Dat is 'hip'quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:04 schreef Elske6 het volgende:
Huub weer met zijn eeuwige zonnebril op zijn hoofd, !!!!!
1x dat telefoontje naar iedereen toen jeroen de geheime opdracht had. verder weten we helemaal niet wat ze aan de foon allemaal te horen hebben gekregen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:02 schreef logicc123 het volgende:
Ik snap het niet, waarom vindt M. het leuk dat Huub naar haar toe komt om te vertellen dat hij hoopt dat ze geen hekel aan hem heeft?!.
Als het goed is hebben ze helemaal geen contact gehad in de bunker tenzij al die telefoontjes die ze gehad hebben meer inhielpen dan "batterijwissel".,,,,
Daarom, een lekker forum, te negatief op de persoon, je bent al gauw een kloon.quote:
sponsorgeld is fokgeld.. die 4000 credits waren mijn nieuwe gehoopte borduurmachinequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:04 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
En dan zeuren over 5000 euro sponsor geld![]()
Meer dan de terechte winnaar... schande dat er niet meer mensen op haar gestemd hebben eigenlijk.quote:
En nu, wie bracht het meeste inquote:
Dan moet je gewoon nog maar even met de hand bordurenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:06 schreef knorretje het volgende:
[..]
sponsorgeld is fokgeld.. die 4000 credits waren mijn nieuwe gehoopte borduurmachine
4000 waren van Danny en jij dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:06 schreef knorretje het volgende:
[..]
sponsorgeld is fokgeld.. die 4000 credits waren mijn nieuwe gehoopte borduurmachine
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:06 schreef knorretje het volgende:
[..]
oww dat moet ik dan geweest zijn....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:08 schreef logicc123 het volgende:
als ik die familie zo hoor praten krijg ik echt het idee dat 70 procent van de stemmen vanuit de familie kwam, 20 procent van Danny en 5 procent van de streamers
heb gelukkig al een borduur..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon nog maar even met de hand borduren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |