Pffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:01 schreef D. het volgende:
Danny hereft 4000 punten stemd vandaag volgend Micha
Alleen deze ronde neem ik aan.....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:02 schreef Maanvis het volgende:
Ze hebben het over Danny, dat die 4000 credits heeft besteed aan Marielin.
Ja, dat zei hij toch steeds al Marielin gaat winnen, dus was er nog meer nodig geweest dan had hij dat ook gedaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:01 schreef lies1958 het volgende:
Zo dus dank zij danny van FOK heeft marielin gewonnen. Die heeft 4000 punten gestemd vandaag op haar verteld haar vriend tegen haar.
Oh ja, scherpquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Vrioend van Dido (en dat is de zus van Eline)
Mooie foto van clair zeg, ziet er goed uit en een lekkere toeter, duurt ook niet lang meer voor ze moet bevallen toch.quote:
Ja, hoe zou hij dat eigenlijk weten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:01 schreef Deisyy het volgende:
volgens Micha heeft Danny vandaag met 4000 credits op haar gestemd
Jaja, dat is een berg stemmenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:01 schreef D. het volgende:
Danny heeft 4000 punten stemd vandaag volgend Micha
Dat is 'hip'quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:04 schreef Elske6 het volgende:
Huub weer met zijn eeuwige zonnebril op zijn hoofd, !!!!!
1x dat telefoontje naar iedereen toen jeroen de geheime opdracht had. verder weten we helemaal niet wat ze aan de foon allemaal te horen hebben gekregen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:02 schreef logicc123 het volgende:
Ik snap het niet, waarom vindt M. het leuk dat Huub naar haar toe komt om te vertellen dat hij hoopt dat ze geen hekel aan hem heeft?!.
Als het goed is hebben ze helemaal geen contact gehad in de bunker tenzij al die telefoontjes die ze gehad hebben meer inhielpen dan "batterijwissel".,,,,
Daarom, een lekker forum, te negatief op de persoon, je bent al gauw een kloon.quote:
sponsorgeld is fokgeld.. die 4000 credits waren mijn nieuwe gehoopte borduurmachinequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:04 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
En dan zeuren over 5000 euro sponsor geld![]()
Meer dan de terechte winnaar... schande dat er niet meer mensen op haar gestemd hebben eigenlijk.quote:
En nu, wie bracht het meeste inquote:
Dan moet je gewoon nog maar even met de hand bordurenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:06 schreef knorretje het volgende:
[..]
sponsorgeld is fokgeld.. die 4000 credits waren mijn nieuwe gehoopte borduurmachine
4000 waren van Danny en jij dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:06 schreef knorretje het volgende:
[..]
sponsorgeld is fokgeld.. die 4000 credits waren mijn nieuwe gehoopte borduurmachine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |