Is zij er ook?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:08 schreef HiDiHo het volgende:
Geluid is naatje
Geef die man eens een zender![]()
nog 5 weken vertelde zij mij net een uurtje geledenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mooie foto van clair zeg, ziet er goed uit en een lekkere toeter, duurt ook niet lang meer voor ze moet bevallen toch.
die zijn bedoeld voor de winnaar. dat is nu 'toevallig' marielin geworden, maar had iedereen kunnen zijn. Maar zoals ik al eerder zei; we hebben fors gestemd. Eenmalig. Dat gaan we volgende keer niet meer doen natuurlijk, maar het was nu wel een keer leuk als tegengas voor de manipulaties (denk aan Marielin die net vertelde dat ze via de telefoon te horen heeft gekregen dat ze toen met de luxe opdracht méér moest bestellen - waardoor veel streamers natuurlijk riepen dat 't asociaal was dat ze veel vroeg). En ik gunde haar de overwinning en knorretje ook. En we gaan dit jaar niet echt op vakantie (net als de afgelopen twee jaar) dusss....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:04 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
En dan zeuren over 5000 euro sponsor geld![]()
ik ga nooit (ok zelden) op vakantie... ik blijf dolgraag thuis kanme nergens zo goed vermaken en me goed voelen als hierquote:
Zo lang nog?!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
nog 5 weken vertelde zij mij net een uurtje geleden
Danny en knorretjequote:
Daar kan ook wel een stream opquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:10 schreef seka het volgende:
Dat is een goeie,Marilien in een spel om veel geld te verdienen voor haar huisje e.d. En haar vriend heeft zowat meer uitgegeven aan credits.![]()
Word thuis denk ik een inrichting ala Bunker.
Ik denk dat Bram en Bart je dit niet euvel zullen duiden hoor Danny... 95% van die opbrengsten komt rechtstreeks in hun zakken terechtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:09 schreef Danny het volgende:
[..]
die zijn bedoeld voor de winnaar. dat is nu 'toevallig' marielin geworden, maar had iedereen kunnen zijn. Maar zoals ik al eerder zei; we hebben fors gestemd. Eenmalig. Dat gaan we volgende keer niet meer doen natuurlijk, maar het was nu wel een keer leuk als tegengas voor de manipulaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |