef NrTH het volgende:
Heb me vermaakt hier afgelopen maand, tot ziens allemaal
zeker heeft hij gelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:00 schreef seka het volgende:
Ergens heeft Bobby met zijn dronkemans praatjes toch wel een beetje gelijk.![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:00 schreef Kinga het volgende:
Wie is die gast met het roze shirt?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:02 schreef Kinga het volgende:
Broertje PIm tikt sneaky een glas bier in 1 keer weg.
Was er stiekem al geweest, maar denk wel dat ik er wat vaker kom nogquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Doei, ik vond het ook gezellig.
Kom je ook nog is in GC RLS kijken?
quote:
Brianquote:
viel mij ook al op jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:03 schreef Toverheks het volgende:
Ach, heb best beetje meelij met Renate, in de vooravond zat ze al beetje van waar moet ik bijstaan en zie haar steeds beetje verloren in beeld schuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |