Int kort, jij gaat heel wat borduursteekjes maken deze zomerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:09 schreef Danny het volgende:
[..]
die zijn bedoeld voor de winnaar. dat is nu 'toevallig' marielin geworden, maar had iedereen kunnen zijn. Maar zoals ik al eerder zei; we hebben fors gestemd. Eenmalig. Dat gaan we volgende keer niet meer doen natuurlijk, maar het was nu wel een keer leuk als tegengas voor de manipulaties (denk aan Marielin die net vertelde dat ze via de telefoon te horen heeft gekregen dat ze toen met de luxe opdracht méér moest bestellen - waardoor veel streamers natuurlijk riepen dat 't asociaal was dat ze veel vroeg). En ik gunde haar de overwinning en knorretje ook. En we gaan dit jaar niet echt op vakantie (net als de afgelopen twee jaar) dusss....
daar, daar, en daarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:10 schreef Kinga het volgende:
Kan iemand mij de FOKkers aanwijzen?
Grrr, fok doet irri btw!
Ik ga geen 5000 euro vergokken! voor mijn kennis/familie zodat hij/zij kans heeft op +- 10.000quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:08 schreef Chanel5 het volgende:
Maar ik steek geen geld in een onbekende.
Had jullie nog wel willen zien als er een bekende/familie van mij had ingezeten, dat was echt lachen geworden, dat kan ik je vertellen.
Die ene... Die daar twee personen links van, en dan nog die 3 rijen erachter, wat meer naar rechts.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:10 schreef Kinga het volgende:
Kan iemand mij de FOKkers aanwijzen?
Grrr, fok doet irri btw!
2? 3?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:11 schreef Danny het volgende:
overigens doe ik geen uitspraken over de accuraatheid van Micha's opmerking van 4000 credits
Laten we het erop houden dat ze zonder jou niet gewonnen hadquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:11 schreef Danny het volgende:
overigens doe ik geen uitspraken over de accuraatheid van Micha's opmerking van 4000 credits
En mij toen we in de Bunker waren 7 weken en 3 dagen het gaat hard.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
nog 5 weken vertelde zij mij net een uurtje geleden
Ze ziet er goed uit, echt een blozende zwangere meid.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
nog 5 weken vertelde zij mij net een uurtje geleden
Huub zei eerder vandaag tegen mij nog 35 dagenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo lang nog?!
Ik heb het idee dat ze al heel lang zwanger is
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:10 schreef 5thencounter het volgende:
Nou ja, op de beurs heet het shorten.. het prijzengeld hoeft pas aan het einde vh programma weer beschikbaar te zijn... in die tussentijd kan het vrijelijk de Moneyjerker ter beschikking staan...
Oh wat klote voor jou, en nu moet je weer opnieuw beginnen met sparenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:06 schreef knorretje het volgende:
[..]
sponsorgeld is fokgeld.. die 4000 credits waren mijn nieuwe gehoopte borduurmachine
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
huupster !!!!!! en clairos !!! groetjes uit njimegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
indd, iets klopt er niet. Het brengt wel geld op, maar het is zeker geen populariteits pollquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
Dus B&B het programma is leuk, alleen het stemmen, daar ontbreekt het aan, iedereen met poen kan hier het verschil maken maar dat maakt de winnaar nog niet echt tot de echte Bunkerwinnaar. Dat was Marielin zeker niet.
En dan is er Bunker IIquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh wat klote voor jou, en nu moet je weer opnieuw beginnen met sparen
spannend spannend spannendquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
Huub zei eerder vandaag tegen mij nog 35 dagen*straaaaaaaaaaaal*
Dus dat komt overeen met wat Clair zegt![]()
Dat gaat super snel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |