Welnee, doe maar niet.. wij maken onze eigen waarheid wel... business as usual....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:11 schreef Danny het volgende:
overigens doe ik geen uitspraken over de accuraatheid van Micha's opmerking van 4000 credits
Cc en Maanvis volgens mij ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb van de FOK!'ers alleen Dementor gezien.
Anders ik welquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Al met al mij toch wel uitstekend vermaakt de afgelopen maand
En dat terwijl je in eerste instantie niet eens streams wilde nemen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Al met al mij toch wel uitstekend vermaakt de afgelopen maand
*Mental note voor TBO2*: Op afstand bestuurbare, wall mounted Uzi's om de zanger uit te schakelen voordat hij zijn mond opentrektquote:
Mooie gifjes weer Mazaru.quote:
Check.quote:
laten we er eens van uit gaan dat het meer was, 6000 lijkt me om te beginnen een mooi uitgangspuntquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, doe maar niet.. wij maken onze eigen waarheid wel... business as usual....
spaarpotje is niet leegquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh wat klote voor jou, en nu moet je weer opnieuw beginnen met sparen
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb van de FOK!'ers alleen Dementor gezien.
Pas op met de knopjes hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:17 schreef knorretje het volgende:
shit ik blijk ook door een slotje heen te kunnen posten
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |