quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:06 schreef knorretje het volgende:
[..]
sponsorgeld is fokgeld.. die 4000 credits waren mijn nieuwe gehoopte borduurmachine
oww dat moet ik dan geweest zijn....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:08 schreef logicc123 het volgende:
als ik die familie zo hoor praten krijg ik echt het idee dat 70 procent van de stemmen vanuit de familie kwam, 20 procent van Danny en 5 procent van de streamers
heb gelukkig al een borduur..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon nog maar even met de hand borduren
Is zij er ook?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:08 schreef HiDiHo het volgende:
Geluid is naatje
Geef die man eens een zender![]()
nog 5 weken vertelde zij mij net een uurtje geledenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mooie foto van clair zeg, ziet er goed uit en een lekkere toeter, duurt ook niet lang meer voor ze moet bevallen toch.
die zijn bedoeld voor de winnaar. dat is nu 'toevallig' marielin geworden, maar had iedereen kunnen zijn. Maar zoals ik al eerder zei; we hebben fors gestemd. Eenmalig. Dat gaan we volgende keer niet meer doen natuurlijk, maar het was nu wel een keer leuk als tegengas voor de manipulaties (denk aan Marielin die net vertelde dat ze via de telefoon te horen heeft gekregen dat ze toen met de luxe opdracht méér moest bestellen - waardoor veel streamers natuurlijk riepen dat 't asociaal was dat ze veel vroeg). En ik gunde haar de overwinning en knorretje ook. En we gaan dit jaar niet echt op vakantie (net als de afgelopen twee jaar) dusss....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:04 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
En dan zeuren over 5000 euro sponsor geld![]()
ik ga nooit (ok zelden) op vakantie... ik blijf dolgraag thuis kanme nergens zo goed vermaken en me goed voelen als hierquote:
Zo lang nog?!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
nog 5 weken vertelde zij mij net een uurtje geleden
Danny en knorretjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |